Čia parašė man protingas žmogus dirbantis su padangom - Bėda didžiausia yra tame, kad kažkada buvo labai madingos eglutės rašto padangos, kaip neva nežemiškai gerai besipriešinančios akvaplaningui. Pardavėjai irgi daug nesigilino ir visiems kartojo, kad čia jau yra padangos evoliucijos viršūnė. Dabar mąstom logiškai ir žiūrim ką turim. Eglutė išstumia vandenį iš po savęs, jei tu įlėkęs į balą vis dar duodi gazo ir balansuoji ant prabuksavimo ribos. Kada taip būna? 1 atveju iš 10, nes dažniausiai tokioj situacijoj mažini greitį, arba net stabdai. Ir tada eglutė vandenį nebeišstumia, o stumia į padangos centrą ir prasideda akvaplanavimas! Pažiūrėkit padangų testus ir skirtumą tarp geriausiai ir blogiausiai išstumiančių vandenį. Nustebsite, bet tas skirtumas bus kokie ~5-7km/h. Kad sumažinti skirtumą tarp padangų galimybių akvaplanuoti greitėjant ir stabdant, atsirado asimetrinės padangos. Jos išlygina sukibimo skirtumą stabdant ir greitėjant, nes dvi geriau dirba stabdant, kitos dvi greitėjant. Offroad'e kryptis svarbi, nes protektorius turi sugebėt išsivalyti, kad neprarastų sukibimo. Tačiau Mud Terrain'ai skirti standartiniams visureigiams 90% raštas būna S ar Z formos, o ne V, nes turi vienodai "valytis" važiuojant į priekį ir atgal. Su V raštu į priekį važiuojant į žymiai gilesnę pelkę nuvažiuosi, bet kai nebevažiuos pirmyn, tai atgal jau tik gervės pagalba išlipsi. S forma viena padangos pusė valysis pirmyn, o kita atgal, todėl visureigiams be gervės jos yra tinkamesnis variantas.