Sveiki, esu naujokas visureigiu pasaulyje nesenai pradejau sakityti foruma t.y. siandien Taigi nusipirkome MP II 1999 metu 2.8 dyzelis mexanine deze. Stai toki va. Dar nesepejau nieko dorai apsiziureti bet jau matomos kelios bedos: Visu pirma ant kondiskes siurblio nera dirzelio ir jau gan senokai nes skyvai aprudyje. Speju teks keisti visa siurbly ir bandyti gaivinti sistema, kiek tai gali kainuoti mazdaug? Visu antra remas toks jau parudyjes, taciau nesupuves, noretusi ji sutvarkyti ta prasme manau nusmeliuoti ir padengti geru antikoroziniu, kur tai galima padaryti kokybiskai Vilniuje ir kiek tai velgi gali kainuoti apytiksliai? Toliau as nezinau ar taip turi buti bet perjunginejant tuos visus transmisjos rezimus 2 varomi 4 varomi ir tt... gan ilgai mirksi tos lemputes skydelyje kol pradeda degti. taip suprantu kai jau dega tada isijungia ir uzsiblokuoja ten kas reik, tai va nezinau kiek laiko turi ten viskas susijunginet kad jau butu isijunge. Ir ijungus atgal i 2 varomus irgi gan ilgai ten mirksi kol uzsidega tik galiniu ratu lemputes. Dar is kazkur lasa ausinimo skystis kol motoras saltas, nelabai matosi is kur nes trukdo dugno apsauga, bet gal zinote kokiu silpnu vietu sio motoro is kur galetu leist? Kitas pastebejimas kad gan neblogai atidarius tepalo kamsteli taskosi tepalas , pardavejas sake jog tai del to jog velenlis neturi apsaugos ta prasme yra atviras, bet turiu honda joje velenlis irgi atviras bet niekas nesitasko, ar didele cia beda tas tepalo taskymas, speju gali buti padile ziedai ir tiesiog tepimo sistemoje gali susidaryti slegis kuris ta tepala siek tiek tasko ar klystu? tai vat pradzioje tiek tikiuosi ne per daug klausimu turiu ir tikiuosi sulaukti pagalbos is jusu