Pereiti prie turinio

Tiems, kas nežino kuom Niva geriau už UAZ'ą :)


Rekomenduojami pranešimai

Какой на Уазе адреналин то? упал в колею и тошниш как по шоссе...

сбрил пару пеньков мостами и хоть бы что... нажал газ нажал тормоз повернул руль влево в право.... никакой реакции....

попытался переключиться на вторую передачу, нехватило сил, плюнул переключил раздатку в повышенную (пониженную всё равно выбивает) поехал дальше.... всё как у экрана компьютера... какой адреналин????!!!!

 

А Нива? в тех же самых колеях -три раза застрял, один раз встал на два колеса (чуть не перевернулся) в прыжке фейсом разбил лобовое стекло и зеркала о пробегающие берёзы, об бревно оторвал передний мост и колом пробил пол... диски квадратные, в корбюраторе песок чихает и едет тока очень быстро, корданы вибрируют создавая эффект массажного кресла... к довершению всего вываливаются изношенные колодки и отламывается ступица... полуось выезжает из моста и обгоняет автомобиль.... блокировка дифа не даёт эффекта ибо в переднем редукторе уже обламилась ось сателлитов... ах да.... корпус рулевого тоже лопнул... вот это АДРЕНАЛИН!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 3 savaičių...
  • 1 metų...
  • po 3 savaičių...

Niva aplamai teisingiausias ir ekonomiškiusias visureigis, beveik niekad niekur nevažiuoja, jei išvažiuoja tai gryžta ant šlipso, todėl labai daug sutaupo kuro ir išlaidų remontui... nes tiesiog neapsimoka remontuoti to, kas iš esmės nelaiko :) dar jinai ekologiška, nes tik stovi pušinėlyje ir negadina oro... :)

p.s. išvados paremtos Bilduko Nivos pavyzdžiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Viskas priklauso kaip ta niva eksploatuojama,

zigulys apskritai yra tokia masina, kad reik perrinkt viska nuo-iki, ir tik tada galima vazineti.

Kas liecia "pakatuskes" tai reik ir proto turet, tada nereiks ant slipso gryzt....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip Niva nelaiko kaip dzipas, bet kas sake kad niva - visureigis, tiek UAZ-as skirtas miškui ir laukams, tiek niva skirta blogai pravažiuojamiems keliams, o kas liečia dėl žigulių perrinkimo tai netiesa, perrinkti moskvičius reikėdavo, žiguliai geri buvo. Bent jau ankstesniais leidimo metais dabar nežinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad jums liežuvis nudžiūtų už tokias negražias šnekas apie NIVA :huh:

Pavažinėtumėt su savo traktoriais po miestą per dieną kokius 100km manau baigtųsi tokios šnekos :P

Arba su viliuku kaunas-palanga.Pas jūsų traktorius net durys neužsirakina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neapsikinekit nivu su uazais, cia nuo ju stovio daug priklauso, niekad nelyginkit perdarytu ir standartiniu auto, imkit masinas taip kaip jos nuo konvejerio nuriedejo, ir kam reikalingas dzipas vazineti mieste po kamscius ar autostradose? niekaip nesuprantu :unsure:

gal yra kas is forumieciu kas dalyvavo pirmajam lietuvos off road rally reide, kaune kaciargineje, :rolleyes:

is 23 ar 25 (nepamenu) startavusiu: 1.Niva (Perdaryta) 2.opel campo (naujutelis) 3. uaz (perdarytas) 4. Niva (perdaryta) 5. Tojota LC trumpa (nauja) 6. MP 1 su 3L benzu (trumpas) 7. Niva (mano sena visiskas standartas) ir t.t. o visi super "traktoriai" perdaryti liko gale :blink: plius 1 2 3 vieta uzeme profesionalus sportininkai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam reikalingas "traktorius" važinėt tik miške be jokio tikslo? :huh: Išvis kam to džipo pirkt traktorių reikia tada ir baigtas kriukis.

Taigi niva tinkama viskam ir miestui ir užmiesčiui bei blogai pravažiuojamiems keliams.Jokių bėdų ją naudoti kasdien...

O viliukas tinkamas TIK ten kur kelių išvis nėra ir šias laikais tinkamas tik pramogai.Niekam daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

gerai gerai nevarykit ant nivu :)idomus butu vaizdelis originalus dzipai ir nivos kokioj pelkej ar raiste. Taip niva turi begale silpnu vietu taciau jei "tarpine" gera galva ir rankas turi tai tikrai i finisa grysta be slipso :)Dzipe su galingu varikliu ir stipriu remu vaziuoti daug proto nereikia tik "tapke" numynus laikyti ir vaira viena ranka sukioti, o su niva reikia svelniai tariant dirbti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Niva aplamai teisingiausias ir ekonomiškiusias visureigis, beveik niekad niekur nevažiuoja, jei išvažiuoja tai gryžta ant šlipso, todėl labai daug sutaupo kuro ir išlaidų remontui... nes tiesiog neapsimoka remontuoti to, kas iš esmės nelaiko :) dar jinai ekologiška, nes tik stovi pušinėlyje ir negadina oro... :)

p.s. išvados paremtos Bilduko Nivos pavyzdžiu

 

:D:liux: :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

gerai gerai nevarykit ant nivu :)idomus butu vaizdelis originalus dzipai ir nivos kokioj pelkej ar raiste. Taip niva turi begale silpnu vietu taciau jei "tarpine" gera galva ir rankas turi tai tikrai i finisa grysta be slipso :)Dzipe su galingu varikliu ir stipriu remu vaziuoti daug proto nereikia tik "tapke" numynus laikyti ir vaira viena ranka sukioti, o su niva reikia svelniai tariant dirbti

 

 

Vat tokias varžybas būtų tikrai įdomu pamatyt, bei sudalyvaut jose... kad dalyviai būtų tik standartiniai patruliai, toyotos, uazai, nivos ir t.t. neperdaryti, su tokio aukscio padangomis kaip iš gamyklos ėjo ir t.t. Manau gera mintis, be jokių LASFų ir t.t. grynai dėl intereso įsitikint kuris pravažesnis....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.