Jump to content

RICISM

Nariai
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

RICISM last won the day on January 3

RICISM had the most liked content!

Community Reputation

2 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilkija
  • Pomėgiai
    4x4

Kontaktai

  • Skype
    rycka6669

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Amortiko štokas kur prie kėbulo veržiasi tai priveržtas. Teche ant stendo papurtė, tai rado pagrindinę traukę šiek tiek atsileidusią prie tilto, tai bus matyt ar jinai bildėjo. Padangos 1,9bar pripūstos dabar, bet iš šono, tai sutinku, kad atrodo kaip balionai.
  2. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    per didesnes duobes važiuojant, skaudžiai sudungsi, per mažas duobes greit lekiant garso nebūna, tik per didesnes, kai ratas gauna smūgį didesnį. atrodo kad garsas ateina po kojom, bet su kai važiuoklė ant kieto, tai bėda gali būt bet kur... blogiausia kad judinant ir ieškant viskas atrodo vietose ir neatsileidę.
  3. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Pagaliau parkeliavo 4 padanga, 3vnt gavau Lietuvoj, ketvirta keliavo iš Belgijos, nuo gruodžio 22d.. Pirmas test drive'as praėjo be problemų, niekur neliečia, nors dar per didelius kalnus nelaksčiau, tai bus matyt ateity. Užtai bildukas po vairuotojo kojom gyvena, niekaip nesuprantu, kas ten gali bildėt, kai viskas naujai perrinkta, naujos dalys ir viskas suvaržyta, neatsileidę.. Dar likę padaryt tiltų parišimus, priekinį kardaną reikia perdaryt, nes kreivai suvirinau, priekinių st. šlangelių reikia ilgesnių, led bar pasijungt, žodžiu smulkmenos. Bus įdomu išbandyt purve, dabar variklio galios netrūksta.
  4. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Buvo šposas man, važiuojant iš kiemo į kalniuką, atbuliniu, daviau gazo, galas prasikasė, pajungė staigiai priekį ir granata taip išsiardė, kad pusašio šlicus iškart suėdė Vidinė granatos dalis įskilo ir šlicai praslydo ir nusisuko... Apie tai nesusimąsčiau, gal ir verta pamąstyt tada, tik reikia pirma razdatkės, kuri atjungtų priekį.
  5. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Laikys, 4 varžtai laikė, tai 6 tikrai laikys Pakeičiau kardano dvigubos kryžmės obuoliuką, obuoliuką gavau Autonibeloj, turėjo vietoj (nereklamuoju, tiesiog rašau info, gal kam reikės): Bededant atgal kardaną, kaip visada, galvoju "greitai čia", nulūžo varžtas. Pats tas, lauke ant žemės, sninga, šlapia Pragręžiau kiaurai, laikinai įsukau paprastą M6 8,8 klasės, nes kitokio neturėjau. Vibracija iš kardano dingo. Į ateitį mąstau įdėti tokius tvirtinimus: Ir dar galinio atboiniko foto: 35'' ratų eiga patikrinta ant keltuvo, su išimtom spyruoklėm, atrodo viskas gerai, niekur neliečia, rato aukščiausias taškas gražiai įlenda į arką.
  6. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Darbai juda. Pakeista razdatkė, įdėtas galinis kardanas su dviguba kryžme, padaryti galiniai atboinikai, galinis tiltas papildomai pastumtas atgal 1,5cm. Foto bus vėliau. Galiniam kardanui prisireikė naujo obuoliuko, nes tekintojas paėmė staklėse už obuoliuko adatinio guolio guoliavietės ir paliko įspaudus, aš rinkdamas nepastebėjau, ko pasekoje, iškart buvo didelė vibracija ir subyrėjo adatinis guolis. Tai ieškosiu kur kuo greičiau gaut tą obuoliuką. Ant guoliavietės esančius iškilimus apdildžiavau, nemanau, kad bus gerai, bet bus matyt, neturiu noro ieškot naujo kardano... Kelios foto iš senesnio darbelio, lanžeronų virinimo. Kadangi pradėjo plėšt lanžeronų apačią, tai padariau papildomą kronšteiną iš viršaus, taip pat iš apačios papildoma 8mm aliumo plokštelė. Į lanžerono apačią įvirinta metalinė plokštelė. Dabar manau laikys
  7. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Viskas aišku, aš tai net neplanuoju į priekį dėt, nes kaip ir minėjai, nelaikys pusašiai, aš viliuosi, kad 35 ratus atlaikys pakankamai, kad nereiktų keist kas išvažiavimą. Traškėjimas vietoj sukinėjantis, pas mane toks pat kaip video Surinkau razdatkę ir padariau galinį kardaną. Su razdatke buvo reikalų, jos velene reikėjo padaryti sriegį, kad prisukti flančą kardanui, savo veleną sugadinau, kadangi jis grūdintas, tai paprasti grąžtai jo neima, sumasčiau pakaitint su TIG'u, tik tą vietą kur gręšiu, ir persistengiau, atsileido šlicai. Tai nusipirkau kitą veleną, o ten sriegis jau buvo, nežinau ar gamykliškai ar kažkas jau buvo jį daręs, bet išvengiau daug vargo. Tiesa sriegis buvo colinis, 3/16 jei neklystu, varžtas atkeliavo kartu su flančiuku. Razdatkėj padarytas įtempėjas, foto yra įkelta seniau, bet dar teko jį gerokai pašlifuoti, kad įkiščiau viską ir nauja grandinė Kardano vamzdis D57x4, abu galai sukalti į vidų ir užvirinti.
  8. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Neesu išbandęs, bet sprendžiant iš to kaip veikia galinė, jei bus įjungti 4 ratai, žiemą posūkyje jinai bus neprognozuojama, tikrai didelė tikimybė nepasukti
  9. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Pilnai pritariu dėl visko ką parašei Jei mašina kasdieninė tai nepatarčiau dėtis, jei į bekelę, tada veikia puikiai. Šiaip važiuojant plentu viskas ok, miške ir žvyrkeliuose nepajutau skirtumo vairavime lyginant su vari-lok (nekalbu apie offroad'ą, tenais skirtumas akivaizdus ir labai teigiamas). Bet pradedant važiuot, ar sukinėjantis vietoj, dažniausiai jinai lieka surakinta, dėl ko posūkyje visa mašina joja. Šiaip manau tokia labai pasiteisintų priekyje, bet TIK tokiu atveju, kada gali atjungti priekį. Kol priekis atjungtas manau nesijaustų, kad ji ten yra, o pajungus priekį pradėtų veikti.
  10. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Bus matyt į ateitį, jei prastai vairuosis, tai pakoreguosiu dar Spartanui paprastas tepalas eina, bent taip rašo pas amerikonus, ten jokių plokštelių nėra, ir važiuojant greičiau, jis dirba normaliai, posūkyje klaksi negarsiai ir viskas, tik vietoj sukiojantis sunkiai atsikabina, nes apkrova į galą didesnė būna Praeitam poste labiau turėjau galvoj, kad su org. važiuokle spartano garsas buvo daug mažesnis, o su long armu dėl kietų salenblokų labai persiduoda per visą kėbulą
  11. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Dėl sparno reiks pabandyti, negaliu pasakyt dabar, nes ratus buvau tik uždėjęs pažiūrėt kaip atrodo, dar kol neviskas baigta, org. ratai uždėti O sparnas jau pjautas lygiai su kėbulo vidum, gal foto kitaip atrodo, nu bet aišku, jeigu sieks, tai nebėda nurėžt biškį, po testų dar parašysiu komentarų Kiek teko pavažinėt su long arm ir iron rock offroad spyruokl;ėmis, tai pastebėjimai tokie būtų: su longarmu daug smagiau važiuoja per duobes, geriau valdosi, nes beveik viskas ant "kieto", poliuretanas vienam gale, o kitam kietas šarnyras. Valdomumas stipriai pagerėjo kai įdėjau pitman arm ir panaro kronšteiną. Spyruoklės labai kietos, bet man tai patinka, su senesnėm 2,5'' lifto spyruoklėm, posūkiuose buvo baisu, nes atrodė apsiversi, net ir su 33 ratais ir -25et ratlankiais, dabar su org ratais, be rastafkių, posūkiuose jaučiuosi daug stabiliau. Taip pat, kai visa važiuoklė ant "kieto", tai labai padaugėjo garsų iš kelio, o galiniam tilte esanti spartan blokiruotė, kai prašokinėja ir klaksi, tai atrodo kad ji būtų priekiniam tilte o vietoj sukiojantis kartais taip kala, kad atrodo išlūš kasnors
  12. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Gal taip atrodo dėl panaro, nuleidau tiek, kiek nusileido vairo traukė, tai turėtų būti taip pat, kaip standartiškai. Nu nebent nepataikiau, pažiūrėsiu tiesiai priešais kaip atrodo Ką turi galvoj dėl priekinio sparno? Kad ten viskas gerai atrodo dėl sparnų, jei turėjei galvoj buferį, tai pas mane yra jėgos buferis su gerve, tik dabar nuimtas, nes reikėjo lanžeronus viriniti.
  13. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Po truputį judu į priekį. Pakeista pitman arm. Užsiknisau sugadinau gerą sjomnyką ir poto vistiek teko nupjaut. Pirmas pastebėjimas dėl pitman arm. Kai gavau iš amerikos, ant dėžutės rašė Jeep XJ, tai pakeitęs supratau kame skirtumas, jos padėtį gali keisti tik 90 laipsnių kampu, matyt šlicai ant originalios ir aftermarket prasikeitė šiek tiek, nes uždėjus naują, vairo suvedimo traukę susukau iki pat galo ir vairas vistiek nestovi tiesiai, vos kreivas liko. Bandžiau ir kitaip ją uždėt, bet kaip minėjau, pasukt galima tik 90 laipsnių, bet kuriuo atveju gaunasi per daug. Toliau, padariau panaro traukės kronšteiną, panašiai tokio aukščio, kiek pitman arm nuleidžia vairo traukę. Pagaminau įtempėją razdatkės grandinei. Nebuvau susidūręs su poliamidu, tai tikrai nustebino, žinau kad jis labai atsparus trinčiai, nu bet, kad tiek atsparus Kažkas mačiau buvo pamąstęs, kad poliamido drožlės užkiš tepalo pompą esančią razdatkėje, bet iš to kiek teko su juo padirbėt, tai manau, kad tų drožlių ten beveik nebus, nes per jį slys lygi tepaluota grandinė. Nei bulgarkė, nei elektrinis siaurapjūklis, jo nepjauna, keli variantai kurie pavyko, tai rankinis metalo pjūklas, bet labai tektų pavargti su juo, arba grąžtas/freza ant kuo mažesnių apsukų. Jei kam įdomu, poliamidas 30mm storio, 150x100 pakankamai. Su razdatke dar pratęsiu. Pas tekintoją padaryti galinio kardano galai, vamzdį pirkau lytagroj: Nu ir pabaigai, pasimatavau naujus batus 35x12,5 R16 Maxxis Creepy Crawler, labai subiesino, kad ant padangų nėra M+S, nors parduotuvė rašė, kad universalios 😠 Šiuo metu kažkoks padangų deficitas, nėra ką rinktis, o restauruotų nenorėjau, nes kaina jų kaip naujų.
  14. RICISM

    Ryčkos JGC WJ

    Gavau dalis iš amerikos, galinis flančas razdatkei ir pitman arm 4,5'' liftui. Taip pat nupirktas poliamidas, įtempėjui. Artimiausi darbai - pagamint įtempėją, susirinkt razdatkę, pakeisti pitman arm ir pagaminti panaro traukės kronšteiną, kad ją nuleisti žemyn, iki vairo traukės lygio. Darbų eigą pafotkinsiu ir įmesiu.
  15. Esu daręsis, reikia pavarų dėžės 3 bėgio dantračio, ir papildomo didžiojo dantračio razdatkėj, kur su varžtais sukasi. Nutekinau, su įvarža užpresavau, užvirinau (visi sakė nelaikys), bet pirma subyrėjo niva, negu tas dantratis. Gal rasčiau dar foto kaip dariau, bet kad ten labai paprasta viskas, nebent norint padaryt normaliai, tai reiktų dantračius grūdint ar cementuot.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.