Dovydas83 Sukurta Vasario 21, 2015 Dalintis Sukurta Vasario 21, 2015 Gal kas yra susidures su tokia problema. Sendien vaziavau i kauna ir autostradoj ant lenkimo atsijunge turbina. Greitis buvo normalus 110-120km/h ir dabar nesvarbu kaip vaziuotum letai ar greit ji atsijungia, taciau isjungus varikli ir palaukus kokias 5sekundes vel viskas veikia, po kiek tai laiko vel turbina nusprogsta, uzgesini užkuri ir vel tvarkoj, įdomu ar čia bėdos su turbina ar kompas grybauja? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gezatron Atrašyta Vasario 21, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 Su astra buvo tas pats. Egr klaida buvo... seip ant kompo pajungus nutrynus klaidas pralektum ir matytum kas kaip. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas83 Atrašyta Vasario 21, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 aisku reiks pas elektrika vaziuot paziures kas kaip. Labai dėkingas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedasflip Atrašyta Vasario 21, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 pas mane taspats. buvau ant kompo pajunges tai rodo egr klaida, bet vis neturiu kada prieit Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Vasario 21, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 daznai golfuose ar pasatuose tai buna del oro srauto matuokles grybavimo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramunas t Atrašyta Vasario 21, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 kokia turbina ten stovi, gal kintamos geometrijos? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Vasario 21, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 Čia ne turbina, čia kompiuteris kažkokią klaidą pasigauna ir riboja galingumą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramunas t Atrašyta Vasario 21, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 jeigu turbina kintamos geometrijos,gali but jos pastrigus geometrija ir tada ji perpucia ir kompas ijungia avarini rezima, uzgesini automobili istrauki rakta vel kuri ir vaziuoji is pradziu viskas gerai kai gaus perdaug slegio vel tas pats, siulyciau atkreipt demesi jei su kintama geometrija. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
prūsas Atrašyta Vasario 21, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2015 Pažiūrėk dar turbinos selenoidą, tie mėgsta nusprogti. Paduok vakumą tiesiai ant turbinos apeidamas selenoidą, jei nustos durniuoti, reiškia jis ir kaltas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramunas t Atrašyta Vasario 22, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2015 jeigu pajungsi vakuma tiesiai is sistemos tai galesi paziuret ar aktuatorius veikia ir ar vaiksto geometrija, bet vaziuojant tau iskart imes avarini rezima nes nieks slegio nekontroliuos, o vakuma gali patikrint monometru aisku tam skirtu jei viskas gerai tai -1 rodo o is solenoido iseina -0.6, -0.8 tai jei tiesiogiai pajungus is sistemos vakuma i geometrija jinai vakscios geriau nes didesne jiega ja traukia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ventes Atrašyta Vasario 22, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2015 Gal kas yra susidures su tokia problema. Sendien vaziavau i kauna ir autostradoj ant lenkimo atsijunge turbina. Greitis buvo normalus 110-120km/h ir dabar nesvarbu kaip vaziuotum letai ar greit ji atsijungia, taciau isjungus varikli ir palaukus kokias 5sekundes vel viskas veikia, po kiek tai laiko vel turbina nusprogsta, uzgesini užkuri ir vel tvarkoj, įdomu ar čia bėdos su turbina ar kompas grybauja?Neparasiai koks tavo auto, jei frontera b dyzeline tai dazniausia ju problema su tokiu gedimu vakumas.Persiziurek plonasias slangeles ju galai megsta paskerdeti ir per ten siurbia ora,todel sumazeja vakumas sistemoj.O geriausiai pamatuoti su vakumometru kaip ramunas t rase. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas83 Atrašyta Vasario 22, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2015 sendien viska valiau keiciau slangutes ir issiaiskinau jog pasiekus 110km/h iskart issijungia iki to greicio problemu nera. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Daras Atrašyta Vasario 22, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2015 Kuriu metu auto ir koks variklis pas ja? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas83 Atrašyta Vasario 22, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2015 2.2 1999 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Daras Atrašyta Vasario 22, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2015 2.2 1999Darau prielaida, kad dyzelis Siaip, kaip dauguma ir minejo, viena is pagrindiniu bedu dazniausiai buna vakumas. Selenoidai, slangutes, voztuviukai). isitikinus, kad viskas ok, gali durnavot ir oro srauto matuokle.Taip pat ji gali rodyt blogas reiksmes esant slegio nuotekiui per kiaura intercoolerio radijatoriu ar slanga(labai dazna problema), Egr simptomai labiau pasireiskia check lempute ant zemu apsuku bei maza trauka. Uzkilus apsukom iki 1500-2000 dazniausiai dingsta bedos, bet gali buti ir kitaip. Su turbinos geometrijos uzstrigimu neteko susidurt, bet teko girdet, kad kai kam buna. Siaip dauguma sistemu tarpusavyje yra susietos ir pradejus streikuot vienai, netinkamai pradeda veikt ir kitos. Atsiradus kritiniams parametru rodikliams kompas iskart riboja variklio galia(uzsidega check arba verzliarakcio lempute ir atsijungia turbina, kas nebutinai reiskia, kad jinai sugedo. Siaip pasitikrinus visa vakumine sistema bei intercoolerio radijatoriu ir slangas ar netepaluotos kur, siulau darytis diagnostika, bent jau apytiksliai zinosi kurioje sistemoje ieskot bedu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
prūsas Atrašyta Vasario 23, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2015 jeigu pajungsi vakuma tiesiai is sistemos tai galesi paziuret ar aktuatorius veikia ir ar vaiksto geometrija, bet vaziuojant tau iskart imes avarini rezima nes nieks slegio nekontroliuos, o vakuma gali patikrint monometru aisku tam skirtu jei viskas gerai tai -1 rodo o is solenoido iseina -0.6, -0.8 tai jei tiesiogiai pajungus is sistemos vakuma i geometrija jinai vakscios geriau nes didesne jiega ja traukiaAs su tiesiai pajungtu vakumu nuvažiavau apie 50 km. iki šroto ir nemetė jokio avarinio režimo. Tai nėra sveika turbinai, nes ji ir ant laisvų sukasi, bet ką darysi, kai artimiausias šrotas kitam mieste. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Vasario 27, 2015 Dalintis Atrašyta Vasario 27, 2015 Ar nebus numires turbinos slegio daviklis - MAP ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas83 Atrašyta Kovo 16, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2015 Ar nebus numires turbinos slegio daviklis - MAP ?Buvau pas elektrika prijunge prie kompo ir sakė kad didelis slegis vaziuojat, o paspaudus 90-100km/h slegis net labai pakyla, patare valyti turbina. Kaip atrodo tas slegio daviklis? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
remzisss Atrašyta Kovo 16, 2015 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2015 Turbinos slegio daviklis isiurbimo kolektoriuje desinej pusej.istraukes isplauk-buna padeda.Isiurbimo kolektorius irgi gali but pilnas suodziu-ir ta nuemes isvalyk.Opel turbinos geometrija labai retai uzstringa-uz valdymo kojos pastumdes jausi jei stringa Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 16, 2015 Dalintis Atrašyta Kovo 16, 2015 Buvau pas elektrika prijunge prie kompo ir sakė kad didelis slegis vaziuojat, o paspaudus 90-100km/h slegis net labai pakyla, patare valyti turbina. Kaip atrodo tas slegio daviklis?O gal prieš ardant turbina pabandyk pasikeist ar pasitikrint turbinos valdymo selenoidą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar