Pereiti prie turinio

HellHound

Nariai
  • Pranešimai

    124
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Hell Hounds GARAGE
  • Pomėgiai
    savi... technonekrofiliniai...

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

HellHound's Achievements

1

Reputacija

  1. MiroslavasR, ar įmanomas padengimas buitinėm naminėm sąlygom?.. ar tik galykloj technologiškai?
  2. Sveiki, gal kas darėt, matėt, kad kažkas darė, žiūrėjot užsienio forumuose ar tiesiog turit teisingų mnčių??? kaip atnaujinti ir padengti naujai Jeep šličus tuo mėlynu plastiku/pvc danga???
  3. sveikučiai, gal kas turit WJ 4.7 variklio elektros schemą? lyg pats turejau, bet kai labai reikia dabar RFC - tai nerandu...
  4. miroslavasr, nu laukiam laukiam su nekantrumu kaip ten kas gausis dėl kapoto tai visada yra Darto Veiderio variantas
  5. būtų idomu išgirsti motyvuotų ir pagrįstų nuomonių dėl razdatkės leidimo WJ... mano nuomone tai leidimas duoda daugiau minusų negu pliusų, nes: 1. įsitempia variklio pagalvės; 2. nors ir nedaug, bet variklis ir dėžė atsistoja kampu; 3. priekinio kardano (kuris ir taip nėra stiprioji WJ pusė) kampo padidinimas; taigi retorinis klausimas - ar verta išlyginti galinio kardano kampus tokiu būdu??? gal geriau tai padaryti šiektiek pasukant galinį tiltą, bet neliečiant pagrindinio agregato???
  6. jei ant dujų gerai, tai labiau tikėtina, kad vistik benzo purkštukai grybą pjauna... kaip sakė Jeep-V8, duju kompas veikia pagal signalus, kuriuos gauna iš pagrindinio kompo, apie kiekvieną benzo purksštuko ijungimą...
  7. arba vamzdį, arba keist slenkstį... lopyt tai nafik - darbo daug, o tolko mažai kai ten puzlę padarai... jei ką turiu gerą slenkstį , kiek matau pas tave dešinės pusės
  8. kolega, pas jumi 4.7 164kw? jei ką galiu duot komplektą (kompą, imobilaizerį ir raktą) pasitestuot. grubiai pora valandų darbo su parūkimu ir alaus išgėrimu
  9. kažkaip bėdos su ta WJ elektra pas visus vat mano naujam pirkiniui irgi kažkokie kosmosai vyksta, gal kam buvo, turėsit minčių (2004 m 4.7 amerika). Važiuojant sekundei išsijungia visa borto elektra - šviesos, valytuvai, ventiliatorius, panelė sumirksi kaip įjungus degimą, nusiresetina borto kompas į default mode (grįžta nustatymai į mylias, nusiresetina kuro sanaudos ir t.t.). Tuo metu variklis ir dėžė veikia normaliai, mašina nesutrukčioja, normaliai važiuoja. Kelis kartus buvo, kad tas elektos dingimas kartojosi iškart kelis kartus t.y. viskas mirksėjo ir išsijunginėjo kelias sekundes. išjungus degimą viskas baigiasi, įjungus tai vėl gali pasikartoti po kelių sekundžių ar kelių dienų. Taip pat buvo, kad kelis kartus išsijungimas sutapo su trinktelėjimu į duobę ar gulintį "policininką". Nors bandžiau specialiai paskraidyt po sušalusį arimą - niekas neišsijunginėja... Tai kaip ir blogo kontakto versija atkrinta. Klaidų jokių nerodo. Vat klausimas - ar gali kažkaip kažkas dėl kažkokios priežasties atjunginėt visą borto elektrą???
  10. klausimuks, gal kas bandėt/darėt/žinot kur paskaityt - jgc WJ stovi gimta signalizacija, bet nėra pultelių. Ar įmanoma kaip nors pririšt/priderint/suprogramint originalų pultelį nuo kito WJ???
  11. šiaip kiek teko susidurt, tai kokios 2 iš 10 patrulio galvų būna tik be įtrukimų tarp vožtuvų. Kaip minėjo Klevas, tai dar nieko nereikšia - reikia tiesiog patikrinti. Didžiaja dauguma mano atveju būdavo net trūkę vožtuvų balnai - užtekdavo juos pakeist ir viskas budavo oki. Tad tiesiog tikrink ir bus matyt.
  12. ir labai atidžiai apžiūrėt galvos vietas tarp vožtuvu lizdų... senelių bėda - įtrukimai
  13. kaip bendrai šitie žibintai? šviesos srautas pakankamas, gal net neriau už origalą?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.