Navanas Sukurta Vasario 21, 2012 Dalintis Sukurta Vasario 21, 2012 Nekūriau galoperio, net padangų žieminių neuždėjau, bet kai reikėjo užkurti vasario mėn po šalčių, niekaip neužpompavau. Toks vaizdas, kad kuro filtras tuščias, niekaip net rankiniu būdu neužpompuoju, sukau, kol akumuliatorius nusėdo, atrodo, kad ir pakaitinimo žvakės kelios nedirba, nes lyg griebė ir numiro. Taigi klausimai tokie: Ar atšilus iki pliuso parafinas kure ištirpsta, ar jau kuro filtrą keisti (keistas prieš 15000 Km), kiek kainuoja nauja pakaitinimo žvakė galoperiui. Ant buksyro nekūriau ir nekursiu, gaila laužyti, be to, lengvoji iš kiemo nepajėgia ištempti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Vasario 21, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2012 Pigiausia zvake kuria radau kainavo 45lt, boch'ines po 92lt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vertejas Atrašyta Vasario 22, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2012 Kuro filtras gi ne milijona kainuoja, galima ir pasikeisti. O dar įdomu pasidarė kas lūžta kuriant ant buksyro? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lasas Atrašyta Vasario 22, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2012 Nekūriau galoperio, net padangų žieminių neuždėjau, bet kai reikėjo užkurti vasario mėn po šalčių, niekaip neužpompavau. Toks vaizdas, kad kuro filtras tuščias, niekaip net rankiniu būdu neužpompuoju, sukau, kol akumuliatorius nusėdo, atrodo, kad ir pakaitinimo žvakės kelios nedirba, nes lyg griebė ir numiro. Taigi klausimai tokie: Ar atšilus iki pliuso parafinas kure ištirpsta, ar jau kuro filtrą keisti (keistas prieš 15000 Km), kiek kainuoja nauja pakaitinimo žvakė galoperiui. Ant buksyro nekūriau ir nekursiu, gaila laužyti, be to, lengvoji iš kiemo nepajėgia ištempti.parafinas istirpsta pavasari....o jei rimtai tai kambario temperaturoje per para, taip kad ieskok sildomo garazo ir naujo filtro, kai nepadave kuro likutis dyzelio esantis siurblyje bande kuris, taip kad pakaitinimo zvakiu kol kal kas nekeisk. Jei nedaug kuro buvo bake gali dapilti stipriai pasildyto dyzelio kanistra, bet pries tai butina paeist filtra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TALEX Atrašyta Vasario 22, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2012 Kuro filtras gi ne milijona kainuoja, galima ir pasikeisti. O dar įdomu pasidarė kas lūžta kuriant ant buksyro? Bent jau tiems auto kurie su automatiniais itempejais tiems ant buksyro dazniausia persoka dirzas. Galloperiui tas negresia, o jei jau trauksi tai bent jau 4 begiu. O filtra tai butinai keisk - 25lt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Vasario 22, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2012 palauk siltensniu oru ir atsils kazkaip visi ta kuro filtra isikande kaip didziausia panaceja. Pas mane jau 3 metai tuoj bus kaip su tuo paciu kuro filtru vaziuoju, nei jis kemsas nei jis ka...nesakau kad taip reikia daryti, reiks prisibaust ir pasikeist, bet kaip jus cia kas kelis km jei tik masina susiperdzia begat filtro naujo pirkt tai irgi nelabai suprantu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Renatas Atrašyta Vasario 23, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2012 15000 km nekeistas filtras ir dar nori prie tokių šalčių užsikurti!! Kad ir koks švarus kuras butų, vistiek filtre vandens prisikaupia, o jei dar buvo užpiltas vasarinis dyzelis tai šiuo metu filtre tikrai susicementavęs visokių "š" mišinys! Jei neklystu, pagal Galloper Manual filtras keičiamas kas 20000, bet tik eksploatuojant idealiom sąlygom (kokybiškas kuras + nesudėtingos važiavimo sąlygos). Pats keisdavau prieš kiekvieną žiemą (kiek jis ten bekainuoja), net ir per didžiausius šalčius neturėjau jokių problemų su užvedimu.. Geriau nesikankinti ir nekankinti mašinos, pakeiti filtrą, užsipili normalaus kuro, pasikrauni akumą, pasitikrini žvakes (paprastuoju būdu, su laidu ar visos kibirkščiuoja) tada kuri kaip baltas žmogus ir važiuoji ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Vasario 23, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2012 15000 km nekeistas filtras ir dar nori prie tokių šalčių užsikurti!! Kad ir koks švarus kuras butų, vistiek filtre vandens prisikaupia, o jei dar buvo užpiltas vasarinis dyzelis tai šiuo metu filtre tikrai susicementavęs visokių "š" mišinys! Jei neklystu, pagal Galloper Manual filtras keičiamas kas 20000, bet tik eksploatuojant idealiom sąlygom (kokybiškas kuras + nesudėtingos važiavimo sąlygos). Pats keisdavau prieš kiekvieną žiemą (kiek jis ten bekainuoja), net ir per didžiausius šalčius neturėjau jokių problemų su užvedimu.. Geriau nesikankinti ir nekankinti mašinos, pakeiti filtrą, užsipili normalaus kuro, pasikrauni akumą, pasitikrini žvakes (paprastuoju būdu, su laidu ar visos kibirkščiuoja) tada kuri kaip baltas žmogus ir važiuoji ...Na kogero dar nedaug dyzelinių auto teko turėti,nes kibirkščiuoti gali ir "nelabai veikianti" žvakė Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Renatas Atrašyta Vasario 24, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2012 5 dyzeliai gal ir nedaug, nesiginčysiu, bet kiek bandžiau pasiteisino Šis primityvus metodas tinka ne visom mašinom (kai kuriom gali sudegti žvakės), nors tai ir neparodo tikslios žvakės būklės, bet bent jau tampa aišku ar yra galutinai nusibaigusių žvakių ar ne. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Vasario 24, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2012 Geriau tikrinti su kontroline lempute, tada tikrai neperdegs žvakės. A. 5 dyzeliai gal ir nedaug, nesiginčysiu, bet kiek bandžiau pasiteisino Šis primityvus metodas tinka ne visom mašinom (kai kuriom gali sudegti žvakės), nors tai ir neparodo tikslios žvakės būklės, bet bent jau tampa aišku ar yra galutinai nusibaigusių žvakių ar ne. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taisas Atrašyta Vasario 24, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2012 Geriau tikrinti su kontroline lempute, tada tikrai neperdegs žvakės. A.Tam yra testeris ir jis tikrai nesugadins žvakes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius-uaz Atrašyta Vasario 24, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2012 15000 km nekeistas filtras ir dar nori prie tokių šalčių užsikurti!! Kad ir koks švarus kuras butų, vistiek filtre vandens prisikaupia, o jei dar buvo užpiltas vasarinis dyzelis tai šiuo metu filtre tikrai susicementavęs visokių "š" mišinys! Jei neklystu, pagal Galloper Manual filtras keičiamas kas 20000, bet tik eksploatuojant idealiom sąlygom (kokybiškas kuras + nesudėtingos važiavimo sąlygos). Pats keisdavau prieš kiekvieną žiemą (kiek jis ten bekainuoja), net ir per didžiausius šalčius neturėjau jokių problemų su užvedimu.. Geriau nesikankinti ir nekankinti mašinos, pakeiti filtrą, užsipili normalaus kuro, pasikrauni akumą, pasitikrini žvakes (paprastuoju būdu, su laidu ar visos kibirkščiuoja) tada kuri kaip baltas žmogus ir važiuoji ...nuo kada 15000km kuro filtrui yra nepakeliama? siuo metu (ir per salcius) eksplotuojam apie 10 auto (pagrinde vw) ir nesukam galvos del filtru o juos keiciam kas 30000 ir daugiau! nesuprantu kodel teigi kad prisikaupia filtre vandens ir kuo jo eksplotacijai turi "nesudėtingos važiavimo sąlygos"??? pasakoji beleka istikruju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 24, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2012 Tam yra testeris ir jis tikrai nesugadins žvakes Va čia esi nelabai teisus - tam labiausiai tinka jėginė kontrolinė lempa padaryta iš farinės lemputės (abu siūlai krūvon sujungti) ba testeris ar silpna kontrolkė gali parodyt teigiamą rezultatą tokiai žvakei kuri truputį pakatus numiršta o atvesus vėl "gera" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
BeXas Atrašyta Vasario 25, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2012 Va čia esi nelabai teisus - tam labiausiai tinka jėginė kontrolinė lempa padaryta iš farinės lemputės (abu siūlai krūvon sujungti) ba testeris ar silpna kontrolkė gali parodyt teigiamą rezultatą tokiai žvakei kuri truputį pakatus numiršta o atvesus vėl "gera" Su testeriu galima ir srovę (amperus) pamatuot. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 25, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2012 Su testeriu galima ir srovę (amperus) pamatuot. Na prieš puolant matuot sroves pirmai pradžiai reiktų žinot kiek viena žvakė "srebia" amperiukų (žinant kiek reikia vienai galima nustatyt kiek sveikų)- o čia kaip ne žvakė taip ir amperažas skirtingas (net ir žvakių tam pačiam varikliui, tik kad skirtingų gamintojų, parametrai skiriasi), juolab kad kaistant žvakei srovės stiprumas keičiasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Navanas Atrašyta Vasario 26, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 26, 2012 Kaip su testeriu patikrinti pakaitinimo žvakes? Varžą matuoti? kiek turi būti.P.s. kol kas nekuriu-nereikalingas jis man žiemą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius-uaz Atrašyta Vasario 26, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 26, 2012 pavasari manau nereikes net matuoti nieko ir taip uzsikurs Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Navanas Atrašyta Vasario 26, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 26, 2012 prie -10 -15 kūrėsi be problemų, bet, manau, tvarkingas visureigis turi kurtis ir prie -30. (ne su vasariniu kuru aišku) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Vasario 27, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 27, 2012 Zvakese omu eiles skaiciai, tiksliau, omo dalys, kurias su paprastu testeriu nelabai net pamatuosi, jie nelabai moka tokiu mazu varzu matuot.. P=UI, I=U/R, jei R bus didesnis nei keli omai, tai srove labai sumazes, ko pasekoje bendra iskiriama siluma kris taip pat zenkliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taisas Atrašyta Vasario 28, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 28, 2012 Aš su testeriu pažiuriu, kad visų žvakių varža labai panaši ir manau kad viskas kaip ir ok. O jei vienos per didele ar pr maža varža tada ja išsuku ir žiuriu prie akumuliatoriaus per lempute . Gal ir primityviai bet man tas būdas tinka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius-uaz Atrašyta Vasario 29, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 29, 2012 Aš su testeriu pažiuriu, kad visų žvakių varža labai panaši ir manau kad viskas kaip ir ok. O jei vienos per didele ar pr maža varža tada ja išsuku ir žiuriu prie akumuliatoriaus per lempute . Gal ir primityviai bet man tas būdas tinka o jei taip pasitaikytu kad visos blogos butu tai testeris visom ir rodys panasiai kaip tu sakai. . . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Navanas Atrašyta Vasario 29, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 29, 2012 Užsivedė šiandien galoperis (+3 C) be didesnių problemų. Ir kuras užsipompavo, ir cilindrai visi veikė. Vistiek kažkas netvarkoj, reiškias, nes prie didelio šalčio kurtis nenorėjo. Kita bėda išlindo. Pabandžiau pažiūrėti kaip eis technikinę dėl dūmingumo. Nuspaudžiau gazą.........apsukos pakyla tik iki 4500. Nors raudona prasideda nuo 5000 ar panašiai, nu esmė, kad nekelia apsukų iki raudono 500 lieka ir nekyla. Dūmų nedaug, tepalo neryja, po apkrova temperatūra nekyla-visada laikosi per vidurį, trauka man mažoka, turbina sukasi kiek slėgio nežinau. va dar maksimalus greitis 120 km/ha kažkas čia ne taip, kame šaknys? Į servisą duoti, kad siurblį žiūrėtų (įpurškimo kampą) bijau. Gal prisuktas siurblys? Kuro ryja tiksliai nepasakysiu bet man vidutiniškai mažiau kaip 12 nebūna važinėjant daugiausia plentu, bet dažnokai ir priekaba prisikabina, ir nuo kelio nuvažiuoja, tai sunku ką spresti, bet kuro mano manymu daugokai siurbia. Filtrai geri viskas kaip ir norma. nuo ko pradėti žiūrėt? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius-uaz Atrašyta Vasario 29, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 29, 2012 O tai kodel manai kad pasiekes "tik" 4500 apsuku nepraeisi TA? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Navanas Atrašyta Vasario 29, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 29, 2012 TA gal ir praeisiu. Man traukos trūksta, gal išsiaiškinus kame šaknys nors kiek pagerėtų? Nes jau ima durnos mintys lankytis apie galingesnį egzempliorių. Pvz jeep grand cheroky (range rover, bet nepajėgsiu išlaikyti) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius-uaz Atrašyta Vasario 29, 2012 Dalintis Atrašyta Vasario 29, 2012 galeciau savo uaz'a pasiulyti, ir per salcius uzsikure, ir galios uztektu, galetum dar ir pluga temti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar