Pereiti prie turinio

pvl

Nariai
  • Pranešimai

    137
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1

pvl paskutinį kartą laimėjo Gruodžio 9 2011

pvl patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Kontaktai

  • Skype
    pavlik_koldun

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius
  • Pomėgiai
    Muzika, technika, gamta

Paskutiniai lankytojai

1.802 profilio peržiūros
  • kazy

pvl's Achievements

1

Reputacija

  1. Ačiū Raimundui iš Vilniaus gelbėjant juodą x-trail iš griovio prie Dūkštos pažintinio tako - piliakalnio.
  2. Nu kaip.... į Tuvlitą irgi kažkoks panašus įsidarbinimo mechanizmas, bet sklando gandai, kad be €€ nepapulsi. Gal ir valstybinėse kažkas panašaus.?
  3. Turiu lietuviska SP250 universalą jau daugiau kaip 10 metų. Virinu prie ūkės viską, kelias masinas, sau ir draugams dusles - tikrai per akis užtenka. Bičiulis nusipirko tokį dėvėtą, tik ne universalą, irgi džiaugiasi, o jis gamina visokius metalus, kaip duris, vartus ir t.t. Nuo savęs rekomenduoju.
  4. mane pradžioj irgi tokiom kalbom ramino. Nieko, praėjo
  5. Pas mane x-trail tas pats buvo. Teko perrinkt variklį ir keist viską kas keičiama. Šita klaida atsiranda nuo beprotiško tepalo "rijimo" ir jo patekimo į išmetimą, ko pasekoje katalizatorius nebedirba kaip turėtų, tada kompas mato, kad negerai su kuro mišiniu. Neužsiimk liambdu ir vožtuvų gumyčių keitimu, beprasmiška. Sėkmės
  6. Pašom: https://www.finn.no/b2b/agriculturetractor/search.html?filters=
  7. Tvarkyk viską LT, kam tie tranzitiniai. Mano galva tik papildomas laiko gaišimas.
  8. Tokią radau greit: https://kjopekontrakt.naf.no/om/last-ned-kontrakt
  9. Sveikas. Prieš porą metų variausi savo ten užgyventą žirgą. Visų smulkmenų nepamenu, bet kas liko pasakoju. Ant sienos neimk tranzitinių, nes jei ką, grąžint nebegalėsi atgal. Aš su savo daugiau nei pusmetį važinėjau su norvegiškais numeriais, tik tada persiregistravau. Pagrindinis faktorius yra kiek laiko pragyvenęs Norvegijoj - kiek nepamenu, bet jei mažiau nei reikia, tai tenka susimokėt muitą ir, berods, PVM. Viskas daroma per muitinės tarpininkus, tai patarimas tiesiog pasiskambinti tarpininkui (geriau tam, kuris sėdi tose pačiose muitinės patalpose) ir pakamantinėt dėl terminų. Dokumentų visokių kalno reikia: įrodyti, kad tam tikrą laiką gyvenai Norgėj (jei pamenu, būtina sąlyga būt išsiregistravuss iš LT), galima darbo sutartim, nuomos sutartis ir kt.; mašinos dokai, muitinės visokių blankų krūva. Tarpininkas už 30 ar 40 € sutvarko visą tai, tereikia nuvežt iš savo pusės ko reikia. Kai muitinės procedūros buk OK, tada į Regitrą, sutikrinti numerius. Norgiškus dokus jie pasiima, numerius gali pasilikt. Paskui technikinė, draudimas. Bajeros dar toks, kad technikinės nepraleidžia iš pirmo karto, nes ten gaunasi biurokratinės žirklės - kazkokio doko negauni be technikinės, o technikinės neduoda be kito doko. Žodžiu, technikinė per du prijomus Kai gauni žalią lapą, mašina jau lietuviška pasidaro. Bendroj sumoj sugaišau dvi dienas - pirmą su muitine, antrą su registravimu. p.s. Regitroj reikia pirštu parodyt, kad mašina ant tavęs registruota ir Norgėj, nes tie balvonai reikalauja pirkimo sutarties, kurios nėra ir negali būti, nebent pats sau parduosi Tiek. Jei ką, skambink +370 672 05 663
  10. Ačiū Mastino už gerą žodį, bet tiek laiko rankos taip ir liko per trumpos, kad užbaigti "projektą". Šiaip dėl kainos tai galit pakritikuoti didelė/maža - užmečiau akį į kitus skelbimus, pagal tai ir kainą sugalvojome. Jeigu kas nors patartų, būčiau dėkingas. Padariau ir video kaip vedasi ir dirba, tik neleidžia įkelti. Gal formatas netinkamas 3gp ...
  11. Šiandien padariau keletą nuotraukų. Už kokybę prašau nepykti, fotkinau merso atsarginiu ratu Šeimynos konsiliumas nustatė pradinę senelio kainą: 1000€ su galimybe derėtis.
  12. Sveiki forumiečiai. Kol kas į metalo laužą dar nemetu, bet jau pradėjo painiotis po kojom senas šeimos mersedesas. Šeimoj dirbo virš 16 metų, paskui dar kokius 8 prastovėjo po obelim. Karts nuo karto užkuriamas, pasidžiaugiama, kad vedasi iš pusės apsisukimo, paglostomas ir toliau paliekamas ramiai ilsėtis. Jeigu mūsų tarpe yra šių modelių entuziastų, mielai atiduočiau į tvirtas ir mylinčias rankas. Mechaninė dalis OK (o kas ten gali būti ne OK ), skardos šiaip sau, bet pamarafetinus atrodytų gal ir nieko. Visi šonai savo laiku apvirinti, skylių niekur nėra, tačiau vienur-kitur pabertas ir pašerpetojęs. Nebeturi senolis galinio buferio ir galinių stabdžių (supuvo vamzdeliai), trūkęs priekinis stiklas. Už gerą elgesį prieš išeinant atostogų buvo apdovanotas naujomis spyruoklėmis ir išmetimo sistema. Jeigu atsirastų norinčių priimti globon tokį veteraną, skambinkite 8 672 05 663. Kainos net nerašau, tai pernelyg reliatyvu. Jei niekam senolis nebus reikalingas, bus atliktas skrodimas ir konstatuota mirties priežastis. p.s. kiek gaučiau už metalą žinau MB123, 2.4D, 4 bėgių, el. liukas, rudas perlamutras, daug lietų ratlankių.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.