Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Bėda su XJ variklio darbu: ant šalto sunkiai vedasi, užsivedęs nelygiai dirba, dreba, meta daug nesudegusio kuro. Toks įspūdis, kad nedirba vienas cilindras. Sudėtos naujos žvakės, pakeisti purkštukai. Su oru lyg ir gerai viskas.

 

Klausimas: kame gali būti problema?

 

a) Žvaklaidžiai

b ) Paskirstytojas + dangtelis?

c) Sensoriai?

d) ...?

 

Būčiau dėkingas už patarimus.

Pereit visu zvaklaidziu ir babinos kontaktus, buna apsioksidave. Ir nuimt apziuret paskirstytojo dangteli ir skriejika, buna jau apire kontaktai viduj, kliba skriejiko kontaktas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

gal kas turite ar žinote kur pirkti:

1. JGC 2001m. 4.7 rankinio stabdžio mechanizmą, kuris užtraukus stabdį išplečia kaladėles, į jį kabinasi rankinio trosas. atrodo taip

http://www.quadratec.com/products/56207_1009.htm

 

2. kur pirkti metalinius galinių suportų cilindriukus Vilniuje?

 

ačiū

1. valdo šrotai - 7 Eur Svirno g. 2m Vilnius;

2. Autoterpė tekstolitinis 17 Eur, kitokių neturi; AAC tekstolitinis 20 Eur, kitokių beturi; InterCars 7 Eur tekstolitinis, 10 Eur metalinis, tik pardavėjui reikia sakyti, kad ieškotų pagal išmatavimus, nes prie mašinos modelio priskirto nėra, pagal išmatavimus randa, kad JGC.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukinėti tikrai nereikia mikroskopiškai ;) Ten turėtų būti apie porą cm sriegio. Vienas kitas apsukimas aktuatoriaus kojelės nelabai stipriai ką keičia. Pasikabink manometrą ir žiūrėk, ką rodo spaudžiant. Ant laisvų nieko nerodys, greičiausiai. Važiuojant reikia žiūrėti. Jei matysi, kad per daug pučia, ar per greitai kyla slėgis, atsuksi atgal.

 

Pabandžiau šiek tiek pažaist su tuo aktuatoriaus reguliavimo varžtu. Patrumpinau ašelę per 5 apsisukimus, t.y. maždaug ~4mm. Buvau prijungęs OBD skaitytuvą ir važiuojant žiūrėjau parodymus, prieš reguliavimą ir po. Prieš reguliavimą boost'as daugiausia pakildavo iki 1.3 bar, ir įsibėgėdavo iki 100 km/h per ~17s. Po pareguliavimo, boost'as pakyla iki 1.5 bar, įsibėgėjimas iki 100 km/h pagreitėjo iki 15s, ir šiek tiek jaučiasi padidėjusi trauka. Tačiau neužilgo išmetė "Check Engine", klaida P0235 - Turbo/Super Charger Boost Sensor A Circuit.

Ir kas įdomiausia, anksčiau gazuojant ant laisvų, stiprokai dūmindavo baltai - po pareguliavimo nebedūmina.

 

Jaučiu atsuksiu kaip buvo ir varysiu ant Dyno stendo, pas čipuotojus, gal tie ką nors išspaus...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Balti dūmai rodo, kad nesudeginamas iki galo dyzelinas. Logiška, kad padidinus oro kiekį, dūmai dingo.

Teisingu keliu ėjai :)

 

Jei dyzelis nesudega iki galo - padidėja sąnaudos ir mažėja galia variklio. Jei turbo slėgis yra normoje, reiškia perpylinėja dyzelį.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, bet kaip suprantu, klaidą išmetė dėl dabar jau per didelio boost slėgio (1.5 bar). Dar ten yra toks stop varžtas, prie jo nelindau.

Kaip suprantu 1.5 bar jau nėra mažai, o vis tiek man įsibėgėja tik per 15s, kai pas kitus per 10-11s, tai čia gal ne vien turbinos problema..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sekundes reikėtų labai skeptiškai vertinti. Jos priklauso nuo daugiau dalykų, nei variklio darbas (ratai, greičių dėžės darbas). Reikia žiūrėti ką rodo išmetamosios dujos. Bandyk parodyt kam nors iš turbintojų.

Su pusantro baro turėtų motorą iš pagalvių rauti :)

Mintis kilo, gal MAP sensorius grybus rodo t.y. rodo didesnį slėgį kolektoriuje, nei yra iš tikrųjų? Tai gali išsiaiškinti pasikabinęs manometrą.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, kad įsibėgėjimą reiktų skeptiškai vertinti, bet kai skirtumas tarp mano ir kitų yra ~7 sekundės, tai jau šį tą pasako :)

Na, MAP'as ant laisvų tai rodo 1 bar, kažkaip neatkreipiau dėmesio kaip rodo prie apsukų. Kiek suprantu, tai jei MAP'as grybautų, tai mestų klaidą?

O MAF'ą tai beje prapurškiau specialiu valikliu ir patikrinau su voltmetru pagal testavimo metodiką - 100% gerai veikia prie visų apsukų.

 

 

2016_11_05.png

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MAP nenusprogęs visiškai, tai nemeta klaidos.

 

Ant laisvų negali būti slėgio. Turėtų vakuumas būti.

Arba apie 0 Bar.

Nuotraukoje būtent taip ir rodo.

 

PS: su kuo tu tas sekundes pamatavai? Su kuo kiti matavo? Čia klausimai, kuriuose rasi atsakymą į savo klausimą ;)

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal tiesiog taip OBD skaitytuvas rodo... Bet dabar kai užsiminei, reikės į tą MAP'ą įdėmiau pažiūrėt. Šiaip, ne tiek jau brangiai jis naujas ir kainuoja - apie 25 eur.

Pagooglinsiu ir pažiūrėsiu, kokį jis voltažą turi duot prie skirtingų apsukų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PS: su kuo tu tas sekundes pamatavai? Su kuo kiti matavo? Čia klausimai, kuriuose rasi atsakymą į savo klausimą ;)

 

Šone sėdėjo žmogus su chronometru ir davė startą, o aš jam pranešiau kai pasiekiu 100 km/h. Kitų kiek klausiau, tai irgi tokiu būdu matavo. Kitų rezultatai svyravo nuo 9 iki 12s, bet tarp jų buvo įvairių dydžių padangų, bei čipuoti/nečipuoti. Man irgi čipuotą programą įrašė (tokią pačią beje kaip ir vienam kuris irgi matavo įsibėgėjimą), tik skirtumas tas, kad jam pasijuto čipavimas, o man ne - akivaizdu, kad dėl kažkokios problemos pas mane, kuri neleidžia varikliui efektyviai dirbt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepaminėjau, kad su GPS greitį žiūrėjau (pas mane dėl 32" ratų, realus 100km/h greitis yra ties 90 km/h padala ant spidometro).

 

O dėl šito:
 

Ant laisvų negali būti slėgio. Turėtų vakuumas būti.
Arba apie 0 Bar.
Nuotraukoje būtent taip ir rodo.

 
Na, "Boost" tai rodo nulį ant laisvų (šitas ir pakyla iki 1.5 bar), bet "Intake" tai rodo 101 kPa (1 bar) - gal aš maišau - bet ar ne čia rodo MAP'o duomenis? Ar Intake čia skaitosi tiesiog atmosferinis aplinkos slėgis? (persiprašau, bet kažkaip važiuojant neatkreipiau dėmesio į "Intake" langelio parodymus, tai negaliu dabar pasakyti..)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau tingi prietaisą slėgio matavimui pasijungti :D

Geriau po algoritmus kuistis? :D

 

Jei atvirai, tai dabar neturiu nei manometro tinkamo (stabilizuoto), nei trišakių/alkūnių, kaip pajungt prie įsiurbimo sistemos. Turėčiau, tai tikrai būčiau pasižaidęs. Pabandysiu kitą savaitę kaip nors prijungt manometrą ir išsiaiškint koks realus slėgis "mechaniškai", o ne pagal sensorius.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog nuvariau į "Startline" diagnostikai ir re-map'ui. Pamatavo turbo pūtimą - sakė slėgis net šiek tiek per didelis (logiška, nes aš aktuatoriaus ąšelę patrumpinęs, reiks atsukt atgal grynai į pradinę padėtį). O šiaip padarė variklio kompo re-map'ą ir pratestavo - pagaliau atsirado trauka ir sakė kad nebedūmina (pats dar neįsitikinau, nes jau tamsoj mašiną pasiėmiau, nelabai matosi; Plius dar šalta, tai vis tiek baltą dūmą mestų). Reiks pažiūrėt šviesoj...

Dabar bent jau padoriai traukia, tai aš kaip ir patenkintas, aišku jei nepradės siurbt kuro kibirais :D

Po re-mapo analogiškai pamatavau įsibėgėjimą 0-100 km/h – dabar įsibėgėja per 13s, kai anksčiau būdavo 17~18s, taigi skirtumas akivaizdžiai juntamas.

 

Dar ką pasakė, kad traukos problemos dažnai būna kuro padavime - railo reguliatoriuj ir pan. Nors purkštukai pas mane pilnai restauruoti/testuoti (keičiant visiškai naujus antgalius/adatas) sakė kad restauravimas kartais vis tiek neatstato purkštukų į tobulą būklę. (šiaip ne iš pirmų meistrų ir užsienio forumų tai girdžiu, tai gal ir yra tiesos...).

 

 

Dar klausimas nusimanantiems - ar yra būdas/metodika patikrinti rail'o reguliatorių-solenoidą? (kur stovi rail'o gale)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai P "staigiu mostu" iš D irgi neįsijungia, reikia akimirkai stabtelt ties R ir tada į P.

0702 man mesdavo kol nepakeičiau dėžės el. plokštės, bet būna kad ją išmeta ir dėl išsikrovusio ar nusilpusio akumo. 0620 - Generator Control Circuit - kažkas irgi su elektra, gal per mažai srovės.. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.