Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Neprasidėk su ta cinkuota skarda nor ana ir na chaliavų - virinasi blogai , dažai nesilaiko. Geriau jau nusipirk baltos skardos lapą.

 

Tas laikiklis , bent mano akim žiūrint, labai jau nepatikimai atrodo . Aš būčiau kitaip tą reikalą daręs - imčiau stačiakampio vamzdžio kuriuo sienelės bent 2,5mm jei ne visi 3mm ir iš jo išpjaustyčiau tą laikiklį. Kiek teko susidurt su tuom parduotuvinėm tiuninginėm pakabos detalėm tai toks įspūdis kad jos pagamintos mašinoms kuriuos stovės parodoj o ne važiuos.

 

Ilgoki varžtai, gali ištampyt labai greit.

O tas intarpas tarp šakės ir šarnyro iš vientiso metalo gabalo darytas ar tik vamzdžio gabaliukas įdėtas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tas laikiklis tikrai manau laikys, jis ten prisitvirtina labai sauniai ir stipriai, eina varstas skersai ir isilgai,

Tas intarpas istekintas is vienos detales, sunkus, masyvus, sieneliu storis apie 3 cm

Apie kokia skarda cia eina kalba, kokio storio, kur ja isigyti galima, kokios kainos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie paprastą nedažytą šviesią skardą (būtent šviesia arba baltą ba šita lanksosi žymiai lengviau nei kad juoda (tamsi)) , storis 1mm. Turėtų tokios skardos turėt visi kas prekiauja metalais.

 

Tai vistik intarpas iš vamzdžio - sakyčiau nelabai gerai toks sprendimas ba labai greitai ištasys varžtus. Žymiai geresnis sprendimas būtų vientiso metalo gabalas (na kad ir iš aliuminio kad lengvesnis būtų) per kurį pragrežtos skylės varžtams .

 

Na dėl to kronšteino tvirtumo tai galiu pasakyt tik tiek kad konservų dėžutę pritvirtinus 20mm storio varžtu ji vistiek bus konservų dėžutė - na pagavyvensim pamatysim ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip istasys? Paaiskink? Jis is vientiso negali buti, kadangi sarnyro nzn kaip vadinasi galvute su tepimo tasku lygir:-) yra o db istekintas taip kad vos lindo i ta iskilima, tai kaip gali istasyti? O gal... beto skiciau,kad net yra kas deda saibas i tas vietas ar net vamzdi prie kurio privirina 3 mazesnius vamzdukus ir kisa varstus.

Del kronsteinu tai laaaabai abejoju kad kas gali buti jiems, jas naudoja netik kelimui bet ir nuleidimui, kokiu korijozu dar nesu niekur girdejes,skaites,

Teisingai sakote "pagyvensime pamatysime" sulus,nelaikys galvosim kazka kitko, tam ir duotos rankos...

Del skardos, nebus 1mm per mazai, pasikartosiu jis istisas bus 133cmx 33 virsui viena stoike ir viskas, na zinoma ir apacioje prie kebulo, ryt nufotkinsiu oad butu vaizdziau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal... beto skiciau,kad net yra kas deda saibas i tas vietas ar net vamzdi prie kurio privirina 3 mazesnius vamzdukus ir kisa varstus.

Va būtent čia ir yra esmė - tie vamzdukiai privirinti prie vamzdžio suteikia visai konstrukcijai stabilumą ir tvirtumą. Tavam varijante kaip tik to ir trūks ba labai mažas kontakto plotas intarpo su su kitom detalėm - jei lyginant su papildomu vamzdeliu tai tik 1/3 jei ne mažiau .

 

P.s. Šiaip tai rankos nėra skirtos galvos padarytom klaidom taisyt ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprasau bet neikertu kame cia saknys:-) ar vamzdis 2mm storio sienas, 4cm diametro(kad isikistu i ta pakilima) ir prie ju privirinti 3 vamzdukai varstam perkisti, ar vientisas metalas su kiauryme 4cm ir storom sienom per kurias perkisti varstai, antruoju variantu kurkas mano galva protingiau,

P.S. nesakau kad mano galva lb protinga suo klausimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek pirmas varijantas tiek antras yra geri varijantai , tik kad antras namų sąlygom yra sunkiau pagaminamas ba per tą metalą netik per vidurį reikia išgręžti 4cm skylę bet dar reikia ir labai tiksliai pragręžti skyles varžtams.

Pirmam varijante vamzdukai reikalingi apie 16-18mm išorinio skersmens su skyle varžtui nedidesne kaip 8,5mm ba kitaip jokios naudos iš jų nebus. O toliau jau žiūrim pagal aplinkybes - arba viena šoną tos įvorės nupjaudinėjam tiek kiek sujungiančio vamzdžio sienelės storis kad tos įvorės labai gražiai sutilptų į vidų, arba sujungimą įvorių darom iš trijų dalių kurias privirinam prie įvorių.

Vien tik didelis vamzdis kuriuo viduj prie nieko nepritvirtinti varžtai labai nestabilus . Kad tuo įsitikint tereikia atleist po vieną apsisukimą veržles ir šarnyras šakės atžvilgiu pradeda slankiuotis į visas puses. Varžtai gi būdami tokio storio ir ilgio labai greit gali išsitasyt (ypač statybiniai) jei tik gaus nors truputį judesio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gervė ant Nivaz.

 

Gervė tvyrtinta ant priekinio buferio balkių (vamzdžių), privirintas kronšteinas ir pritvyrtinta plokštė prie kurios dar ir išlenkti vamzdžiai 50 mm prisukti o kitam gale privirinti prie traverso. Buferis liko savo vietoje, to ir siekiau, nes man kažkaip estetinis vaizdas nekaip atrodo kai buferis iškišamas toli į priekį or ir netik estetika, manau atsikišes buferis kabinasi labiau kokioje įkalnėje.

Panaudota 12 m' 25m2 suvirinimo aparato varinio laido, ir tiek pat šarvo (gofruotos apsaugos laidui). 1000 A masės išjungėjas.

Rėles dėjau variklio skyriuje, manau kad gal ten saugiau. Valdymo pultą išvedžiau į priekį dėl patogumo, greta jo ir masės išjungėją integravau. Nerimą kelia laidų ilgis dėl srovės kritimo, laikas parodys. Laukiu kritikos :)/>

post-10224-13726802734317_thumb.jpg

post-10224-13726803079694_thumb.jpg

post-10224-1372680346335_thumb.jpg

post-10224-13726803813785_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, geležį reiks dažyti :) o kas dėl valdymo salone, tai laido ilgio per akis užtenka ir į salono vidų įsinešti. Tik gamintojo rekomendacijoje parašyta kad griežtai draudžiama gervei dyrbant (tai yra traukiant auto) spausti pedalą, ta prasme padėti, neva smūgiai gaunasi ir laužo gervę..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip, geležį reiks dažyti :)/> o kas dėl valdymo salone, tai laido ilgio per akis užtenka ir į salono vidų įsinešti. Tik gamintojo rekomendacijoje parašyta kad griežtai draudžiama gervei dyrbant (tai yra traukiant auto) spausti pedalą, ta prasme padėti, neva smūgiai gaunasi ir laužo gervę..

Gal apie stbdzio pedala ejo kalba. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai gervės jungiklio padoraus nebuvo galima pastatyt - šitas greičiau parnografija nei kad patikimas daiktas ; 1000A laiko tik momentinę , tą įjungimo rankenėlę įtariu kad labai greit kur nors pasėsi.

 

Na kas liečia jungiklį, pirkau ten kur tu parekomendavai islandijos plente :) kitokio jie neturėjo. Mielai pasikeisčiau atrades tynkamą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai gi neliepiau pirkt pirmą po ranka pasitaikiusį, o ptieš lekiant pirkt kieki pamenu tai siūliau atvažiuot pasikonsultuot :P/>

Tu teisus :) siūliai, ir be reikalo nepasinaudojau pasiūlymu :) Jei pasiūlymas vis dar galioja aš juo būtinai pasinaudosiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Itariu cia taip neturi buti? :-) cia jie buna nusukami ar kaip? Kokia ju paskirtis, Ivirint? Ikniedyt? Stiklo pluostu uztemt? Palikti?

Teisingai įtari - taip neturi būt . Čia taip vadinamas turginis virinimas , o iš tikro tai rodo kad arka gan pažeista korozijos ir ta baisiausia vieta įdėtas lopas ir prikniedintas ba virint nelabai buvo prie ko.

Geriausias gydymas tai viską pjaut velniop ir virint. Patarčiau nusiimt slenksčius - įtariu kad ir ten rasi siurprizų kurie patį nenudžiugins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kad nesimato jokiu virinimu, kniedijumu, tisiog tos dalies nera ir viskas, matosi net kantukai ar kip pavadinti lyg turetu buti prisuktas koks danktelis, baisiausia tai kad i vidu prilenda tiek purvo... nusipirkes iskrapsciau pora kibiru:-) o toje pasekoje dregme is vidaus, puna sparnas...bet vidine atrodo nieko nepazeista korozijos.

Po slenksciu ziurejau atrodo nieko, aisku yra rudziu bet labai minimaliai, virint nereikia...

Apsizenysiu as jau su ta niva man rodos:-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

geriau nekist ten jokio atsuktuvo :D nes paskui tikrai turesi viska pjaut ir virint per nauja.Turesi laiko tada ir pradek daryt o dabar jei laikosi dazai tai tegu ir laikosi . :D :D

 

o tas skyles arkose ant greituju ;uzkniedik skarda ir ja ant germetiko pasodink

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.