Moto Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 o mano maymu visiskai susipainiojote interneto platybese ir pats asmeniskai nieko apie veleneli ir faziu ilgius ar plocius nesigaudote. Iš ko taip sprendžiate? Interneto platybėse tikrai nepasiklystu, daug daugiau laiko tenka garažui ir praktikai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 Iš ko taip sprendžiate? Interneto platybėse tikrai nepasiklystu, daug daugiau laiko tenka garažui ir praktikai Kaip čia švelniau pasakius - žmogui daug laiko atiduodančiam garažui ir praktikai manau turėtų būt žinomas toks dalykas kaip stūmoklio diametro ir eigos santykis ir kokia tai turi įtaką max sukimo momentui, nekalbant apie pačių stūmoklių konstrukcinius skirtumus. Reguliojama žvaigždė yra skirta tiksliai suderint paskyrstymo velenėlį su velenu o ne sukimo momentui ar sūkiams išgaut nes tai atlieka fazių keitimo įrenginys - manau kad ir tai jums , kaip praktikui , turėtų būt žinoma. Vožtuvų laisvumas irgi turi įtakos variklio darbui bet tikrai ne ant tiek kad max sukimo momentas pabėgtų 200-300 rpm į vieną ar kitą pusę.Varikliui pastumt sukimo momenta keliais šimtais sūkių žemyn ne taip paprasta kaip daug kas įsivaizduoja. Tai kad aš irgi prisijungsiu prie tuo nuomonės kad tamsta pasiklydot interneto platybėse ir pirmai pradžiai pasiūlyčiau paskaityt profkės lygio automechaniko vadovėlį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 23, 2010 Cia apie varikli tik sneka,tai gal reikia turiu mazai prabegusi su visom zarnom tikrai geras kaina apie 500 liutu karbas,deze,ir t.t visas pilnas.ka remontuoti ir ta sena varikli tai geriau .... po kol kitas uzlinks tai niva supus greiciau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Kaip čia švelniau pasakius - žmogui daug laiko atiduodančiam garažui ir praktikai manau turėtų būt žinomas toks dalykas kaip stūmoklio diametro ir eigos santykis ir kokia tai turi įtaką max sukimo momentui, nekalbant apie pačių stūmoklių konstrukcinius skirtumus. Reguliojama žvaigždė yra skirta tiksliai suderint paskyrstymo velenėlį su velenu o ne sukimo momentui ar sūkiams išgaut nes tai atlieka fazių keitimo įrenginys - manau kad ir tai jums , kaip praktikui , turėtų būt žinoma. Vožtuvų laisvumas irgi turi įtakos variklio darbui bet tikrai ne ant tiek kad max sukimo momentas pabėgtų 200-300 rpm į vieną ar kitą pusę.Varikliui pastumt sukimo momenta keliais šimtais sūkių žemyn ne taip paprasta kaip daug kas įsivaizduoja. Tai kad aš irgi prisijungsiu prie tuo nuomonės kad tamsta pasiklydot interneto platybėse ir pirmai pradžiai pasiūlyčiau paskaityt profkės lygio automechaniko vadovėlį. Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Cia apie varikli tik sneka,tai gal reikia turiu mazai prabegusi su visom zarnom tikrai geras kaina apie 500 liutu karbas,deze,ir t.t visas pilnas.ka remontuoti ir ta sena varikli tai geriau .... po kol kitas uzlinks tai niva supus greiciau uzeikit i ladakluba kartais ir susirasit uz 150~200lt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 O kas yra tas fazių keitimo įrenginys Nivoje ir kaip jis veikia? A. Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 O kas yra tas fazių keitimo įrenginys Nivoje ir kaip jis veikia? A. Gerai prajuokinai Ogi Tavo pacio rankos, uzdejusios reguliuojama zvaigzdute ir pasukiojusios i kazkuria puse paskirstymo velenuka. )))O "dlia osobenno..." realus pavyzdys - "vanusas", skirtumas tik kad ten atskiri velenukai ismetimui/isiurbimui (http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/m62tu.pdf) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 na , man jau irgi idomu pasidare kas ten per irenginys paaiskink Moto, kaip pasukes zvaigzde tu pailginsi arba patrumpinsi voztuvo atidarymo faze? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 na , man jau irgi idomu pasidare kas ten per irenginys paaiskink Moto, kaip pasukes zvaigzde tu pailginsi arba patrumpinsi voztuvo atidarymo faze? Netrumpinsi ir neilginsi, o tiesiog ankstinsi/velinsi kas praktikoje parode, kad duoda labai dedele itaka toms pacioms charakteristiku kreivems(su standartiniu velenuku). O kas del nestandartiniu velenuku, tai placios fazes nebutinai duoda sukima prie zemu. Yra daugybe velenuku ir daugybe tu velenuku parametru - voztuvo atidarymo trukme, isiurbimo ismetimo persidengimas, kumsteliu atakos kampai, voztuvo pakelimo dydis ir panasei. Kaip pvz: DYNACAMS "14-tas" zemasukis velenukas nivai turi labai maza faziu persidengima laipsniu atzvilgiu, ir tos pacios fazes trumpos, ismetimas atidaromas gerokai veliau negu standarto, o isiurbimas uzdaromas gerokai anksciau. Taciau del didesnio voztuvu pakelimo ir atitinkamos kumsteliu formos, voztuvai buna per 0,4mm daugiau atsidare faziu persidengimo metu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 ... o tiesiog ankstinsi/velinsi kas praktikoje parode, kad duoda labai dedele itaka toms pacioms charakteristiku kreivems(su standartiniu velenuku). Tu nori pasakyti, kad pasukiojes standartini velenuka gavai "labai dideli efekta"?ir tu tai vadini faziu keitimu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Tu nori pasakyti, kad pasukiojes standartini velenuka gavai "labai dideli efekta"? Labai subjektyvus dydis yra "didelis efektas" Visu pirma buvo isbalansuotas, susvertas visas variklis, istiesintos bloko plokstumos ir ašiškumas, "portinta" galva (atpalaiduotas isiurbimo traktas), lengvinti svaistikliai, visos zvaigzdes, lengvinti voztuvai, "tarelkos", sudetos viengubos voztuvu spyruokles kurios buvo siektiek labiau suspaustos. Prie tokio setup'o uzdejus standartini velena fazes gavosi ciut ciut velyvos, nes buvo zemintas blokas ir galva. To pasekoje gavos labai neblogas sukimo momentas zemuose sukiuose, bandyta buvo su paprastu ziguliu, apsuku darbinis rezimas nusileido per 1000~1500 zemyn, buvo galima jungti aukstesny begy ir trauka islikdavo. Uzdejus reguliuojama zvaigzde ir grazinus faze atgal ar net siektiek paankstinus, variklis zymiai geriau pradejo dirbt aukstu sukiu diapozone, o prie zemu pasidaro "tupas". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 ir tu tai vadini faziu keitimu? Prasom papasakoti kokia sistema (honda, bmw, porsche etc...) dirba ne velenuko stumdymo principu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 karuoč... yra tokia rankena. kiši iš priekio ir suki suki suki... velniai žino ką ana reguliuoja, bet gal fazes keičia, o gal ir didelį efektą duoda o jei pasiseka tai ir variklį užkuria Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Labai subjektyvus dydis yra "didelis efektas" As suprantu kad mes visi norime pasigirti kad nesame pasiklyde interneto platybese ir kad turim gausiai daug patirties technikos konstravime, ypac motoru Nieks cia nenori saipytis.Tiesiog as nesupratau tavo patarimo : 2010-08-19, 17:22Rodyti pranešimąmooo978, 2010-07-30, 20:39, pasakė:varikliuku kolkas tikrai negaliu skustis, nebent baloj sukimo momento prie zemu sukiuVelenuka normalu isidek, fazes susireguliuok ir bus ta trauka nuo zemu. Todel dar karta perklausiu, nori pasakyti , kad paemes visiskai standartini NIVOS varikli, pasukiojes zvaigzde tu gali isgauti "labai dideli efekta" ? tik nepradek vel apie kazkokio variklio kurima.zmogus vazinejasi sau su standartiniu varikliu o tu jam tokius patarimus duodi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 tik nepradek vel apie kazkokio variklio kurima.zmogus vazinejasi sau su standartiniu varikliu o tu jam tokius patarimus duodi Ne, tikrai girtis nenoriu ir nesigiriu, nes nesu tos srities specialistas, ir perdarineti visko nesiulau, tiesiog zigulis variklis turi nemazai restriktoriu, kurie normaliame variklyje ispresti gamykliskai. O kas del standartinio variklio - mersedeso is nivos nepadarysi, bet pokytis jauciasi. O "Velenuka normalu isidek" reiskia ant standartinio variklio uzsidet nestandartini velenuka, "fazes susireguliuok" reiskia, kad tas nestandartinis velenukas su standartine zvaigzde ir taip neuzsideda, nes nulines "mietkes" neatitinka, o pasieksperimentuoti ir susirasti sau optimalia jo pozicija tikrai neprosal. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Ne, tikrai girtis nenoriu ir nesigiriu, nes nesu tos srities specialistas, nenorejai, bet gavosi kaip visada baigiam sia betikslia diskusija. sekmes tobulinantis praktikoje. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja Kaip čia jums jaunuoli pasakyt gražiau - tai ką tamsta paveiksliukuose matot ir manot kad apie tai labai gerai išmanot, aš kiekvieną dieną natūroj čiupinėju kadangi iš to duona valgau. Dėl knygučių skaitymo tai ne vieną esu perskaitęs - nuo profkės, instituto lygio vadovėlių iki specializuotos literatūros variklių remonto ir patobulinimų klausimais. Patikėk - ten tikrai yra vertingesnės info nei interneto platybėse, va tik gaila kad mažai spalvotų paveiksliukų . Ir šiaip tai sakyčiau truputį korektiškumo kitų atžvilgiu ba kaip pastebiu esat įtin geros nuomonės apie save, savo turima techniką ir savo žinias kuriuos iš tikro sudilusio skatiko nevertos. Taigi, kaip sakė gerb. Linelis, baigiam šią diskusiją ir sėkmės tobulinantis praktikoj Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 25, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 25, 2010 Tuo paciu sekmes tobulinantis tos pacios tolerancijos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 25, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 25, 2010 Dėkingas už palinkėjimą tobulintis tos pačios tolerancijos , ypač kai turiu iš ko jos pasimokyt Haha taip ir tikejausi, kad kazka panasaus parasysit, taigi prasau eikit patys ir skaitykit tas knygas, nes "dvoikes" turbut rinkot mokyklos suole Pradzioj pasiskaitykit kokia itaka sukimo momento bei galios ir apsuku kreivems turi paskirstymo velenuko sukiojimas (velinimas, ankstinimas arba tas pats faziu keitimo irenginys kuris tik nivoj rankinis ), tada pasiskaitykit apie atmosferinio variklio fazes ir ju persidengima. Voztuvu laisvumas sukimo momento nestumdo apsuku skaleje ir to nieks neteigia, bet apgailetina ziuret, kai vaziuoja niva nu svelniai tariant "kalanciu" varikliu offroade ir skunciamasi, kodel ji nevaziuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 kaska jau cia maisai, kiek turejau "kolxozniku" tai jie paprastai dirbo nuo kokiu 3000-3500 apsuku, tai tikrai nepasakyciau kad trauka nuo zemu. Visu pirma reik tureti tvarkinga varikli, o tai kiek matau "offroadines" nivas - tai tarskat barskat, grandines tik karvei pririst tinkamos, voztuvai kleba ir panasei. Kitas dalykas reik susirinkt karbiuratoriu normalu kas irgi retas atvejis, arba pereit ant ipurskimo (ne mono), ka padaryt irgi galima, bet jau kainuoja. O "zemasukis" velenukas yra uzsakomas-perkamas, kainuoja kazkur 400~500lt is Rusijos platybiu. Arba galima zaisti su taip vadinamu "kolxozniku" kuris turi trauka nuo zemu, plius reguliuojama zvaigzdute nusukta dar labiau link veluojancios fazes. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 kaska jau cia maisai, kiek turejau "kolxozniku" tai jie paprastai dirbo nuo kokiu 3000-3500 apsuku, tai tikrai nepasakyciau kad trauka nuo zemu. Na ziurint kuris variklis, jei "small stroke" tai jis "stebuklingai" aukstasukiu patampa. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Linelis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Na ziurint kuris variklis, jei "small stroke" tai jis "stebuklingai" aukstasukiu patampa. Moto, tu prieš atsakinėdamas perskaitai klausima, ar tik šiai mėgsti komentuoti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Paskaičiau kažkuriame rusų forume, tai jie tą reguliuojamą žvaigždutę naudoja pagrindinai gamyklinio broko taisymui. Jie yra pastebėję, kad toks brokas kartais siekia 10 ir daugiau laipsnių. Esu linkęs tuo patikėti. A. Labai subjektyvus dydis yra "didelis efektas" Visu pirma buvo isbalansuotas, susvertas visas variklis, istiesintos bloko plokstumos ir ašiškumas, "portinta" galva (atpalaiduotas isiurbimo traktas), lengvinti svaistikliai, visos zvaigzdes, lengvinti voztuvai, "tarelkos", sudetos viengubos voztuvu spyruokles kurios buvo siektiek labiau suspaustos. Prie tokio setup'o uzdejus standartini velena fazes gavosi ciut ciut velyvos, nes buvo zemintas blokas ir galva. To pasekoje gavos labai neblogas sukimo momentas zemuose sukiuose, bandyta buvo su paprastu ziguliu, apsuku darbinis rezimas nusileido per 1000~1500 zemyn, buvo galima jungti aukstesny begy ir trauka islikdavo. Uzdejus reguliuojama zvaigzde ir grazinus faze atgal ar net siektiek paankstinus, variklis zymiai geriau pradejo dirbt aukstu sukiu diapozone, o prie zemu pasidaro "tupas". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Moto Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2010 Moto, tu prieš atsakinėdamas perskaitai klausima, ar tik šiai mėgsti komentuoti? Tamstai dar neatsibodo?Tas pats "kolxoznikas" lada klubo gretose buvo ismegintas su 1.3(small stroke) ir su 1.6(big stroke) varikliu. Su 1.6 bloku jis nei velnio nedirbo aukstu sukiu diapozone. O 1.3 variklyje atvirksciai. Kadangi zinau, jog Giedriuz vazinejo su 1.3(1.4), tai darau atitinkama prielaida. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Rugpjūčio 27, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2010 na nezinau, gal cia kaip kam pasiseka , yra klube ir 1.6 su kolchozniku tai tas blecha gal dirbt pradeda nuo kokiu 3000-3500 , iki tol ppastoviai uzpilineja. bet jai palaikai apsukas tai ir dirba, o aisku jai nesugebi palaikyti tai uzpila zvakes ir tada kuri laika prie jokiu pasuku nedirba . Tai krose su juo vaziuoajnat buvo kaip ir norma. Tamstai dar neatsibodo?Tas pats "kolxoznikas" lada klubo gretose buvo ismegintas su 1.3(small stroke) ir su 1.6(big stroke) varikliu. Su 1.6 bloku jis nei velnio nedirbo aukstu sukiu diapozone. O 1.3 variklyje atvirksciai. Kadangi zinau, jog Giedriuz vazinejo su 1.3(1.4), tai darau atitinkama prielaida. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar