Pereiti prie turinio

Sušalo galoperis


Navanas

Rekomenduojami pranešimai

Nekūriau galoperio, net padangų žieminių neuždėjau, bet kai reikėjo užkurti vasario mėn po šalčių, niekaip neužpompavau. Toks vaizdas, kad kuro filtras tuščias, niekaip net rankiniu būdu neužpompuoju, sukau, kol akumuliatorius nusėdo, atrodo, kad ir pakaitinimo žvakės kelios nedirba, nes lyg griebė ir numiro. Taigi klausimai tokie: Ar atšilus iki pliuso parafinas kure ištirpsta, ar jau kuro filtrą keisti (keistas prieš 15000 Km), kiek kainuoja nauja pakaitinimo žvakė galoperiui. Ant buksyro nekūriau ir nekursiu, gaila laužyti, be to, lengvoji iš kiemo nepajėgia ištempti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekūriau galoperio, net padangų žieminių neuždėjau, bet kai reikėjo užkurti vasario mėn po šalčių, niekaip neužpompavau. Toks vaizdas, kad kuro filtras tuščias, niekaip net rankiniu būdu neužpompuoju, sukau, kol akumuliatorius nusėdo, atrodo, kad ir pakaitinimo žvakės kelios nedirba, nes lyg griebė ir numiro. Taigi klausimai tokie: Ar atšilus iki pliuso parafinas kure ištirpsta, ar jau kuro filtrą keisti (keistas prieš 15000 Km), kiek kainuoja nauja pakaitinimo žvakė galoperiui. Ant buksyro nekūriau ir nekursiu, gaila laužyti, be to, lengvoji iš kiemo nepajėgia ištempti.

parafinas istirpsta pavasari....o jei rimtai tai kambario temperaturoje per para, taip kad ieskok sildomo garazo ir naujo filtro, kai nepadave kuro likutis dyzelio esantis siurblyje bande kuris, taip kad pakaitinimo zvakiu kol kal kas nekeisk. Jei nedaug kuro buvo bake gali dapilti stipriai pasildyto dyzelio kanistra, bet pries tai butina paeist filtra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro filtras gi ne milijona kainuoja, galima ir pasikeisti. O dar įdomu pasidarė kas lūžta kuriant ant buksyro? :)

 

Bent jau tiems auto kurie su automatiniais itempejais tiems ant buksyro dazniausia persoka dirzas. Galloperiui tas negresia, o jei jau trauksi tai bent jau 4 begiu. O filtra tai butinai keisk - 25lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

palauk siltensniu oru ir atsils :)

kazkaip visi ta kuro filtra isikande kaip didziausia panaceja. Pas mane jau 3 metai tuoj bus kaip su tuo paciu kuro filtru vaziuoju, nei jis kemsas nei jis ka...nesakau kad taip reikia daryti, reiks prisibaust ir pasikeist, bet kaip jus cia kas kelis km jei tik masina susiperdzia begat filtro naujo pirkt tai irgi nelabai suprantu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

15000 km nekeistas filtras ir dar nori prie tokių šalčių užsikurti!! :D Kad ir koks švarus kuras butų, vistiek filtre vandens prisikaupia, o jei dar buvo užpiltas vasarinis dyzelis tai šiuo metu filtre tikrai susicementavęs visokių "š" mišinys! Jei neklystu, pagal Galloper Manual filtras keičiamas kas 20000, bet tik eksploatuojant idealiom sąlygom (kokybiškas kuras + nesudėtingos važiavimo sąlygos). Pats keisdavau prieš kiekvieną žiemą (kiek jis ten bekainuoja), net ir per didžiausius šalčius neturėjau jokių problemų su užvedimu.. Geriau nesikankinti ir nekankinti mašinos, pakeiti filtrą, užsipili normalaus kuro, pasikrauni akumą, pasitikrini žvakes (paprastuoju būdu, su laidu ar visos kibirkščiuoja) tada kuri kaip baltas žmogus ir važiuoji ;) ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

15000 km nekeistas filtras ir dar nori prie tokių šalčių užsikurti!! :D Kad ir koks švarus kuras butų, vistiek filtre vandens prisikaupia, o jei dar buvo užpiltas vasarinis dyzelis tai šiuo metu filtre tikrai susicementavęs visokių "š" mišinys! Jei neklystu, pagal Galloper Manual filtras keičiamas kas 20000, bet tik eksploatuojant idealiom sąlygom (kokybiškas kuras + nesudėtingos važiavimo sąlygos). Pats keisdavau prieš kiekvieną žiemą (kiek jis ten bekainuoja), net ir per didžiausius šalčius neturėjau jokių problemų su užvedimu.. Geriau nesikankinti ir nekankinti mašinos, pakeiti filtrą, užsipili normalaus kuro, pasikrauni akumą, pasitikrini žvakes (paprastuoju būdu, su laidu ar visos kibirkščiuoja) tada kuri kaip baltas žmogus ir važiuoji ;) ...

Na kogero dar nedaug dyzelinių auto teko turėti,nes kibirkščiuoti gali ir "nelabai veikianti" žvakė :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

5 dyzeliai gal ir nedaug, nesiginčysiu, bet kiek bandžiau pasiteisino :) Šis primityvus metodas tinka ne visom mašinom (kai kuriom gali sudegti žvakės), nors tai ir neparodo tikslios žvakės būklės, bet bent jau tampa aišku ar yra galutinai nusibaigusių žvakių ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriau tikrinti su kontroline lempute, tada tikrai neperdegs žvakės.

 

A.

 

5 dyzeliai gal ir nedaug, nesiginčysiu, bet kiek bandžiau pasiteisino :) Šis primityvus metodas tinka ne visom mašinom (kai kuriom gali sudegti žvakės), nors tai ir neparodo tikslios žvakės būklės, bet bent jau tampa aišku ar yra galutinai nusibaigusių žvakių ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

15000 km nekeistas filtras ir dar nori prie tokių šalčių užsikurti!! :D Kad ir koks švarus kuras butų, vistiek filtre vandens prisikaupia, o jei dar buvo užpiltas vasarinis dyzelis tai šiuo metu filtre tikrai susicementavęs visokių "š" mišinys! Jei neklystu, pagal Galloper Manual filtras keičiamas kas 20000, bet tik eksploatuojant idealiom sąlygom (kokybiškas kuras + nesudėtingos važiavimo sąlygos). Pats keisdavau prieš kiekvieną žiemą (kiek jis ten bekainuoja), net ir per didžiausius šalčius neturėjau jokių problemų su užvedimu.. Geriau nesikankinti ir nekankinti mašinos, pakeiti filtrą, užsipili normalaus kuro, pasikrauni akumą, pasitikrini žvakes (paprastuoju būdu, su laidu ar visos kibirkščiuoja) tada kuri kaip baltas žmogus ir važiuoji ;) ...

nuo kada 15000km kuro filtrui yra nepakeliama? siuo metu (ir per salcius) eksplotuojam apie 10 auto (pagrinde vw) ir nesukam galvos del filtru o juos keiciam kas 30000 ir daugiau! nesuprantu kodel teigi kad prisikaupia filtre vandens ir kuo jo eksplotacijai turi "nesudėtingos važiavimo sąlygos"??? pasakoji beleka istikruju :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam yra testeris ir jis tikrai nesugadins žvakes :rolleyes:

Va čia esi nelabai teisus - tam labiausiai tinka jėginė kontrolinė lempa padaryta iš farinės lemputės (abu siūlai krūvon sujungti) ba testeris ar silpna kontrolkė gali parodyt teigiamą rezultatą tokiai žvakei kuri truputį pakatus numiršta o atvesus vėl "gera" :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va čia esi nelabai teisus - tam labiausiai tinka jėginė kontrolinė lempa padaryta iš farinės lemputės (abu siūlai krūvon sujungti) ba testeris ar silpna kontrolkė gali parodyt teigiamą rezultatą tokiai žvakei kuri truputį pakatus numiršta o atvesus vėl "gera" :rolleyes:

Su testeriu galima ir srovę (amperus) pamatuot. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su testeriu galima ir srovę (amperus) pamatuot. :)

Na prieš puolant matuot sroves pirmai pradžiai reiktų žinot kiek viena žvakė "srebia" amperiukų (žinant kiek reikia vienai galima nustatyt kiek sveikų)- o čia kaip ne žvakė taip ir amperažas skirtingas (net ir žvakių tam pačiam varikliui, tik kad skirtingų gamintojų, parametrai skiriasi), juolab kad kaistant žvakei srovės stiprumas keičiasi B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zvakese omu eiles skaiciai, tiksliau, omo dalys, kurias su paprastu testeriu nelabai net pamatuosi, jie nelabai moka tokiu mazu varzu matuot.. P=UI, I=U/R, jei R bus didesnis nei keli omai, tai srove labai sumazes, ko pasekoje bendra iskiriama siluma kris taip pat zenkliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš su testeriu pažiuriu, kad visų žvakių varža labai panaši ir manau kad viskas kaip ir ok. O jei vienos per didele ar pr maža varža tada ja išsuku ir žiuriu prie akumuliatoriaus per lempute :). Gal ir primityviai bet man tas būdas tinka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš su testeriu pažiuriu, kad visų žvakių varža labai panaši ir manau kad viskas kaip ir ok. O jei vienos per didele ar pr maža varža tada ja išsuku ir žiuriu prie akumuliatoriaus per lempute :). Gal ir primityviai bet man tas būdas tinka :)

o jei taip pasitaikytu kad visos blogos butu tai testeris visom ir rodys panasiai kaip tu sakai. . . :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užsivedė šiandien galoperis (+3 C) be didesnių problemų. Ir kuras užsipompavo, ir cilindrai visi veikė. Vistiek kažkas netvarkoj, reiškias, nes prie didelio šalčio kurtis nenorėjo. Kita bėda išlindo. Pabandžiau pažiūrėti kaip eis technikinę dėl dūmingumo. Nuspaudžiau gazą.........apsukos pakyla tik iki 4500. Nors raudona prasideda nuo 5000 ar panašiai, nu esmė, kad nekelia apsukų iki raudono 500 lieka ir nekyla. Dūmų nedaug, tepalo neryja, po apkrova temperatūra nekyla-visada laikosi per vidurį, trauka man mažoka, turbina sukasi kiek slėgio nežinau. va dar maksimalus greitis 120 km/ha kažkas čia ne taip, kame šaknys? Į servisą duoti, kad siurblį žiūrėtų (įpurškimo kampą) bijau. Gal prisuktas siurblys? Kuro ryja tiksliai nepasakysiu bet man vidutiniškai mažiau kaip 12 nebūna važinėjant daugiausia plentu, bet dažnokai ir priekaba prisikabina, ir nuo kelio nuvažiuoja, tai sunku ką spresti, bet kuro mano manymu daugokai siurbia. Filtrai geri viskas kaip ir norma. nuo ko pradėti žiūrėt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.