Pereiti prie turinio

prūsas

Nariai
  • Pranešimai

    203
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Yahoo
    marijus_baukus@yahoo.co.uk

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    varėna
  • Pomėgiai
    Skulptūra, žvejyba, ir 4x4

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

prūsas's Achievements

0

Reputacija

  1. Jo, aš kai galvojau, kad jau reiks pirkti daviklį, tai išgirdau tą patį - dvi, trys savaitės. Bandykit susisiekti su "dbucinskas99" iš forumo, jis, kiek supratau, patrulių priardęs gyvą velnią, gal turės.
  2. Pasikartosiu, ne visi elektrikai žino savo įrangos galimybes. Paleist automatinį klaidų nuskaitymą sugeba, o toliau - nelabai. Tavo atveju, jei jau ir klaidą meta alkūninio veleno padėties daviklio, tai reikia dabar tiesiog patikrinti to daviklio parametrus - kreivė tiesi ar momentais turi nuokrypių. Mano atveju buvo tiesiog blogas kontaktas laidelyje į padėties daviklį (kažkada kažkieno buvo nukirptas ir ant skrūtkės susuktas), ko pasekoje pavažinėjus po balas pateko drėgmės ir to pakako, kad mašina pradėjo iš pradžių patruksėti, paskui momentais visai nepriimti gazo. Laidas sulituotas, problema dingo.
  3. Šiaip diagnostika pagelbėtų. Ar "čekas" užsidega? Nes tikrai pagal simptomus panašu į elektronikos kažkokio signalo pametimą. Man panašiai buvo, tai kaltininkas - alkūninio veleno padėties daviklis, o jau galvojau, kad bus elektroninio siurblio bėdos. Žodžiu, diagnostika turėtų parodyti, jeigu tik, žinoma, meistras turės pakankamai kompetencijos dirbti su diagnostine įranga. Nes man bėdą atrado ne iš pirmo servizo.
  4. Domintų abiem pusėm NP Y61 2.8. Su pagerintais riebokšliais.
  5. Atradau, kad nuplėšta karščio izoliacija, kur ant duslintuvo būna. Tiesiai po dėže. Nupirkau karščio izoliacinės juostos. Apsuksiu duslintuvą ir, sakė vienas sportininkas, pamiršiu tą kaitimą. Ačiū visiems už atsakymus.
  6. Bet variklio temperatūros daviklis visuomet vietoje, kaip įkaltas. Ta prasme variklis kaista normos ribose. Rodyklė net viduriuko nepasiekia. Kažkaip keista. O ir tas specifinis transmisinio tepalo kvapas atsiranda. Net nežinau. Nu pakeičiau dar ir razdatkėje tepalus, žiūrėsiu, ar kas pasikeis, ar ne. Ai ir dar, tik nežinau, ar tai susiję su kaitimu, bet sankaba į pabaigą. Gal dar dėl to, bet tik taip spėju, ten kas nors kaista. Žodžiu, laukiu dar sankabos komplekto. Pakeisiu ir bus matyt.
  7. Nu kaip ir normaliai. Gal net sakyčiau gerai traukia. Ir ant laisvo rieda sklandžiai.
  8. NP Y61 2,8 pavažiavus trasoje apie 30 - 40 km atstumą, užkaista gal razdatkė, gal dėžė. Bet pirma pasijaučia, kad karštas razdatkės račiagas ir pasijaučia kaistančio tepalo kvapas. Tepalai dėžėj pakeisti. Dėžė neūžia. Razdatkė jungiasi ir išsijungia. Atbulas pavažiuoju. Dar įdomus dalykas, kad vėsiu oru to nėra, nekaista. Bet tik lauke daugiau pliuso - pradeda kaisti.Razdatkėhe tepalo yra, tepalas švarus, nors aš dar jo nekeitęs ( pora metų eksplotavimo ). Visi mechanikai kraipo galvas, sako nežinom kas per bairis. Gal kas iš jūsų yra su tuo susidūrę, ir galite patarti, kame čia reikalas? Ačiū.
  9. Opel zafira. Dyzeliukas. Vasariniai žieminiai ratai. 2000m.
  10. Kokio amžiaus ( nuo iki ) vaikui jis tinkamas?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.