Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Šiandien Nivazui galinį buferį stiprinau (tikslas, palenkti kokį laibą medelį ir buksyrines kilpas pritvirtinti):

Buve buferio laikikliai 2 mm storio vamzdžiai pakeisti į besiūlį 4,2 mm storio vamzdį, plokštelės orginalios buvo 2,5 mm pakeistos į 4,5 mm storio plokšteles, apvirintos prie vamzdžio iš abiejų plokštelės pusių, metalinis lovys 80 mm pločio. Buferio varžtai kuie lakė ji buvo 8 mm pakeisti į 12 mm varžtus. Kilpos buksyrinės varžtas prisivetžia su 20 mm varžtu. Lovį metalinį uždengiau orginaliu Nivazo buferiu dėl estetikos ir tech apžiūros.

post-10224-1393097445731_thumb.jpg post-10224-13930974677314_thumb.jpg post-10224-13930975464879_thumb.jpg post-10224-13930976138865_thumb.jpg post-10224-1393097687712_thumb.jpg post-10224-13930977482754_thumb.jpg

post-10224-13930977850766_thumb.jpg

Ir galutinis variantas

post-10224-13930978360391_thumb.jpg post-10224-13930978948591_thumb.jpg

Turėtų būti gerai :) Plius dar kablys bus. Tokiu principu bus ir priekinis buferis daromas plius gervė.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes yra ir toks sprendimas

 

post-10224-13930053206196_thumb.jpg

 

Šaltinis

http://ladaniva.co.uk/baxter/resources/ArchTrim.htm

pastebejimas, as asmeniskai pagal ta schema galinei arkai lenkciau pirmiau isorine skarda, o paskui vidine. nes padarius taip kaip schemoj, logiskai mastant, per ta siule pastoviai vanduo nuo ratu lys i vidu, is kur jau nelabai tures kur pasideti, o tai turbut nelabai sveika skardom...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien Nivazui galinį buferį stiprinau (tikslas, palenkti kokį laibą medelį ir buksyrines kilpas pritvirtinti):

 

Turėtų būti gerai :)/> Plius dar kablys bus. Tokiu principu bus ir priekinis buferis daromas plius gervė.

Viskas kaip ir gerai būtų jei ne vienas bet ... - kas iš to stipraus buferio jei anas prie kėbulo slabnai tvirtinasi ;)

Paprasčiausias paaiškinimas ; pasižiūrėk kaip tvirtinasi galinis buferis (taškų skaičius, varžtų storis ir kiekis) ir kaip tokiai pat mašinai tvirtinasi kablys priekabai tampyt .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai tu nuolat lipi man ant skaudamų vietų :) tačiau samprotauju taip, kai užsidės kablys kuris tvirtinasi prie Nivos dugno 4 varžtais jį surišiu trikampiu su tais vamzdžiais kurie buferį laiko, tai tvirtinimo taškų gausis keturi ant dugno plius du iš buferio laikiklio, suvokiu kad dugno varžtai smulkmė nes dugnas popierinis, tačiau vis stipriau gausis tikiuosi, galiausiai ir niva ne patrulis ar tlc, gal evakuodamas turėdamas tai galvoje kaip nors išsiversiu su ta konstrukcija. :)

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O čia labai priklauso kaip tas kablys bus prie dugno pritvirtintas - jei galvoji tik varžtais su šaibom prisukt tai nieko doro nebus ba išplėš skardą ir tiek žinių.

 

O va čia gerbiamas vaikščiojanti ensiklopedija, teks man eilinį kartą tavo neišsememų žinių pasisemti :) vėl mindžiosiu tavo garažo grindinį, informaciją rinkdamas iš tavęs, žinoma jei tu nieko prieš :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O va čia gerbiamas vaikščiojanti ensiklopedija, teks man eilinį kartą tavo neišsememų žinių pasisemti :)/> vėl mindžiosiu tavo garažo grindinį, informaciją rinkdamas iš tavęs, žinoma jei tu nieko prieš :)/>

O tai kada buvau prieš - va tik atleidžiu vadeles ir žiū kad reik vėl į teisingus bėgius įstatinėt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O čia labai priklauso kaip tas kablys bus prie dugno pritvirtintas - jei galvoji tik varžtais su šaibom prisukt tai nieko doro nebus ba išplėš skardą ir tiek žinių.

nu bet pvz bulkai senai, apie 85 m gimimo, tai butent taip kablys ir tvirtinas, prie dugno skardos su varztais ir saibom. neatsimenu dabar kiek ten tu varztu eina. nu ir niekas neplysta pas jas, laikosi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma niekada nebuvai prieš :) šiuo atžvilgiu man pasisekė kad vienam mieste gyvenam :) o kalbant apie priekinį buferį tai manu ten situacija kiek dėkingesnė, nes galima prie travesro papildomai tvirtinti pvz

post-10224-13931058257677_thumb.jpg

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu bet pvz bulkai senai, apie 85 m gimimo, tai butent taip kablys ir tvirtinas, prie dugno skardos su varztais ir saibom. neatsimenu dabar kiek ten tu varztu eina. nu ir niekas neplysta pas jas, laikosi.

 

Matai mano tikslas dar ir užstrigusią Nivą iki pomidorų iš būzos išsitemti, manau kad Klevas šiuo atveju visiškai teisus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ne tie varstai kaip suo atveju 4 vnt sukami i dugna laiko apkrovos, realiai jis gali ir tik vienas buti, jie tik prilaiko esama lovi kablio kad nenukristu, visa kita, tempima ir lauzima laiko tas lovis apgaubiams balki, statramsti (nzn kaip pavadinti) ir jis ten isispraudzia ir mazai itakos tie varstai turi. Dar kazkiek lauzima atlaiko ir 2 varstai prisukti prie bamperio. Ir sitaip be papildomu junkciu prie bamperio vamzdziu, tampiau priekaba tikrai daugiau sverencia nei 1t

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.