Pereiti prie turinio

tomas.rancas

Nariai
  • Pranešimai

    66
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Darbėnai
  • Pomėgiai
    Biški sporto,auto remontuoti ir laužiti, kartais šnapso.
    Statistinis žemaitis.

tomas.rancas's Achievements

0

Reputacija

  1. O kaip perdavimo skirtumas tarp priekinio ir galinio jug niekas nežino kas buvo daryta prieš tai.
  2. Jei priekinis tiltas turi diferenciala ,tai kai abu habai užrakinti bekelėje kabina tik vienas ratas. Ar aš teisingai suprantu?
  3. Bet jei priekinis tiltas turi habus (nesvarbu kokius), diferencialo tiltas neturi?
  4. Aš irgi pritariu šiam klausimui. Gal kas glite plaučiau paaiškinti (nesigilinant į viskozines movas, LSD blokiruotes ir t.t.)
  5. Kad dugne ir galiniuose spanuose normaliai makroflekso pripusta. Tai turėtu greitai neskesti, bet nepabandęs nesužinosi.
  6. Matavau gala nuo zemės iki sparmo prieš ir po; pakilo 9cm (bet kaip minėjau mano ligės buvo visiškai mirusios). o pakėlus galą priekis pakilo 3cm. Kai torcijonus susukau tai dar nedau pakilo bet nebematavau. Suvedimo dar netikrinau, bet mašinai kylant ratai susiverčia tai reikės padaryti. o dėl minkštumo aš jokio mažo visureigio nevairavęs tai neturiu su kuo lyginti. O jei lyginant su lengvosiom: tai ir prieš pakėlima ir po pakėlimo grynas KYBIRAS.
  7. Kai savo garaže turiu pakėlėja, o ir Klaipėda-tai didelė detalių krautuvė(esu dirbęs detalių vadybininku). Tai labai saugot aš jos nesiruošiu.
  8. Privirinau. Iškarto klausit kai tėl TA. Tas kuris man patarė pasakojo(jau TA praėjo), kad spyruokles išemus niekas ten nesikabineja, nu aišku čia ir nuo transkonos darbuotojo nuotaikos priklauso. Dėl kietumo skonio reikalas, o man jau tiltas daužėsi į rėmo atramine guma, nes prieštai medžiotojo buvo (nu suprantai šernai ir ne po viena). Tai dabar per dideles žvyrkelioduobes šokinėja kaip varlė. O jug ir mašina skirta pramogai( kitaip tariant LAUŽYMUI)
  9. Na va. Pakėliau savo ferozai gala. Gala kėliau nes lingės jau buvo 's' formos. Domėjaus dėl lingių atkalimo, tai mano žemietis patarė nesivarginti ir dėti spyruoklęs, pas jį ant ferozos opel corsos spyruoklės ir tekinti pirštai įstatyti spyruoklei. Aš tai nesivarkinau pirkau laužine pirmas man patikusias spyruokles (net nežinau kokios mašinos) po 15lt, savo šukslyne susiradau vamzdžius pagal diametra, gerai suvirinau, nudažiau, turėjau storos gumos po spyruoklėm, padėjau ir rezultatu esu labai patenkintas. Ačiū Egidijui už patarima. Pats dar laukuose nebandžiau, bet tėvas jau du savaitgalius į miška važiavo 4 vyrus įsisodinės ir dar dvi družbos su litru ugninės (kaip jei ten tilpo norėčiau pamatyti) tai nuvaziavo traktorių keliai ir gryžo. Padangos kol kas paparastos ziemines mazdaug 26 col, bet artimuose planuose yra MT.
  10. Susukau iki galo torcionus ir ferozos priekis pakilo.
  11. Aš pakišau gale (tarp tilto ir rėmo) spyruokles. Esu labai patenkintas pakilo galas apie 8cm ir priekis truputi (bet pas mane lingės buvo visiškai pasėdusios) Kitą diena parodysiu kaip dariau, dabar tingiu iš telefono foto traukti.
  12. Tai papasakok daugiau, nebuk skupas. (kai sukau viena preikini rata tai kitas sukosi į kita puse, tai kaškas man nesueina. Jei butu su habais tai turėtu abu suktis į viena puse(čia aš taip galvoju)). Laukiu protingo paaiškinimo. Ačiū.
  13. Nupirkau Feroza. Dabar remontuoju ir iškilo klausimas ar galima ant jos uždėti habus, kaškokios zagluškės yra. Paaiškinkit man jaunam nepatyrusiam. Ir dar, Daihatsu buvo medžiotojo (tai šernus vežė tikriausiai po tris) lingės atsilenkė į kita puse. Gal kas susidūrėt nuo ko tinka?
  14. Tu taip nesijaudink, čia normalios Peugeot HDI variklių gedimai. Tu nuvarik į peugeot servisas (tik pasiklaus ar autoelektrikas patyres, pvz; Klaipėdos pežo serviso autoelektrikas tokius gedimui tik ir tetaiso, nežinau kaip tavo krašte pasiklausinėk). O bus vienas iš gedimų kur Klevas rašė. O tarp kitko diagnostika nėra vien klaidas nuskaityti!
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.