Pereiti prie turinio

Naujas ar naudotas automobiliukas


Navanas

Rekomenduojami pranešimai

Pagavau save, kad ,kaip tikras lietuvis, noriu padėvėto automobilio, už padėvėto automobilio kainą, bet būklės kaip naujo arba geresnė kaip naujo, negerai truputį su galvele. Nusiunčiau el. paštu užklausą apie aptarnavimus, gal atsakys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 105
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Griaunam mitus apie brangų aptarnavima. Per 100 000 km aptarnavimai kainuos 2900Lt, čia benzininio varianto. Keista, bet diržų keitimo intervalas nurodomas 240 000t. km. gal ten grandinė? o tepalų keitimas numatomas kas 20 t. km.

Redagavo skrebe
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip čia gaunas? Nori ar nenori? Aš jei noriu tai perku tai, kas patinka. Negražų gali nusipirkt tik tada jei labai reikia :D

... As pav noreciau naujo Landcruiser... bet tas naujas modelis toks baisus(150) kad net nezinau ka daryt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Griaunam mitus apie brangų aptarnavima. Per 100 000 km aptarnavimai kainuos 2900Lt, čia benzininio varianto. Keista, bet diržų keitimo intervalas nurodomas 240 000t. km. gal ten grandinė? o tepalų keitimas numatomas kas 20 t. km.

Kokio cia gamintojo? Kas iskaiciuota i ta 2900lt? Kaladeles, valytuvai tepalai, ar tik darbai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ford fiesta. Tepalai, oro, salono, filtrai, žvakės (kas 60 000km), darbai. Kaladėlės atskirai. Bet įtariu, čia tik preliminarus toks paskaičiavimas, čia vieno litro ecoboostui su trim cilindrais. Vienas aptarnavimas (tepalo ir filtrų pakeitimas) kainuoja, grubiai 500 Lt, kai keičia žvakes prisideda pinigų ir gaunasi 1000Lt. Aptarnavimai kas 20 000 surašyti. Kad tiksliau gauti duomenis teks apsilankyt salone, gražiau apsirėdžius :lol:

Bet salygos, tai man visai nieko tokios. Reiks aiškintis toliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Griaunam mitus apie brangų aptarnavima. Per 100 000 km aptarnavimai kainuos 2900Lt, čia benzininio varianto. Keista, bet diržų keitimo intervalas nurodomas 240 000t. km. gal ten grandinė? o tepalų keitimas numatomas kas 20 t. km.

Tai tie 240 000 km yra 100 procentų mašinos resurso :D Kažkada Za Ruliom buvo Ford Fusion, nepamenu su kokiu, bet benzininiu motoru.Tai va, pvz., generatoriaus dirželis ten paskaičiuotas visam automobilio tarnavimo laikui(kokiu reikia būt debilu, kad sugalvot tokį dalyką?) ir netgi įtempėjų nenumatyta, jei visgi prispiria reikalas, pjauna lauk seną diržą ir deda naują su visokių gudrių pleištų pagalba...Tokios tos naujos mašinos.Šiaip siūlyčiau pasidomėti,pvz., kiek laiko užtrunka lemputės pakeitimas priekiniam žibinte.Kalbu visai rimtai.Kai kuriose auto reikia pusę priekio nuardyt, kad iki žibinto vidaus prieit...

Mano kuklia nuomone, geriau pasieškot normalaus vidutinės klasės automobilio už panašią kainą, kiek kainuoja nauja skarbonkė :rolleyes: Europiečiai perka kompaktinės klasės auto dėl mažesnių mokesčių, sąlyginai mažų kuro sąnaudų ir nedidelių gabaritų, ir dar dėl to, kad senutėj Europoj yra labai jau ankšta (pvz., Olandijoj).Lietuvoj tokiai mašinai įgyt rimtesnių priežasčių nematau, neskaitant to, kas vadinama "jausmu, įsėdus į naują mašiną"...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

I sita isedus bus geras jausmas, o ypac ta jausma labiau sustiprins variklis ir jo gausmas. :lol:/>

Skrebe, cia bus seimyninis automobilis, ar kokiai meiluzei perki? Jei seimyninis, tik nesakyk, kad turi zmona, du vaikus ir suni. :lol:/>

I Kauna aptarnavimui nevaziuok, nes cia duobes didesnes nei sis automobilis, prapulsi jose. :)/>

Redagavo Arunasppp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip čia gaunas? Nori ar nenori? Aš jei noriu tai perku tai, kas patinka. Negražų gali nusipirkt tik tada jei labai reikia :D/>

Tai pats ir atsakei "Negražų gali nusipirkt tik tada jei labai reikia :D/>" na man ne taip ir reikia. jei tikrai degtu, tai ir imciau. Bet tame ir esme kad uz tokius pinigus jau turi ir degti noru. O neuzdega...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nauja Škoda Fabia apie 39000lt. Jei sudomins skambink, Kaune direktorius geras bičiulis.

fabia bus smagesne ir isliekamoji verte geresne. jei nedaug vazineji 1.2 tsi benzas ekonomiskas ir dinamiskas ,pats auto pigesnis.

Redagavo cliff
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo kaimynas ne durnas. Palygink vaziavima su laimeta Renault ir su A4. Pas mus pilna servisu, pilna daliu, kam jam ta nauja Renault. Kuria tures aptarnavimui i Kauna varyti.

Jeigu temos autorius laiko durnu kaimyną, kuris atsikratė iš teleloto laimėto kibiro ir nusipirko dėvėtą automobilį - visi klausimai jau atsakyti ir nėra ką čia diskutuot.

 

O aš palaikyčiau kaimyną :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokinga kai dauguma masto kad 2-4 metu automobiliai pravaziuoja 20-60t.km. Nepamirskite kad naujas auto perkamas tam kad daryti kilometrus ir butu patikimumas.

 

Na nebutinai gi visi I darba uzsienyje vaziuoja po 100km, arba autobanais laksto kasdien. Teko paciam tarpininkauti parduodant masina (Mazda6): pirkta lietuvoje nauja 2006m. vazinejimuisi uzsienyje, po 6 metu pardaveme su 67 000km rida (visi irasai is dylerinio serviso), pirkejams parodziau masina (buvo is visu pusiu apibraizyta), supasakojau mechaninius trukumus, sutareme, kuriame servise salinsime mechaninius trukumus, kuriu mechaniniu trukumu salinima apmokesiu as, uz kitus mokes pirkejas, po rankpinigiu paemimo, masina buvo pilnai suremontuota, bei KASKO saskaita pilnai perdazyta! Pirkejas iki siol dekoja uz sandori, kai atsitiktinai susitinkame kur nors.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

citata iš delfio:

"Iki 1,5 l variklio tūrio automobiliai būtų apmokestinami 90 Lt metiniu mokesčiu, o 1,5-2 l – 170 Lt.

 

Didėjant variklio tūriui, mokestis taip pat didėtų. Pavyzdžiui, 2-2,5 l tūrio automobilio savininkas turėtų sumokėti 240 Lt, iki 3 l- 310 Lt, iki 3,5 l – 380 Lt, iki 4 l – 450 Lt, iki 5 l – 520 Lt, daugiau nei 5 l – 590 Lt."

 

 

Garantuoju, kad po kelių metų, kai žmonės apsipras ir susitaikys, mokesčiai bus padidinti, vejamės europą. Žiūrint į ateitį aišku, kad teks rinktis mažalitražkes, hibridus ar elektromobilius, pažangesni (aš :)/> ) numato kelis metus į priekį ir priima sprendimus. B)/>

pusiau juokais aš čia. Dabar bandau prikelti savo lavonėlius, jei dar važiuos, kokius metus pasikankinsiu, pinigus žinau kur geriau investuot. Po kelių metų, jei pavyks nepirkti jokio automobilio, gal jau pajėgsiu naują kokį vidutinio segmento auto paimt, nauji, juk nebrangsta.

Redagavo skrebe
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

citata iš delfio:

"Iki 1,5 l variklio tūrio automobiliai būtų apmokestinami 90 Lt metiniu mokesčiu, o 1,5-2 l – 170 Lt.

 

Didėjant variklio tūriui, mokestis taip pat didėtų. Pavyzdžiui, 2-2,5 l tūrio automobilio savininkas turėtų sumokėti 240 Lt, iki 3 l- 310 Lt, iki 3,5 l – 380 Lt, iki 4 l – 450 Lt, iki 5 l – 520 Lt, daugiau nei 5 l – 590 Lt."

 

 

 

Они охуели.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tai jeigu pirkti vidutinės klasės automobilį pav 50 000 lt. Lizingas 5 metai.

 

Tai pridėtinės išlaidos - KASKO bent 2500 lt metams, 5 metams 12 500 lt. Aišku metams bėgant draudimo sumą galima mažinti.

Lizingo pabrangimas per 5 metus - kokie 25 000 lt. Tai min kokie + 35 000 litukų turi. Aišku čia ne visai tikslu, bet padės susiorientuoti kiek gauni - kiek prarandi :rolleyes:/>

 

 

Čia jau Rimai padauginai gerokai :rolleyes: į

50000 lt naujo automobilio kasko kainuos apie 1500 (priklausomai nuo markes ir draudimo bendroves)

 

Lizingo palukanos bus iki 5000 lt priklausomai nuo pradinio. Tai tikrai ne 35000 lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Nu nežinau, pas pažystamą "perekupą" užsakiau ford fiestą dėvėtą. Tai tiokios būklės ir išvaizdos automobilių aš nenoriu, o kainuoja jie lygiai 50 % naujo auto kainos. Aišku, ten automobilių stovis matomas realus, prieš " kosmetikas", bėda , kad jie manęs netenkina, negražūs, nešvarūs, rida , kartais būna, apie 200 000 km (kas fiestai per 5 metus, skaitau, daug)....... lieka teleloto .....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nežinau, pas pažystamą "perekupą" užsakiau ford fiestą dėvėtą. Tai tiokios būklės ir išvaizdos automobilių aš nenoriu, o kainuoja jie lygiai 50 % naujo auto kainos. Aišku, ten automobilių stovis matomas realus, prieš " kosmetikas", bėda , kad jie manęs netenkina, negražūs, nešvarūs, rida , kartais būna, apie 200 000 km (kas fiestai per 5 metus, skaitau, daug)....... lieka teleloto .....

Pirk ne pas pazystama. Mokesi keleta simtu eu. daugiau, bet bus rida 50000km. Ir salonas chemiskai isvalytas, pabraizymai panaikinti.

O blogiausia tai, kad pats nezinai ko nori. Nesuprantu, ka cia svarstyti? Nori naujo, galimybes leidzia, perki. Nera galimybiu, perki naudota arba su dviraciu vazineji. Uzvedei cia tema, "naujas ar naudotas". Ka mes tau galime atsakyti? Ogi nieko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirk ne pas pazystama. Mokesi keleta simtu eu. daugiau, bet bus rida 50000km. Ir salonas chemiskai isvalytas, pabraizymai panaikinti.

 

Tame reiklas, kad pas tą pažystamą brangiau keliais šimtais eurų gaunasi, negu skelbimuose, ir rida (tikra) didesnė nei pas tuos skelbimuose (netikra, tą dar suvokiu, ne rodiklis), ir atrodo baisiau nei skelbimuose. ir man aiškina tas pažystamas, kad mažesnės ridos nei 120-130 t km nebus pas 5 metų senumo dyzelinį auto (mažą miesto auto), o dar sugeba pasiūlyti 200 t km nuvaziavusius egzempliorius (kas fordam netoli mirties jau ,mano manymu), kuriem didysis aptarnavimas numatytas su diržų keitimu ir pan.

Naujas mažas auto man išeina, bet dar gaila pinigų. Daugumos nuomone, reikia pirkti dėvėtą (tam ir pakūriau temą). Reiškias pirksiu naują :D/>

Nu labai knieti į tą teleloto nuvažiuoti, gal pavyktų nupirkt, ale kažkaip .....

Redagavo skrebe
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pasakyti galit : "važinėju su senu, nes naujo neįperku, durniai kas perka naujus", arba "važinėjus su nauju jokių rūpesčių, durniai kas perka senus laužus" ir panašiai, galima ir be "durniai" . Čia gi laisva, kolkas, Lietuva :D

Pirmą kartą gyvenime neskubu nupirkti automobilio, galiu rinktis, svarstyt, temas pakurt ir pan, bet jei taip toliau, tai į skiedalus permes. Sekantį kartą pasisakysiu po bandomūjų važiavimų, arba, kai nupirksiu kokį laužą. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tau galima patarti nepazystant taves, nezinant tavo pajamu ir noru. Pats turi spresti, nauja ar sena. Tuo labiau kai kalbama apie pigu, mazos klases, mazu resursu automobili. Jei mane toks domintu, pirkciau nauja. Tuo labiau, kad pats nusistates ale pries "lauzus". Tai ka cia svarstyti - aisku nauja. Belieka issirinkti modeli. O cia tema rimtesne. Bet kai perki nauja, pofik. Imi sau patinkanti pagal kisene. Kol nauji visi jie vienodi.

Jei klaustumei kokios klases, siulyciau minimum vidutines, 3-5m. Kodel, todel, kad perki seimai, o ne Sanitex vadybininkams. Ju sanaudos nezenkliai didesnes, vaziuoja smagiau, saugiau. Del eismo spusciu, parkingo, Lietuvoje nera problemu.

As perku devetus automobilius, nes ju nauju kaina virs 200t. Vazineju 2-3m. Man nereikia patarimu koki pirkti. Pats zinau kiek uzdirbu, kiek nuverteja, koki uz kiek galiu nupirkti 5m senumo. Zinau kiek mazdaug pravaziuoju per metus, kiek isleisiu kurui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.