Pereiti prie turinio

Nivose ideti varikliai


nunu4545

Rekomenduojami pranešimai

daug temu yra apie tai kokius det variklius i niva, bet sios temos sukurimas truputi kitoks (nebent praleidau ir jei yra tokia tema imeskit linka, aciu)

 

Noreciau kad sioje temoje atsilieptu zmones kurie jau vazineja su nivom, kuriose pakeisti varikliai nestandartiniais. Arba pazistama turit kurio kontaktus galetumet pametet.

 

Mane domina bendras pamastymas apie tai ar pasiteisino lukesciai, ar uztenka galios ar truksta, su kokiais ratais vaziuojama, kokiomis salygomis vazinejama ir kokios sanaudos. Konkreciai koks variklis buvo detas ir pan.

 

Zodziu norisi konkreciai, buvo padaryta taip, man patiko nes... nepatiko nes...

 

lauksiu kontaktu kam galeciau pasiskambinti ir siaip nivistu su konkreciais rezultatais, o ne tai kad dar tik ruosiuosi daryti ir nznau kaip bus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1,7 litro senos Mazda 323 atmosferinis dyzelis, dėžė Nivos, sujungta , suvirinant du dėžių kožuchus į vieną.Aparatas važiuoja jau septinti metai, problemų nėra, išskyrus tai, kad savininkas tingi susieškot skirtymo dirželio apsaugą , todėl jau triskart nutraukė dirželį :( galia nedidelė, bet po balas maltis patogu.Geras sukimo momentas to motoriuko.Ratai 235/75 R15.Sąnaudos apie 7-8 l/100 km, važiuojant keliu, bekelėj ima, be abejo, daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is patirties galiu pasakyt, kad dedant kita varikli i niva reikia pasimatuot naujo variklio ilgi, auksti,ir pasiziuret kad kilovatu butu bent 10 daugiau nei originale. niva jau toks aparatas, kad ten visur jau tiek mazai vietos, praktiskai dedamas matavau jau nebe cm., o mm.

Tai jau praktiškai be variantų-į Nivą galima įdėt arba I4, arba V6 formos variklius.Kitokie netinka.

Kiek suprantu, Vanette stovi toks pats motoras, kaip Bluebirde (LD20 berods)?Jei taip, tai jis tikrai nemažas ir sunkus...

Kilovatai svarbiau benzinui, o dyzeliui-sukimo momentas :) Dyzelis su daug kilovatų sveria daug kg ir užima daug vietos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano kaimynas toks mėgėjas visokios rusiškos technikos,tai buvo nusipirkęs su traktoriaus varikliu NIVĄ, pastebėjau vien todel kad buvo išpūstas guzas ant kapoto, bet kaip ten viskas sudėliota tuom kart nepazyrinau, o pas jį ilgai ji neužsilaikė, labai greit pardavė, museit kažkas neto, kai sutiksiu paklausinėsiu kas ten per džiūda buvo :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jau praktiškai be variantų-į Nivą galima įdėt arba I4, arba V6 formos variklius.Kitokie netinka.

Kiek suprantu, Vanette stovi toks pats motoras, kaip Bluebirde (LD20 berods)?Jei taip, tai jis tikrai nemažas ir sunkus...

Kilovatai svarbiau benzinui, o dyzeliui-sukimo momentas :) Dyzelis su daug kilovatų sveria daug kg ir užima daug vietos...

Nei per daug didelis, nei per daug sunkus, zinoma kazkiek sunkesnis uz nivos varikliuka, bet kad idejus niva susestu tai nepastebejau. Siaip pavaru deze truputi gremezdiska. Esmine beda buvo tai kad jis per aukstas, tai ta ir rasiau, kad rinkdamiesi variklius nivai pasimatuokit ju aukscius,nes islost 6-7 cm aukscio nivai, tai ne uaza pakelti. Del kitu varikliu nivai tai fordinis 1.8 su turbina gerai tiktu, bet kad jie vedasi nepalyginamai prasciau nei japoskes, o pirmaji ir bene svarbiausia ispudi apie motora susidarom nuo to kaip jis vedasi B) juk jei kiekvienakart reikia starteriu viniot po puse minutes tai irgi ne kas ir garantuotai uzsivedes stebuklu nerodys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau, turėjau tokį Bluebirdą su dvilitriu dyzeliu, ir teko jį išiminėt ir į mašiną padėt pakraut, nelengvas buvo...

Teorija yra ta, kad kiekvienas variklis turi du svarbius parametrus-stūmoklio eigą ir cilindro diametrą, kas, priklausomai nuo komponuotės, apsprendžia variklio gabaritus ir masę.Joks I4 dyzelis, kurio kubatūra yra 2 litrai ir daugiau, nebus nei žemas(jei stūmoklio eiga didelė), nei trumpas(jei didelis cilindro skersmuo), nei tuo labiau-lengvas.Idealiausia būtų V6 dyzelis, bet anksčiau tokių labai retai pasitaikydavo...

Visgi VAZ gamykloj irgi ne kvailiai dirba, dyzelinį variklį Nivai (VAZ 21215) išrinko labai nusisekusį, Peugeot/Citroen 1,9l, nors ir paprastas, atmosferinis motoras, bet mašina su juo važiuoja gerai.

Apie Ford girdėjau tik tiek-koks geras buvo senasis 1,6D, tai naujesnis 1,8D(TD) šalia jo net ir arti nestovėjo...Bet kas dėl vedimosi-tvarkingas dyzelis turi vestis iš pirmo ar antro apsukimo, čia ne konstrukcinė problema...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau, turėjau tokį Bluebirdą su dvilitriu dyzeliu, ir teko jį išiminėt ir į mašiną padėt pakraut, nelengvas buvo...

Teorija yra ta, kad kiekvienas variklis turi du svarbius parametrus-stūmoklio eigą ir cilindro diametrą, kas, priklausomai nuo komponuotės, apsprendžia variklio gabaritus ir masę.Joks I4 dyzelis, kurio kubatūra yra 2 litrai ir daugiau, nebus nei žemas(jei stūmoklio eiga didelė), nei trumpas(jei didelis cilindro skersmuo), nei tuo labiau-lengvas.

Visgi VAZ gamykloj irgi ne kvailiai dirba, dyzelinį variklį Nivai (VAZ 21215) išrinko labai nusisekusį, Peugeot/Citroen 1,9l, nors ir paprastas, atmosferinis motoras, bet mašina su juo važiuoja gerai.

Apie Ford girdėjau tik tiek-koks geras buvo senasis 1,6D, tai naujesnis 1,8D(TD) šalia jo net ir arti nestovėjo...Bet kas dėl vedimosi-tvarkingas dyzelis turi vestis iš pirmo ar antro apsukimo, čia ne konstrukcinė problema...

Nereikia lysti varikliui i vidu, kad ji nivai parinktume, tarkim nissan sunny 2 litrai dyzelis yra zemesnis nei nissano LD 20 montuotas i bluebirdus, vanetes ir dar velniai zino i ka. Taciau nissan sunny neturi komponuotes su gala varancia pavaru deze. Apie peugeot dyzeli nivoje esam visi girdeje, tik jam reikia kozucho i ziguline deze, o to kozucho ant lietuveles nei su ziburiu nerasi. Apie fordo 1.6 d. tai tokie ir yra atsiliepimai, kad jis zymiai geresnis uz 1.8 d. Apskritai, labai abejoju ar kas siame forume keites varikli kitu, idejo ji lengvesni nei ankstesnis- juk paprasciausiai nera mazo bet galingo :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Nereikia lysti varikliui i vidu, kad ji nivai parinktume.."-tai taip, visi pagrindiniai variklių parametrai kataloguose yra B)

Dėl komponuotės-galvojam logiškai-mašinas su galiniais varomais ratais šiai dienai galima beveik ant pirštų suskaičiuoti...nes tai arba labai seni modeliai, kuriuose dyzelių dar nebuvo, arba vidutinės ir aukštesnės, nei vidutinės klasės mašinos, kurių variklių darbinis tūris yra gan didelis...Taip ir išeina, kad dauguma variklių, tinkančių Nivai, originaliai stovi įmontuoti mašinose su priekiniais varomais ratais.Kožuchą galima padaryt(mes irgi darėm iš dviejų), tik hemorojaus daugiau...

Maži ir laaabai galingi yra "britvų" varikliai nebent :) Antai vienas norvegas buvo į bemsą Kawasaki motorą įstatęs... Ale Nivai toks agregatas nafig nereikalingas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl komponuotės-galvojam logiškai-mašinas su galiniais varomais ratais šiai dienai galima beveik ant pirštų suskaičiuoti...nes tai arba labai seni modeliai, kuriuose dyzelių dar nebuvo, arba vidutinės ir aukštesnės, nei vidutinės klasės mašinos, kurių variklių darbinis tūris yra gan didelis...Taip ir išeina, kad dauguma variklių, tinkančių Nivai, originaliai stovi įmontuoti mašinose su priekiniais varomais ratais.Kožuchą galima padaryt(mes irgi darėm iš dviejų), tik hemorojaus daugiau...

Maži ir laaabai galingi yra "britvų" varikliai nebent :) Antai vienas norvegas buvo į bemsą Kawasaki motorą įstatęs... Ale Nivai toks agregatas nafig nereikalingas...

Na jei jau smaikstauji tai britvos varikli galima det nebent valytuvams, kad pelkiu purva nuo lango valytu :D del kozucho darymo- jei keiciam varikli tai keiciam ir deze, aisku zigulio deze nepalyginamai geresne uz uazu, bet kalbant apie peniabege tai irgi nestebuklai. Manau ne esme kiek ju yra, esme koks tinkamaiausias is esamu :rolleyes: Siai dienai is esamu dyzeliu montuociau fordo 1.8 TD, del jo kompaktiskumo ir galios santykio, o sios markes varikliu yra tikrai neblogu metu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei jau smaikstauji tai britvos varikli galima det nebent valytuvams, kad pelkiu purva nuo lango valytu :D del kozucho darymo- jei keiciam varikli tai keiciam ir deze, aisku zigulio deze nepalyginamai geresne uz uazu, bet kalbant apie peniabege tai irgi nestebuklai. Manau ne esme kiek ju yra, esme koks tinkamaiausias is esamu :rolleyes: Siai dienai is esamu dyzeliu montuociau fordo 1.8 TD, del jo kompaktiskumo ir galios santykio, o sios markes varikliu yra tikrai neblogu metu

Che che :) Šiaip jau yra tų mocų variklių ir litrinių, ir virš litro, tik nelabai įsivaizduoju Nivą, darančią 10 000 aps/min :P

Dėžę galima statyt iš principo bet kokią, svarbu, kad būtų nelabai didelė, neilga, su tinkama vieta starteriui ir kad būtų galima su sankaba išspręst reikalus...Nivos senos, keturbėgės dėžės buvo labai geros, o dabar jau nieko gero nebeliko :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na šiaip tai visi VW varikliukai labai sėkmingai jungiasi su VW LT dėžėm , Nissan Vanete ( jei neklystu dėl pavadinimo) galu varomas daiktas , Ford 1,8td sierra galu varoma ir ta dėžė sėkmingai prie 1,6D limpa , su Opel varikliais irgi panaši situacija. Su BMW ir MB ir taip viskas aišku . Bendrai tai ne variklis pagal dėžės kožuką daromas o dėžė pagal variklį :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

sveiki ,na dar teko girdet ir apie tai kad tinka ford siera 2.3D su deze biski vietos pasidarius,

Gal kas galite ideti nivos variklio skyriaus domenis (ilgi, auksti, ploti), nes ir pats galvoju pirkt niva, ir kad butu ekonomiskiau det dizelini varikliuka, :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jau manau geriau skorpo...

Jo ,buvau pasistacius su pavaru deze kartu.Gavau Sierra tada uz 400lt(tais laikais skaityk uz dyka) Iskarto reikes spiruokles keist i volginius su vienos vijos nupjovimu ir virint - stiprint lonzeronu tvirtinimo vietos pre prekinio skido.Iki siol vazineja ta Niva salcininku rajone.

Bet dabar staticiau sierros 1.8d su pavaru deze, rezultatas bus tas pats o varikliuks lengvesnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar papildant tema, o gal labiau patikslinant kas mane labiausiai domino, tai norėjau isgirsti pamąstymus labiau kai nivos su idetais kitais varikliais nevazineja standartiniais ratais ir kaip reikalai su galios trukumu (man aktualu kad jos TIKRAI netruktu, su grubaus protektoriaus purviniais ratais)

 

(Kiek issiaiskinau ir kiek teko nemazai dometis 235/75 R15 optimaliausias variantas del plocio ir del nivos mazgu lauzymo, nes jie visgi nera labai stiprus ir didesnes padangos jau lauzo viska, tai kalba eina būtent apie tokius ratus)

 

Pabandysiu dabar dar labiau sukonkretinti ka mastau ir del ko sia tema kuriau, rasysiu truputi placiau su pamastymais, gal kam kas skaitys sia tema atsiras daugiau pamastymu ir bus idomiau padiskutuot :)

 

 

Taigi bandros mintys, nznau kaip pavyks nuosekliai parasyti bet pasistengsiu :)

 

 

Savo Nivai uzsidejau padangas 235/75 R15 (grubaus protektoriaus MT ir SAHARA).

 

Padarytas liftingas, kiek tiksliai nematavau bet manau nemaziau 5 cm (planuoju dar daugiau kelti, bandysim rast mirties taska kai prades granatos mirt)

 

Variklis 1.6 su dvieju kameru karbiuratorium (su penkto zigulio karbiuratorium 8 litrus trasoje 80-90km/h benzino eme su standartiniais ratais, su sesto zigulio karbiuratorium originaliu, srebe tikrai daugiau)

 

Po didesniu padangu pakeitimo vazineju su smarkiai isreguliuotu karbiuratoriumi trumpom distancijom, tai jauciasi kad galios truksta, bet kur nesijaus jei net karbiuratorius nesureguliuotas ir pjaunuosi pastoviai slapiam sniege ir purvynuose (na tokioj vietovej gyvenu kad 5 km spinduliu prireikia nivos ir nedamusu susitvarkyt pilnai)

 

Taigi mąstau susireguliuoti šį karbiuratorių kad pažiūrėti kaip vilks ratus ir kokios sanaudos bus, bet zinau kad bus viena problema su siuo karbiuratoriumi - zemose apsukose nebus galios, o man tai labai svarbu, nes daznai startuojant slapiam sniege antra pavara per reduktoriu, arba net ne per reduktoriu paemus aukstas apsukas pjaunasi kaip turi but, bet daznai nevalioja staigiai paimt apsuku ir tupikas. Kai niva lengva ir dar platesni ratai, antra pavara ant max apsuku praleki per giliausias slapio sniego pusnis jei nepridusta (liftingas dave daug pliusu ir auksti abarotai su placiom padangom leidzia nepasikabint ant dugno o pralekia tam tikram gylyje), o jei pridusta, ratai taip greit nekabina ir prarandamas greitis ir jau labiau isigilina, o nepraeina tam tikram sniego gylyje ir seda ant dugno, pagrindine problema del kurios tenka panaudoti kastuva .. Jei yra kur isibegeti pirma ir iskarto antra pavaru max abarotai eina kaip bite kiaurai, o jei pristabdai viduryje pusnu jau ner kur isibegeti, o galios pritruksta startuot staigiai ir prasideda zaidimas ant pilvo kad ir kiek kelsi, nes sniego pripusto padoriai...

 

Taigi kad ispresti zemose apsukose galios trukuma, pakalbejau su nivistais kurie jau zaide su tokiais dalykais tai parekomendavo sieros 2.0 arba 2.3 l v6 variklio karbiuratorius (ieskau po truputi ir bandysim pasizaist) Taigi cia butu tolimesnis darbas ir vel galios ir sanaudu stebejimas.

 

Na o sia tema kuriau noredamas suzinoti kaip ir minejau konkrecius rezultatus (labiau dyzelinis variantas ir su turbina), bandau dabar is standartinio variklio max isspaust ir kartu ieskau analogu, nes dyzelis turi dideli privaluma del uzpylimo. Taigi noresi isgirsti kazka panasaus pvz idejau Nivai dyzelini varikli, arba draugas isidejes, uzdeti purviniai ratai 235/75 R15 ir galios tikrai netruksta ir nera per daug kad draskytu razdatke ir pan... Na o sanaudos tai salyginis dalykas, as kai vazineju 1-2 pavara ir tai buna gilus purvas arba gilus slapias sniegas, arba plesi prisalusi siaudu rulona, arba velki masinine priekabele kurioje sedi 500 + kg ir gilus sniegas tai ne sanaudose esme o pravazume, aisku jei srebia neprotingai del nesureguliavimo tai vel kiti dalykai :)

 

Tiesiog man patinka konkretumas ir noretusi kad si tema butu netik man bet ir daug kam naudinga

 

Mintys padrikos gavosi, bet gal kas skaitys supras kokia problema kokie norai ir kokie pamastymai :)

 

 

Dekui visiems kas pasisake sioje temoje ir uz suteikta informacija ir tikiuosi pratesim sia diskusija toliau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau radęs pirkti Nivą su 2.1 Citroeno dyz. varikliu ir VAZ 5 pavarų dėže, jungta per plokštę. Važiavo labai smagiai, žymiai geriau už originalą, gerai traukė prie įvairių apsukų. Ratai - didesni už standarto, bet nepamenu kokie. Buvo kai kas nebaigta daryti, nepirkau, o be reikalo :(.

 

A.

 

 

Dar papildant tema, o gal labiau patikslinant kas mane labiausiai domino, tai norėjau isgirsti pamąstymus labiau kai nivos su idetais kitais varikliais nevazineja standartiniais ratais ir kaip reikalai su galios trukumu (man aktualu kad jos TIKRAI netruktu, su grubaus protektoriaus purviniais ratais)

 

(Kiek issiaiskinau ir kiek teko nemazai dometis 235/75 R15 optimaliausias variantas del plocio ir del nivos mazgu lauzymo, nes jie visgi nera labai stiprus ir didesnes padangos jau lauzo viska, tai kalba eina būtent apie tokius ratus)

 

Pabandysiu dabar dar labiau sukonkretinti ka mastau ir del ko sia tema kuriau, rasysiu truputi placiau su pamastymais, gal kam kas skaitys sia tema atsiras daugiau pamastymu ir bus idomiau padiskutuot :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau radęs pirkti Nivą su 2.1 Citroeno dyz. varikliu ir VAZ 5 pavarų dėže, jungta per plokštę. Važiavo labai smagiai, žymiai geriau už originalą, gerai traukė prie įvairių apsukų. Ratai - didesni už standarto, bet nepamenu kokie. Buvo kai kas nebaigta daryti, nepirkau, o be reikalo :(.

 

A.

Labai geras variklis, smagus ir ekonomiškas, tik šiek tiek didokas.

Įdomu būtų sužinoti, koks tos mašinos likimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai geras variklis, smagus ir ekonomiškas, tik šiek tiek didokas.

Įdomu būtų sužinoti, koks tos mašinos likimas.

 

Gal galima tiksliau apie ji, kokiuose citroenuose eina, kad galeciau pasiziureti sukimo momentus ir pan o gal kur ir paziuret gyvai. Su turbina be turbinos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.