Pereiti prie turinio

turbinos problemos


Rekomenduojami pranešimai

Gal kas yra susidures su tokia problema. Sendien vaziavau i kauna ir autostradoj ant lenkimo atsijunge turbina. Greitis buvo normalus 110-120km/h ir dabar nesvarbu kaip vaziuotum letai ar greit ji atsijungia, taciau isjungus varikli ir palaukus kokias 5sekundes vel viskas veikia, po kiek tai laiko vel turbina nusprogsta, uzgesini užkuri ir vel tvarkoj, įdomu ar čia bėdos su turbina ar kompas grybauja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu turbina kintamos geometrijos,gali but jos pastrigus geometrija ir tada ji perpucia ir kompas ijungia avarini rezima, uzgesini automobili istrauki rakta vel kuri ir vaziuoji is pradziu viskas gerai kai gaus perdaug slegio vel tas pats, siulyciau atkreipt demesi jei su kintama geometrija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu pajungsi vakuma tiesiai is sistemos tai galesi paziuret ar aktuatorius veikia ir ar vaiksto geometrija, bet vaziuojant tau iskart imes avarini rezima nes nieks slegio nekontroliuos, o vakuma gali patikrint monometru aisku tam skirtu jei viskas gerai tai -1 rodo o is solenoido iseina -0.6, -0.8 tai jei tiesiogiai pajungus is sistemos vakuma i geometrija jinai vakscios geriau nes didesne jiega ja traukia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas yra susidures su tokia problema. Sendien vaziavau i kauna ir autostradoj ant lenkimo atsijunge turbina. Greitis buvo normalus 110-120km/h ir dabar nesvarbu kaip vaziuotum letai ar greit ji atsijungia, taciau isjungus varikli ir palaukus kokias 5sekundes vel viskas veikia, po kiek tai laiko vel turbina nusprogsta, uzgesini užkuri ir vel tvarkoj, įdomu ar čia bėdos su turbina ar kompas grybauja?

Neparasiai koks tavo auto, jei frontera b dyzeline tai dazniausia ju problema su tokiu gedimu vakumas.Persiziurek plonasias slangeles ju galai megsta paskerdeti ir per ten siurbia ora,todel sumazeja vakumas sistemoj.O geriausiai pamatuoti su vakumometru kaip ramunas t rase.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.2 1999

Darau prielaida, kad dyzelis :) Siaip, kaip dauguma ir minejo, viena is pagrindiniu bedu dazniausiai buna vakumas. Selenoidai, slangutes, voztuviukai). isitikinus, kad viskas ok, gali durnavot ir oro srauto matuokle.Taip pat ji gali rodyt blogas reiksmes esant slegio nuotekiui per kiaura intercoolerio radijatoriu ar slanga(labai dazna problema), Egr simptomai  labiau pasireiskia check lempute ant zemu apsuku bei maza trauka. Uzkilus apsukom iki 1500-2000 dazniausiai dingsta bedos, bet gali buti ir kitaip. Su turbinos geometrijos uzstrigimu neteko susidurt, bet teko girdet, kad kai kam buna. Siaip dauguma sistemu tarpusavyje yra susietos ir pradejus streikuot vienai, netinkamai pradeda veikt ir kitos. Atsiradus kritiniams parametru rodikliams kompas iskart riboja variklio galia(uzsidega check arba verzliarakcio lempute ir atsijungia turbina, kas nebutinai reiskia, kad jinai sugedo. Siaip pasitikrinus visa vakumine sistema bei intercoolerio radijatoriu ir slangas ar netepaluotos kur, siulau darytis diagnostika, bent jau apytiksliai zinosi kurioje sistemoje ieskot bedu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu pajungsi vakuma tiesiai is sistemos tai galesi paziuret ar aktuatorius veikia ir ar vaiksto geometrija, bet vaziuojant tau iskart imes avarini rezima nes nieks slegio nekontroliuos, o vakuma gali patikrint monometru aisku tam skirtu jei viskas gerai tai -1 rodo o is solenoido iseina -0.6, -0.8 tai jei tiesiogiai pajungus is sistemos vakuma i geometrija jinai vakscios geriau nes didesne jiega ja traukia

As su tiesiai pajungtu vakumu nuvažiavau apie 50 km. iki šroto ir nemetė jokio avarinio režimo. Tai nėra sveika turbinai, nes ji ir ant laisvų sukasi, bet ką darysi, kai artimiausias šrotas kitam mieste. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Ar nebus numires turbinos slegio daviklis - MAP ?

Buvau pas elektrika prijunge prie kompo ir sakė kad didelis slegis vaziuojat, o paspaudus 90-100km/h slegis net labai pakyla, patare valyti turbina. Kaip atrodo tas slegio daviklis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbinos slegio daviklis isiurbimo kolektoriuje desinej pusej.istraukes isplauk-buna padeda.

Isiurbimo kolektorius irgi gali but pilnas suodziu-ir ta nuemes isvalyk.

Opel turbinos geometrija labai retai uzstringa-uz valdymo kojos pastumdes jausi jei stringa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau pas elektrika prijunge prie kompo ir sakė kad didelis slegis vaziuojat, o paspaudus 90-100km/h slegis net labai pakyla, patare valyti turbina. Kaip atrodo tas slegio daviklis?

O gal prieš ardant turbina pabandyk pasikeist ar pasitikrint turbinos valdymo selenoidą 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.