Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Pakalbink irmantasniva forume, jis turėjo nivą pakelta buvo tiek kad ratai nekliūtų ir mechanizmų nelaužytų drožė beveik kasdien.Važiavo kur jam reikia o ne kur galima pravažiuot. Nelabai dažnai forume lankosi bet prisijungęs manau atrašys į tavo klausimus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Paeksperementavau dar, niva yra pastoviai 4 varantis dzipukas taip? Kiek zinau taip. Taigi, atjungiau galini tilta, turi sukti tuomet priekinini, taciau bandziau pavazuoti nejuda is vietos, ijungiu diferenciala vazuoja braskedama traskedama, na kaip ir pries tai, tai vad dilema, jei pastoviai 4 varomi, varo tas ratas kuriam lengviausiai, atjungusngalini turetu veikti tik priekis, taciau pas mane taip nera, darau bandymus norint isitikinti kad tai ne priekinis tiltas subirejes o razdatke, visi sako kad razdatke, bet gavau patarimu,kad gali buti ir priekinis tiltas, bandau issiaiskinti:-) tad kaip cia dabar gaunas gal kas papasakos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas truputi ne taip. Atjungus priekini ar galini tilta, nevaziuos. Razdatkeje stovi tarpasinis diferencialas. Tavo atveju atjungus gal. kardana, perdavimas is razdatkes i galini tilta neturi apkrovos, sukasi tik flansas is razdatkes, o i priekini tilta turi apkrova, tai ir nesisuka. Rasai, kad "ijungiu diferenciala", ne ijungi, o blokuoji. Todel ir masina juda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MRemis atsakė labai teisyngai. Man praėjusią savaitę nušoko kairės pusės vidinės granatos žiedelis ir pusašis išoko iš granatos lizdo ir Niva nė iš vietos, tik sukasi iš reduktoriaus flančas bėgį įjungus, sublokavau razdakę ir sėkmingai gryžau į namus, gavau žiedelį už dyką ir per porą valandų vėl važiavau, tad kolega viskas teisynga kad atjungus galinio tilto kardaną Niva nesublokavus razdatkės, nevažiuos. O traška tai esu tikras tikrai vidinės granatos. Žinoma dar paeksperimentuoki ir galiausiai vistiek pirksi vidines granatas ir būsi laimyngas :) Tavo dabartinės grantos pridilusios senoje padėtyje, pakėlus Niva pasikeitė kampas ir jos traška. Viskas elementaru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MRemis atsakė labai teisyngai. Man praėjusią savaitę nušoko kairės pusės vidinės granatos žiedelis ir pusašis išoko iš granatos lizdo ir Niva nė iš vietos, tik sukasi iš reduktoriaus flančas bėgį įjungus, sublokavau razdakę ir sėkmingai gryžau į namus, gavau žiedelį už dyką ir per porą valandų vėl važiavau, tad kolega viskas teisynga kad atjungus galinio tilto kardaną Niva nesublokavus razdatkės, nevažiuos. O traška tai esu tikras tikrai vidinės granatos. Žinoma dar paeksperimentuoki ir galiausiai vistiek pirksi vidines granatas ir būsi laimyngas :)/> Tavo dabartinės grantos pridilusios senoje padėtyje, pakėlus Niva pasikeitė kampas ir jos traška. Viskas elementaru.

Matai ce kita kalba, kalbant apie ta traskejima pats isitikinau kad 99% vidines granatos, o ce kalba eina jau apie razdatkes traskejima, sokinejima, net gnybia, tad apie vaziavima sublokavus net kalba neina, daugiau paspaudus ir i salona ilystu razdatke turbut:-):-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip logiska :-) net pats juoktis pradejau is sves:-) bet kazkada vaikystei atsimenu diedas vasara atjungdavo prieki, mat benzinomaziau ryna, o ziema pajungdavo, na neesme, ieskom razdatkes tvarkingos:-)

 

Tu geriau ieškok dar vienos nivos kaip donoro, bo džiauksmai dar tik prasideda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Nezinau ar jau issisprendei traskejimus, bet manau mano patirtis gal paciam ar kam kitam pades.

Teko tureti tiek 5beges dezes gedimus, tiek priekinio bei galinio reduktoriu prasukimus.

Niva yra varoma nuolatiniais 4 varomais ratais, taciau kiekvienas ratas ir asis sukasi skirtingu greiciu. Taciau neblokavus razdatkes uztenka pakelti bent viena rata, nesvarbu kuri, masina nebevaziuos. Sublokavus razdatke sukimo momentas yra perduodamas per prievarta i abu reduktorius vienodai, ko pasekoje galima judeti tol kol ant abieju asiu po viena rata prasisuka.

Nelabai supratau is tavo aprasymo, bet speju, kad pas tave gali buti pabirejes vienas is reduktoriu. Jei gali pasikelk Niva "ant kaladziu", kad ratais nesiektu zemes, ir atjunges abu kardanus nuo razdatkes pasitikrink ar greiciu deze ir razdake be papildomu truksmu sukasi. Pasitikrink neblokuota ir sublokuota. Veliau - uzblokuoji razdatke ir prijunges viena is reduktoriu, prasuki ir pasiklausai ar veikia tyliai. Jei viskas gerai prisijungi kita ir vel su sublokuota prasuki, patikrini ar tyliai sukasi.

Su sublokuota razdatke kietu pagrindu, kiek zinau, yra nerekomenduojama vazineti, o posukius daryti tuo labiau, nes vyksta razdatkes lauzymas. Razdatke blokuojama, tik pries kliuti ir pageidautina kad ten butu koks minkstas gruntas (smelis, zvyras, slapia makalyne, sniegas, ledas ir tt)

I savo Niva daug investuoti nesistengiau, agregatus tiesiog keisdavau nuo nivu donoru, taip pigiau ir paprasciau. Tiesiog nereik uzmirsti skirtingu Nivos laidu skirtingu reduktoriu perdavimu! Nemazai daliu pirkdavau naujas is parduotuves, nes kainos gan juokingos buvo.

O siaip sekmes ir maloniu akimirku su Nivukem

Su baltu pavydu is Anglijos ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki kolegos

 

Pradėjau savo Nivazą renovuoti ir eiga nusprendžiau paviešinti :) jei turėsite pastabų ar pasiūlymų mielai išklausysiu.

 

Tech duomenys:

Lada Niva 21214

Variklis 1,7 "mono" ipurškimas

Metai 2000

Jau padaryta:

Ratai nuo suzuki vitara 15 colių, padangos BFGoodrich MUD TERRAIN 215/80/R15

Reduktoriai abudu nuo II žigulio

Priekinis reduktorius atrištas nuo variklio (ačiu Rojer07)

Gervė 9500 lbs

6 halogenai ant stogo

Niva pakelta 7 cm (priekis volgos spyruoklės plius po šarnyrais 4 cm intarpas, galas gumos plius spyruoklių lėkštės pakeltos 4 cm)

 

 

Planuojama papylditi:

Generatorius 100A (dabartinis 80A)

BTR blokiruotė (į galinį reduktorių)

BMW 5 priekinės sodynės

Cb stotelė President truman

Padangos INSA TURBO SAHARA 235/75R15

Stiprinti priekinį ir galinį buferį į vidų įstatant metalinius lovius atitinkamų matmenų)

Stogo bagažinė ant kurios bus montuojamas atsarginis ratas

Šnorkelis

 

buvo:

post-10224-13891232692659_thumb.jpg

post-10224-13891233790529_thumb.jpg

post-10224-13891235043357_thumb.jpg

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebent start-stop būdu suvirint pusašį bet tam reikalingas staklynas. Paprastai bandant suvirint nelabai gali gautis ba paprasčiausiai nelabai gausis tiesus (čia garažo sąlygom) , o ir suvirinimo vieta bus silpna . Suvirimo vietoj dėt pastorinimą (užmaut vamzdį) kad išgaut tvirtumą vė nesigaus ba guolio neužmausi. Vistik optimaliausias ir paprasčiausias varijantas pakeist šlicus pačioj blokiruotėj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pagaliau atvyko 100 A generatorius ( orginalus 80 A).

Ale ir laimėjimas , net visos 20 A :D

Nu matau vėl reiks tau velnių išrašyt; nu negi buvo sunku pasakyt kad degi dideliu noru turėt rimtą generą - nu būčiau kokį 120A ar 150A "prigydęs" tai bent jaustum kad turi kažką gero :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ale ir laimėjimas , net visos 20 A :D/>

Nu matau vėl reiks tau velnių išrašyt; nu negi buvo sunku pasakyt kad degi dideliu noru turėt rimtą generą - nu būčiau kokį 120A ar 150A "prigydęs" tai bent jaustum kad turi kažką gero :rolleyes:/>

Jis biski spizdel :D standartinis 55 amperai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.