Pereiti prie turinio

Nivose ideti varikliai


nunu4545

Rekomenduojami pranešimai

o kaip ford escort 1.9 TD 66 kW, su interkiuleriu :rolleyes: , kaip šitas variklis nivai, mane ši kombinacija domina, nes uošvis turi 85 metų NIVĄ, o aš 97 supuvusį eskortą :blink:, iš anksto ačiū už nuomonę.

Gal kazka praleidau- mano ziniom fordo dyzeliai 1.6, 1.8, 2.2, 2.3, 2.5, bet jei kalbi apie 1.8 TD tai ir as pritarciau, kad kompaktiskumo poziuriu jis nivai idealiausias, tik reikia gero matoro paieskot, nes jie kur kas prasciau vedasi nei nissanai. Ir gal sakyciau reiktu megint razdatke jungt prie dezes tiesiai, pacia razdatke kabinant ant platformos, prisabacintos prie pavaru dezes- na tipo, kad kartu deze su razdatke judetu, tuom naikinant sios vietos vibracija

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kazka praleidau- mano ziniom fordo dyzeliai 1.6, 1.8, 2.2, 2.3, 2.5, bet jei kalbi apie 1.8 TD tai ir as pritarciau, kad kompaktiskumo poziuriu jis nivai idealiausias, tik reikia gero matoro paieskot, nes jie kur kas prasciau vedasi nei nissanai. Ir gal sakyciau reiktu megint razdatke jungt prie dezes tiesiai, pacia razdatke kabinant ant platformos, prisabacintos prie pavaru dezes- na tipo, kad kartu deze su razdatke judetu, tuom naikinant sios vietos vibracija

 

taip teisingai 1.8 TD (tiesiog pirštai sudrebėjo bemaigant klavišus). eskorto variklis stovi skersai, nivos išilgai, kyla natūralus klausimas, kaip prie eskorto variklio bloko pritvirtinti kronšteinus ir nuo kurios sieros tinka dėžė :unsure::?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats nedejau, bet zinau kas juos iki dabar idedineja ir is to gyvena, su tuo zmogumi pabendraves padariau isvada, kad tai lengviausiai ilendantis variklis, o tas zmogus tikrai savo reikala ismano.

esu as ta tavo nissano dvilitri nivai idejes, tai siulyciau pries komentuojant paciam realiai pasidarbuot, nes istikro tas varikliukas tarp sunkiausiai ikisamu i niva( galios, patikimumo, vedimosi atzvilgiu jis man patinka, bet idejimas...)- patikek, jei ne tas tai tas. Nuleidau balki 7 cm., karteri apipjausciau, vien ismetimo sistema daroma kitoje puseje ir visa is naujo, kadangi vamzdzio diametras didesnis, ir dar kruva reikalu daryt reikejo, kad ne kaip kazkurioj temoj "auksarankio svarsciko" idetas variklis ne i debesis ziuretu, o butu kaip priklauso, kad zmogui atiduot nebutu geda. Nissan 2.0 D. variklio foto nivoje. Siekian nepjaustyti kebulo, buvo padarytas naujas isiurbimo kolektorius, kurio foto dar nera

post-2015-12957214929597_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikėk, Nerijau, žinau kas tai per darbas - įkišt bele kaip ir šniūriukais pririšt greit galima, o padaryt viska techniškai ir gražiai tai darbelio reikia įdėt ir greitai nesigauna ba darbas dažniausiai būna vienetinis.

tiesa sakai, kiekvienas vis kazko naujo uzsimano, kazka ir pats sumastai patobulinti :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konkretumas minimalus, tik skiedalai.Darančių vienas, du, orašytojų, o kiek.Septyni lapai plepalų. Žmogus lygtai aiškiai paklausė. Kas yra įdėjes kokį kitą variklį į NIVA?

Mano darbas gal dar gyvas, kažkur? Čia kažkur buvo rašyta (jeigu čia mano) 2,1 XM, ne turbo, dėžė originali, ratai UAZ, sankaba visa XM, karteris perdarytas pilnai, tepalo paėmėjas pilnai, spalva balta. Darbo yra, ir milimetrų reikia.

Padaryta prieš tris su trupučiu metus.Matoriukas sukėsi užtikrintai, ir niekas ten niekur nelūžo.

Dabar, manau nuo pirmadienio (nes sergu) bandysiu įvykdyti žmogaus užsakymą, įdėti GOLF 1,6 TD, tik ne taip kaip kažkurioje ten nuotraukoje.

Turiu dar pastebėti ,kad paprastam dizeliui įšovus turbiną o o o kaip padeda, kad ir be turbininio siurblio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varikli ikonstruoti gal ir gerai moki,bet apie varikli ne TD ir prideta turbina tai stipriai i pievas.Kaimynas buvo nusipirkes toki sedevra.Jokios naudos,kad ta turba sukasi nes kuro reikiamu momentu vistiek daugiau nepaduoda.Esam kazkada tuo klausimu forume diskutave...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varikli ikonstruoti gal ir gerai moki,bet apie varikli ne TD ir prideta turbina tai stipriai i pievas.Kaimynas buvo nusipirkes toki sedevra.Jokios naudos,kad ta turba sukasi nes kuro reikiamu momentu vistiek daugiau nepaduoda.Esam kazkada tuo klausimu forume diskutave...

Tau gal pievos, man realybė. Paklausk ramunčiko (Jurbarkas-Kaunas) kaip UAZ su FOR tranzit motoru sukasi ar ne, kurį čia forume gaidino. Pasiskaityk atsiliepimus aukščiau ,kur pristato savo modelius.

Mano UAZ, NIVA, ir tt...trečias puslapys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu šaunu kad padarei , tik leisk paklaust ponuli kur pats buvai visą tą laiką pakol čia mes 7 puslapius pilstėm iš tuščio į kiaurą jei jau turi tokios rimtos patirties tokiuose darbuose :unsure: . Manau galėjai pasidalint ta patirtim su kitais ir anksčiau :rolleyes:

Buvau porai savaičių išvykes, ir šiaip nemėgėjas sėdėti prie šitos dėžutės ir rašinėti tuščiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu isidejes 1,8 mono audi. Galios sniege truksta, 2+ paletintas, 1 greitas neveza (ratai 235/75r15). 1,6 d man atrodo silpnas, 1,9 td jau geriau. priekini reduktoriu reik max nuleisti zemyn.

 

1,9 prastas motoras geriau 1,6td nemirtingas jai gerai priziuri ir traukia geriau nei 1,9

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gek,Fordo sukimo momentas didelis prie zemu sukiu todel ir vaziuoja gerai. :)

Sutinku ,kad sukimo momentas yra reikalingas, bet kol nebuvo turbinos, tai jis taip nesisuko. Prieš tai buvau įbrukęs 2,3TD OPELIO,nors buvo linsmas variklis, bet jo užteko labai neilgam.Po to įdėjau šį.Paėmiau pigiausią variantą, kuris pasitaikė po ranka.

Prastas buvo variantas, kol neįšoviau turbinos.Toliau be komentarų.

Pasigirk ! Ką pats esi padaręs? Komentuoji tai visur. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku ,kad sukimo momentas yra reikalingas, bet kol nebuvo turbinos, tai jis taip nesisuko. Prieš tai buvau įbrukęs 2,3TD OPELIO,nors buvo linsmas variklis, bet jo užteko labai neilgam.Po to įdėjau šį.Paėmiau pigiausią variantą, kuris pasitaikė po ranka.

Prastas buvo variantas, kol neįšoviau turbinos.Toliau be komentarų.

Pasigirk ! Ką pats esi padaręs? Komentuoji tai visur. ;)

Tikrai turi Antoska teisingas rankas ,teko pas jo pasisveciuot ir siaip padiskutuot ,nieku tikrai nerasineja ko nezino ir nesikabineja prie forumieciu kaip tu ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Girtis nemegstu ir nesu toks kietas,kad galeciau kazkuo nustebinti savo darbais.Daugelis cia dalyvaujanciu kazka kuria ir nesigiria.Kas padaro istikruju demesio verta kurini pasidalina infa(kaip pvz. Ziogas,kitu dabar nepamenu),o det turbas ant paprasto motoro ir sakyt,kad tai istikruju :liux: nera teisinga,nes pati variklio konstrukcija skiriasi.Kitas zmogelis paskaites sugalvos irgi pasiturbinti ir mokes pinigelius uz turba,uz priburima ir t.t. o paskui stumokliai pradegs ir kaput motoriukui.

Toliau nematau prasmes diskutuoti :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Pasigirk ! Ką pats esi padaręs? Komentuoji tai visur. ;)

Nu va - pasideda :D Tai ką dabar ponuli siūlai griebt fotiką ir leistis kelionėn po Lietuvą ( ir netik po Lietuvą ) ieškot savo prikeltų antram gyvenimui variklių ir mašinų kad galėčiau įrodyt kad ne tik knopkes spaudinėt moku B)

Kas liečia turbinimą atmosferinio variklio tai tamstos žiniai tikrai ne kiekvienas variklis tokį modernizavimą toleruoja. Visiškai pritariu Antoškai kad tai gali būt išmesti pinigai ir tikrai, bent šiuoje temoje, apie tai neverta diskutuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Konkretumas minimalus, tik skiedalai.Darančių vienas, du, orašytojų, o kiek.Septyni lapai plepalų. Žmogus lygtai aiškiai paklausė. Kas yra įdėjes kokį kitą variklį į NIVA?

Mano darbas gal dar gyvas, kažkur? Čia kažkur buvo rašyta (jeigu čia mano) 2,1 XM, ne turbo, dėžė originali, ratai UAZ, sankaba visa XM, karteris perdarytas pilnai, tepalo paėmėjas pilnai, spalva balta. Darbo yra, ir milimetrų reikia.

Padaryta prieš tris su trupučiu metus.Matoriukas sukėsi užtikrintai, ir niekas ten niekur nelūžo.

Dabar, manau nuo pirmadienio (nes sergu) bandysiu įvykdyti žmogaus užsakymą, įdėti GOLF 1,6 TD, tik ne taip kaip kažkurioje ten nuotraukoje.

Turiu dar pastebėti ,kad paprastam dizeliui įšovus turbiną o o o kaip padeda, kad ir be turbininio siurblio.

 

Ryt , poryt bus pabaigta NIVA su 1,6 TD motoru. Važiuoja gan neblogai. Bus ir nuotraukos. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.