avilys Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Pakalbink irmantasniva forume, jis turėjo nivą pakelta buvo tiek kad ratai nekliūtų ir mechanizmų nelaužytų drožė beveik kasdien.Važiavo kur jam reikia o ne kur galima pravažiuot. Nelabai dažnai forume lankosi bet prisijungęs manau atrašys į tavo klausimus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Paeksperementavau dar, niva yra pastoviai 4 varantis dzipukas taip? Kiek zinau taip. Taigi, atjungiau galini tilta, turi sukti tuomet priekinini, taciau bandziau pavazuoti nejuda is vietos, ijungiu diferenciala vazuoja braskedama traskedama, na kaip ir pries tai, tai vad dilema, jei pastoviai 4 varomi, varo tas ratas kuriam lengviausiai, atjungusngalini turetu veikti tik priekis, taciau pas mane taip nera, darau bandymus norint isitikinti kad tai ne priekinis tiltas subirejes o razdatke, visi sako kad razdatke, bet gavau patarimu,kad gali buti ir priekinis tiltas, bandau issiaiskinti:-) tad kaip cia dabar gaunas gal kas papasakos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MRemis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Viskas truputi ne taip. Atjungus priekini ar galini tilta, nevaziuos. Razdatkeje stovi tarpasinis diferencialas. Tavo atveju atjungus gal. kardana, perdavimas is razdatkes i galini tilta neturi apkrovos, sukasi tik flansas is razdatkes, o i priekini tilta turi apkrova, tai ir nesisuka. Rasai, kad "ijungiu diferenciala", ne ijungi, o blokuoji. Todel ir masina juda. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Na taip logiska :-) net pats juoktis pradejau is sves:-) bet kazkada vaikystei atsimenu diedas vasara atjungdavo prieki, mat benzinomaziau ryna, o ziema pajungdavo, na neesme, ieskom razdatkes tvarkingos:-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 MRemis atsakė labai teisyngai. Man praėjusią savaitę nušoko kairės pusės vidinės granatos žiedelis ir pusašis išoko iš granatos lizdo ir Niva nė iš vietos, tik sukasi iš reduktoriaus flančas bėgį įjungus, sublokavau razdakę ir sėkmingai gryžau į namus, gavau žiedelį už dyką ir per porą valandų vėl važiavau, tad kolega viskas teisynga kad atjungus galinio tilto kardaną Niva nesublokavus razdatkės, nevažiuos. O traška tai esu tikras tikrai vidinės granatos. Žinoma dar paeksperimentuoki ir galiausiai vistiek pirksi vidines granatas ir būsi laimyngas Tavo dabartinės grantos pridilusios senoje padėtyje, pakėlus Niva pasikeitė kampas ir jos traška. Viskas elementaru. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 MRemis atsakė labai teisyngai. Man praėjusią savaitę nušoko kairės pusės vidinės granatos žiedelis ir pusašis išoko iš granatos lizdo ir Niva nė iš vietos, tik sukasi iš reduktoriaus flančas bėgį įjungus, sublokavau razdakę ir sėkmingai gryžau į namus, gavau žiedelį už dyką ir per porą valandų vėl važiavau, tad kolega viskas teisynga kad atjungus galinio tilto kardaną Niva nesublokavus razdatkės, nevažiuos. O traška tai esu tikras tikrai vidinės granatos. Žinoma dar paeksperimentuoki ir galiausiai vistiek pirksi vidines granatas ir būsi laimyngas :)/> Tavo dabartinės grantos pridilusios senoje padėtyje, pakėlus Niva pasikeitė kampas ir jos traška. Viskas elementaru.Matai ce kita kalba, kalbant apie ta traskejima pats isitikinau kad 99% vidines granatos, o ce kalba eina jau apie razdatkes traskejima, sokinejima, net gnybia, tad apie vaziavima sublokavus net kalba neina, daugiau paspaudus ir i salona ilystu razdatke turbut:-):-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Neileidzia ikelti nuotrauku kazkotais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
avilys Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Na taip logiska :-) net pats juoktis pradejau is sves:-) bet kazkada vaikystei atsimenu diedas vasara atjungdavo prieki, mat benzinomaziau ryna, o ziema pajungdavo, na neesme, ieskom razdatkes tvarkingos:-) Tu geriau ieškok dar vienos nivos kaip donoro, bo džiauksmai dar tik prasideda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2013 Jau ir as taip galvoju, ir net kartai uzplaukia kad parduoti ir viskas... bet jau tiek sukista, tiek laiko, nervu.... o pinigu tiek neatgausi kiek sukista....gaila... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mooo978 Atrašyta Lapkričio 12, 2013 Dalintis Atrašyta Lapkričio 12, 2013 Nezinau ar jau issisprendei traskejimus, bet manau mano patirtis gal paciam ar kam kitam pades. Teko tureti tiek 5beges dezes gedimus, tiek priekinio bei galinio reduktoriu prasukimus.Niva yra varoma nuolatiniais 4 varomais ratais, taciau kiekvienas ratas ir asis sukasi skirtingu greiciu. Taciau neblokavus razdatkes uztenka pakelti bent viena rata, nesvarbu kuri, masina nebevaziuos. Sublokavus razdatke sukimo momentas yra perduodamas per prievarta i abu reduktorius vienodai, ko pasekoje galima judeti tol kol ant abieju asiu po viena rata prasisuka.Nelabai supratau is tavo aprasymo, bet speju, kad pas tave gali buti pabirejes vienas is reduktoriu. Jei gali pasikelk Niva "ant kaladziu", kad ratais nesiektu zemes, ir atjunges abu kardanus nuo razdatkes pasitikrink ar greiciu deze ir razdake be papildomu truksmu sukasi. Pasitikrink neblokuota ir sublokuota. Veliau - uzblokuoji razdatke ir prijunges viena is reduktoriu, prasuki ir pasiklausai ar veikia tyliai. Jei viskas gerai prisijungi kita ir vel su sublokuota prasuki, patikrini ar tyliai sukasi.Su sublokuota razdatke kietu pagrindu, kiek zinau, yra nerekomenduojama vazineti, o posukius daryti tuo labiau, nes vyksta razdatkes lauzymas. Razdatke blokuojama, tik pries kliuti ir pageidautina kad ten butu koks minkstas gruntas (smelis, zvyras, slapia makalyne, sniegas, ledas ir tt)I savo Niva daug investuoti nesistengiau, agregatus tiesiog keisdavau nuo nivu donoru, taip pigiau ir paprasciau. Tiesiog nereik uzmirsti skirtingu Nivos laidu skirtingu reduktoriu perdavimu! Nemazai daliu pirkdavau naujas is parduotuves, nes kainos gan juokingos buvo.O siaip sekmes ir maloniu akimirku su NivukemSu baltu pavydu is Anglijos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 13, 2013 Dalintis Atrašyta Lapkričio 13, 2013 Viskas jau išsiaiškinta, barškėjo vidinės granatos, iškelus kėbulą pasikeitė kampas.Razdatkes gedimai ne razdatkės, o skirtingų perdavimų reduktoriai:-) problema išspersta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Sausio 7, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2014 (redaguota) Sveiki kolegos Pradėjau savo Nivazą renovuoti ir eiga nusprendžiau paviešinti jei turėsite pastabų ar pasiūlymų mielai išklausysiu. Tech duomenys:Lada Niva 21214Variklis 1,7 "mono" ipurškimasMetai 2000Jau padaryta:Ratai nuo suzuki vitara 15 colių, padangos BFGoodrich MUD TERRAIN 215/80/R15 Reduktoriai abudu nuo II žigulioPriekinis reduktorius atrištas nuo variklio (ačiu Rojer07)Gervė 9500 lbs 6 halogenai ant stogoNiva pakelta 7 cm (priekis volgos spyruoklės plius po šarnyrais 4 cm intarpas, galas gumos plius spyruoklių lėkštės pakeltos 4 cm) Planuojama papylditi:Generatorius 100A (dabartinis 80A)BTR blokiruotė (į galinį reduktorių)BMW 5 priekinės sodynės Cb stotelė President trumanPadangos INSA TURBO SAHARA 235/75R15Stiprinti priekinį ir galinį buferį į vidų įstatant metalinius lovius atitinkamų matmenų)Stogo bagažinė ant kurios bus montuojamas atsarginis ratasŠnorkelis buvo: Redagavo Sausio 8, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Sausio 7, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2014 (redaguota) Redagavo Sausio 7, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Sausio 7, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2014 Dabartinė Nivos stadija: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Sausio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2014 Laukiam tolimesniu foto nivos. Sedyniu ideja matau patiko maniske Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Sausio 9, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2014 BTR blokiruotė Lada reduktoriuje: Pirkau jau padarytą, sakė tekinta ant staklių buvusioj "pergalės" gamykloje ir užpresuoti žigulio šlicai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvard Atrašyta Sausio 9, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2014 Idomu kaip ten ipresuoti zigulio slicai,padaryk daugiau foto is visu pusiu ir slicu,labai idomu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Sausio 10, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2014 o jei ant zigulio pusasio privirint uaz slicus ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Sausio 10, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2014 Na idomus klausimas, būtu idomu ką gerbiamas Klevas pakomentuotų apie šį techninį sprendimą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 10, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2014 Nebent start-stop būdu suvirint pusašį bet tam reikalingas staklynas. Paprastai bandant suvirint nelabai gali gautis ba paprasčiausiai nelabai gausis tiesus (čia garažo sąlygom) , o ir suvirinimo vieta bus silpna . Suvirimo vietoj dėt pastorinimą (užmaut vamzdį) kad išgaut tvirtumą vė nesigaus ba guolio neužmausi. Vistik optimaliausias ir paprasčiausias varijantas pakeist šlicus pačioj blokiruotėj. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Sausio 14, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 14, 2014 Na pagaliau atvyko 100 A generatorius ( orginalus 80 A). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 14, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 14, 2014 Na pagaliau atvyko 100 A generatorius ( orginalus 80 A).Ale ir laimėjimas , net visos 20 A Nu matau vėl reiks tau velnių išrašyt; nu negi buvo sunku pasakyt kad degi dideliu noru turėt rimtą generą - nu būčiau kokį 120A ar 150A "prigydęs" tai bent jaustum kad turi kažką gero Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Sausio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2014 Ale ir laimėjimas , net visos 20 A :D/> Nu matau vėl reiks tau velnių išrašyt; nu negi buvo sunku pasakyt kad degi dideliu noru turėt rimtą generą - nu būčiau kokį 120A ar 150A "prigydęs" tai bent jaustum kad turi kažką gero :rolleyes:/>Jis biski spizdel standartinis 55 amperai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Sausio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2014 /> standartinis 55 amperai. 55 A? kysti, db tiksliai nepamenu bet tikrai vos virs 40A 42A(perskaiciau knygoje) ir cia kiek zinau tik vaz 2121, o jau vaz 21213 eina su 80A Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Sausio 15, 2014 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2014 O va kitoje knygoje randu 44A Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar