Mortal Atrašyta Spalio 31, 2016 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2016 Tai paieškok mano įkelto manualo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
1andrius1 Atrašyta Spalio 31, 2016 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2016 sveiki šiandien važuojant i kalną (pakrautas) pradingo galia , spaudžiant gaza greitis krist pradejo ir jeepas pradėjo truksėti,perjungus i bendzina tas pats gaunasi.sustojus, ir perjungus i P , toks jausmas kad neišjungia bėgio , ir apsukos nukrenta apie 500aps/min .pastovėjus vietoj , vėliau viskas normalizavosi.kas cia galėtų būti? dėžė pareina , ar koksai daviklis čiešina? wj 4.0 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Spalio 31, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2016 sveiki šiandien važuojant i kalną (pakrautas) pradingo galia , spaudžiant gaza greitis krist pradejo ir jeepas pradėjo truksėti,perjungus i bendzina tas pats gaunasi.sustojus, ir perjungus i P , toks jausmas kad neišjungia bėgio , ir apsukos nukrenta apie 500aps/min .pastovėjus vietoj , vėliau viskas normalizavosi.kas cia galėtų būti? dėžė pareina , ar koksai daviklis čiešina? wj 4.0Dėžėj lygis per mažas, tikrinasi užvestam, ir ant matuoklės turi būti parašyta ar ant P ar ant N Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Lapkričio 2, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 2, 2016 (redaguota) Pasikeičiau radiatoriu, ar reikia, manau kad reikia,kiek ir kokio tepalo dapilti i greicio deze?Pirmiausia paziuret lygi ant siltos dezes. Radijatoriuje to tepalo ten keli gurksniai, pakeitus radiatoriu dapilynet praktiskai nereikia.Tepalas dazniausia buna Dexron III. Redagavo Lapkričio 2, 2016 JuozasG Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Gal kas žino kur Kaune reguliuoja turbinas?(diagnostikoj pasakė, kad turbina labai mažai pučia, reikia reguliuot varžtą ant vakuuminio vožtuvo ašies). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 O kaip anksciau pute? Greiciausia kad kapiec ,o reguliavimas tai gydymas saves.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 (redaguota) Visada taip pat ir pūtė, net ir po turbinos restauravimo. Užtat ir ieškojau kitur priežasčių, nes maniau, kad turbina tikrai tvarkoj. Tame ir esmė, kad po dviejų metų netraukimo ir dūmijimo, galbūt pagaliau teisingai diagnozavo priežastį. Diagnostikoj sakė, kad pučia mažą dalį tiek kiek turi pūst (kompe žiūrėjo, nepamenu, sakė kažkiek kPa), o kai laikai pastūmęs tą ašelę ir kitas gazuoja - pučia pakankamai ir nedūmina. Bent jau jie taip sakė, kad greičiausiai turbo restauruotojai sureguliavo ant stendo, bet ne ant mašinos..Užtat pas tuos pačius ir nenoriu grįžt... Redagavo Lapkričio 3, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gezatron Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 tai gi pats imi ir paregulioji, susuksi kuo daugaiu ir pavaziuosi ir jausi geriau ar ne, ant frelanderio irgi buvo tas pats. nute 0,5 tai 10 raktelis, pasukiojau kaip reikia ir pasidare norma t.y 1,1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Tai ir galvojau gal pačiam reguliuot, bet kur tu ten optimaliai sureguliuosi kai nežinau kiek ten pučia prie kiek apsukų... Galvoju gal čipuotojai ant stendo irgi reguliuoja? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Reikia manometrą kabintis norint sureguliuoti turbiną.Taip pat reikia žinoti, kiek kokiame apsukų diapazone turi pūsti slėgio. Atsukus per daug, trauks pasakiškai, bet neilgai - dėl per lieso mišinio pradegs skylė stumoklyje. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Reikia manometrą kabintis norint sureguliuoti turbiną.Taip pat reikia žinoti, kiek kokiame apsukų diapazone turi pūsti slėgio. Atsukus per daug, trauks pasakiškai, bet neilgai - dėl per lieso mišinio pradegs skylė stumoklyje. Va ir sakau, kad pats nenoriu prisižaist... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Iš kitos pusės, nereikia dėti daug vilčių į kitus - labai didelė tikimybė, kad užsirausi ant žmogeliuko, reguliuojančio tokiai mašinai pirmą kartą Aš visada surizikuoju pirma pats pabandyti, vadovaudamasis idėja, kad nė vienas "garažinis velnias" negimė su veržliarakčiais ir turbina rankoje, tad vargiai bus gudresnis už mane patį, kitu atveju jis nebūtų "garažinis velnias" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Paklausinėsiu gal čipuotojai tokį dalyką padarytų. Jie bent jau taiko optimizuoti galios išgavimą, tai ne visai aklai..Galima aišku ir pačiam gal kiek pabandyti pasukioti ir pavažinėti - kaip suprantu ten "mikroskopiškai" sukinėt reikia? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Sukinėti tikrai nereikia mikroskopiškai Ten turėtų būti apie porą cm sriegio. Vienas kitas apsukimas aktuatoriaus kojelės nelabai stipriai ką keičia. Pasikabink manometrą ir žiūrėk, ką rodo spaudžiant. Ant laisvų nieko nerodys, greičiausiai. Važiuojant reikia žiūrėti. Jei matysi, kad per daug pučia, ar per greitai kyla slėgis, atsuksi atgal. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 (redaguota) Gal gali daugmaž patart kokios to slėgio ribos turėtų būt? Dar nelabai sugalvoju, kaip tą manometrą pajungt, nieko nepjausčius/negręžus... Jei gerai supratau, tai man diagnostikoj sakė, kad pakyla slėgis iki 122 kPa (1.22 bar), sakė čia gerokai per mažai (gazavom tai stipriai, iki 4000rpm).Koks turi būt slėgis šitiem varikliam, gal kas žino? Redagavo Lapkričio 3, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FonZero Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Cia tau matavo vaziuojant ar stovint? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Stovint Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gezatron Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 (redaguota) nu jo. stovint. vaziuojant reikia. gal pas ta meistra nebevaziuok daugaiu. jauciu jei matuot vaziuojant , rodmenys butu visai kiti ir viskas cia butu gerai. Redagavo Lapkričio 3, 2016 Gezatron Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Tai jo. Bet bet kokiu atveju, man reikia sužinot kokiu slėgiu turbina turi pūst važiuojant. Internete kažkaip nerandu, nu reiks dar paieškot.. Jei kas pas save esat kada matavęs, tai būčiau dėkingas jei užsimintumėt šitoj temoj. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 (redaguota) Pasijungti manometrą ne problema - įterpk su trišakiu bet kurioje šlangoje einančioje į įsiurbimo kolektorių, o patį manometrą pasistatyk prieš stiklą, kad važiuodamas galėtum parodymus matyti. Manometras turi būti stabilizuotas (skalė užpildyta skysčiu), kitaip rodyklė blaškysis.Kiek turbina turi pūsti reikia ieškoti informacijos remontiniuose manualuose, arba forumuose.Jei tikrai pučia 1.2 tai yra daug. Stipriai užbombintos mašinos pučia 1.8-2.0 Bar. Golfai pūsdavo apie 0.8 Bar, pareguliavus aktuatorių eidavo sukelti iki 1.1 Bar. Redagavo Lapkričio 3, 2016 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Rašau visa tai iš studentiškos praktikos, kai visokias nesąmones konstruodavome Gal dabar yra pažangesnių metodų Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tėvas Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Turboservis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
HellHound Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 (redaguota) Sveiki,gal kas turite ar žinote kur pirkti:1. JGC 2001m. 4.7 rankinio stabdžio mechanizmą, kuris užtraukus stabdį išplečia kaladėles, į jį kabinasi rankinio trosas. atrodo taiphttp://www.quadratec.com/products/56207_1009.htm 2. kur pirkti metalinius galinių suportų cilindriukus Vilniuje? ačiū Redagavo Lapkričio 3, 2016 jonassir Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2016 Autoterpėj Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K001S Atrašyta Lapkričio 4, 2016 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2016 (redaguota) Sveiki. Bėda su XJ variklio darbu: ant šalto sunkiai vedasi, užsivedęs nelygiai dirba, dreba, meta daug nesudegusio kuro. Toks įspūdis, kad nedirba vienas cilindras. Sudėtos naujos žvakės, pakeisti purkštukai. Su oru lyg ir gerai viskas. Klausimas: kame gali būti problema? a) Žvaklaidžiaib ) Paskirstytojas + dangtelis?c) Sensoriai?d) ...? Būčiau dėkingas už patarimus. Redagavo Lapkričio 4, 2016 K001S Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar