Pereiti prie turinio

klausimas del nivos variklio keitimo


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 201
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

  • po 2 mėnesių...

o kai varai TA? arba draudiminis ivikis kaip tada?

 

gal ka nesenai bandete prisiregistruoti niva su keistu varikliu.ir galetu pasisakyti kaip sekesi.o jai tai darete siauliuose tai butu isvis super. :D

 

 

Pirma prisiregistruoji Nivą, o tik paskui variklį keiti. Ir jokių problemų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

skaiciau cia rusu berods foume kad idialiai tinka fiata variklai,liktai 2 l.benzas ir dar kaskokie 132 ir 131 kas cia per matoras

Labai geras motoras.

Pats turiu tokį komplekte su greičių dėže...2.0 l, DOHC, 123 AG, įpurškimas...Buvo Fiat Argentoj, su kuria važinėjau gerus du metus.Vienintelis trūkumas(kuris, be abejo, pašalinamas)-uždegimo sistema jautri drėgmei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

skaiciau cia rusu berods foume kad idialiai tinka fiata variklai,liktai 2 l.benzas ir dar kaskokie 132 ir 131 kas cia per matoras

Labai geras motoras.

Pats turiu tokį komplekte su greičių dėže...2.0 l, DOHC, 123 AG, įpurškimas...Buvo Fiat Argentoj, su kuria važinėjau gerus du metus.Vienintelis trūkumas(kuris, be abejo, pašalinamas)-uždegimo sistema jautri drėgmei.

Tai tas matoras jau taip idialiai atitinka su penkiabege nivine deze. Tai turi toki komplekta kuriuo vazineji ar parduodi. gal foto galetum atsiusti man... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tas matoras jau taip idialiai atitinka su penkiabege nivine deze. Tai turi toki komplekta kuriuo vazineji ar parduodi. gal foto galetum atsiusti man... :D

Prie Nivos dėžės jis tikrai netinka, bet kadangi Fiat Argentos varomi ratai yra galiniai, tai ir dėžė-jos :) Fiato variklis puikiai pasistato ant Nivos traversos, net kronšteinų nereikia perdarinėt...Tik dėžė ilgesnė, bet nieko tokio, razdatkė taigi atskirai, ją gali pastatyt kur nori.

Foto neturiu, o agregatai tūno mano garaže :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ta komplektuka parduodi :)

tiesa bratkis buvo rusijoj ir per keleta kartu suzinojo jog galima uzsakyti is gamyklos ta kozuka nivai prie pezo motoro.tik jo kaina kaskur apie 600 lt gaunas.tai cia viena problema o kita butu kaip tokia masina sutvarkyti popieriusjuk ji tada patampa dyzeliu...gal kas galit patarti kaip tai daroma.nors i asmenine...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CIA APRASYMAS IS KITOS TEMOS KAIP SUTVARKYT DOKUMENTUS

''Pasikeiciau savo UAZ dokumentuose varikli į 3.0 dyzeli. Gal kam bus įdomu kaip tai galima padaryti.

 

Pasirodo pagal taisykles galima iforminti variklio keitimą jei naujo variklio kubatūra ir galia senojo variklio parametrus viršija ne daugiau nei 20%. Pas mane buvo 2.4l ir 3.0l bei 54kw ir 61kw atitinkamai. Šiek tiek daugiau nei galima, bet praleido.

 

Techninę ekspertizę daro keliose vietose Vilniuje. Aš dariau VGTU transporto katedroje, mane informavo, kad ten mažiausiai kabinėjasi. Ji yra Basanavičiaus gatvėje, beveik tiesiai priešais soborą su žaliais kupolais. Kiemo gale stiklinės durys.

 

Ten parodai mašina ir jie paprašo variklio tvirtinimo skaičiavimų. Gavau kontakta žmogaus kuris juos daro, jis juos padarė ir nusiuntė tiesiai jiems. Tada įformino dokumentus ir jau gali važioti į Regitrą su jais. Tiesa reikia žinoti kurioje vietoje yra variklio numeris nes jie pagal numerį tikrina parametrus kataloguose.

 

Regitroje reikia tureti ekspertizės lapą, draudima, tech. pasą ir aisku pačią mašiną - jie sutikrina kėbulo numerius. Viskas - nuo šiol mano UAZ igijo dyzelinę širdi netgi oficialiuose popieriuose.

 

Samata:

Variklio tvirtinimo skaičiavimai - 100 Lt

Techninė variklio ekspertizė - 236 Lt

Dokumentų keitimas Regitroje - 41 Lt

Viso - 377 Lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sierros 2.3 motoras tikrai neblogas (maniske dar vaziuoja), bet kad jis man atrodo didokas. Su deze nemazas per ilgi. Buvo benzininiu sieru su 4x4.

 

Turiu krovinine L300, tik ne 4x4 :(. Ruosiuosi paleisti ant daliu, ten yra 2,3 dyz. variklis, mazai vaziaves, ne turbo, su 5 pavaru deze. Gal kam tiks i UAZ-a.

 

A.

vln

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.