om606 3.0td 130kw standartinis variklis 500hp laiko be jokiu problemu kuro siurblys iki 200cc nuo 650hp suomiam is seniau atsimenu nuplesdavo veleno bugelius, varztus dedavo bendra plokste stiprindavo,kad velenas nepabegtu ten kuro siurblys budavo 8mm 260cc+ svedijoje toks DIESELMEKEN tiems kuro siurbliams gamina plunzerius ir juos sukonstruoja jis gali toki siurbli pagaminti kad nepajegsi to kuro sudeginti jis ju pagamines daug as irgi is jo buvau pirkes, o toliau galios didinimui turbina, kolektorius ismetimo, oro ausintuvas, vamzdynai ir kaip ten kiekvienas sugeba. Jeigu kalbant apie ta parduodama G klase jam galima lygiai ta paty varikliui padaryti, kadaise ir toki varikli buvau isidejes ir isbandes jis laiko daug prasciau nei om606 jam nera gavos tarpines metalines pirkti ir tarp voztuvu lizdu pastoviai sutruksta aliuminis nekantrus aukstesnei temperaturai nes kai pradeda juos tiuninguot jie daug kuro gauna temperatura kyla akyse nepadeda net ausinimas perdarytas tuose senuose varikliuose stovi forskameros netiesioginis ipurskimas ispurskiamas kuras dideliais laseliais tuo jam sunkiau sudegti pvz comon raile priesingai zodziu pasaka be galo cia.Jei tam dzipuky kazkas slipi variklis orginaliai neatrodys is isvaizdos nes be kitos turbinos neapsieinama prie tiek hp ir pastebejimas didelis duminimas,dyno kreive visi noretum pamatyt, nes tai butu irodymas!