Del klaidu kodu kaip ir viskas aisku, pagal sroves impulsusu turetu indikuoti klaidos koda. Taciau jokios sroves toj fyskej nera, ar tai reiskia, kad kompui xana? Gal kas is kaunieciu galetu prilekti su tokiu pajeru pabandytumem kompus sukeist, zinoma sugaista laika kompensuosiu
situacija tokia, atvaziavau i kolonke isjungiau varikli uzpyliau kuro o kai reikia kurt varikli, ijungiu degima, uzsidega check engine ir nesikuria, kuro surbliukas veikia. Buvau nuemes klema nuo akumo porai valadu, net kompa atjungiau, bet nepagelbejo. Klausimas ar dar yra ka tikrint namudinem salygom ar temt i servisa?
Idomu butu susilekti pasiziureti kas su kokiais mitsais vazineja. Data reiktu taikyt daugiau maziau tarp varzybu, man is esmes tiktu ir 03-14. Taciau jei vaziuot i Rukla tai poligonas atviras tik sekmadieni, vadinasi 03-15. Rinktis muravoj nezinau ar vykus mintis, nemanau kad ten tilps visi mitsai. Nuvaziavus siulyciau kokias mini varzybeles, tarkim pora ratuku smelyne laikui. Jei bus kokie 5-7 dzipai nebus sunku susisneket taciau jei susirinks 10-15 jau gali kilti problemu su koordinvimu, vadinasi kazkma teks suvaldyt visa gauja kad nebutu bespridelo.
Guoliai tik Mitsubishi atstovybese, komplektas su salnikais apie 270 lt (vienos puses) bronzines ivores laiko apie pusmeti I pajere, priklauso ar daznai prieki jungi, o II pajere tik menesi nes pusasis pastoviai sukasi. Jei keisi butinai keisk ir salnikus (ten ju du kiek atsimenu) nes kitaip bus pinigai i bala.
Dar ir padangu slegis gali itakot kietuma, as mieste vazinedamas 31" ratus puciu iki 1.6atm ir duobes tada labai svelniai priima. Itariu pas tave kokie 2 ivanoti ane?
spidometro parodymai pasikeitė, kokius 13 - 14 km meluoja, nuvažiuoji 100, o rodo 85 km. :wink: ratai TAI didesni p.s. atstumais viską matuok, sąnaudos pakito tą patį atstumą nuvažiuojant? Siaip pas mane su 31" vaziuojant 100 spidometras meluoja viso labo 3km pagal GPS.
Suk paprasciausias zvakes kokios priklauso pagal varikli ir psio (nebutinai originalios) kaina apie 15 lt. Susisukau tokias ir jau vazineju antri metai. Beja katalizatoriu issipjoviau ir ivirinau triuba. Niekas nepasikeite iskyrus garsa, dabar toks malonus murkimas atsirado duodantis suprast kad po kapotu sesiuke gyvena
Si problemele buvo su MP I keleivio puseje irgi yra liukas pasiekti valytuvo asele, paneles ardyt nereik, o ir isardes nieko nelaimesi nes salona skiria "ugniasiene" man pavyko sena pramankstinti asele pries tai palaikius rudziu surisejuje.
Jo, buvo ir man sitas cirkas, ilgai sukau galva kaip nuimt ir isvalyt. Zodziu valytuvo sluoteles koteli, atsukus virsutini varzta teko nuimineti montiruote, kai jas nuimi atrodo atsisiuka dar vienas varztas ir galiausiai asele laiko mazyte sponke, po to atsidarius kapota vairuotojo pusej yra liukas pro kuri issiima variklis ir visas valytuvu mexanizmas. Pabandysiu paieskot ardymo sxemos.