Pereiti prie turinio

Nivose ideti varikliai


nunu4545

Rekomenduojami pranešimai

As jau senai galvojau apie sia sirdele i zuiki.Man jis patinka,kad greit uzsyla,ekonomiskas,puikiai vedas(kaip ir visi japonai)tik gal kiek dinamikos truksta.Na,bet tai galima isgydyt pariebinus "raciona" :)

P.S.Cia as apie galanta.

Kas teisybe tai ne melas, japoskes tai uztikrintai vedas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To ANTOŠKA : jei mitso tai geriau žiūrėk 2,0 ltr - gabaritas tas pats tik truputį galingesnis. Perspėjimas ateičiai - trūkus diržui turėsi daug hemarojaus ba netik vožtuvai kenčia bet ir paskirstymo velenėlio bugelius laužo, o jų naujų atskirai pirkti nėra.

Na nesutinku kad 2,0 ltr yra geresnis uz 1,8ltr.2,0 ltr yra nevykes motoras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,0 pagrindine problema tai galvos nelaiko! paziurinek auto skelbimus mitsius kaip tik 2,0 ltr tai motoro defektas o 1,8 pats kadaise vazinejau jokiu bedu dar esu pasigamines traktoriuka 4x4 su 1,8ltr jau dauk metu naudoju ir arju ir ziema sniega stumdau tikrai patvarus ir smagus varikliukas!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liečia mitso variklius galvos perkaitinimą tai tas dalykas dažniausiai būna "liaudies meistrų" nagų prikišimo pasekmės - atsidarė plėtimosi bakelį o ten dar šlangą prie probkės , nafik aną ba trukdo dapilt skystimo. Kartais ir pati sugeba nukrist. Kad esant skysčio trūkumui anas pilasi ir į radijatorių , ir į bakelį mažai kas žino. Na pasėkmė dažniausiai viena ir ta pati - perkaitinta galva.Nesinori ginčytis bet didesnė dalis parduodamų su variklio defektu tai dėl trūkusio diržo pasėkmių ba su detalėm sunku.

O reno 2,1td neblogas variklis , tik kad varžtų ten be proto daug , o ir gilzės plaukiojančios - gerai pakaitinus pradeda leist vandenį į karterį per apatinius sandarinimo žiedelius. O šiaip tai variklis dinamiškas ir niekad nesurūdys ba tepalus leidžia pro kur tik gali - bendrai tai tuo pasižymi didžioji dalis reno variklių :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apie renault 2.1 td girdejau turejusio zmogelio keiksmus kai reikejo si varikli remontuot- paprastai sakant jis daugiau gyvenime renault su tokiu varikliu nebepirks, o pirks su 1.9, nes jie zymiai patvaresni

 

pasitikslint norejau cia apie XUD 11 kalba eina?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasitikslint norejau cia apie XUD 11 kalba eina?

Negaliu tiksliai atsakyt i tavo klausima, bet jo renaultas buvo 2001 metu. ir siaip gyvenime nebuvau sutikes renault savininko kuris kita masina irgi pirktu renault. Tas pats renault benzininis berods 2.0 l kainuoja nuo 1000 lt, kai tuo tarpu nissano dyzeliuka to paties litrazo nuperki uz 400 lt ir toli grazu ne dusuli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apie renault 2.1 td girdejau turejusio zmogelio keiksmus kai reikejo si varikli remontuot- paprastai sakant jis daugiau gyvenime renault su tokiu varikliu nebepirks, o pirks su 1.9, nes jie zymiai patvaresni

Viskas priklauso nuo meistru saziningumo.Jei zmogus kazkada pats tvarkesi rusiskas masinas tai sita siek tiek skiraiasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas priklauso nuo meistru saziningumo.Jei zmogus kazkada pats tvarkesi rusiskas masinas tai sita siek tiek skiraiasi :)

Šiaip tai jei žmogus nesugeba sutvarkyt variklio tai dažniausiai būna kaltas variklis o ne tas kuris jį tvarkė - tokia jau ta žmogiška natūra , nu negi prisipažinsi kad nesugebi :D

P.s. Pilnas forumas prakeiksmų VM varikliams - pasakykit tai vienam iš mano klijentų. Pasakė žmogus paprastai - tam varikliui reikia duot tai kas priklauso ir tarnaus anas ilgai ir kantriai. O žmogus žino ką sako ba gyvena ant ratų ir važinėja tik su vojadžeriais būtent tokiais motorais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai jei žmogus nesugeba sutvarkyt variklio tai dažniausiai būna kaltas variklis o ne tas kuris jį tvarkė - tokia jau ta žmogiška natūra , nu negi prisipažinsi kad nesugebi :D

P.s. Pilnas forumas prakeiksmų VM varikliams - pasakykit tai vienam iš mano klijentų. Pasakė žmogus paprastai - tam varikliui reikia duot tai kas priklauso ir tarnaus anas ilgai ir kantriai. O žmogus žino ką sako ba gyvena ant ratų ir važinėja tik su vojadžeriais būtent tokiais motorais.

Na...Šiaip jau yra bent keletas variklių, kurie turi konstrukcinių trūkumų.Ne visi dyzeliai gali nuvažiuot pusę milijono km be remonto...O Lietuvon dauguma dyzelinių mašinų atkeliauja prabėgę kažkur netoli to, arba bent jau 300 000 kaip minimum...

 

Va mano vienas pažįstamas sugebėjo Escorto 1,6D kadaise pagadint...Priežastis paprasta-sutaupė kelis litus ant antifrizo(o gal lievakas papuolė), tas skystimas sugraužė vandens pompos sparnuotę, variklis pradėjo kaist ir psio...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas priklauso nuo meistru saziningumo.Jei zmogus kazkada pats tvarkesi rusiskas masinas tai sita siek tiek skiraiasi :)

Jauciu kazkas manes nesuprato- tas zmogelis keike ne del to, kad reikia remontuot, o del to, kad dalys brangiai kainavo. Ir siaip, su vakarietiskom masinom vazinejam apie 18 metu, zmones nusiperka audi, volkswagen, opel, ford, nissan ir kitus modelius, na nera tiek nusiskundimu sudejus sias visas markes kiek su renault- luzta keisciausiose vietose, tarkim renault 19 sugeba nuluzt sankabos lapke, pakaba kiti meistrai- normalus meistrai net atsisako remontuot, starteriai tai jauciu is varskes padaryti- darbe per metus pakeisdavo po pora starteriu, kas nei is tolo nekvepia tarkim volksvagenui, kuriam keitem karta per 10 metu ir begale kitu kvailu gedimu, kurie svetimi vokieciu ar japonu automobiliams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad meistrai nemegsta renuskiu tai faktas.Siaip jau vokiskas ir ypac senesnius modelius remontuot maloniau.Prisiminkit senojo Pasato variklio skyriu :D

Jo, viskas paprasta, viskas aisku, vietos sociai, varikliui reikalingas tik vienas laidelis, na dar kitas zvakem pakaitint :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas meistrus palcy vejerom ir kad pinigai būtų į priekį...Tada suremontuos viską, net ir reno :)

Minėtasis 2,1TD variklis yra neblogas, turėjau du Cherokee su jais(su vienu iš jų dabar pusbrolis važinėja), tai iš tikrųjų yra tas agregatas, prie kurio mažiausiai tenka kišt nagus, apart tepalų ir filtrų keitimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jauciu kazkas manes nesuprato- tas zmogelis keike ne del to, kad reikia remontuot, o del to, kad dalys brangiai kainavo. , pakaba kiti meistrai- normalus meistrai net atsisako remontuot, .

Anokie ten ir normalūs meistrai kurie francūzo bijo :lol:

Šiek apie VAG automobiliukų remonto pigumą :

2,5TDI ( 5 clindrai į eilę ) - trūkęs diržas ir jau gali su 1000 eurų atsisveikit ba paskirstymo velenėlis į tris dalis ir su tuo visos kitos pasekmės , priekinis škyvas dėl kurio kaltės dažnai traukiamas diržas minimum 400 litų.

2,5TDI V6 - panašiai po 300 000 km dasibaigia paskirstymo velenėliai. Vieno velenuko restauravimas apie 300lt - jų keturi. Kartu reikia keist ir svirtis su kompensatoriais , šitų kaina panašiai 25lt už vienetą. O jų reikia nedaug - tik 24 svirčių ir tiek pat kompensatorių. Prie viso to dar ir pastovios biedos su kuro siurblio elektronika

Apie 1,9TDI PD išvis patylėsiu ba skamba per visą Lietuvą tie pompadūzai...

O jau koks pigumas ir ilgaamžiškumas A4 priekinės važiuoklės - už tuos pinigus vos ne kapitalinį prancūzo varikliui gali padaryt :D

Šiaip tai patys dabar spręskit kas pigu o kas ir ne ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Noreciau grazint visus prie temos, kalba eina apie nivai tinkancius motorus ir neikim i krastutinumus, nes TDIskes nivai tai kuo tikriausia egzotika vien kainos atzvilgiu. Tarkim zmogus perka niva vidutiniskai uz 1500 lt ir isimeta TDIske uz 3000-4000 stukas litu- ar matot cia kokia nors logika. Manau tokiu darbu kaina bent neturetu perlipt automobilio kainos jei jis naudojamas pavaziuot i uogas, grybus ar medziokle

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.