nerijus69 Atrašyta Sausio 16, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2011 As jau senai galvojau apie sia sirdele i zuiki.Man jis patinka,kad greit uzsyla,ekonomiskas,puikiai vedas(kaip ir visi japonai)tik gal kiek dinamikos truksta.Na,bet tai galima isgydyt pariebinus "raciona" P.S.Cia as apie galanta.Kas teisybe tai ne melas, japoskes tai uztikrintai vedas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 16, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2011 To ANTOŠKA : jei mitso tai geriau žiūrėk 2,0 ltr - gabaritas tas pats tik truputį galingesnis. Perspėjimas ateičiai - trūkus diržui turėsi daug hemarojaus ba netik vožtuvai kenčia bet ir paskirstymo velenėlio bugelius laužo, o jų naujų atskirai pirkti nėra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Sausio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2011 Dėl ko ta dėžė su razdatke kentėdavo? Kai bandžiau, važiavo normaliai, be vibracijos, junginėjosi tvarkingai... A. tos nivos ratlankiai buvo uaz su medvied padangoms, variklis be turbinos parastas dizelis, jegos uztekdavo bet deze ir razdatke kentedavo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DAROGAkelias Atrašyta Sausio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2011 To ANTOŠKA : jei mitso tai geriau žiūrėk 2,0 ltr - gabaritas tas pats tik truputį galingesnis. Perspėjimas ateičiai - trūkus diržui turėsi daug hemarojaus ba netik vožtuvai kenčia bet ir paskirstymo velenėlio bugelius laužo, o jų naujų atskirai pirkti nėra.Na nesutinku kad 2,0 ltr yra geresnis uz 1,8ltr.2,0 ltr yra nevykes motoras. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2011 Na nesutinku kad 2,0 ltr yra geresnis uz 1,8ltr.2,0 ltr yra nevykes motoras.Gal būtų galima plačiau apie to motoro ydas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DAROGAkelias Atrašyta Sausio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 18, 2011 2,0 pagrindine problema tai galvos nelaiko! paziurinek auto skelbimus mitsius kaip tik 2,0 ltr tai motoro defektas o 1,8 pats kadaise vazinejau jokiu bedu dar esu pasigamines traktoriuka 4x4 su 1,8ltr jau dauk metu naudoju ir arju ir ziema sniega stumdau tikrai patvarus ir smagus varikliukas! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 18, 2011 Nieko neturiu pries mitshubishi, bet yra patarle- nusipirksi mitshubishi- prasikeiksi, uzsip....si Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Sausio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 18, 2011 Tada Renault 2.1td.Gal kiek didokas,bet traukia neprastai.Pora metu su Espace pravazinejau tai nieko blogo negaliu pasakyt.Ka kolegos mano apie si motora? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 18, 2011 Kas liečia mitso variklius galvos perkaitinimą tai tas dalykas dažniausiai būna "liaudies meistrų" nagų prikišimo pasekmės - atsidarė plėtimosi bakelį o ten dar šlangą prie probkės , nafik aną ba trukdo dapilt skystimo. Kartais ir pati sugeba nukrist. Kad esant skysčio trūkumui anas pilasi ir į radijatorių , ir į bakelį mažai kas žino. Na pasėkmė dažniausiai viena ir ta pati - perkaitinta galva.Nesinori ginčytis bet didesnė dalis parduodamų su variklio defektu tai dėl trūkusio diržo pasėkmių ba su detalėm sunku.O reno 2,1td neblogas variklis , tik kad varžtų ten be proto daug , o ir gilzės plaukiojančios - gerai pakaitinus pradeda leist vandenį į karterį per apatinius sandarinimo žiedelius. O šiaip tai variklis dinamiškas ir niekad nesurūdys ba tepalus leidžia pro kur tik gali - bendrai tai tuo pasižymi didžioji dalis reno variklių Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 19, 2011 apie renault 2.1 td girdejau turejusio zmogelio keiksmus kai reikejo si varikli remontuot- paprastai sakant jis daugiau gyvenime renault su tokiu varikliu nebepirks, o pirks su 1.9, nes jie zymiai patvaresni Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nunu4545 Atrašyta Sausio 19, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 19, 2011 apie renault 2.1 td girdejau turejusio zmogelio keiksmus kai reikejo si varikli remontuot- paprastai sakant jis daugiau gyvenime renault su tokiu varikliu nebepirks, o pirks su 1.9, nes jie zymiai patvaresni pasitikslint norejau cia apie XUD 11 kalba eina? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 19, 2011 pasitikslint norejau cia apie XUD 11 kalba eina?Negaliu tiksliai atsakyt i tavo klausima, bet jo renaultas buvo 2001 metu. ir siaip gyvenime nebuvau sutikes renault savininko kuris kita masina irgi pirktu renault. Tas pats renault benzininis berods 2.0 l kainuoja nuo 1000 lt, kai tuo tarpu nissano dyzeliuka to paties litrazo nuperki uz 400 lt ir toli grazu ne dusuli. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Sausio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 19, 2011 apie renault 2.1 td girdejau turejusio zmogelio keiksmus kai reikejo si varikli remontuot- paprastai sakant jis daugiau gyvenime renault su tokiu varikliu nebepirks, o pirks su 1.9, nes jie zymiai patvaresniViskas priklauso nuo meistru saziningumo.Jei zmogus kazkada pats tvarkesi rusiskas masinas tai sita siek tiek skiraiasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 19, 2011 pasitikslint norejau cia apie XUD 11 kalba eina?XUD 11 yra pežo variklis o šįkart kalba eina apie RENAULT 2,1td kuris buvo dedamas į R-21 , R-25 , ESPASE 1, ESPASE 2 , TRAFIK ir MASTER modelius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 19, 2011 Viskas priklauso nuo meistru saziningumo.Jei zmogus kazkada pats tvarkesi rusiskas masinas tai sita siek tiek skiraiasi Šiaip tai jei žmogus nesugeba sutvarkyt variklio tai dažniausiai būna kaltas variklis o ne tas kuris jį tvarkė - tokia jau ta žmogiška natūra , nu negi prisipažinsi kad nesugebi P.s. Pilnas forumas prakeiksmų VM varikliams - pasakykit tai vienam iš mano klijentų. Pasakė žmogus paprastai - tam varikliui reikia duot tai kas priklauso ir tarnaus anas ilgai ir kantriai. O žmogus žino ką sako ba gyvena ant ratų ir važinėja tik su vojadžeriais būtent tokiais motorais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Šiaip tai jei žmogus nesugeba sutvarkyt variklio tai dažniausiai būna kaltas variklis o ne tas kuris jį tvarkė - tokia jau ta žmogiška natūra , nu negi prisipažinsi kad nesugebi P.s. Pilnas forumas prakeiksmų VM varikliams - pasakykit tai vienam iš mano klijentų. Pasakė žmogus paprastai - tam varikliui reikia duot tai kas priklauso ir tarnaus anas ilgai ir kantriai. O žmogus žino ką sako ba gyvena ant ratų ir važinėja tik su vojadžeriais būtent tokiais motorais. Na...Šiaip jau yra bent keletas variklių, kurie turi konstrukcinių trūkumų.Ne visi dyzeliai gali nuvažiuot pusę milijono km be remonto...O Lietuvon dauguma dyzelinių mašinų atkeliauja prabėgę kažkur netoli to, arba bent jau 300 000 kaip minimum... Va mano vienas pažįstamas sugebėjo Escorto 1,6D kadaise pagadint...Priežastis paprasta-sutaupė kelis litus ant antifrizo(o gal lievakas papuolė), tas skystimas sugraužė vandens pompos sparnuotę, variklis pradėjo kaist ir psio... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Viskas priklauso nuo meistru saziningumo.Jei zmogus kazkada pats tvarkesi rusiskas masinas tai sita siek tiek skiraiasi Jauciu kazkas manes nesuprato- tas zmogelis keike ne del to, kad reikia remontuot, o del to, kad dalys brangiai kainavo. Ir siaip, su vakarietiskom masinom vazinejam apie 18 metu, zmones nusiperka audi, volkswagen, opel, ford, nissan ir kitus modelius, na nera tiek nusiskundimu sudejus sias visas markes kiek su renault- luzta keisciausiose vietose, tarkim renault 19 sugeba nuluzt sankabos lapke, pakaba kiti meistrai- normalus meistrai net atsisako remontuot, starteriai tai jauciu is varskes padaryti- darbe per metus pakeisdavo po pora starteriu, kas nei is tolo nekvepia tarkim volksvagenui, kuriam keitem karta per 10 metu ir begale kitu kvailu gedimu, kurie svetimi vokieciu ar japonu automobiliams. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas469 Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 va nivistai gal pravers sis puslapis http://www.automan.ru/vaz/213/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Kad meistrai nemegsta renuskiu tai faktas.Siaip jau vokiskas ir ypac senesnius modelius remontuot maloniau.Prisiminkit senojo Pasato variklio skyriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Kad meistrai nemegsta renuskiu tai faktas.Siaip jau vokiskas ir ypac senesnius modelius remontuot maloniau.Prisiminkit senojo Pasato variklio skyriu Jo, viskas paprasta, viskas aisku, vietos sociai, varikliui reikalingas tik vienas laidelis, na dar kitas zvakem pakaitint Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Pas meistrus palcy vejerom ir kad pinigai būtų į priekį...Tada suremontuos viską, net ir reno Minėtasis 2,1TD variklis yra neblogas, turėjau du Cherokee su jais(su vienu iš jų dabar pusbrolis važinėja), tai iš tikrųjų yra tas agregatas, prie kurio mažiausiai tenka kišt nagus, apart tepalų ir filtrų keitimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 Jauciu kazkas manes nesuprato- tas zmogelis keike ne del to, kad reikia remontuot, o del to, kad dalys brangiai kainavo. , pakaba kiti meistrai- normalus meistrai net atsisako remontuot, .Anokie ten ir normalūs meistrai kurie francūzo bijo Šiek apie VAG automobiliukų remonto pigumą : 2,5TDI ( 5 clindrai į eilę ) - trūkęs diržas ir jau gali su 1000 eurų atsisveikit ba paskirstymo velenėlis į tris dalis ir su tuo visos kitos pasekmės , priekinis škyvas dėl kurio kaltės dažnai traukiamas diržas minimum 400 litų. 2,5TDI V6 - panašiai po 300 000 km dasibaigia paskirstymo velenėliai. Vieno velenuko restauravimas apie 300lt - jų keturi. Kartu reikia keist ir svirtis su kompensatoriais , šitų kaina panašiai 25lt už vienetą. O jų reikia nedaug - tik 24 svirčių ir tiek pat kompensatorių. Prie viso to dar ir pastovios biedos su kuro siurblio elektronikaApie 1,9TDI PD išvis patylėsiu ba skamba per visą Lietuvą tie pompadūzai...O jau koks pigumas ir ilgaamžiškumas A4 priekinės važiuoklės - už tuos pinigus vos ne kapitalinį prancūzo varikliui gali padaryt Šiaip tai patys dabar spręskit kas pigu o kas ir ne Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2011 Noreciau grazint visus prie temos, kalba eina apie nivai tinkancius motorus ir neikim i krastutinumus, nes TDIskes nivai tai kuo tikriausia egzotika vien kainos atzvilgiu. Tarkim zmogus perka niva vidutiniskai uz 1500 lt ir isimeta TDIske uz 3000-4000 stukas litu- ar matot cia kokia nors logika. Manau tokiu darbu kaina bent neturetu perlipt automobilio kainos jei jis naudojamas pavaziuot i uogas, grybus ar medziokle Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edmundas1 Atrašyta Sausio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2011 o kaip ford escort 1.9 TD 66 kW, su interkiuleriu , kaip šitas variklis nivai, mane ši kombinacija domina, nes uošvis turi 85 metų NIVĄ, o aš 97 supuvusį eskortą , iš anksto ačiū už nuomonę. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Sausio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2011 Manau,kad neverta ieskot kitu varijantu.Su uosviu buteliuka padarysit ir susitarsit,o jei variklis dar gyvas tai ir vaziuosi normaliai.Cia gi ne sportui ruosies,o pramogai.Kitas dalykas idejimas i Niva. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar