Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

sveiki 

šiandien  važuojant i kalną (pakrautas) pradingo galia , spaudžiant gaza greitis krist pradejo ir jeepas pradėjo truksėti,perjungus i bendzina tas pats gaunasi.

sustojus,  ir perjungus i P , toks jausmas kad neišjungia bėgio , ir apsukos nukrenta apie 500aps/min .

pastovėjus vietoj , vėliau viskas normalizavosi.

kas cia galėtų būti? dėžė pareina , ar koksai daviklis čiešina?

 

wj 4.0

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki 

šiandien  važuojant i kalną (pakrautas) pradingo galia , spaudžiant gaza greitis krist pradejo ir jeepas pradėjo truksėti,perjungus i bendzina tas pats gaunasi.

sustojus,  ir perjungus i P , toks jausmas kad neišjungia bėgio , ir apsukos nukrenta apie 500aps/min .

pastovėjus vietoj , vėliau viskas normalizavosi.

kas cia galėtų būti? dėžė pareina , ar koksai daviklis čiešina?

 

wj 4.0

Dėžėj lygis per mažas, tikrinasi užvestam, ir ant matuoklės turi būti parašyta ar ant P ar ant N
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasikeičiau radiatoriu, ar reikia, manau kad reikia,kiek ir kokio tepalo dapilti i greicio deze?

Pirmiausia paziuret lygi ant siltos dezes. Radijatoriuje to tepalo ten keli gurksniai, pakeitus radiatoriu dapilynet praktiskai nereikia.

Tepalas dazniausia buna Dexron III.

Redagavo JuozasG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visada taip pat ir pūtė, net ir po turbinos restauravimo. Užtat ir ieškojau kitur priežasčių, nes maniau, kad turbina tikrai tvarkoj. Tame ir esmė, kad po dviejų metų netraukimo ir dūmijimo, galbūt pagaliau teisingai diagnozavo priežastį. Diagnostikoj sakė, kad pučia mažą dalį tiek kiek turi pūst (kompe žiūrėjo, nepamenu, sakė kažkiek kPa), o kai laikai pastūmęs tą ašelę ir kitas gazuoja - pučia pakankamai ir nedūmina. Bent jau jie taip sakė, kad greičiausiai turbo restauruotojai sureguliavo ant stendo, bet ne ant mašinos..

Užtat pas tuos pačius ir nenoriu grįžt...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia manometrą kabintis norint sureguliuoti turbiną.

Taip pat reikia žinoti, kiek kokiame apsukų diapazone turi pūsti slėgio. Atsukus per daug, trauks pasakiškai, bet neilgai - dėl per lieso mišinio pradegs skylė stumoklyje.

 

Va ir sakau, kad pats nenoriu prisižaist...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kitos pusės, nereikia dėti daug vilčių į kitus - labai didelė tikimybė, kad užsirausi ant žmogeliuko, reguliuojančio tokiai mašinai pirmą kartą ;)

Aš visada surizikuoju pirma pats pabandyti, vadovaudamasis idėja, kad nė vienas "garažinis velnias" negimė su veržliarakčiais ir turbina rankoje, tad vargiai bus gudresnis už mane patį, kitu atveju jis nebūtų "garažinis velnias" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukinėti tikrai nereikia mikroskopiškai ;) Ten turėtų būti apie porą cm sriegio. Vienas kitas apsukimas aktuatoriaus kojelės nelabai stipriai ką keičia. Pasikabink manometrą ir žiūrėk, ką rodo spaudžiant. Ant laisvų nieko nerodys, greičiausiai. Važiuojant reikia žiūrėti. Jei matysi, kad per daug pučia, ar per greitai kyla slėgis, atsuksi atgal.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal gali daugmaž patart kokios to slėgio ribos turėtų būt? :)

Dar nelabai sugalvoju, kaip tą manometrą pajungt, nieko nepjausčius/negręžus...

 

Jei gerai supratau, tai man diagnostikoj sakė, kad pakyla slėgis iki 122 kPa (1.22 bar), sakė čia gerokai per mažai (gazavom tai stipriai, iki 4000rpm).

Koks turi būt slėgis šitiem varikliam, gal kas žino?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasijungti manometrą ne problema - įterpk su trišakiu bet kurioje šlangoje einančioje į įsiurbimo kolektorių, o patį manometrą pasistatyk prieš stiklą, kad važiuodamas galėtum parodymus matyti. Manometras turi būti stabilizuotas (skalė užpildyta skysčiu), kitaip rodyklė blaškysis.

Kiek turbina turi pūsti reikia ieškoti informacijos remontiniuose manualuose, arba forumuose.

Jei tikrai pučia 1.2 tai yra daug. Stipriai užbombintos mašinos pučia 1.8-2.0 Bar.

Golfai pūsdavo apie 0.8 Bar, pareguliavus aktuatorių eidavo sukelti iki 1.1 Bar.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

gal kas turite ar žinote kur pirkti:

1. JGC 2001m. 4.7 rankinio stabdžio mechanizmą, kuris užtraukus stabdį išplečia kaladėles, į jį kabinasi rankinio trosas. atrodo taip

http://www.quadratec.com/products/56207_1009.htm

 

2. kur pirkti metalinius galinių suportų cilindriukus Vilniuje?

 

ačiū

Redagavo jonassir
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Bėda su XJ variklio darbu: ant šalto sunkiai vedasi, užsivedęs nelygiai dirba, dreba, meta daug nesudegusio kuro. Toks įspūdis, kad nedirba vienas cilindras. Sudėtos naujos žvakės, pakeisti purkštukai. Su oru lyg ir gerai viskas.

 

Klausimas: kame gali būti problema?

 

a) Žvaklaidžiai

b ) Paskirstytojas + dangtelis?

c) Sensoriai?

d) ...?

 

Būčiau dėkingas už patarimus.

Redagavo K001S
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.