Pereiti prie turinio

Vitara 2.0 HDI, problemos su varikliu


Renatas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, iškeičiau Hyundai Galloper į Suzuki Vitara 2.0 HDI (dėl mažesnių kuro sąnaudų;)).. Vitara parvaryta iš Prancuzų, kėbulas kaip iš salono, kilometražas aišku, kad atsuktas (2001m laidos pravažiuota 48000km).. Kai rinkausi modelius, maniau Vitara bus patikimesnis ir dažnesnis modelis Lietuvėlėj nei Galloper, ir bus lengviau su remontu bei detalėm, bet panašu kad klydau ;(.. Parduotuviu kataloguose Vitara su siuo varikliu labai retas atvejis, meistreliai servisuose taip pat nedrysta kišti prie jos nagų??

Pabaigus kėbulo darbus dabar didžiausiu galvos skausmu tapo variklis (kaip suprantu stovi Peugeot 406 variklis), perkant gavau tokia nelabai aiškia informaciją, kad buvo pramušta galvos tarpinė, galva buvo imta ir pakeista tarpinė jau Lietuvaičių meistrelių.. Truputėlį pavažinėjus pastebėjau, kad visiškai nebėra traukos, neveikia aušinimo skysčio rodyklė, bei aplamai iš variklio kažkokie nenormalūs garsai girdisi, salone taip pat triukšmas siaubingas, taip pat Lietuvaičių padirbėta ir prie išmetimo sistemos, išimtas katalizatorius ir įdėta kažkokia neaiški balvankė??

Bandžiau gedimų ieškot pas vietinius meistrus (kalbu apie Prienų miestą), buvo rasta kad dedant atgal paskirstymo diržą neužveržtos kažkokios "mietkos", tai sutvarkius situacija vistiek nepagerėjo!! Jau mėnesį su Vitara kankinuosi nuvarydamas tai šen tai ten ir nebežinau daugiau kur kreiptis!? ;( ;(

Maniau iškritus pirmam rimtesniam sniegui nersiu su nauju auto į pusnynus, bet panašu kad iki pavasario iš garžo neišvažiuosiu :(

Gal kas išgelbėsit nuo to, jau nervinančio galvos skausmo;), ir patarsit gerą patikimą variklių specą ar autoservisą (ypaž dyzelinių) kur nuvarius būtų galima pasitikrint ir pilnai susitvarkyti Suzuki Vitara variklį? Pageidautina Kaune ar Alytuje..

Iš anksto dėkoju, jau vien pasiguodus truputi lengviau pasidarė ;)...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausiai pasidomėk kiek gali kainuot to variklio remontas- gal bus pigiau pakeist kitu nei tą patį remotuot ba velniai žino kas ten rasi jį pasiskleidęs.

 

Traukos nebuvimas galimas dėl kelių priežasčių ;

supainioti vakumai

pastrigęs pats turbinos valdymas

kompas "nemato" turbinos slėgio

"pamirę" purkštukai

per mažas kuro slėgis

 

Temperatūros nerodo dėl "nusmigusio" daviklio arba vien dėl to kad laidas nepajungtas

 

O kad katalizatoriaus nerasta tai nieko nuostabaus tame nematau - broliai turginiai šiai dienai stengiasi iš bet ko išspaust pinigą. Tai kad nedyvai kad ir variklis sutvarkytas taip kad tik užsikūrtų ba teisingas šitų varikių remontas kainuoja brangiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidarius diagnostika, rodomos buvo tik dvi problemos, dedant paskirstymo diržą ne viskas užveršta(nustebau kad daviklis net prie jo stovi) ir vandens temperatūros daviklis! Visa tai susitvarkius variklio būklė nepagerėjo ;(.. Nesu geras auto specialistas, bet tie variklio skleidžiami garseliai kurie girdisi net salone man tikrai nepatinka, traukos nėra o variklis barška tarška atrodo tuoj iškris, kad ten kokia turbina būtų net panašumo nėra ;).. Keista kad diagnozuojant daugiau nieko neparodė??..

Ar kas nors esat arčiau "susipažinę" su DIZELVITOS specialistais? Ar tikrai ten verta kreiptis? Nes po daugelio nesėkmingų ir skausmingų "nusvilimų" man jau pradeda vystytis "klaustrafobija" dėl netsakingo ir kartais pasibaisėtino meistrelių elgesio! ;) Viska norisi daryti tik pačiam, bet visko išmanyti neįmanoma!?

Jei ne tas kėbulas ant kurio rūdžių net su padidke neįžiūrėsi, stumčiau aš ją į savartyną :angry: .....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu blyn, nesikeikus... prie viso to prisidėjo dar viena problemytė :angry: ... pasikeičiau kuro filtrą ir ka galvojat, dabar jau nuolat skydely dega gedimo lempa, o mašina pravažiavus kokius 10 km užgesta, pastovėjus vėl viskas normaliai, užsikuria, po to pravažiuoji vėl apie 10 km ir vėl užgesta ir taip ištisai! Filtro keitima kiek suprantu atlikau teisingai ir tvarkingai ir še tau :angry: Tikrinausi ar oro negaudo, bet su tuo lyg ir problemos nėra, įtariu kad į kuro sistema pateko kažkokia dulkelė ir kažką užkišo, gal slėgio reguliatorių gal dar velniai žino ką?! Žodžiu pasaka be galo....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbūt kažkas užsikimšo kuro padavimo sistemoje, bet tas gal tik sutapo su filtro keitimu :(.

 

A.

 

Nu blyn, nesikeikus... prie viso to prisidėjo dar viena problemytė :angry: ... pasikeičiau kuro filtrą ir ka galvojat, dabar jau nuolat skydely dega gedimo lempa, o mašina pravažiavus kokius 10 km užgesta, pastovėjus vėl viskas normaliai, užsikuria, po to pravažiuoji vėl apie 10 km ir vėl užgesta ir taip ištisai! Filtro keitima kiek suprantu atlikau teisingai ir tvarkingai ir še tau :angry: Tikrinausi ar oro negaudo, bet su tuo lyg ir problemos nėra, įtariu kad į kuro sistema pateko kažkokia dulkelė ir kažką užkišo, gal slėgio reguliatorių gal dar velniai žino ką?! Žodžiu pasaka be galo....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip siūlyčiau užeiti kad ir į www.citrina.lt, arba į peogeo naudotojų forumą.Ten yra pakankamai daug informacijos apie HDi variklius. Šiaip jau, jie nėra problematiški, kol nepatenka pas kreivarankius tautiečius...

 

Pasitikrink siurbliuką bake, slėgio reguliatorių, purkštukus.

 

Šiaip Citroenuose su HDi varikliais stovi FAP filtras, pildomas specialiu skysčiu, kurį kas kažkiek tūkstančių km reikia papildyti.Išėmus filtrą, tenka perprogramuot variklio valdymo kompą, kitaip jis meta klaidą ir variklis normaliai nedirba.Manau, išėmus katalizatorių, variklis irgi dirbs tik avariniu režimu.

 

Dizelvitoj buvau vieną kartą, ne su HDi, pažįstamų ten neturiu ir man ten nelabai patiko, susireikšminę jie kažkokie...

 

Panevėžy yra meistriukas, užsiimantis francūziškais motorais, jei jo tel. nr. nepasikeitęs, tai 862097056 - Saulius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip siūlyčiau užeiti kad ir į www.citrina.lt, arba į peogeo naudotojų forumą.Ten yra pakankamai daug informacijos apie HDi variklius. Šiaip jau, jie nėra problematiški, kol nepatenka pas kreivarankius tautiečius...

 

Pasitikrink siurbliuką bake, slėgio reguliatorių, purkštukus.

 

Šiaip Citroenuose su HDi varikliais stovi FAP filtras, pildomas specialiu skysčiu, kurį kas kažkiek tūkstančių km reikia papildyti.Išėmus filtrą, tenka perprogramuot variklio valdymo kompą, kitaip jis meta klaidą ir variklis normaliai nedirba.Manau, išėmus katalizatorių, variklis irgi dirbs tik avariniu režimu.

 

Dizelvitoj buvau vieną kartą, ne su HDi, pažįstamų ten neturiu ir man ten nelabai patiko, susireikšminę jie kažkokie...

 

Panevėžy yra meistriukas, užsiimantis francūziškais motorais, jei jo tel. nr. nepasikeitęs, tai 862097056 - Saulius

pritarsiu valdui.sitas saulius man rodos yra garsusis ,,spakenas,,jis tuos hdi uzsimerkes zino:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu taip nesijaudink, čia normalios Peugeot HDI variklių gedimai. Tu nuvarik į peugeot servisas (tik pasiklaus ar autoelektrikas patyres, pvz; Klaipėdos pežo serviso autoelektrikas tokius gedimui tik ir tetaiso, nežinau kaip tavo krašte pasiklausinėk).

 

O bus vienas iš gedimų kur Klevas rašė.

O tarp kitko diagnostika nėra vien klaidas nuskaityti!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip Citroenuose su HDi varikliais stovi FAP filtras, pildomas specialiu skysčiu, kurį kas kažkiek tūkstančių km reikia papildyti.Išėmus filtrą, tenka perprogramuot variklio valdymo kompą, kitaip jis meta klaidą ir variklis normaliai nedirba.Manau, išėmus katalizatorių, variklis irgi dirbs tik avariniu režimu.

 

Valdai , čia per sena mašina kad joje būtų tas katalas su skysčiu - na gal ir klystu dėl mašinos metų. Tokius katalizatorius statė tik pežas ir tai nevisuose modeliuose, o ir pradėjo tik nuo 7-tos kartos dėt ir tai nevisiems.

 

O kad po kuro filtro keitimo kad reiktų perprogramuot kompą tai išvis pirmą kartą girdžiu - jame gi tik kuro temperatūros (ir tai nevisada) ir kuro pašildymo elementas stovi. Bus žmogus kažką netaip surinkęs ir tiek. ;)

 

Nu tik nereikia kad išpjovus katalą motoras pradeda dirbt avariniu režimu - čia tau brol ne bendzinas su dviem liamda zondais (vienas prieš katalą o antras už jo)kad reaguotų į to apendikso pašalinimą. Na nebent tik tas variklis kur katalas su skysčiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu blyn, nesikeikus... prie viso to prisidėjo dar viena problemytė :angry: ... pasikeičiau kuro filtrą ir ka galvojat, dabar jau nuolat skydely dega gedimo lempa, o mašina pravažiavus kokius 10 km užgesta, pastovėjus vėl viskas normaliai, užsikuria, po to pravažiuoji vėl apie 10 km ir vėl užgesta ir taip ištisai! Filtro keitima kiek suprantu atlikau teisingai ir tvarkingai ir še tau :angry: Tikrinausi ar oro negaudo, bet su tuo lyg ir problemos nėra, įtariu kad į kuro sistema pateko kažkokia dulkelė ir kažką užkišo, gal slėgio reguliatorių gal dar velniai žino ką?! Žodžiu pasaka be galo....

Kiek bake yra kuro :?:

 

P.s. Pabandyk užsipilt pilną - kartais padeda ;)

P.p.s. čia ne lazdavonė - čia rimtai ba buvo panašus atvėjis ir mašina normaliai dirbdavo pakol 1/3 nuo viršaus suvalgydavo, paskui prasidėda čiūdai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valdai , čia per sena mašina kad joje būtų tas katalas su skysčiu - na gal ir klystu dėl mašinos metų. Tokius katalizatorius statė tik pežas ir tai nevisuose modeliuose, o ir pradėjo tik nuo 7-tos kartos dėt ir tai nevisiems.

 

O kad po kuro filtro keitimo kad reiktų perprogramuot kompą tai išvis pirmą kartą girdžiu - jame gi tik kuro temperatūros (ir tai nevisada) ir kuro pašildymo elementas stovi. Bus žmogus kažką netaip surinkęs ir tiek. ;)

 

Nu tik nereikia kad išpjovus katalą motoras pradeda dirbt avariniu režimu - čia tau brol ne bendzinas su dviem liamda zondais (vienas prieš katalą o antras už jo)kad reaguotų į to apendikso pašalinimą. Na nebent tik tas variklis kur katalas su skysčiu.

 

Tai aš ir kalbėjau apie FAP, o ne apie kuro filtrą :) Galbūt Vitaroj jo ir nėra, reiktų žiūrėt vietoj.

O katalizatoriaus daugumoj modelių su HDi taip paprastai neišimsi, čia ir problema...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai abejoju kad gakėtų būti problemų dėl FAP ar katalizatoriaus, mašina 2001 m., kuro išmetimo sistemoje jokių daviklių nerasta.. bake kuro normaliai, pusė :) ... kai nupirkęs parsivarinėjau iš Utenos (važiavau apie 160km.) jokių gedimų skydelį nerodė (nedegė variklio gedimo lempa), neskaitant kad nebuvo traukos ir to triukšmo iš variklio.. Gedimo lempa pradėjo degti ir mašina užgesinėti tik po kuro filtro keitimo.. Surinkta viskas normaliai, nes nieko ten sudėtingo kaip ir nėr.. Bijau kad bus atsiradęs papildomas gedimas, spėju bekeičiant filtrą papuolė kažkokia šiukšlelė ir kažkur ušsikišo, pvz. slėgio reguliatoriuj ar dar kažkur.. Blogiausia kad toli nuo garažo su ja nebenuvažiuosiu, nes velniai žino ko dar ten tam variklį "pridaryta" o su vietinių meistrelių pagalba to jau nebesutvarkysiu :angry:..

Perkant buvo užsiminta kad iš prancūzų atvažiavo su pramušta galvos tarpine, kurią lietuvaičiai turginiai pakeitė, labiausiai bijau ar tik nebus perkaitintas variklis važinėjant be aušinimo skysčio, gal dėl to ir traukos nėra ir tas nenormalus variklio garsas ant aukštesnių apsukų :( .. Įdomu, ar yra koks būdas ta patikrinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma pasikeisk tepala variklyje,jei dar nekeitei po pirkimo,atsijunk karterio ventiliacijos slanga,ziurek ar neruksta dumas kaip is kamino,pasimatuoji kompresija cilindruose,tepalo slegi su mechaniniu manometru ir jau gali susidaryti vaizdeli apie variklio bukle.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Valdas :

 

Vitaroj stovi RHS ; RHZ , o tiksliau DW10ATED varikliai , ir buvo statomi 6-tos kartos modeliuose, o jie nebuvo komplektuojami su tais FAP filtrais (na bent pežas tokių nedėjo).

O katalizatorius esu išėmęs nevienam pežukui su HDI varikliais (ne dėl to kad "reikėjo" o dėl to kad tikrai reikėjo) ir jie dirbo lygiai taip pat kaip ir su tuo apendiksu, o kai kuriais atvejais net geriau.

 

 

To Fotografas:

Jei bus paliuvus šiukšlė po slėgio reguliatorium tai vargiai ar tą mašną išvis užkūrsi ba kritimas slėgio žemo slėgio daly bent 0,5 baro apsunkina užsikūrimą ant tiek kad ilgai tenka brūžint starteriu. O kai nėra padoraus slėgio ( tavam motorui tai kažkur 2,3bar) prieš aukšto slėgio siurblį tai ir tas nekelia sėgio. O kad ta šiukšlė nukeliautų iki aukšto slėgio magistralės vožtuvo tai beveik prilygsta stebūklui.

Garsas iš variklio gali būt dėl įvairių priežačių, tam skaičiui ir dėl blogai dirbančio purkštuko. Šiaip tai iš tavo pasisakymų neaišku koks tai garsas, kokia jo kilmė.

Tarp kitko - aš ne be reikalo klausiau kiek bake kuro, tai irgi kažkiek nusako kur gedimo ieškot. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkingas už protingus patarimus!

Pirmiausiai bandysiu susitvarkyt kuro sistemos problemą, o po to žiūrėsim ko tas variklis keistai triukšmauja.. Įtariu kad Lietuvaičiai turginiai keisdami galvos tarpinę kažką ne taip surinko :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Na va, viena problemyte pašalinta, prieš slėgio reguliatorių buvo papuolus šiukšlė, tuo pačiu meistras išėmė kažkokį filtriuką sakydamas, kad jei to nepadarysiu pas mane važiuosi reguliariai.. Neaišku ar tai gerai??

Įstrigau su aušinimo skyščio rodykle, pakeičiau temperatūros daviklį (klausimas ar reikėjo keisti), termostatą (šis buvo tikrai blogas) ir rezultato jokio, vistiek tas pats, rodyklė pakyla pora milimetrų ir stop?! :angry: Velniava kažkokia!

O tas variklio garsas jau pradeda nervint, o gal taip turi būti??? Jei taip tai važiavimas su vitara turinčia peugeot variklį (2L HDI) aršiau nei sena Niva ar Viliuks.. Butų tai 70 metų laidos suprasčiau, o dabar 2001 m metų mašina?? Garselis beveik toks kaip važiuočiau su kiauru duslintuvu! Labai jau salone girdisi įvairiausi variklio skleidžiami garsai, vožtuvų tarškėjimas, išmetimo garseliai, žodžiu plerpia, karkia, tarška ir t.t. Apžiūrėjau išmetimo sistemą, ten skylių kaip ir nerasta, patikrinau salono izoliaciją, ten taip pat viskas tvarkoje, nieko nesuprantu, kodėl, kaip, ir pro kur tas garsas patenka į saloną?? :angry: Ar gali, pavz. katalizatoriaus pakeitimas į kažkokį neaiškų bakelį (aišku sandarų, vietoj jo priviryta kažkokia balvankė?) įtakoti tokius dalykus?? B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Temperaturos daviklio jungties kontaktus "uztrumpink" viela. Jei rodykle prades lipt i virsu, tai daviklio greiciausiai problema. O ar ciupinejai slangas? Ar pakankamai kartos ties daliklio vieta? Del variklio garsu , tai reiketu auto motoristui parodyti. Bet pirma geriau isiaiskinti, ar variklis ar dar kazkas triuksmauja, jei tai girdisi tik vaziuojant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dizelvita geri meistrai senai technikai, Dizrida remontuoja bet kokia, kaina nemaza, bet padaro. 868616473

Eiles menesiui i prieki, bet sakyk, kad gali rytoj atvaryti ir palikti savaitei, jei paims per pora dienu sutvarkys.

Jei nesutarsi rasyk i AZ, pagelbesiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va, viena problemyte pašalinta, prieš slėgio reguliatorių buvo papuolus šiukšlė, tuo pačiu meistras išėmė kažkokį filtriuką sakydamas, kad jei to nepadarysiu pas mane važiuosi reguliariai.. Neaišku ar tai gerai??

Įdomumo dėlei - ta šiukšlytė kartais ne po to vožtuvu kur kuro filtre stovi buvo pastrigus ?

 

O kad tą filtriuką dar vieną išėmė tai padarė nelabai gerai - sekantį kartą šiukšlytė kokia nors gali nukeliaut iki aukšto slėgio siurblio o tada jau bus didesni negerumai nei šįkart.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkingas Arūnai...

Kas liečia šiukšlę kuro sistemoje - kaip supratau tai kažkokia mikro šiukšlytė ir užstrigus prieš patį slėgio reguliatorių. Skaitinėjau Peugeot forumuose, ten pasirodo įprasta šių (HDI) variklių problema ir to mikrofiltriuko išėmimas dažnas atvejis :unsure: .. Nors mano nuomone, jei kas ir įdėta tai tikrai ne dėl grožio.. Na, šį kart pasikliausiu "specais", lauksim kas bus toliau...

Kas liečia Dizelvitą ar Dizridą, skaitinėjau atsiliepimus bet taip ir neapsisprendžiau, kiek yra teigiamų atsiliepimų tiek ir neigiamų, net nežinau?? Dizelvitoj kažkada tvarkiau savo buvusį Galloperį, lyg ir neblogai sutvarkė, bet kaina buvo kosminė!.. Girdėjau, kad Kaune, Raudondvario pl. yra kažkoks servisas kur gerai išmano šiuos variklius, bet neradau tikslių koordinačių??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Gal kuris nors susidūrėte su tokiu reiškiniu - pasivėžines nuolat randu išstumtą tepalo matuoklę ir per ją truputėlį išpurkšto tepalo? Ką tai galėtų reikšti, sukilęs tepalo spaudimas?? Įtariu bus rimtų reikalų su šiuo varikliu!? :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kuris nors susidūrėte su tokiu reiškiniu - pasivėžines nuolat randu išstumtą tepalo matuoklę ir per ją truputėlį išpurkšto tepalo? Ką tai galėtų reikšti, sukilęs tepalo spaudimas?? Įtariu bus rimtų reikalų su šiuo varikliu!? :(

Pradziai karterio ventiliacija isvalyti,gal stipriai jau uzsitersus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per matuoklės vamzdelį jokių dūmų nesimato, jei neklystu matuoklės vamzdelis būna paniręs į tepalą ir tiesioginio kontakto su išmetamom dujom neturėtų būti?? O gal klystu.. Jei su karterio ventiliacija viskas tvarkoj, tai kas dar galėtų būti? Žiedai pradegę??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.