Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Visu benzininiu varikliu pagrindas yra kuras, oras ir kibirkstis. Jei nors vieno nera, variklis nedirba. Taigi, paprasiausias budas patikrinti ar kibirkstis, kai masina nesikuria pustelt truputi eterio. jei uzsikuria reiskia kibirkstis yra ir reikia ziuret, kura arba ora. Patikrink pirma tai, kai masina nesikuria. Tada ziuret toliau, jei kibirksties nera, ieskot kodel. Pradziai pravalyk visus po kapotu esancius saugiklius, saugikliu dezej.  Ten yra 20A saugikliukas (gali patikrint ar tas taip: uzkurtai istrauk saugikli, jei uzges ir nebesikurs bus tas), sitas saugiklis uzdegimo kontroles modulio, jei kontaktas blogas, tame ir bus problema, plius saugiklis gali buti senas, pakeisk nauju. Ir siaip, Jeep'ams labai svarbu praalyt visus kontaktus saugikliu dezese, plius turi but geras klemu kontaktas.

 

Pabandyk, 100% negaliu garantuot, bet jei kontaktus saugikliu dezej susitvarkysi, bus vienu reikalu maziau ir zinosi ar cia kibirkstis knisa prota ar kuras :) Kitas dalykas, jei daznai holo davikli keiti, tai kazkas ji gadina. Dar gali but laidai pasitryne

bandysiu savaitgalį pasitikrinti viską.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tik speliones, laidai zvakes.. dirba vistiek ant 4 kausu bet dirba..

O zmogui gesina is karto.. prie ko saugikliai? Nardom Jeepais po vandeniu, buzos lieka savaitemis po kapotu jokiu bedu..

reiskia kazkas nutraukia staigiai, atausus vel viskas ok.. kontaktas nepasitaisys po keletos minuciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tik speliones, laidai zvakes.. dirba vistiek ant 4 kausu bet dirba..

O zmogui gesina is karto.. prie ko saugikliai? Nardom Jeepais po vandeniu, buzos lieka savaitemis po kapotu jokiu bedu..

reiskia kazkas nutraukia staigiai, atausus vel viskas ok.. kontaktas nepasitaisys po keletos minuciu.

Tai vat butent, kad nuo slapinimu ir oksiduojasi, ir kai eina pastovi srove del blogo kontakto ima kaist ir gali saugiklis perdegt, gali aplink plastikas issilydyti. N variantu, kiek teko ardyt kontaktus saugikliu, daug kur oksidacijos pazeista.... Zmogui patariu pradzioj nuo pagrindu pradet tvarkytis, kas nieko nekainuoja, visi gudri patarinet pakeisk ta, pakeisk ana, dazniausia problema buna paprasta kaip du kart du... Plius jei daviklis sugenda, reiskia kazkas ji sugadina, o dazniausia buna prasti kontaktai, kurie trumpina. Jeep'u turetoju didelis privalumas, kad yra daug ju naudotoju, kurie dalinasi informacija apie gedimus ir vosokias problemas, tik reikia pagooglint ;) Cherokiuise gerai apsaugota nuo sulapimo yra kontaktu jungtis is variklio skyriaus i salona, ten buna supurksta tepalu, todel ten galima sakyt ramu, visur kitur reik priziuret.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man nereikia googlint as juos krapstau kasdiena, matau naturoje kur yra pagrindines bedos .. o paklibinant bedos nerasi, karta gerai kita karta blogai..

keiti detale nauja ( arba bent jau sena gera)ir zinai kad sitas taskas jau praeitas.. aisku gali zaisti jei turi tam laiko. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam keist, jei nezinai ar jame problema? Zmogus jau holo davikli 5 kartus keite, nors ne jame problema. Aisku gali viska keteliot, jei pinigu turi, atsinaujinsi, bet jei daigtas neseniai keistas, kam ji dar kart keist? Metodam tika puse Lietuvos servisu dirba, keicia naujom detalem viska, kol randa problema.... Ir tada stebisi semininkai, kodel saskaitos kosmines....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keiti detale nauja ( arba bent jau sena gera)ir zinai kad sitas taskas jau praeitas.. aisku gali zaisti jei turi tam laiko. ;)

 

Žinai su tuo keitimu visko iš eilės, tai irgi ne pati geriausia išeitis... nebent pinigai kišenę drasko...

Aš su tais keitimais tai kokius 2000 eurų sukišau, kai nebuvo būtina. Aišku gerai, tie taškai dabar nauji, geriau dirba, bet pagrindinės bėdos neišsprendžiau. Tai dabar kai kyla kokia idėja, kas gali knist protą (koks daviklis ar pan., tai netingiu pasigooglint kaip patikimai tą tašką ištestuot - aišku, papildomas užsiknisimas, bet kam pirkt detalę naują, kai tau jos nereikia?

 

Jovaras mane aplenkė su ta pačia mintim :)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai po 5 kartus nereik tos pacios detales keist..

kitas reikalas aisku tukstanciais kist tai kas be ko negalima aklai.

Bet dangteli, skriejika, laidus , zvakes ,babina ,hola.. kaip ant benzo tai cia ne karve kainuoja, o pasikeiti ir visai kitas vaziavimas, tas pats kaip tepalai filtrai jokios problemos nematau..

Su dyzeliu aisku kiti reikalai, todel dyzeliu ir nemegstu. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar sekanti auka, pasikonsultavus su elektrikais, paskirstytojo daviklis... tai ieškau dbr to daviklio kodas ant daviklio 56041030, aplink sostinę ;)

Šeip geriau prieš ieškodamas šito daviklio (CPS), pirma patikrink kibirkšti kaip sakė Jovaras, nes kai mano grande tas daiktas nuėjo velniop tai motoras nerodė jokiu gyvybės ženklu savaite, kol elektrikas rado bėda. Taip kad jei pas tave tai dirba tai ne, greičiausiai ne tame bėda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šeip geriau prieš ieškodamas šito daviklio (CPS), pirma patikrink kibirkšti kaip sakė Jovaras, nes kai mano grande tas daiktas nuėjo velniop tai motoras nerodė jokiu gyvybės ženklu savaite, kol elektrikas rado bėda. Taip kad jei pas tave tai dirba tai ne, greičiausiai ne tame bėda.

 

na alkūninio davikliai ko gero nekalti buvo, nes ir naujas elgesi taip pat po 3 jų dienų gerai pastovėjus propkėse.....trys elektrikai nurodė žiūrėti paskirstytojo daviklį.....holą kaltino tik jeep fanai....kibirkštį tai ok patikrinsiu bet kad užgęsta mieste vidury gatvės....kai į darbą ar kur kitur skubi...ir nėra kada krapštyti...o vėlai vakare pasiėmus jis sėkmingai parvažiuoja namo....šį savaitgalį bus laiko ko gero, bandysiu krapštyti saugiklinę, ir kibirkšties ieškoti pakaitinus kai nudus vėl....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektrikai tikrino paskirstytojo davikli su testeriu ar cia is oro sneka? Turi testeri? Truputi placiau papasakok, kaip uzgesta, staigiai, kaip rakteliu uzgesinus ar po truputi, kaip siurbdamasis? Visiskai nesikuria ar stveria ir uzgesta?

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektrikai tikrino paskirstytojo davikli su testeriu ar cia is oro sneka? Turi testeri? Truputi placiau papasakok, kaip uzgesta, staigiai, kaip rakteliu uzgesinus ar po truputi, kaip siurbdamasis? Visiskai nesikuria ar stveria ir uzgesta?

 

kartais pasipurto ir užgesta, kartais tiesiog užgesta..... ir nesikuria visiškai, negriebia, kartais griebteli, bet tarsi ne toj vietoj kibirkštis.....bet užgesta kaip užgesinus rakteliu...testerio neturiu, tik kalbėjau telefonu su elektriku...nėra nei laiko darbo dienom nuvaryti ar žiūrėti.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienu žodžiu, duodu 90 procentu ASD rele arba nera kontakto kazkur su sita rele susijusioje grandineje. ASD atjungia voktaza nuo kuro siurblio, zvakiu (vadinamas Z1 voltage). Nu ir del viso pikto dar davikli paskirstytojo patikrink, arba testeriu ar kitu pasimainyk.

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienu žodžiu, duodu 90 procentu ASD rele arba nera kontakto kazkur su sita rele susijusioje grandineje. ASD atjungia voktaza nuo kuro siurblio, zvakiu (vadinamas Z1 voltage). Nu ir del viso pikto dar davikli paskirstytojo patikrink, arba testeriu ar kitu pasimainyk.

kaip patikrinti ta daviklį? trijų kontaktų jis....su elektra sunkiai. o daviklio niekur nėra.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isimk asd rele, garsinio signalo rele tokia pati, idek signalo rele. Jei jei kartosis, reik su testeriu tikrint ar ateina 12 voltu i asd ir i PCM....

 rėlės ten 4 vienodos, n kartų sukeistos vietomis....klaida visada yra....O pcm yra tas visas saugikliu blokas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nu paziuresim kas galu gale iseis...

Truputi daugiau optimizmo, atsimenu buvo ankščiau tema apie purkštukus, šaipeisi ir aškinai, kad nesąmones šneku ir nieko nesuprantu...  Bet pasirodo, kad buvau teisus, ir dodgo arba chryslerio purkštukai nuo 2 litru ar 2.5 tinka. Taip, tu nemažai krapštaisi, ardai Jeep'us, bet viena yra ardyt, kita yra žinot ką ir kaip reikia taisyt.

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Whydoes, pirma patikrink ar yra kibirkštis su eteriu. Nes dar karta peržiūrėjau, tavo klaidų kodus. 21 - blogas lamda zondas (turėtu nemažai kuro ryt Jeep'as), 42 - gali būt ne tik ASD rėlė, bet ir kuro siurblio rėlė, arba nuotekis elektros grandinėje. Jei bus kibirkštis, reiškia ASD geras, taip pat ir alkūninio daviklis, tada lieka kuro sistema, padėsiu išsiaiškint ar siurblys blogas, ar kur blogas kontaktas, ar rėlė bloga, ar PCM blokas blogas. Kadangi sakei, kad dujininkas itartinas buvo, pagalvojau, kad gali visko būt, jei kuro siurblio elektros grandinę buvo nutraukęs ir gerai neizoliavo ar dar ką....

 

Tiesa, kai nesikuria ar siurblys girdisi kaip suveikia kai degima įjungi?

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.