Pereiti prie turinio

raimondas

Nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Varėna

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

raimondas's Achievements

1

Reputacija

  1. Sveiki, kolegos. Baigiasi mano Maverio vairo kolonėlė ir mano kantrybė. Dėjau šrotinę, bet gavosi kaip visada... Gal kas turit padorią (nesudėvėtą) kolonėlę Maveriui - Teranui 1995 m. TD 2,7. Žinau, kad tai dinozaurų laikų apartas, bet tik ši bėdelė jį tekamuoja
  2. 1. Maveryje 1995 m. (NT II) reostatą rasi nuėmęs bardačioką ant ortakio.
  3. Sveiki. Bendradarbis dairosi panašaus x trailo dyzelio nuo 2008 m. neplėšyti, bet į sodybą pamiškėje ir šiaip prie ūkio bei gamtoje su šeima pavažiuot. Ką žinot apie 2.0 110 Kw ir 127 Kw dyzelinius variklius bei ligas ir pan. Gal išgirdus jūsų nuomonę bus jam lengviau rinktis.
  4. Mačiau rrr.lt puslapyje mechanui už 10 eur. Už tiek galima bandyti burt. Tik nuorodos neperkelia man.
  5. Tai bandyk. Greičiausiai čia bus jo bėda, jei tu jo dar nevalei. Tik teks pažaisti, kol išimsi. Jis giliai ir mažas. Magnetas netraukia.
  6. Dažnai pamirštama filtriuką metalinį išimti ir išvalyti, kuris yra siurblyje po padavimo vamzdeliu. Būna, kad ir magistralė kišasi. Tai galima patikrinti atjungus bako vamzdelius ir pajungti šlangas iš kokio bakelio prieš filtrą. Savo Maverio magistralę keičiau visą, nes ir prakiurus buvo. Ir dar dėl kuro filtrų - kai dėdavau pigesnius, tai nuo jų pačių plaušelių kišdavosi siurblio filtriukas. Dabar berods man'o filtrus naudoju (senokai keičiau), tai jokių problemų.
  7. Tai ne kas. Verčiau palikti tą filtrą po varžtu ir kartais pravalyti, nei ardyti visą siurblį. Gal pigiau ir lengviau siurblį pakeisti. Ir nėra ten labai sudėtinga. Keičiau.
  8. Tai gal ratus gerokai didesnius dėsi, kad gumų neužteko? Man jų pilnai gana. TA nesikabinėjo.
  9. Taip. Gręžėm. Reiks lubas nuardyti. Kiek sunkiau pataikyti skyles pačiame gale, nes kampuose dviguba skarda ir priveržti veržlę reikia pasistengti. Bet įmanoma.
  10. Tai gal tavo akumą kažkas el. grandinėje iškraudinėja? Nei čia šalčiai nei ką, o jis po 3 dienų nepasuka. Keistoka.
  11. Pakaitinimas 2 etapais jungiamas 2 atskirom rėlėm. Jos už akumo šalia sparno. Lengva patikrinti kuri nedirba. Jos turi dirbti pakaitom. Šiaip yra ir grandinės schemos, kuriose matosi visas veikimo principas. Gali būti, kad ir pas tave priburta. Ar kokia rėle mirus ar valdiklis streikuoja. Kai jungiasi antra rėlė, tai pradeda šilti ir spiralė - varža įsiurbimo kolektoriuje. Dėl to įtampa ir nukrenta grandinėje. Šiaip dėl pakaitinimo užsivesti ir dirbti turėtų tavo atveju. Matyt neužsivedimo problemos čia bus ne pakaitinime. Gal kuro nepaduoda ar siurblys nureguliuotas?
  12. Turėjau reikalų ir aš su pakaitinimu 95 maveriui 2,7 td. Teko gerokai pasiknisti, kol susitvarkiau. Esmė buvo tame, kad pakaitinimą reguliuoja blokelis esantis šalia keleivio kojų prie stojkės dešinėje. Pakaitinimas vyksta 2 etapais (šaltam). Pirmu kaitinimu iki užvedimo įtampa 12 V., o jau dirbant varikliui įtampa persijungia iki 6 V. Laikas priklauso nuo variklio temperatūros, bet šaltam ilgokai šildo. Pas mane neveikė pirminis pakaitinimas ir "auksarankiai" buvo perjungę tik ant 6 V įtampos, todėl rytais buvo sunkoka užvesti esant didesniam šalčiui. Keičiau blokelį i vėl pajungiau temperatūros daviklį. Dabar viskas tvarkoje.
  13. Pakietinai pakabą ir nori kad ji būtų minkšta?
  14. Po galinėm viską pjoviau lauk. Iš 1 mm. skardos dariau dugną su "laipteliais" panašiai kaip original. Tas suteikė pakankamai standumo dugnui, o aplink pagalves dėjau storesni lakšta.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.