Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 Justyss tu tiesiog nupjovei galiuką arkos? Ar lankstei? Pasiplėtok truputi su tecniniu sprendimu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Vasario 21, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 visos nupjautos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Vasario 21, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 nezinau net kaip papaskot Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Vasario 21, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 pas tave galines traukes ilgintos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 Nes yra ir toks sprendimas Šaltinishttp://ladaniva.co.uk/baxter/resources/ArchTrim.htm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 pas tave galines traukes ilgintos? Neilgintos, galinio sparno priekis arkos nekabina, lieka nemažas net tarpas, tačiau nuotraukoje matosi kad galinio sparno galinę arkos dalį kabina labai stipriai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 nezinau net kaip papaskotNa gerai, kalbam dabar apie galinio sparno galinę dalį, pjovei kantą, atsiranda skylė, tarp išorinio kanto ir vidinės arkos, kaip ten daryti? Užlopiai su metalinės juostos detale? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Vasario 21, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 senoi nivoi dariau taip, nupjoviau arka ir tada su replem uzlanksciau vidun kad prisisuktu posparne, tiesiog pjauk, lenk, klius- daugiau pjauk o pas mane nelankstytos sitoi nivoi kadangi nera posparniu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Vasario 21, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 Na gerai, kalbam dabar apie galinio sparno galinę dalį, pjovei kantą, atsiranda skylė, tarp išorinio kanto ir vidinės arkos, kaip ten daryti? Užlopiai su metalinės juostos detale? tu teisus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 Ok, teks rytoj kažkaip pjaustyti, apmaudu kad darbai vyks po dažymo, nes reduktorių su BTR blokiruote gavau jau kai nudažiau, ta prasme prieš dažymą nebuvo kaip išbandyti. O po pjovimo, posparnis prisisuks? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Vasario 21, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 Ok, teks rytoj kažkaip pjaustyti, apmaudu kad darbai vyks po dažymo, nes reduktorių su BTR blokiruote gavau jau kai nudažiau, ta prasme prieš dažymą nebuvo kaip išbandyti. O po pjovimo, posparnis prisisuks?Va kur tu dinges:-):-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 Na taip Arvydai, parduotos vasaros prie Nivoz Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Vasario 21, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2014 Ok, teks rytoj kažkaip pjaustyti, apmaudu kad darbai vyks po dažymo, nes reduktorių su BTR blokiruote gavau jau kai nudažiau, ta prasme prieš dažymą nebuvo kaip išbandyti. O po pjovimo, posparnis prisisuks? Padaryk kanta uzlenkdamas su replem ir prisisuks Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 22, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 (redaguota) Šiandien Nivazui galinį buferį stiprinau (tikslas, palenkti kokį laibą medelį ir buksyrines kilpas pritvirtinti):Buve buferio laikikliai 2 mm storio vamzdžiai pakeisti į besiūlį 4,2 mm storio vamzdį, plokštelės orginalios buvo 2,5 mm pakeistos į 4,5 mm storio plokšteles, apvirintos prie vamzdžio iš abiejų plokštelės pusių, metalinis lovys 80 mm pločio. Buferio varžtai kuie lakė ji buvo 8 mm pakeisti į 12 mm varžtus. Kilpos buksyrinės varžtas prisivetžia su 20 mm varžtu. Lovį metalinį uždengiau orginaliu Nivazo buferiu dėl estetikos ir tech apžiūros. Ir galutinis variantas Turėtų būti gerai Plius dar kablys bus. Tokiu principu bus ir priekinis buferis daromas plius gervė. Redagavo Vasario 22, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Vasario 22, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 Nes yra ir toks sprendimas Šaltinishttp://ladaniva.co.uk/baxter/resources/ArchTrim.htmpastebejimas, as asmeniskai pagal ta schema galinei arkai lenkciau pirmiau isorine skarda, o paskui vidine. nes padarius taip kaip schemoj, logiskai mastant, per ta siule pastoviai vanduo nuo ratu lys i vidu, is kur jau nelabai tures kur pasideti, o tai turbut nelabai sveika skardom... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 22, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 (redaguota) Mintis gera, ir teisingas pastebėjimas, teks atsižvelgti į tavo pastabas dėkui Redagavo Vasario 22, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 22, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 Šiandien Nivazui galinį buferį stiprinau (tikslas, palenkti kokį laibą medelį ir buksyrines kilpas pritvirtinti): Turėtų būti gerai :)/> Plius dar kablys bus. Tokiu principu bus ir priekinis buferis daromas plius gervė.Viskas kaip ir gerai būtų jei ne vienas bet ... - kas iš to stipraus buferio jei anas prie kėbulo slabnai tvirtinasi Paprasčiausias paaiškinimas ; pasižiūrėk kaip tvirtinasi galinis buferis (taškų skaičius, varžtų storis ir kiekis) ir kaip tokiai pat mašinai tvirtinasi kablys priekabai tampyt . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 22, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 (redaguota) Klevai tu nuolat lipi man ant skaudamų vietų tačiau samprotauju taip, kai užsidės kablys kuris tvirtinasi prie Nivos dugno 4 varžtais jį surišiu trikampiu su tais vamzdžiais kurie buferį laiko, tai tvirtinimo taškų gausis keturi ant dugno plius du iš buferio laikiklio, suvokiu kad dugno varžtai smulkmė nes dugnas popierinis, tačiau vis stipriau gausis tikiuosi, galiausiai ir niva ne patrulis ar tlc, gal evakuodamas turėdamas tai galvoje kaip nors išsiversiu su ta konstrukcija. Redagavo Vasario 22, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 22, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 O čia labai priklauso kaip tas kablys bus prie dugno pritvirtintas - jei galvoji tik varžtais su šaibom prisukt tai nieko doro nebus ba išplėš skardą ir tiek žinių. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 22, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 O čia labai priklauso kaip tas kablys bus prie dugno pritvirtintas - jei galvoji tik varžtais su šaibom prisukt tai nieko doro nebus ba išplėš skardą ir tiek žinių. O va čia gerbiamas vaikščiojanti ensiklopedija, teks man eilinį kartą tavo neišsememų žinių pasisemti vėl mindžiosiu tavo garažo grindinį, informaciją rinkdamas iš tavęs, žinoma jei tu nieko prieš Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 22, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 O va čia gerbiamas vaikščiojanti ensiklopedija, teks man eilinį kartą tavo neišsememų žinių pasisemti :)/> vėl mindžiosiu tavo garažo grindinį, informaciją rinkdamas iš tavęs, žinoma jei tu nieko prieš :)/>O tai kada buvau prieš - va tik atleidžiu vadeles ir žiū kad reik vėl į teisingus bėgius įstatinėt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Vasario 22, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 O čia labai priklauso kaip tas kablys bus prie dugno pritvirtintas - jei galvoji tik varžtais su šaibom prisukt tai nieko doro nebus ba išplėš skardą ir tiek žinių.nu bet pvz bulkai senai, apie 85 m gimimo, tai butent taip kablys ir tvirtinas, prie dugno skardos su varztais ir saibom. neatsimenu dabar kiek ten tu varztu eina. nu ir niekas neplysta pas jas, laikosi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 22, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 (redaguota) Žinoma niekada nebuvai prieš šiuo atžvilgiu man pasisekė kad vienam mieste gyvenam o kalbant apie priekinį buferį tai manu ten situacija kiek dėkingesnė, nes galima prie travesro papildomai tvirtinti pvz Redagavo Vasario 22, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Vasario 22, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 nu bet pvz bulkai senai, apie 85 m gimimo, tai butent taip kablys ir tvirtinas, prie dugno skardos su varztais ir saibom. neatsimenu dabar kiek ten tu varztu eina. nu ir niekas neplysta pas jas, laikosi. Matai mano tikslas dar ir užstrigusią Nivą iki pomidorų iš būzos išsitemti, manau kad Klevas šiuo atveju visiškai teisus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Vasario 22, 2014 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2014 Tai kad ne tie varstai kaip suo atveju 4 vnt sukami i dugna laiko apkrovos, realiai jis gali ir tik vienas buti, jie tik prilaiko esama lovi kablio kad nenukristu, visa kita, tempima ir lauzima laiko tas lovis apgaubiams balki, statramsti (nzn kaip pavadinti) ir jis ten isispraudzia ir mazai itakos tie varstai turi. Dar kazkiek lauzima atlaiko ir 2 varstai prisukti prie bamperio. Ir sitaip be papildomu junkciu prie bamperio vamzdziu, tampiau priekaba tikrai daugiau sverencia nei 1t Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar