Sveiki štai ir mano UAZ-as,variklis ir dėžė fronteros 2.3td,kariški tiltai, dėtos papildomos spiruoklės, kad pasikeltu.Padangos standartinės ,purvinės.
Vedasi tai gerai.Tik užvedus meta juoda dūma ir prie duslintuvo galo būna suodžių kol šaltas,vėliau, kai sušyla dūmo nebemeta.Kiek žinau tai nei siurbliui nei purkštukams nieko nedaryta.
Su išmetimo vamzdžiu tai viskas OK. O paėmimo vamzdis tai irgi originalus tik mano akims tai plonokas,galas kur maunas prie turbinos tai pakankamai storas, o vėliau tiksliai nematavau, bet suplonėja gal iki kokių 50-60 mm. Ir dar ar visose fronterose su tokiu varikliu stovi interkuleriai, autodetaliu parduotuvėje man aiškino, kad tūri būti su interkuleriu, atseit duoda tik tokį variantą.Gal kai su interkuleriu kitaip turi jungtis oro paėmimas?
Ka aš maniau ir dėl ko dėjau dyzelį gerb. nerijau čia jau mano reikalas. Nesu dyzeliu specialistas todėl ir klausiu kaip?kas? kur? Jei tamsta neturi nieko protingo pasakyt tai gal geriause patylėt.O šiaip tai ko gero problema ne gryžtamame vamzdelyje, taigi tema galima baigti.
Variklis ir pavarų dėžė su razdatke fronteros 2.3 td, automobilis uaz, tiltai kariški, ratai standartiniai uazo, kuro sanaudos nuo 17~ litrų geru keliu, todėl ir kilo mintis dėl grižtamo, variklis geras, vedas be problemu ir dabar prie -17 laipsnių , tepalų nevalgo, uazas rieda normaliai stabdžiai sureguliuoti.
Na kuro į baką grižta nemažai, o dėl šlangutės keitimo tai dar tik bandysiu dėt didesnę, nes uaze buvo benzininis motoras o pas jį kaip žinai grižtamo nėra,o kuro sanaudos palyginus nemažos, todėl ir kilo šita mintis, nes prieš tai šis motoras originaliuos rėmos kuro naudojo visiškai normaliai.