Pereiti prie turinio

variklis i uaza


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 101
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Ar bent su rulete buvai priėjęs prie šešių cilindrų motoro ir UAZiko - aš tai buvau ir matavau kiek ten vietos ir kokiam varikliui užtenka kad viskas tilptų po kapotu B)

 

ne su rulete, o prie uazo su jau idet varikliu ir ne vieno. o dar vienas pazystamas ideas yra nuo nssan vavra 6 cilindru 2.8, cia kaip patruliuose buna

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Siaip tai daug ka galyma idiet,svarbu kad rankos augtu nuo ten kur reikia:-D:-D:-D as tai asmeniskai idiejes merso 3.0l. 5kausu su deze merso ir uazo razdatke. Pazistamas idiejes merso 3.0l 6kausu,atrodo nuo KABANO, ir viskam vietos užteko:-);-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai dar tiesa mano draugelio draugelis i uaz isidejo, nivos motora, to kombaino, ir su turbina motoras ir galingas, sake eina kai ispistas :D :D Sake dar nieko nepjauste isskyrus kad tik sedynes priekines ismete ir jau tik ant galiniu sedi nes sake per ilgi nelabai tiko tai siektiek kebula tvarke,sake dar radijatorius mazokas orginalus, tai des kombaino orginalu, bet ant buferio permes kas geriau tiktu ir nereiktu galiniu sedyniu perkelt kur ... tai galvoja dabar praeis ekspertize ar ne, nes nori kaip dyzeli uzregistruot :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai dar tiesa mano draugelio draugelis i uaz isidejo, nivos motora, to kombaino, ir su turbina motoras ir galingas, sake eina kai ispistas :D :D Sake dar nieko nepjauste isskyrus kad tik sedynes priekines ismete ir jau tik ant galiniu sedi nes sake per ilgi nelabai tiko tai siektiek kebula tvarke,sake dar radijatorius mazokas orginalus, tai des kombaino orginalu, bet ant buferio permes kas geriau tiktu ir nereiktu galiniu sedyniu perkelt kur ... tai galvoja dabar praeis ekspertize ar ne, nes nori kaip dyzeli uzregistruot :girtas:

Gerai tu čia nusipaistai :) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad cia bile ka diskutuoja ... :rolleyes: nei verkt nei juoktis ... :D Temos klausimas buvo koks motoras geriausiai tinka i uaz..? Tai cia gydo nesamones visokias, kas ka isidejes! As sutinku geriausiai tinka tie motorai kad nereiktu pakeist automobilyje nieko, tai yra nupjaut ar davirint ... idet taip kad uzsimanius galetum orginala pastatyt, o nei merso variklius 6 cilindru det ar kokiu kombaino dydzio motoru :D:pig:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki ,kad nekur naujos temos del variklio i uaz ,tai gal kas esat deja 2,1td pezo varikli i uaz ,kazkur teko skelbimuos matyt ideta toki varikli.Tai domintu ssitas varijantas

Pas mane idetas, 2,1 TDI variklis, 80 KW. Eina ziauriai, uzmiestyje 100 km/h ne riba. Ant zvirkelio pirmu, antru begiais kasasi. Tik stipriai pakrautas ( 1,5-2 tonos ) ketvirtu begiu neturi traukos, kitais begiais be problemu. Ilgi begiai, uazo deze.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane idetas, 2,1 TDI variklis, 80 KW. Eina ziauriai, uzmiestyje 100 km/h ne riba. Ant zvirkelio pirmu, antru begiais kasasi. Tik stipriai pakrautas ( 1,5-2 tonos ) ketvirtu begiu neturi traukos, kitais begiais be problemu. Ilgi begiai, uazo deze.

gal gali foto informacijos kas kaip ten suzeninta su pavaru deze ,nes norisi kazko ekonomiskesnio nei merso 3,0l variklio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal gali foto informacijos kas kaip ten suzeninta su pavaru deze ,nes norisi kazko ekonomiskesnio nei merso 3,0l variklio

is foto nelabai ka pamatysi, nebent reikia imti apsaugas. sukerge varikli su uazo koziku. sunkiau buvo pritvirtinti pezo starteri. sankaba pezo, tik diskelis uazo nutekintas ir sumazintas. prailgino dezes stoka ir liktais viskas. man dare meistras, as tokiuose reikaluose tik nusimanau, bet pats nekonstruoju, neuztenka kantrybes. siaip pas mus Panevezyje yra geras mechanikas, 500 lt ima uz sujungima ( vien darbas ).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomu kaip atrodo is apacios variklis su su deze suzenintas ,nes pamacius bendra vaizda gal kiltu ir kitokiu minciu ,siaip galvoju skerst pezo deze ,ir burt kozucha.Siaip butu pats geriausias varijantas su sio varikliu i gaz69

as manyciau geriau daryti is 4-5 mm laksto prisukima prie variklio, o paskui prie uaz-gaz kozuko. Bent pezo variklis mazesnis uz uazo kozika. Cia mano tokia mintis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as manyciau geriau daryti is 4-5 mm laksto prisukima prie variklio, o paskui prie uaz-gaz kozuko. Bent pezo variklis mazesnis uz uazo kozika. Cia mano tokia mintis

4-5 mm lakstas per plonas,minimum 10 mm .As prie Nissan Bluebirdo 2.0 TD variklio prisukau UAZo deze,naudojau 8 mm laksta.Sankabos diskas kaip tik tiko nuo GAZ 69.

post-660-13282736565822_thumb.jpg

post-660-13282736885303_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4-5 mm lakstas per plonas,minimum 10 mm .As prie Nissan Bluebirdo 2.0 TD variklio prisukau UAZo deze,naudojau 8 mm laksta.Sankabos diskas kaip tik tiko nuo GAZ 69.

as gaz 69 diskelio negavau, tiksliau kainavo 100 pinigu, tai tekinau volgos (volgos nieko nekainavo) . o lakstas kuo storesnis tuo geriau, bet manau ir 5 mm uztektu, nes aliumininiai variklio laikikliai ne ka storesni ir laiko, neluzta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.