Pereiti prie turinio

Problema, reikia pagalbos


RICISM

Rekomenduojami pranešimai

Taip jau isejo kad gavau papigiai toki omegos varikli ir mastau ji istatit i savo nivuke, tai va didziausia beda - karteris.

Zinau kad variklis sunkokas nivai, bet tvirtinsiu lanzeronus.

Šiaip tai nedaryčiau tos klaidos ba :

1) Variklis sunkus be velno - per daug bus apkrautas priekis

2)Vien lonžeronų tvirtinimu neprasimuši - teks ir spyruoles rimtesnes dėt

3) Radijatoriaus jam reiks gan didelio o vietos maža po kapotu

4)Pats variklis gan aukštas

5) Galios ir masės santykis galėtų būt žymiai geresnis.

 

Tai kažin ar tas pigumas duos laukiamos naudos :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 96
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

kas liecia kaitima tai ismesk visiskai termostata, viena slanga uzglusinsi, ir eis vanduo per didiji rata, kad jau nekais tai galiu duot ranka nukirst :) pats taip pasidariau ir dziaugiuosi, nes pastovei kaisdavo... o ziema jei vazinesi uzmesk prieki radiatoriaus kartona, o salone silumos jau daug nebesitikek, nors ten ir taip visur tarpai belekoki :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Deividux:

Viskas teisinga ką sakai tik vienas mažas niuansėlis - Nivoj po kapotu ir taip tos vietos ne prūdai o ten dar reiks ir bent panašaus dydžio kaip Omegos radijatorių įkišt. Aišku galima ir taip kaip sakai išmest termostatą bet patirtis rodo kai ką kitą net ir padarius taip sakai - mūsų vienas projektas su būtent tokiu motoru ir MB 2,2(bedzo) radijatorium prie gerų apkrovų kaito kaip pasiutęs, nepadėjo nei papildomas ventiliatorius , nei pastoviai įjungtas pečiukas. :)

 

To Ryčka :

Na ir kam tau toks svoris ant priekinio tilto :?:

Ir dar vienas dalykas - pas Omegas dažniausiai būna dvimasis smagratis (mūsiškio projekto smagratis nuėjo šaibom po vienų varžybų ir po poros lengvų pakatuškių) kuris yra gan brangus malonumas (bent šrotai už neaiškios būklės 500 prašo).

 

Mano nuoširdus patarimas - negadink mašinos dėdamas sunkų motorą jeigu nori turėt gerą pravažumą . :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na matai jei i sporta vaziuot tai is karto galim visi pasakyt kad netokia auto ruosti reikia :blink: vienas is didziausiu minusu blokiruotes nera standartineje komplektacijoj, o ja det paciam neapsimoka, kainuos tiek kiek pati nivuke...

O savo malonumui vazinejant manau jam atlaikys ir tas opeliuko motoriukas, tik kad svorio tai jau joa... reiktu gal ir amortikus keisti... stiprintu ieskoti :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebūtinai sportui - ir šiaip važinėjant per didelis svoris ant priekio mažas gėris, žiemą dažniausiai prireikia į bagažinę įsimest maišą smėlio kad nors kiek išbalansuot svorius. Ir , patikėk, visai nesvarbu ar pastoviai tik galas varo , ar visi keturi. Tarp kitko - ta pati NIVA, nors ir pastoviai visais keturiais varoma, labai lengvai gali kastis galiniu tiltu jei neblokuota razdatkė.

Taigi iš čia iškyla logiškas klausimas - kuriems galams apkraudinėt priekinį tiltą jei po to vos ne visą laiką važinėt su užblokuota razdatke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sunkus priekis , padideja apkrova ant priekinio tilto, ant galo sumazeja salyginai (procentaliai) tai tikrai, Kadangi razdatke su difo jis turi zymiai didesne galimybe buksuoti. Kaip TataKlevas minejo, reikia blokuoti razdatke, o tai gresia nivos valdymo praradimu, buvo mineta, kad nevienas apsisuko ant kelio su blokuota razdatke... Tai persasi isvada ,kad biski ir pavojinga...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir tik taip idomu ka reiskia dvimasis smagratis? :rolleyes:

O gi tai kad smagratis iš dviejų dalių į kuriuo vidurį sukištos dempferinės spyruolės, diskelis tokiai sankabai panašus į traktorinį (be spyruoklių).

Tokios konstrukcijos pliusas yra tame kad sankabos plotas prie to pačio diskelio skersmens kaip ir "tradicinės" sankabos yra didesnis.

Minusas - subyrėjus smagračiui tai kainuoja rimtus pinigus; sankabos andėklų tokio dydžio dar neteko matyt pardavime, pats diskelis irgi yra žymiai bragesnis nei įprastinės. Dažniausiai tokiu atveju tenka "burtininkaut" pritaikant seno tipo sankabas.

 

Ir dar - jei perkaitintą paprastą smagratį galima nušlifuot ir jis tarnaus toliau, tai su šituo žymiai sudėtingiau - tenka restauruot arba keist.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Reiktu nuomoniu, patarimu, vienu klausimu, kaip anksciau rasiau labai kaito nivos variklis, padariau beveik viska ka galima kad nekaistu: idejau aliumini radiatoriu (bulkos 1.8 benzo), el ventiliatoriu, isimiau termostata, uzglusinau mazaji vandens rata, bet va savaitgali buvau islekes, 6 kartai baloi pirmyn atgal ir temp 120, jei dar pazulini toliau kaista (peciukas pajungtas max, el ventiliatorius irgi).

Lyg ir oras saltesnis, maniau vasara gal del karsciu kaito, bet deje... tai va nebezinau ka daryt jei kas galit - patarkit :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nea originalios sparnuotes nera, isimiau, kad kai ivaziuoji giliau i vandeni netaskytu zvakiu ir skriejiko (su originalia sparnuote ir senu radiatorium dar labiau kaito), sparnuotes kozuchas yra audi originalus ant radiatoriaus, ventiliatorius lyg 6 sparnelius turi, o originalus man atrodo kaip tik, tik 4 pas mane turejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia dar klausimas, ar elektrinis ventiliatorius geriau...Jo sukimosi greitis yra pastovus, nepriklausomai nuo variklio apsukų.Esant mažam greičiui(arba buksuojant) ir didelėms variklio apsukoms, originalus ventiliatorius yra efektyvesnis.

Tikriausiai pabandyčiau vėl viską atstatyt į originalią būklę, su žinomai geromis detalėmis.Ir būtinai praplaut aušinimo sistemą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektrinio ventiliatoriaus našumas ne ką prastesnis nei nuo variklio sukamo - nereiktų pamiršt kad anas ir varikliui lėtai sukantis efektingai traukia orą ko nepasakyčiau apie tą kurs nuo variklio sukas. Bendrai paėmus tai dar kažin kuris geriau - ar tik nebus kad elektrinis vėjelis daugiau pliusų surinks :rolleyes:

 

To Ryčka:

Ar nekyla pačiam noras vandens pompos sparnuotę pasitikrint - mažu ten anų trūkumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki, pasikeiciau varikli nivai i naujesni 1.7, buvo ipurskimas as uzsidejau karbiuratoriu. Tai va tokia situacija dabar, uzkurus varikli gaza priima, stabiliai apsukos kyla leidzias, dirba graziai, bet leidziantis apsukom kazkas kalt pradeda trumpam, kai nukrenta apsukos nustoja kalt, garsas lyg palei galva, tai kas ce gali but? voztuvai gal?

 

Prie to pacio labai jau sunkiai starteris varikli suka, akumas geras kontaktus praejau, buvo toks variantas kad variklis dirba dirba staigiai uzgeso ir tada bandant kurt kazkur garsas buvo toks lyg metalas i metala trintus (tepalas grazus, matyt neseniai keistas ir jo yra pakankamai).

 

Tai va reiketu patarimu is anksto dekui. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbant varikliui paeiliui nuimk zvakini laida nuo kiekvieno cilindro,nuo katro nuemus kalimas dings,tam cilindre ir bedos.O del starterio,kad sunkiai suka,gali buti,kad ivores padilusios,reik lupt lauk ir ziuret.O del voztuvu,tai voztuvai siaip nekala,o barska.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui uz patarimus, patikrinau veleneli, nenusidevejes nei biski, visi tie iskilimai lygus, galvoj bent kiek mates irgi viskas grazu neisdile. starteris geras ivores neisdile, bet suka sunkiai labai sunkiai. paziurejau kad kalimas garsesnis lyg is po apacios variklio, tai gal indeklai? ir vistiek idomiai - variklis dirba gerai neskaitant kalimo, gaza priima, traukia gerai, nedusta, bet va kai uzgesini sustoja greiciau nei paprastai lyg kazkur kazkas labai trintusi.

tai turbut reikia ardyt varikli nuo karterio ir ziuret kaip ten kas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dekui uz patarimus, patikrinau veleneli, nenusidevejes nei biski, visi tie iskilimai lygus, galvoj bent kiek mates irgi viskas grazu neisdile. starteris geras ivores neisdile, bet suka sunkiai labai sunkiai. paziurejau kad kalimas garsesnis lyg is po apacios variklio, tai gal indeklai? ir vistiek idomiai - variklis dirba gerai neskaitant kalimo, gaza priima, traukia gerai, nedusta, bet va kai uzgesini sustoja greiciau nei paprastai lyg kazkur kazkas labai trintusi.

tai turbut reikia ardyt varikli nuo karterio ir ziuret kaip ten kas?

indeklas svaistiklinis bus prasuktas arba pas mane buvo toks atvejis kad buvo nutrukes grandines slopintuvas originalus metalinis ir patekes i svaistiklini indekla tai ir starteris sunkiai suko ir variklis uzgesinus greitai stodavo vaziuojant trauke normaliai nieko nesijaute vazinejau apie 1000km nes niekas nerado bedos galu gale pradejo kalt kaip reikiant ir isardzius varikli pasimate beda alkuninis slifavimui netiko teko keist

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aciu uz patarimus, atsiradus laisvam laikui issiardysiu varikli ir ziuresiu kur beda. Pakeitus indeklus kiek zinau reikia apkatke daryt, o kiek km reik prasukt, kad padaryt ja?

 

taip pat noriu paklaust jusu patarimo, gal prie to pacio, kad jau issiardysiu varikli tai ir ziedus pasikeist?

 

starterio varztai tai isukti tie patys kurie buvo ir pries tai, o kaip jie gali smagrati liest juk ten 3 varztai kurie prisuka starteri per dezes kozucha ir yra tikrai toliau nuo smagracio, nebent kazka neta isivaizduoju :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.