Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Jeep WJ 4.0 yra toks mygtukas kaip O/D off. Kam jis is tikruju skirtas ir kada ji naudoti? Nes internete daug skirtingu nuomoniu.

Kazkada rasiau. Atkartoju :)  Tai apie 545rfe bet ir su 45rfe toks principas:

 

Dazniausiai zmones galvoja, kad kazkas pasikeicia mechaniskai, paspaudus O/D mygtuka :-)

 

"Overdrive" tai begis (bent jau anksciau buvo) kai vienas alkuninio veleno apsisukimas lygus vienam greidzio dezes apsisukimui. Taip taupomas kuras vaziuojant greitkeliais ir cia visi tai supranta (nekalbu apie naujas dezes su 7, 8, 9 ir daugiau begiu)

 

Paspaudus mygtuka O/D (uzsidega "O/D off"), "isjungiami" aukstesti begiai (pas WJ 4 ir 5 begiai).

Ideja buvo tokia, kad tempiant sunku krovini, isjungiami aukstesni begiai ("O/D off") ir taip yra saugoma greicio deze.

Saugoma yra taip:

Isivaizduok tempi kazka tikrai sunkaus (ne tuscia priekaba :-) ) neisjungiant O/D lygiu keliu. Isibegeji iki penkto begio ir vaziuoji. Vos mazas kalniukas ar is leto paspaudi pedala ir deze persimeta i zemesni begi nes varykliui neuztenka momento. Vos isibegeja ir vel permeta i aukstesni ir taip nuolat. Tam ir buvo sugalvota taip, kad isjungi O/D, turi 3 begius. Isibegeji, apsukos aukstesnes ir nepersimeta nuolat i aukstesni/zemesni ir atvirksciai. DEZES SAUGOJIMAS IR YRA - KUO MAZIAU KARTU PERJUNGINETI BEGIUS.

 

 

P.S. Kartais O/D isjungia kai leidziasi nuo kalno su kroviniu (pristabdo), kartais mieste vazinejant net sugeba kura taupyti (momentas aukstas, galios daugiau, visaip galima pritaikyti ). :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antifryzo nulis, uzpylus viskas ok, nesuprantu kur jis dingo,nesenai tikrinau tai buvo pilnas kaip priklauso

Po masina po kiek laiko balos nera?

Po kojomis vairuotojo ir keleivio?

Cilindruose?

 

Beje buna atveju kei leidzia tik esant spaudimui ir del to per nakti nera balos.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po patikrinimo profilaktiško, vaziavau būtent ta isvaziavimą link miškų "ragų sezonas" draugas isjungė šilumą nes per katšta buvo, gal max 10km nuvazivom iki degalinės, isvažiavus is jos max 5km pastebėjau kad rodyklė geroikai virš 100 bet dar kritinės nepasieke, sustojus isijungė el. ventiliatorius, ijungus peciuką nepūtė šilumos, darėm kapotą,radiatorius tušcias, ipylėm pora litru antifryzo ir parlėkem namo api 10km kaip niekur nieko. Na iš duslerkės niekas neina, nes ipyliu iki viršaus namie ir gazavau,kaitinau,nieko....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po kojom netikrinau, kiek pamenu kvapas būna nekoks kai salone antifryzas (espace peciukas prakiures buvo) nuo ryto iskart tikrinsiu, po paciu jeepo jokios balos nebūna

Kaip cilindruose tikrinti, jug jei jis ten būtų kiek suprantu ir tepale butu ir burbuluotu,dūmintu ir t.t. ne?

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po kojom netikrinau, kiek pamenu kvapas būna nekoks kai salone antifryzas (espace peciukas prakiures buvo) nuo ryto iskart tikrinsiu, po paciu jeepo jokios balos nebūna

Kaip cilindruose tikrinti, jug jei jis ten būtų kiek suprantu ir tepale butu ir burbuluotu,dūmintu ir t.t. ne?

po paros nevaziavimo issuk zvakes ir prasuk su starteriu varikli ir matysi meta antifriza is cilindru ar ne

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zvakiu nesukau, pabandziau kurti, uzsikūrė kaip visad, nulėkiau iki misko kelis km, rodykle pasokinėjo papulsavo ir sustojo netoli 100 kaip visad, dabar gryzinėju tolimesniu keliu, stovi kaip ikalta prie 90kazkur, palandziota,niekur niekas nevarva, grysiu namo bandysiu svariau ant trinkeliu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gryzau namo, gryztant paspaudziau iki dugno, pastebėjau kad reguoja temp. Rodyklė,bet tik atleidus iškart gryžta ties 90, nzn ar taip turi būti. Namie ant trinkeliu pagazavau,apziurėjau, tėvukas gazavo, na niekur niekas nelaša,nebėga....nebesuprantu, keles dienas nevazuot ir sukt žvakes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai jei jau aušinimo skystis pakliūna į cilindrus tai nereik laukt kelių parų kad pamatytum ba tik užkūrus išpūstų šlangas o pašilus ir skystį per probkę lauk išvarytų.

Pasižiūrėk ar ant vandens pompos nėra prabėgusio skysčio žymių per drenažinę skylę ba pompos kartais iškrečia tokią šunybę kad ima per fibrą leist skystį lauk bet padirbusios vėl prisitrina ir sandarumas atsistato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai suorantu kur ta drenazine skylė... Bet tiek isvaryt nesuprantu kur, gi matytusi, katik vėl viską su prozektoriumi prasiėjau,pagulinėjau po apacia, antifryzas geltonas tas, nu aiskiai turėtusi matytis, mistika dėl kurios baisu vazuoti kur toliau i miškus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai suorantu kur ta drenazine skylė... Bet tiek isvaryt nesuprantu kur, gi matytusi, katik vėl viską su prozektoriumi prasiėjau,pagulinėjau po apacia, antifryzas geltonas tas, nu aiskiai turėtusi matytis, mistika dėl kurios baisu vazuoti kur toliau i miškus...

drenazine skyle yra ant pacios vandens pompos,ties pompos asim is apacios,ties ta vieta kur yra pompos guoliai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.