Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

sveiki

gal kas esat , ir galit pasidalinti patirtimi kaip namu salygomis pasikeisti greiciu gezes tepalus?kaip visus tepalus isleisti , kad neliktu seno tepalo, pries supilant nauja.

 pas mane WJ

ir dar pora klausimu:

kiek eina tapalu i greiciu  deze? deze 42R lyktais 

ir kiek eina g/d filtru? viena jau turiu plokscia, ir lyktais girdejau kad eina cilindro formos.

visa informacija bus naudinga , kuri susijusi su g/d tepalu   keitimu.

isanksto visiems dekui uz patarimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas toks, pas man zj'tas su chryslerio deze, nusprogo vakar galutinai ji, tai jei deciau aisina su razdatke ir pravotke, ar labai daug darbo nusimato ir ar nereik nieko gimdyt su ta pravodke, ir siaip,sau kas yra taip pasidares?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki

gal kas esat , ir galit pasidalinti patirtimi kaip namu salygomis pasikeisti greiciu gezes tepalus?kaip visus tepalus isleisti , kad neliktu seno tepalo, pries supilant nauja.

 pas mane WJ

ir dar pora klausimu:

kiek eina tapalu i greiciu  deze? deze 42R lyktais 

ir kiek eina g/d filtru? viena jau turiu plokscia, ir lyktais girdejau kad eina cilindro formos.

visa informacija bus naudinga , kuri susijusi su g/d tepalu   keitimu.

isanksto visiems dekui uz patarimus.

nežinai- jungi youtube

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na siandien ryte idejau pilnai pakrauta bosha akuma.zvakes kaitinau 1karta,kaito ilgai uzsivde pabruzinus apie 3sekundes is pirmo karto.tai as ne speialistas bet galvoju jai filtras butu uzsales kazin ar butu uzsivedes nors salcio jau maziau buvo-12 zvakes dar netikrintos.https://youtu.be/KXAKWG_DBkg

Redagavo katis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai nesunku pakeisti visą alyvą, pusė išbėga keičiant taip, kaip keičia servisuose - nuėmus karterį. Kad išleisti likusią dalį, reikia atjungti grįžtančią iš aušintuvo šlangelę prie greičių dėžės. Seka tokia: nuimame karterį (nuimant išbėgs alyva), nuimame filtrą, palaukiame, kol nuvarvės alyva, atjungiame grįžtamąją žarną nuo pavarų dėžės, kojine padangų pompa prapuciame grįžtamosios šlangos štucerį ant pavarų dėžės (išbėgs dar nemažai alyvos per dėžės apačią. (Dėmesio! Kompresoriumi nepūsti - didelis slėgis gali pažeisti solenoidų bloką! Su kojine pompa taip niekad neatsitiks) Tada vėl paliekame išvarvėti, kol varva pasiruošiame karterį - nuvalome senos tarpinės ar hermetiko likučius, tą patį padarome su pavarų dėžės plokštuma, prie kurios dedasi karteris. Užsitepame hermetiką ant karterio, dedame naują filtrą į vietą, nuriebaliname nuvalytą plokštumą ant pavarų dėžės ir dedame atgal karterį. Merkiame nuo dėžės atjungtos grįžtamosios šlangos galą į skaidrų bambalį. Užpilame šviežią alyvą į pavarų dėžę. Tada paprašome pagalbininko užvesti variklį, patys tuo tarpu stebime bambalį, į kurį įmerkta grįžtamoji žarnelė - pradžioje bėgs sena alyva (iš visų vietų, iš kurių negali išbėgti per karterį), kai tik pradės bėgti šviežia iš kart liepiame pagalbininkui gesinti variklį. ( tas momentas labai akivaizdus - kaip nukirsta baigiasi sena ir iškart matosi kaip pradeda bėgti naujai užpilta alyva). Papildome alyvą iki reikiamo lygio ir baigta - pakeista 99% alyvos, o ne 50%, kaip keičiant servise.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na siandien ryte idejau pilnai pakrauta bosha akuma.zvakes kaitinau 1karta,kaito ilgai uzsivde pabruzinus apie 3sekundes is pirmo karto.tai as ne speialistas bet galvoju jai filtras butu uzsales kazin ar butu uzsivedes nors salcio jau maziau buvo-12 zvakes dar netikrintos.https://youtu.be/KXAKWG_DBkg

na ji bent pries ziema vistiek verta pakeist...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai nesunku pakeisti visą alyvą, pusė išbėga keičiant taip, kaip keičia servisuose - nuėmus karterį. Kad išleisti likusią dalį, reikia atjungti grįžtančią iš aušintuvo šlangelę prie greičių dėžės. Seka tokia: nuimame karterį (nuimant išbėgs alyva), nuimame filtrą, palaukiame, kol nuvarvės alyva, atjungiame grįžtamąją žarną nuo pavarų dėžės, kojine padangų pompa prapuciame grįžtamosios šlangos štucerį ant pavarų dėžės (išbėgs dar nemažai alyvos per dėžės apačią. (Dėmesio! Kompresoriumi nepūsti - didelis slėgis gali pažeisti solenoidų bloką! Su kojine pompa taip niekad neatsitiks) Tada vėl paliekame išvarvėti, kol varva pasiruošiame karterį - nuvalome senos tarpinės ar hermetiko likučius, tą patį padarome su pavarų dėžės plokštuma, prie kurios dedasi karteris. Užsitepame hermetiką ant karterio, dedame naują filtrą į vietą, nuriebaliname nuvalytą plokštumą ant pavarų dėžės ir dedame atgal karterį. Merkiame nuo dėžės atjungtos grįžtamosios šlangos galą į skaidrų bambalį. Užpilame šviežią alyvą į pavarų dėžę. Tada paprašome pagalbininko užvesti variklį, patys tuo tarpu stebime bambalį, į kurį įmerkta grįžtamoji žarnelė - pradžioje bėgs sena alyva (iš visų vietų, iš kurių negali išbėgti per karterį), kai tik pradės bėgti šviežia iš kart liepiame pagalbininkui gesinti variklį. ( tas momentas labai akivaizdus - kaip nukirsta baigiasi sena ir iškart matosi kaip pradeda bėgti naujai užpilta alyva). Papildome alyvą iki reikiamo lygio ir baigta - pakeista 99% alyvos, o ne 50%, kaip keičiant servise.

Neužpyk už durna klausima. O ant kokios padėties pavarų ričiagas turi būti, ant "N" ar ant "P", ar šeip jokio skirtumo nėra?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturi reikšmės, bet pačiam bus saugiau, jei bus P ;)

 

Beje, atlikus papildymą iki normos reikia kelis kartus "pragroti" per visas padėtis, kad subėgtų į visas magistrales nauja alyva. Po šios operacijos vėl patikrinti alyvos lygį matuokle.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal esate keite purkštukus ar sunku juos pakeisti ir ar apsimoka? Mano kol šaltas kartais purtosi ant benzino, žvakes keičiau, kartais išmeta klaidas P0301 P0303. Pašiles dirba gerai kaip ant benzino taip ir ant dujų, benzinas ipiltas naujai A95

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal esate keite purkštukus ar sunku juos pakeisti ir ar apsimoka? Mano kol šaltas kartais purtosi ant benzino, žvakes keičiau, kartais išmeta klaidas P0301 P0303. Pašiles dirba gerai kaip ant benzino taip ir ant dujų, benzinas ipiltas naujai A95

Kaip juos išimti youtubei yra video.Ogal tik jų praplovimas su carbcleaneriu padėtų.https://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variau tech apziura ir kaip tycia pradejo leist riebokslis galinem tilte durnas nekeiciau kai tilta tvarkiau. pakeiciau tik kur kardanas jungesi. Kur ieskot patarumet JGC zj dana35 salnyku rieboksliu pusasiu. gal zinot numerius ju?

Ir sarnyru priekyje reikia tik virsutiny keist bet keisiu visus 4.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas toks, pas man zj'tas su chryslerio deze, nusprogo vakar galutinai ji, tai jei deciau aisina su razdatke ir pravotke, ar labai daug darbo nusimato ir ar nereik nieko gimdyt su ta pravodke, ir siaip,sau kas yra taip pasidares?

Tai gal kas? Ar gal mechana yra pasistates?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradėjo streikuot šviesos, užkūrus išjungtom pilnai šviesom pradeda mirksėti ar net isijungia pažibinčiai, kiek pamenu daugumai steikuoja jungiklis, kaip suprantu ir čia tame bėda? Jis ten ardomas, galima pameistrauti? Ar ieškoti kito?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.