Pereiti prie turinio

Renatas

Nariai
  • Pranešimai

    33
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Prienai
  • Pomėgiai
    fotomedžioklė ir 4x4

Renatas's Achievements

0

Reputacija

  1. Geriau jau ir neklausk.... Atidaviau Ramūnui, žmogus savo reikalą tikrai išmano.. Bet darbelio prie to nelaimingo variklio buvo daug, smulkmenų nevardinsiu, žodžiu teko ardyt visą variklį, naujai gilziuot (gerokai buvo padilęs) ir t.t. Gal pigiau butų buvę kita variklį pirkt?.. bet iš kur gali žinot ar vėl tokio pačio nenupirksi?? Taip kad šiuo metu perrinktas ir kol kas dirba be problemų. Tik vienintelis nepatogumas liko, "siaubingi" variklio garseliai salone! Butų įdomu sužinot iš kitų Vitarų savininkų, ar jų visų tokia PRASTA garso izoliacija?! Manau kad tai liečia tik dyzelinius variantus?
  2. 5 dyzeliai gal ir nedaug, nesiginčysiu, bet kiek bandžiau pasiteisino Šis primityvus metodas tinka ne visom mašinom (kai kuriom gali sudegti žvakės), nors tai ir neparodo tikslios žvakės būklės, bet bent jau tampa aišku ar yra galutinai nusibaigusių žvakių ar ne.
  3. 15000 km nekeistas filtras ir dar nori prie tokių šalčių užsikurti!! Kad ir koks švarus kuras butų, vistiek filtre vandens prisikaupia, o jei dar buvo užpiltas vasarinis dyzelis tai šiuo metu filtre tikrai susicementavęs visokių "š" mišinys! Jei neklystu, pagal Galloper Manual filtras keičiamas kas 20000, bet tik eksploatuojant idealiom sąlygom (kokybiškas kuras + nesudėtingos važiavimo sąlygos). Pats keisdavau prieš kiekvieną žiemą (kiek jis ten bekainuoja), net ir per didžiausius šalčius neturėjau jokių problemų su užvedimu.. Geriau nesikankinti ir nekankinti mašinos, pakeiti filtrą, užsipili normalaus kuro, pasikrauni akumą, pasitikrini žvakes (paprastuoju būdu, su laidu ar visos kibirkščiuoja) tada kuri kaip baltas žmogus ir važiuoji ...
  4. Taip, matau kad man variklį baigia suremontuot gerais patarimais, užtai dėkingas! Kiek čia sužinojau, meistreliai pas kuriuos mėginau ieškot šaknų nė pusės to napasakė! Matau kad aš pats čia jau nieko nepadarysiu, teks kažkur kreiptis, tik nerandu gerų specų, tais ale meistreliais aš jau sotus, pakankamai jie man pridirbę ... Esu naujokas šiame reikale, todėl kiekvieno asmeniškai nepažystu, ir nežinau kad žmogus užsiima automobilių remontu?? Ar tikrai taip yra?
  5. Kas liečia temperatūros daviklį, laidus užtrumpinus rodyklė kyla iki maksimumo, bet keista tai, kad pakeitus daviklį ir termostatą rodyklės elgsena visiškai nepasikeitė, viskas lygiai taip pat kaip ir buvo - pakyla kokius 2-3mm ir stop.. Diagnostikoj rodė kad daviklis blogas, bet įtariu klydo, išsiėmus termostatą pasimatė kad su juo problemos, nuslydus jo tarpinė ir jis niekad iki galo neužsidarydavo, pakeičiau tikrai ne pačiu pigiausiu, bet situacija visiškai nepakito????? Naujas daviklis buvo parinkinėjamas ne pagal automobilį o pačio daviklio numerį (kodą), todėl abejoju kad jis gali netikti, kaip bebutų, situacija vistiek kažkiek skirtusį nuo pirminės, o dabar viens prie vieno, nors pradžioje tikrai buvo problemos su termostatu... Gal čia kaltas oras aušinimo sistemoje, tik nesuprantu kaip, jei dabar slėgis neleidžia atsidaryti termostatui tai rodyklė kaip tik turėtų kilti aukštyn?? O ir pečiukas veikia normaliai.. Kažkokios anomalijos Žiemos pradžioje, kai parsivariau vitarą su tepalo matuokle jokių problemų nebuvo, su ja daug tikrai nevažinėjau, nesitiki kad beveik nevažinėjant imtų ir užsikišų karterio ventiliacija??.. Ir kažkaip pernelyg baltas dūmas eina iš duslintuvo.. Be to tas triukšmingas variklis, lyg važinėčiau kiauru duslintuvu... Spėju kad viskas susiveda į galvą arba tarpinę?! Greičiausiai dėl trūkusios tarpinės nuėmę galvą turginiai kažko nedadarė, gal galvos nešlifavo, gal netikrino dėl trūkių, nei kiek neabejoju kad tarpinę dėjo pačią pigiausią kokią tik buvo įmanoma rasti, o gal net sudėjo tą pačią?!..
  6. Nors tiesa pasakius didžiausia problema tame, kad nežinau GERO variklių meistro (ieškau Kaune, Alytui), vietiniai jau nebegelbsti, o apie man žinomas Kauno Dizelvitas ir Dizridas prisiklausiau daug negerų dalykų, kaip sakant kai darbas ten kolektyvinis, nėra jokios atsakomybės, o prioritetas tik užkalt kuo didesnius pinigus, tokia ir serviso reputacija! Taip kad ten atiduoti savo Suzuki tikrai nesiryžtu, o pačiam tvarkyti žinių ir patirties stinga!? Žodžiu tūpikas ... Keičiau Hyundajų į Suzukį dėl ekonomijos ir patikimumo, o gavosi atvirkščiai, vienos išlaidos ir problemos...
  7. Va čia tai galvaskausmys man su tuo varikliu, jau kantrybė baigiasi ... Tie "meistreliai" nelabai ką randa, o gal ir nenori rasti?! Bandau viską surišt į krūvą, dabar problemos tokios - važiuok kiek nori, bet nekyla aušinimo skysčio temperatūros rodyklė, visada rodo beveik nulį (nors pakeista daviklis variklio bloke, pakleistas termostatas, patikrintas skydelis - viskas gerai!!??); nuolat stumia lauk tepalo matuoklę; ir paskutinis neaiškumas kaip ten su ta aušinimo sistema, ar ten nuolat turi būti kažkiek oro ar visiškas vakuumas??! Nes po kiekvieno važiavimo susidaro gan didokas slėgis aušinimo sistemoj, pro nuorinimo varžtą prie termostato kaskart išeina kažkiek oro, ir viršutinė šlanga einanti nuo termostato iki radiatoriaus viršutinės dalies būna beveik tuščia (varikliui atvėsus, maigant šlangą ten skysčio buvimo beveik nesijaučia)? Plius tas variklio garsas, atrodo kad važinėčiau su skylėta išmetimo sistema, nors taip nėra!!?? Šeip variklis kuriasi gerai, trauka taip pat nebloga....
  8. Šiuo metu važinėju Jimniu (atnaujintu Samurajum) ir Vitara, abu standartai be perdarymu.. Jimnis ar Samurajus tikrai pravažesnis dėl kelių paprastų priežasčių - Jimnis/Samurajus truputį siauresnis, aukštesnis ir lengvesnis, manau šį tą reiškia ir samo vientisas priekinis tiltas. Aišku komforto atžvilgiu visa tai tik minusas. Kas liečia variklio galią, kai guli ant pilvo, kad ir 4l, vistiek nepagelbės.. Manau tokio svorio mašinai 1,3 pilnai pakanka, be to yra palėtintojas, taip kad galios per akis. Be to kaip buvo minėta su Samurajum žymiai paprasčiau ir pigiau realizuot visokias "machinacijas"
  9. Per matuoklės vamzdelį jokių dūmų nesimato, jei neklystu matuoklės vamzdelis būna paniręs į tepalą ir tiesioginio kontakto su išmetamom dujom neturėtų būti?? O gal klystu.. Jei su karterio ventiliacija viskas tvarkoj, tai kas dar galėtų būti? Žiedai pradegę??
  10. Gal kuris nors susidūrėte su tokiu reiškiniu - pasivėžines nuolat randu išstumtą tepalo matuoklę ir per ją truputėlį išpurkšto tepalo? Ką tai galėtų reikšti, sukilęs tepalo spaudimas?? Įtariu bus rimtų reikalų su šiuo varikliu!?
  11. Dėkingas Arūnai... Kas liečia šiukšlę kuro sistemoje - kaip supratau tai kažkokia mikro šiukšlytė ir užstrigus prieš patį slėgio reguliatorių. Skaitinėjau Peugeot forumuose, ten pasirodo įprasta šių (HDI) variklių problema ir to mikrofiltriuko išėmimas dažnas atvejis .. Nors mano nuomone, jei kas ir įdėta tai tikrai ne dėl grožio.. Na, šį kart pasikliausiu "specais", lauksim kas bus toliau... Kas liečia Dizelvitą ar Dizridą, skaitinėjau atsiliepimus bet taip ir neapsisprendžiau, kiek yra teigiamų atsiliepimų tiek ir neigiamų, net nežinau?? Dizelvitoj kažkada tvarkiau savo buvusį Galloperį, lyg ir neblogai sutvarkė, bet kaina buvo kosminė!.. Girdėjau, kad Kaune, Raudondvario pl. yra kažkoks servisas kur gerai išmano šiuos variklius, bet neradau tikslių koordinačių??
  12. Su Jimniu 1.3 vazineju gal kokie 3 metai, kaip ir buvo minėta šis varikliukas tikrai laiko išbandytas ir ištobulintas.. Važinėju dažnokai, vos ne kiekvieną dieną, sunkiom salygom (žvyrkeliai, miškai, purvynai ir sniegynai), tai darbinė mašinė, ir šiuo varikliuku esu tikrai patenkintas, problemų su juo jokių, traukos pilnai užtenka, komfortabilus (labai tyliai dirba), kantrus, nekaprizingas ir paprastas aptarnavime.. O kas liečia bendrus šios mašinos trūkumus, jų įžvelgiau tikrai nedaug - ankštas, kratus, neatsparus rūdim ir truputį silpnoka priekinė važiuoklė ir viskas... Modelis su 1.5did tai pirmasis, neišbandytas tokios komplektacijos mėginimas, kažkaip kreivokai aš žiūrau į naujienas, jei nori patikimo daikto, geriau rinktis tai kas jau daugelį metų bandoma praktiškai ir tobulinama, na čia tik mano nuomonė
  13. Na va, viena problemyte pašalinta, prieš slėgio reguliatorių buvo papuolus šiukšlė, tuo pačiu meistras išėmė kažkokį filtriuką sakydamas, kad jei to nepadarysiu pas mane važiuosi reguliariai.. Neaišku ar tai gerai?? Įstrigau su aušinimo skyščio rodykle, pakeičiau temperatūros daviklį (klausimas ar reikėjo keisti), termostatą (šis buvo tikrai blogas) ir rezultato jokio, vistiek tas pats, rodyklė pakyla pora milimetrų ir stop?! Velniava kažkokia! O tas variklio garsas jau pradeda nervint, o gal taip turi būti??? Jei taip tai važiavimas su vitara turinčia peugeot variklį (2L HDI) aršiau nei sena Niva ar Viliuks.. Butų tai 70 metų laidos suprasčiau, o dabar 2001 m metų mašina?? Garselis beveik toks kaip važiuočiau su kiauru duslintuvu! Labai jau salone girdisi įvairiausi variklio skleidžiami garsai, vožtuvų tarškėjimas, išmetimo garseliai, žodžiu plerpia, karkia, tarška ir t.t. Apžiūrėjau išmetimo sistemą, ten skylių kaip ir nerasta, patikrinau salono izoliaciją, ten taip pat viskas tvarkoje, nieko nesuprantu, kodėl, kaip, ir pro kur tas garsas patenka į saloną?? Ar gali, pavz. katalizatoriaus pakeitimas į kažkokį neaiškų bakelį (aišku sandarų, vietoj jo priviryta kažkokia balvankė?) įtakoti tokius dalykus??
  14. Pasirodo sukčiai tie servizistai, kreipiausi į du servisus ir visi ta patį gieda - guoliai neremontuojami, reikia keisti visa tiltą! Dėkingas už paaiškinimus..
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.