Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 18, 2011 Taip jau isejo kad gavau papigiai toki omegos varikli ir mastau ji istatit i savo nivuke, tai va didziausia beda - karteris.Zinau kad variklis sunkokas nivai, bet tvirtinsiu lanzeronus.Šiaip tai nedaryčiau tos klaidos ba :1) Variklis sunkus be velno - per daug bus apkrautas priekis2)Vien lonžeronų tvirtinimu neprasimuši - teks ir spyruoles rimtesnes dėt3) Radijatoriaus jam reiks gan didelio o vietos maža po kapotu4)Pats variklis gan aukštas5) Galios ir masės santykis galėtų būt žymiai geresnis. Tai kažin ar tas pigumas duos laukiamos naudos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Aciu uz patarimus pasvartysiu ar deti ta varikli ar ieskot kito... del svorio pilnai sutinku - labai sunkus, jei gerai radau tai 250kg, o spyruokles nebeda, as del lifto isidejes volgines o gal kas zino kiek sveria nivos variklis? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Deividux Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 kas liecia kaitima tai ismesk visiskai termostata, viena slanga uzglusinsi, ir eis vanduo per didiji rata, kad jau nekais tai galiu duot ranka nukirst pats taip pasidariau ir dziaugiuosi, nes pastovei kaisdavo... o ziema jei vazinesi uzmesk prieki radiatoriaus kartona, o salone silumos jau daug nebesitikek, nors ten ir taip visur tarpai belekoki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 To Deividux: Viskas teisinga ką sakai tik vienas mažas niuansėlis - Nivoj po kapotu ir taip tos vietos ne prūdai o ten dar reiks ir bent panašaus dydžio kaip Omegos radijatorių įkišt. Aišku galima ir taip kaip sakai išmest termostatą bet patirtis rodo kai ką kitą net ir padarius taip sakai - mūsų vienas projektas su būtent tokiu motoru ir MB 2,2(bedzo) radijatorium prie gerų apkrovų kaito kaip pasiutęs, nepadėjo nei papildomas ventiliatorius , nei pastoviai įjungtas pečiukas. To Ryčka :Na ir kam tau toks svoris ant priekinio tilto Ir dar vienas dalykas - pas Omegas dažniausiai būna dvimasis smagratis (mūsiškio projekto smagratis nuėjo šaibom po vienų varžybų ir po poros lengvų pakatuškių) kuris yra gan brangus malonumas (bent šrotai už neaiškios būklės 500 prašo). Mano nuoširdus patarimas - negadink mašinos dėdamas sunkų motorą jeigu nori turėt gerą pravažumą . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Deividux Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 na matai jei i sporta vaziuot tai is karto galim visi pasakyt kad netokia auto ruosti reikia vienas is didziausiu minusu blokiruotes nera standartineje komplektacijoj, o ja det paciam neapsimoka, kainuos tiek kiek pati nivuke... O savo malonumui vazinejant manau jam atlaikys ir tas opeliuko motoriukas, tik kad svorio tai jau joa... reiktu gal ir amortikus keisti... stiprintu ieskoti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2011 Nebūtinai sportui - ir šiaip važinėjant per didelis svoris ant priekio mažas gėris, žiemą dažniausiai prireikia į bagažinę įsimest maišą smėlio kad nors kiek išbalansuot svorius. Ir , patikėk, visai nesvarbu ar pastoviai tik galas varo , ar visi keturi. Tarp kitko - ta pati NIVA, nors ir pastoviai visais keturiais varoma, labai lengvai gali kastis galiniu tiltu jei neblokuota razdatkė. Taigi iš čia iškyla logiškas klausimas - kuriems galams apkraudinėt priekinį tiltą jei po to vos ne visą laiką važinėt su užblokuota razdatke. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Rugpjūčio 20, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2011 Na gerai paklausysiu patarimu, nes pats daug patirties dar neturiu, ieskosiu tada 1,9 dyzelinio variklio Aciu uz patarimus, termostata ismesiu kad nekaistu, nes kolkas teks tenkintis originaliu motoru. ir tik taip idomu ka reiskia dvimasis smagratis? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Rugpjūčio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2011 sunkus priekis , padideja apkrova ant priekinio tilto, ant galo sumazeja salyginai (procentaliai) tai tikrai, Kadangi razdatke su difo jis turi zymiai didesne galimybe buksuoti. Kaip TataKlevas minejo, reikia blokuoti razdatke, o tai gresia nivos valdymo praradimu, buvo mineta, kad nevienas apsisuko ant kelio su blokuota razdatke... Tai persasi isvada ,kad biski ir pavojinga... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 20, 2011 ir tik taip idomu ka reiskia dvimasis smagratis? O gi tai kad smagratis iš dviejų dalių į kuriuo vidurį sukištos dempferinės spyruolės, diskelis tokiai sankabai panašus į traktorinį (be spyruoklių). Tokios konstrukcijos pliusas yra tame kad sankabos plotas prie to pačio diskelio skersmens kaip ir "tradicinės" sankabos yra didesnis. Minusas - subyrėjus smagračiui tai kainuoja rimtus pinigus; sankabos andėklų tokio dydžio dar neteko matyt pardavime, pats diskelis irgi yra žymiai bragesnis nei įprastinės. Dažniausiai tokiu atveju tenka "burtininkaut" pritaikant seno tipo sankabas. Ir dar - jei perkaitintą paprastą smagratį galima nušlifuot ir jis tarnaus toliau, tai su šituo žymiai sudėtingiau - tenka restauruot arba keist. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Rugpjūčio 21, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 21, 2011 aisku aciu mazdaug supratau bet pas mane sankabos diskas buvo su spyruoklem, del smagracio nieko negaliu pasakyt, bet diskas tikrai su spyruoklem Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 21, 2011 O čia priklausomai nuo metų . Pačioj pradžioj ėjo su paprastom sankabom pakol dar nuo"Rekord'o" buvo užsilikusių, vėliau jau užmetė šustrą. Dar gali būt kad buvęs sąvininkas perdarė į seno tipo kai ta šustrenybė užlinko ba yra taip padaryt įmanoma. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Spalio 18, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2011 Reiktu nuomoniu, patarimu, vienu klausimu, kaip anksciau rasiau labai kaito nivos variklis, padariau beveik viska ka galima kad nekaistu: idejau aliumini radiatoriu (bulkos 1.8 benzo), el ventiliatoriu, isimiau termostata, uzglusinau mazaji vandens rata, bet va savaitgali buvau islekes, 6 kartai baloi pirmyn atgal ir temp 120, jei dar pazulini toliau kaista (peciukas pajungtas max, el ventiliatorius irgi).Lyg ir oras saltesnis, maniau vasara gal del karsciu kaito, bet deje... tai va nebezinau ka daryt jei kas galit - patarkit Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Spalio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2011 O originalus ventiliatorius yra (sparnuotė ant vandens pompos veleno)? Kokia sparnuotė?Originali turi būt su 6 sparneliais. Ar yra sparnuotės "kožuchas"? Gal degimas nustatytas per daug vėlyvas? Niva man nebuvo užkaitusi niekada... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Spalio 18, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2011 Nea originalios sparnuotes nera, isimiau, kad kai ivaziuoji giliau i vandeni netaskytu zvakiu ir skriejiko (su originalia sparnuote ir senu radiatorium dar labiau kaito), sparnuotes kozuchas yra audi originalus ant radiatoriaus, ventiliatorius lyg 6 sparnelius turi, o originalus man atrodo kaip tik, tik 4 pas mane turejo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Spalio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2011 Čia dar klausimas, ar elektrinis ventiliatorius geriau...Jo sukimosi greitis yra pastovus, nepriklausomai nuo variklio apsukų.Esant mažam greičiui(arba buksuojant) ir didelėms variklio apsukoms, originalus ventiliatorius yra efektyvesnis. Tikriausiai pabandyčiau vėl viską atstatyt į originalią būklę, su žinomai geromis detalėmis.Ir būtinai praplaut aušinimo sistemą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2011 Elektrinio ventiliatoriaus našumas ne ką prastesnis nei nuo variklio sukamo - nereiktų pamiršt kad anas ir varikliui lėtai sukantis efektingai traukia orą ko nepasakyčiau apie tą kurs nuo variklio sukas. Bendrai paėmus tai dar kažin kuris geriau - ar tik nebus kad elektrinis vėjelis daugiau pliusų surinks To Ryčka: Ar nekyla pačiam noras vandens pompos sparnuotę pasitikrint - mažu ten anų trūkumas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Spalio 19, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 19, 2011 Buvo kilus tokia mintis, kad gal vandens pompa parejus, reikes ziuret tada, nelabai kas belieka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 10, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2011 Sveiki, pasikeiciau varikli nivai i naujesni 1.7, buvo ipurskimas as uzsidejau karbiuratoriu. Tai va tokia situacija dabar, uzkurus varikli gaza priima, stabiliai apsukos kyla leidzias, dirba graziai, bet leidziantis apsukom kazkas kalt pradeda trumpam, kai nukrenta apsukos nustoja kalt, garsas lyg palei galva, tai kas ce gali but? voztuvai gal? Prie to pacio labai jau sunkiai starteris varikli suka, akumas geras kontaktus praejau, buvo toks variantas kad variklis dirba dirba staigiai uzgeso ir tada bandant kurt kazkur garsas buvo toks lyg metalas i metala trintus (tepalas grazus, matyt neseniai keistas ir jo yra pakankamai). Tai va reiketu patarimu is anksto dekui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Gruodžio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2011 Dirbant varikliui paeiliui nuimk zvakini laida nuo kiekvieno cilindro,nuo katro nuemus kalimas dings,tam cilindre ir bedos.O del starterio,kad sunkiai suka,gali buti,kad ivores padilusios,reik lupt lauk ir ziuret.O del voztuvu,tai voztuvai siaip nekala,o barska. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pvl Atrašyta Gruodžio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2011 g.b. paskirstymo veleno vienas lizdas išsidėvėjęs. dar važiuos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2011 dekui uz patarimus, patikrinau veleneli, nenusidevejes nei biski, visi tie iskilimai lygus, galvoj bent kiek mates irgi viskas grazu neisdile. starteris geras ivores neisdile, bet suka sunkiai labai sunkiai. paziurejau kad kalimas garsesnis lyg is po apacios variklio, tai gal indeklai? ir vistiek idomiai - variklis dirba gerai neskaitant kalimo, gaza priima, traukia gerai, nedusta, bet va kai uzgesini sustoja greiciau nei paprastai lyg kazkur kazkas labai trintusi. tai turbut reikia ardyt varikli nuo karterio ir ziuret kaip ten kas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2011 Kai nusiimsi karterį įdėmiai apžiūrėk bugelius (tiek pagrindinių, tiek švaistiklinių) - jei pamatysi kitokios atspalvio nei visi kiti gali drąsiai jį nuiminėt ba kaip tik tas ir bus kaltas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Gruodžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2011 dekui uz patarimus, patikrinau veleneli, nenusidevejes nei biski, visi tie iskilimai lygus, galvoj bent kiek mates irgi viskas grazu neisdile. starteris geras ivores neisdile, bet suka sunkiai labai sunkiai. paziurejau kad kalimas garsesnis lyg is po apacios variklio, tai gal indeklai? ir vistiek idomiai - variklis dirba gerai neskaitant kalimo, gaza priima, traukia gerai, nedusta, bet va kai uzgesini sustoja greiciau nei paprastai lyg kazkur kazkas labai trintusi. tai turbut reikia ardyt varikli nuo karterio ir ziuret kaip ten kas?indeklas svaistiklinis bus prasuktas arba pas mane buvo toks atvejis kad buvo nutrukes grandines slopintuvas originalus metalinis ir patekes i svaistiklini indekla tai ir starteris sunkiai suko ir variklis uzgesinus greitai stodavo vaziuojant trauke normaliai nieko nesijaute vazinejau apie 1000km nes niekas nerado bedos galu gale pradejo kalt kaip reikiant ir isardzius varikli pasimate beda alkuninis slifavimui netiko teko keist Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Dar patikrink STARTERIO TVIRTINIMO VARŽTUS. Ten vienas, jei per ilgas, gali remtis į smagratį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 12, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2011 aciu uz patarimus, atsiradus laisvam laikui issiardysiu varikli ir ziuresiu kur beda. Pakeitus indeklus kiek zinau reikia apkatke daryt, o kiek km reik prasukt, kad padaryt ja? taip pat noriu paklaust jusu patarimo, gal prie to pacio, kad jau issiardysiu varikli tai ir ziedus pasikeist? starterio varztai tai isukti tie patys kurie buvo ir pries tai, o kaip jie gali smagrati liest juk ten 3 varztai kurie prisuka starteri per dezes kozucha ir yra tikrai toliau nuo smagracio, nebent kazka neta isivaizduoju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar