Pereiti prie turinio
shelsmas

MP klausimai susije su turbina

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki gyvi, gal zinot kas per varztas isuktas prie turbinos ir ka jis duoda ? siaip masinoj traukos truksta, turbina mazai pucia, gali ranka nesunkiai shlanga suspausti kuri eina ish turbo i intercooleri. Foto prisegupost-7227-13190524375288_thumb.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia to varzto nelabai turi buti... cia grubiai kalbant yra vestgat'as, anas daro taip kad jai turba pucia tam tikra slegi didesni nei ano spyruokle palaiko uzdaro duju srauta i turba ir nukreipia i ismetima jai turba nepucia tiek kiek reikia anas atsidaro (grubiai - reguliuoja turbinos slegi...) kaip patikrinti ar anas veikia: pradzioje pajami ir pabandai pajudinti ja (visa traukute) rankom (atidarytti uzdaryti) turetu sunkiai bet judeti apie 1-1.5 cm, tada jai juda nieko nelieka kaip pasijungti manometra ir ziureti ka pucia turba... iskart sakau kad nezinau kiek sitam matore turi buti slegio.. pvz patrulyje RD28T matore (gr 2.8 iki 1995 m) max galima deti 1.1 bar atitinkamai reguliuojant kuro kieki (BUTINA!!!), kituose matorose naujesniuose iki 1.2-1.3 patrulio bet velgi ten seks kompo programavimas... ir t.t. paziurek forumuose kas ka sneka apie max slegi ir pasijunges manometra zaisk ;) toliau jai kelsi ir nieko nesidarys tada ziurek gal kur nesandarumas... prie 0.9 baro turi buti garsas jau neblogas putimo per sona... ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia to varzto nelabai turi buti... cia grubiai kalbant yra vestgat'as, anas daro taip kad jai turba pucia tam tikra slegi didesni nei ano spyruokle palaiko uzdaro duju srauta i turba ir nukreipia i ismetima jai turba nepucia tiek kiek reikia anas atsidaro (grubiai - reguliuoja turbinos slegi...) kaip patikrinti ar anas veikia: pradzioje pajami ir pabandai pajudinti ja (visa traukute) rankom (atidarytti uzdaryti) turetu sunkiai bet judeti apie 1-1.5 cm, tada jai juda nieko nelieka kaip pasijungti manometra ir ziureti ka pucia turba... iskart sakau kad nezinau kiek sitam matore turi buti slegio.. pvz patrulyje RD28T matore (gr 2.8 iki 1995 m) max galima deti 1.1 bar atitinkamai reguliuojant kuro kieki (BUTINA!!!), kituose matorose naujesniuose iki 1.2-1.3 patrulio bet velgi ten seks kompo programavimas... ir t.t. paziurek forumuose kas ka sneka apie max slegi ir pasijunges manometra zaisk ;) toliau jai kelsi ir nieko nesidarys tada ziurek gal kur nesandarumas... prie 0.9 baro turi buti garsas jau neblogas putimo per sona... ;)

Labas aciu uz atsakyma, bet jei atvirai tai as nieko nesupratau. :) Supratau, tik tai, kad geriau paciam nelysti. Gal galit paprotint kas gerai nusimano situose reikaluose ir gali man padeti ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sutrumpink ta traukele kiek galima ir viskas bus gerai

 

nu as nemanau kad reiktu lysti prie slegio jei nesupranti ka darai... turba ne juokai per didelis slegis blogai per mazas irgi.... as nuvesciau pas meistrus turbinu kas supranta ir pasizirueciau su jais kam ten tas varzhtas reikalingas... nes tokiu bajeriu neturi but.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varai i koki turbo centra ir papasakos tau vyrai kas ten negerai. Pats geriau ten nieko nereguliuok jei nesupranti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sutrumpink ta traukele kiek galima ir viskas bus gerai

O jei vožtuvas valdomas vakumu o ne slėgiu tai ką duos tas traukutės patrumpinimas :scratch:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki gyvi, gal zinot kas per varztas isuktas prie turbinos ir ka jis duoda ? siaip masinoj traukos truksta, turbina mazai pucia, gali ranka nesunkiai shlanga suspausti kuri eina ish turbo i intercooleri. Foto prisegupost-7227-13190524375288_thumb.jpg

 

 

pasiimk is draugelio manometra pradzioj ir uzsimetes patikrink ka pucia... o tada toliau bursim ;) tikrinti paprastai : pasijungi ir isvaziuoji i trasa, tada vaziuoji antru begiu kad apsukos butu apie 1,5-1,8 krpm ir tada gaza iki dugno kol pakils apsukos iki 3.0 krpm ir ziuri ka rodo manometras jai 0.9-1.0 viskas ok ir yra siaip nevalingitine masina jai maziau nei 0.7 ir zemyn tada kazkas sudinai su sistema arba yra leekas arba vestgatas uzdarytas... ir vsio prosto ir elementarno ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei vožtuvas valdomas vakumu o ne slėgiu tai ką duos tas traukutės patrumpinimas :scratch:

geras pastebejimas ale anas vakumo yra tik naujasniuose dyzeliuose (ir tai nevisuose) o pagrinde benzuose ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geras pastebejimas ale anas vakumo yra tik naujasniuose dyzeliuose (ir tai nevisuose) o pagrinde benzuose ;)

A va čia truputį klysti - daugumoj variklių kur elektra valdomi siurbliai jau vakumu valdomi vožtuvai (kitaip čipuotojai vargu-bau ar ką padarytų), o kur stovi keičiamos geometrijos turbinos tai tik vakumu :rolleyes:

 

Sprendžiant iš nuotraukos tai čia kaip tik vakumu valdoma ba traukės galiukas ties cilindriuku švarus, to nebūtų pas slėgiu valdomą. O tas varžtas greičiausiai tam kad sukelt slėgį ba riboja vožtuvo atidarymą.

 

P.s. Šitaip kaip siūlai turbos darbo nepatikrinsi - visi matavimai daromi esant apkrovimui, t.y. važiuojant ba be apkrovos niekada neparodo pilno slėgio ką pučia turba.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,gal kas susidure su tokia problema,ar MPI 87m. 2.5TD motoro turbina tinka MPII 93m.2.5TD su tarpiniu oro ausinimu motorui?Kaip ten su kuro siurbliais?Ar yra kokiu problemu keiciant senesni motora jaunesniu?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,gal kas susidure su tokia problema,ar MPI 87m. 2.5TD motoro turbina tinka MPII 93m.2.5TD su tarpiniu oro ausinimu motorui?Kaip ten su kuro siurbliais?Ar yra kokiu problemu keiciant senesni motora jaunesniu?

jei keisi su visu kolektorium iki tos vietos kur 3 varztais prisisuka tai tiks. Jei neklystu ten kur turbina su kolektorium jungesi ten auksciai skirtingi. Del siurbliu viskas ten tiks, kaip suprantu siurbli sena paliksi o motora kita krausi?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, reikia kad butu orginalus ismetimo ir isiurbimo kolektoriai o turbina tiks ir nuo mano mataro,mataras bus su kuro siurbliu tik be turbinos, tai reiks zet kad butu su kolektoriais.Dekui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,ar gera,dirbanti turbina turi svilpti,maniskis MPII gerai traukia,kuro neryja,bet vienas pilietis siandien pareiske kad uzgazavus turbina nesvipia,tai atseit ji neveikia.Viduje apziurejus sparneliai grazus,niekas nekliba,sukasi lengvai,netepaluota.O siaip vaziuojant gerai paspaudus jauciasi kaip ji padeda. Ir koks turetu buti slegis matuojant manometru.Aciu uz nuomones.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paklausk to veikejo ,,kaip patikrinti babinos guolius '' :) jei gerai traukia,tepalu nevalgo tai neieskok slieku kur ju nera,jei jau ji bus bloga,dings trauka, dumais apsipilsi ar apsuku nepriims jei uzsikirtus bus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apsaugok, Viešpatie, mūsų klaną nuo tokių patarėjų ba kitą artą patars išardyt variklį kad pažiūrėt kodėl anas dar vis dirba :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Imkim tvarkinga ismetimo sistema,nes be glusako ji isvis graziai svilpauja

 

pas pajerus kazkokios tai keistos turbos...kaip iekojau pirkti savo...is kokiu 20 perziuretu masinu svilpe tik 1 egz. nors slangas pute visos.

man atrodo kad jos svilpimui (gal labiau girdimumui) itakoja garsus variklio darbas, mazas turbinos diametras, pati konstrukcija (kiek suprantu sparnuote stovi be geometrijos) + pakankamai zemi sukiai... na gal ir variklio konstrukcija...butu TDI arba SDI ar kaip ten su tiesioginiu ipurskimu girdetusi...

p.s. tarp kitko girdejas kaip tik atvirkstiniu "minciu" kad kai turba pradeda svilpauti - arteja galas :D

p.p.s. pvz sprinteris su 2,9 varikliu, net ant laisvu gazuojant triuboje girdisi kaip elektrine dirba :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zinot ar vienodos turbinos stovi mp2 2,8 ir 2,5 parejo turbo 2,8 ieskau gal kas turit radau 2,5 bet nezinau ar tinka ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien tik tarp 2,5 buna skirtingu turbo. Na jos gal ir panasios ir tvirtinimas tiktu, bet vienos yra ausinamos tepalu, o kitos vandeniu, reikia ziuret kaip pas tave konkreciai yra.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien tik tarp 2,5 buna skirtingu turbo. Na jos gal ir panasios ir tvirtinimas tiktu, bet vienos yra ausinamos tepalu, o kitos vandeniu, reikia ziuret kaip pas tave konkreciai yra.

Gal galėtum plačiau apie tas kur tepalu aušinamos - labai norėčiau apie jas daugiau sužinot.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien tik tarp 2,5 buna skirtingu turbo. Na jos gal ir panasios ir tvirtinimas tiktu, bet vienos yra ausinamos tepalu, o kitos vandeniu, reikia ziuret kaip pas tave konkreciai yra.

ir kaip tas tepalas ausina?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zinot ar vienodos turbinos stovi mp2 2,8 ir 2,5 parejo turbo 2,8 ieskau gal kas turit radau 2,5 bet nezinau ar tinka ?

 

Jei pats Vilnietis gali atlekt prie 4x4džipu daliu parduotuves Ukmergė 315b, turiu kaiminus kurie restauruoja turbinas ten sutariau kad džipiorems (forumiečiams) padarytu nuolaidas. Ps .: Nuolaidas sakė pritaikis visiems 4x4forumieciams. Gal kam bus naudinga ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turboservisas? Kažkada atvežiau savo turbiną, išardytą, su nulaužta ašimi, pasakė - palik čia mums tas detales, dar 960lt. ir imk, vat, tau duosim kitą. Svalkėj nusipirkau už 500 litų, kol kas viskas gerai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.