Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Pridedu mano pakeverzotas schemas kaip pajungti rele. Park = mikrikas ant automato svirties. Ign = laisvas kontaktas maitinimui saugikliu bloke. Led pas mane papildomi zibintukai, galima ignoruoti, ir deti dvieju padeciu jungikliuka.

 

(Etc Lotynų k. posakis et cetera (etc.) reiškia „ir kita; ir taip toliau“)  :D

post-172-0-96565500-1484901627_thumb.jpg

post-172-0-35986000-1484901637_thumb.jpg

Redagavo JuozasG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne ne gal nereikia kam pribombasu su auto šviesom pajungiant svirti ant D :-D o tai visai nebešvies:-D

Tos chemos, pabraižymai man kaip....:-D

Paprastai, varau į litagra, prieinu prie elektros skyrius ir sakau, DUOKIT MAN.......... ka? Keturiu kontaktu rele?:-D:-D:-D:-D ka dar?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu paprastai, tada tik rele ir lizda jai su laidu galais, na ir geros izolkes arba termokembriko (jeigu su litavimu problema, tada kokiu nors kontaktu laidams kokybiskai sujungti). Tos dalies, kur eina i park paprasciausiai nejungi. O pajungimas toks:

1. Nukirpti juoda (berods) laida einanti i jungiklio kontakta H ir is jungiklio puses ji pajungti i reles maitinimo kontakta, kita reles maitinimo kontakta pajungti i minusa (mase, korpusa)

2. nueinanti nukirpta is H kontako laida pajungti i viena reles kontakta, o kita kontakta dajungti prie B1 jungiklio kontakto, Baltas (berods) laidas (laido nenukirpti)

Redagavo JuozasG
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su litavimu bendrauju labai gerai nuo vaikystes:-)

Pajungimą kaip ir supratau ir schema aiškesne patapo:-)

Klausimas tik lieka dėl reles ji tokia(foto)

Kaip ten askirti kur koks kontaktas, kaip suprantu reikia reles su dviem maitinimo kontakatias dviem išeinančiais... blyn....

post-10219-0-49949900-1484905279_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Spalvos neatitinka pas mane, bet atseksiu pagal jungiklio žimėjimus, fiške išdegus pagrinde tik rudas/juodas (storiausias ) laidas jungiantis i H jungikli. Gal išvis mesti lauka ta fiške ir gražiai sukaišioti ir užtemti kemrikus? Kažkokių blogybiu ant išdegusios vietos laido nematau,apart apsviles.

Antrą maitinimo kontakatą relės pajungti prie minuso, tai čia belekur prie korpuso metalinio artimiausio automobilio ar prie jungiklio korpuso kur jungiasi plonas juodas atskirai leidukas?

post-10219-0-70354400-1484907060_thumb.jpg

post-10219-0-07595500-1484907074_thumb.jpg

post-10219-0-85063000-1484907091_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijuokiau iš nemokšliškumo:-)

Nuvarau į Litagra, sakau duokit 4 kontaktu rele 12v , tasai chmmm, skau žinok manes nieko neklausk nieko nesuprantu, tasai-aš ar žinok nieko:-D paduoda 5 kontaktu(taip mnau nes su 5 leižuviukais/išėjimais) sakau kad čia lyg 5, tasai-ai jooo, palauk... blyn neturim. Na ne tai ne. Varau i Lemora, sakau 4 kontaktu rele mašinai:-D:-D tas- 4 nebuna yra tik 5, nu ok duokit....

Ti va nusipirkau tokia, tiks?

post-10219-0-50878400-1484999781_thumb.jpg

post-10219-0-68614000-1484999792_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ar keičiant uždegimo ritę(dar vadinama babiną)  4litriui wj'ui reik ją pririšinėt su kokiu kompu ar tiesiog vieną nuemi kitą statai ir leki toliau?

Buvau šrotinę ritę užsidėjęs, bet su ja mašinos neužkūriau.teko atsiprašyti senosios.Senoji ir ne ideali, ant šalto variklio dyrba negražiai kokia puse minutės poto pašyla ir viskas ore,kartais ant karšto sunkiai užsikuria.klaidas meta  p0301,p0302. o gal kitur problema slepiasi?

Redagavo mielks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ar keičiant uždegimo ritę(dar vadinama babiną)  4litriui wj'ui reik ją pririšinėt su kokiu kompu ar tiesiog vieną nuemi kitą statai ir leki toliau?

Buvau šrotinę ritę užsidėjęs, bet su ja mašinos neužkūriau.teko atsiprašyti senosios.Senoji ir ne ideali, ant šalto variklio dyrba negražiai kokia puse minutės poto pašyla ir viskas ore,kartais ant karšto sunkiai užsikuria.klaidas meta  p0301,p0302. o gal kitur problema slepiasi?

nereikia nieko pririsinet,tik jos skiriasi,lyg iki 2001,ir nuo 2001

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ar keičiant uždegimo ritę(dar vadinama babiną) 4litriui wj'ui reik ją pririšinėt su kokiu kompu ar tiesiog vieną nuemi kitą statai ir leki toliau?

Buvau šrotinę ritę užsidėjęs, bet su ja mašinos neužkūriau.teko atsiprašyti senosios.Senoji ir ne ideali, ant šalto variklio dyrba negražiai kokia puse minutės poto pašyla ir viskas ore,kartais ant karšto sunkiai užsikuria.klaidas meta p0301,p0302. o gal kitur problema slepiasi?

Tai gal žvakės blogos
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

WJ 4.7 automatą gerai pagainiojus ant sniego ir ledo prasidėjo toks reikalas - važiuojant ir stabdant, prieš pat sustojimą mašina užgesta (kaip su mechanine dėže stabdytum neišspaudęs sankabos). Jei prieš pat sustojimą perjungiu į N, tai viskas oki, laikosi normalios laisvos apsukos. Kartais prieš pat užgesimą mašina bando staigiai pakelti apsukas, lyg bandytų šoktelti į priekį. Tas pats ir ant benzino, ir ant dujų. Dar toks pastebėjimas - kai mašina šalta, iš ryto, tai kokį kilometrą viskas veikia gerai, bet kai tikėtina pašyla dėžės tepalas, prasideda šitas reikalas. Kartais, kokį kartą per kelias dienas užsideda Check engine, rodo kodą P0700 Transmission Control System. Šiaip dėžė dirba gerai, kaipir iki tol, be smūgių, tepalo lygis normalus. Tik pasijautė toks dalykas, kurio ankščiau LYG nebuvo - važiuojant vidutiniu tolygiu greičiu jaučiamas nežymus variklio pulsavimas.

Gal kas turit patirties ir minčių nuo ko pradėt remontą? Labiausiai tikėtina, kad solenoidas? Kokie variantai - ar įmanoma juos kaip nors praplaut, ar tik keitimas?

Redagavo HellHound
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Internete randu ir 4.... 87a lieka laisvas pliusas...ar kaip...

Pabandžiau pavedžioti, aišku netaip itariu:-D tikuos padesit elektrikai;-)

 

Pagal paties pabraizyta schema, tik sukeisti reles kontaktus -  86 kontaktas turi eiti i minusa. O 87 i B1. 87a laisvas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir aišku...ačiū

Elektrikas b...

Sujungiau pabandimui be jokiu reliu, ikišau rakta, cype kad durys neuždarytos, pradejau jungineti viskas ok, tik tarkš kažkas ir dingo galines lempos, pažibinčiai ir tas cypimas, trumposos dega, saugiklius visus perėjau, kas dabar? Jau baigai.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.