Pereiti prie turinio

Nivose ideti varikliai


nunu4545

Rekomenduojami pranešimai

Na ir. Komentarai. :angry:

Na ir ko čia pykt - buvo čia tokių pažadų iš kai kieno pusės kad bus visa darbų eiga nufotkinta ir įdėta , finale kelios nuotraukos vos ne "autopliuso" stiliui :rolleyes:

Kad pačio darbas gražiai padarytas matosi :liux::salut: , bet atleisk man - kur darbų eiga, kaip išspręsti techniniai klausimai ir ką galima pasimokyt kiti žiūrėdami į variklio skyrių iš viršaus ba matosi kad stovi VW variklis ir zapaskė.

Aš manau taip - jei jau pristatai savo projektą ar darbą tai nėr ko tokių dalykų slėpt ba kažkaip negražiai gaunas jolab kad ir temos pavadinime pažymėta "norėtusi konkrečių atsakymų" :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na o mane domintu informacija kaip su galia :) ar truksta ar uztenka :) jei standartines vli-5 padangos kaip suka pjaunantis giliai sedus ir kaip idomu suktu su platesnem padangom 235 :) aisku cia su laiku bus pratestuota, bet man si informacija aktuali nes paskui ir sprendziasi klausimas ar isvis verta det toki varikli i niva jei dusta ir neuztenka galios :) aisku kaip kam vieni atsfaltais vazineja kiti pastoviai dugna purve ar giliam sniege zulina :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu daugeliui, fotkes tai kaip autopliusui, realiai galima ant kitkos pastatyt matora ir pasakyt, kad imontuotas :rolleyes: Na o jei rimtai tai variklio foto iš apačios tiesiog butinos, nes montuojant visos bedos ir prasideda apačioje. Matau, kad variklis verstas sonu- suprantu, kad netilpo, bet ir vel tai tik mano pamastymai kol nera visu normaliu foto. Visumoj darbas tvarkingai atrodo, bet nepagailek foto ir isivaizduoju vistiek jau ja bandei, tai del traukos ivertinimo butu puiku ir video pamatyt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man jau keiktis rūpi! Tai nuotraukų nėra , tai per mažai, tai ant kitkos padėtas, tai verstas (čia žmogus tokio motoro nematęs :D ).Kokį užsakovas atvežė, tokį ir įdėjau.

Žmogelis patenkintas, laimingas išvažiavo.Dar ir šiandien buvo užvažiaves, be jokių niuansų, važinėjasi patenkintas.O,visa kita, man iki vienos vietos.Dar yra užsakymas. Už originalą(benzininį) žymiai geriau važiuoja.Dėl konstrukcijos, kam reikės, tas pasiskambins. :excl:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką gi , ką gi .... Aš manau kad šiame forume renkasi žmonės kuriuos vienyje bendri interesai , kad čia galima bendrom jėgon išspręst iškilusią problemą , pasidalint patirtim ir žiniom. Galų gale pasiginčyt ieškant sprendimo o ne dėl to kad išvadint vieni kitus tuščiažodžiautojais ar pasigirt koks aš šaunus ir nuostabus . Gaila kad kai kuriems nuosavas ego svarbiau už bendrus interesus, tikrai gaila ir liūdna darosi tai matant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man jau keiktis rūpi! Tai nuotraukų nėra , tai per mažai, tai ant kitkos padėtas, tai verstas (čia žmogus tokio motoro nematęs :D ).Kokį užsakovas atvežė, tokį ir įdėjau.

Žmogelis patenkintas, laimingas išvažiavo.Dar ir šiandien buvo užvažiaves, be jokių niuansų, važinėjasi patenkintas.O,visa kita, man iki vienos vietos.Dar yra užsakymas. Už originalą(benzininį) žymiai geriau važiuoja.Dėl konstrukcijos, kam reikės, tas pasiskambins. :excl:

Na cia normaliai privartyta, tamstos daugiau foto prašyta, o ne kas tau iki vienos vietos :rolleyes: Ir siaip geriau normali nuotrauka nei valanda pasakojimo kaip viska nuostabiai darei. Po mano perdarytos nivos zmogus netgi du filmukus susuko, ir į youtube ikele, net paciam idomu buvo ziuret. Tai ta cia manau visi ir norim pasakyt- kas apie technika ne bum bum tai tiem nuotrauku kaip ir gana, o tie kurie megsta tepaluotom rankom vaiksciot, tai jiem ir rupi visos plonybes- kas kur kaip padaryta, balkis leistas, v.s. detas, karteris pjautas, kiek dienų panasiai sugaista ir t.t. negi lengviau kiekvienam telefonu aiskinti kas ir kaip nei vienakart normalai viska pafotkint ir aprasyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Man jau keiktis rūpi! Tai nuotraukų nėra , tai per mažai, tai ant kitkos padėtas, tai verstas (čia žmogus tokio motoro nematęs :D ).Kokį užsakovas atvežė, tokį ir įdėjau.

Žmogelis patenkintas, laimingas išvažiavo.Dar ir šiandien buvo užvažiaves, be jokių niuansų, važinėjasi patenkintas.O,visa kita, man iki vienos vietos.Dar yra užsakymas. Už originalą(benzininį) žymiai geriau važiuoja.Dėl konstrukcijos, kam reikės, tas pasiskambins. :excl:

 

 

Pagal tokį aprašymą, atrodo, kad jokio variklio Tamsta nedėjo, o tik nuotraukas kažkur susižvejojai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal tokį aprašymą, atrodo, kad jokio variklio Tamsta nedėjo, o tik nuotraukas kažkur susižvejojai...

Tai vat butent, kad cia ir konstruktoriu yra ir nevien tik balu taskytoju, todel ir idomi kiekviena detale, kiekvienas problemos sprendimo budas, o cia jau ji matai pyktis ima :rolleyes: arba pats nedare, arba geda darba is apacios parodyt :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat butent, kad cia ir konstruktoriu yra ir nevien tik balu taskytoju, todel ir idomi kiekviena detale, kiekvienas problemos sprendimo budas, o cia jau ji matai pyktis ima :rolleyes: arba pats nedare, arba geda darba is apacios parodyt :rolleyes:

 

Ar ką nors supranti? :angry::D

post-4167-13009735111276_thumb.jpg

post-4167-13009736707406_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs čia nesibarkit, geriau kelias nuotraukas gaudykit :)

 

Mūsų su broliu darbas, darytas 2001-2002 m.

Variklis:Mazda 1,7D, tvirtinimo ausys perdarytos

Pavarų dėžė:Mazda+VAZ penkiabėgė(sankabos kožuchas suvirintas iš dviejų)

Sankaba:hidraulinė, darbinis cilindriukas VAZ, sankabos diskas/diskatorius Mazda

Radiatorius:benzininės Mazdos 626 2.0, ventiliatorius stovi priešais radiatorių

Priekinis tiltas pakabintas už traversos ir stabilizatoriaus, tilto reduktoriaus karterio dangtelis metalinis(storis 8 mm)

Kaitinimo žvakių valdymas-mechaninis, kažkokiu mygtuku nuo KAMAZo :)

Ir dar keli dalykai, kurių nesimato nuotraukose:

variklio karteris šiek tiek sumažintas, kad užtektų vietos priekiniam tiltui;

centrinė vairo traukė perlenkta, ją atkaitinus;

sankabos karterio apačioje yra išpjova, kad vairo traukė galėtų laisvai judėti;

kadangi razdatkė liko savo vietoje, tarp jos ir pavarų dėžės teko įdėti kelių cm ilgio ištekintą metalinį intarpą(visas agregatas pasitraukė į priekį);

variklio kapotas išpjautas(netilpo oro filtras, kuris kažkodėl yra prisabačintas tiesiai prie įsiurbimo kolektoriaus).

Biudžetas buvo minimalus, todėl viską darėm iš esamų medžiagų.Kaip bebūtų, mašina pragyveno beveik 10 metų, o tai jau, sakyčiau, neblogai :)

Didžiausias projekto trūkumas tas, kad variklis(kurį tada pavyko nupirkti už juokingus 400 lt) yra pakankamai retas ir detalių jam jau sunkoka gauti.

post-476-1300983457758_thumb.jpg

post-476-130098349905_thumb.jpg

post-476-13009835492391_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar ką nors supranti? :angry::D

Dabar suprantu kodel normaliu fotkiu nedarei, stabilizatoriu kaip nereikalinga detale ismetes :rolleyes: Jei nesavikritiskajam kolegai kyla klausimu ar ka nors suprantu tai gali ir mano darba ivertinti ir pakritikuoti http://www.youtube.com/watch?v=d2GNP0GPp-c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bcnPCdXXTD4

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar suprantu kodel normaliu fotkiu nedarei, stabilizatoriu kaip nereikalinga detale ismetes :rolleyes: Jei nesavikritiskajam kolegai kyla klausimu ar ka nors suprantu tai gali ir mano darba ivertinti ir pakritikuoti http://www.youtube.com/watch?v=d2GNP0GPp-c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bcnPCdXXTD4

 

Varom į eterį ! Prisiknist labai nesunku.Kaip su ekspertize? kelių litrų motoras?(jeigu 1600 tai galima dėti 1920)

Tiek liftinimo invazijų (ekspertizėje nesupras)ir visokių virinimų, kad pastatyti stabilizatorių, kuris nemanau , kad labai reikalingas(ginčinantis klausymas),kad jo nėra

, tai teche ir šuo nesulos(o šiaip tai net nebandžiau jo dėti, nematau reikalo).

Kur zapaskę, ant stogo? estetinis vaizdas.Gudrus bernas ,rašinėk toliau.

Na baigiu, gana čia tuščiai š.... malti. Visiems neitiksi. ;):D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varom į eterį ! Prisiknist labai nesunku.Kaip su ekspertize? kelių litrų motoras?(jeigu 1600 tai galima dėti 1920)

Tiek liftinimo invazijų (ekspertizėje nesupras)ir visokių virinimų, kad pastatyti stabilizatorių, kuris nemanau , kad labai reikalingas(ginčinantis klausymas),kad jo nėra

, tai teche ir šuo nesulos(o šiaip tai net nebandžiau jo dėti, nematau reikalo).

Kur zapaskę, ant stogo? estetinis vaizdas.Gudrus bernas ,rašinėk toliau.

Na baigiu, gana čia tuščiai š.... malti. Visiems neitiksi. ;):D

Na pats su apsiš... varikliu ir technikines nepraeisi :D, geda žmogui atiduot. Su tech. apžiūra irgi nieko neišgąsdinsi, nieko nėra neįmanomo. Ekspertizei 1.9 norma, o jau 1.9 su kapeikom tai jau nebenormaliai pagal tave. Beje cia isviso niekas net nebando kabinetis, čia visi taves teprašė daugiau fotkių ir darbų aprašymo forume, bet kaip sakant duok ....... kelią.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nesuprantu GEK tamstos pozicijos - pats išsikėlei tą kartelę kuriuos nesugebėjai peršokt (aš čia ta prasme kad padarysiu ir parodysiu kaip tai daroma) ir finale visi kalti kad paprašė daugiau info. Kažin ar ne laikas garbusis nustot vaidint nesuprastą ir nepripažintą genijų - kaip pats manai :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogus buvo vardu "Nivazas", rašė ir į šį forumą, gal kur archyve išliko žinių. Variklis buvo lyg ir ne turbo, Nivazo žodžiais, pagal dydį labai panašus į pežo XUD9, jie ten garaže greta turėjo ir Niva su originaliai įdėtu XUD9, bet jos nepardavinėjo.

 

A.

dabar tas nivazas parazitu persikrikstijo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.