Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Galiu pasiulyti isbandyti ir svetur. Cia pabuksavimai is ukrainieciu ir mano organizuojamo turo s.m. Rumunijoje

Siais metais dar bus organizuojama keliata turu Ukrainoje arba Rumunijoje.

 

Labai intriguoja, tik iki taškų tavo apie 1000 km :) Nivai tai jau ne įšukis o avantiūra būtų :) nebent ant ratukų temtis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BLIAMBA, Mikai123, kaip gražu!

Net gaila tokią į mišką kišt :)/>

 

O PABRADE sudalyvauk, jei galimybę turi, tikrai patariu!

 

Dėkui dėkui :)

Miškas Nivos stichija :) neišvengiamai ji ten bus murgdoma, o dėl pabrado susilaikau, reik traukes galinio tilto kvadratiniais vamzdžiais aprengti, nes jos prie apkrovų lūžinėja, ir šiuo metu razdatkę lėtinu 1/3 ir diskinius galinius stabdžius įdieginėju :) galiausiai liks tik prižiūrėti eilinius remontus ir mėgautis. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Papimpinta Niva :)

 

post-10224-14033606091844_thumb.jpg post-10224-14033606375788_thumb.jpg post-10224-14033606620028_thumb.jpg post-10224-14033607016092_thumb.jpg post-10224-14033607243147_thumb.jpg post-10224-1403360771824_thumb.jpg

 

Šiuo metu baigta perinkti naujai 4 bėgių pavarų dėžė (perdavimas geresnis, ir resursas didesnis), sulėtinta razdatkė 1/3, dar pritaikomas razdatkėj sinhronizatorius (kad galima būtų nesustojus jungti palėtintoją, paaukštinimą, ir blokiruotę), gaminamas stiprintas galinis tiltas plius pritaikomi diskiniai stabdžiai galiniam tiltui. Supirkta Chevi Niva sankaba (diskas, smagratis, išminamasis guolis, sankabos cilindrukas) chevi Nivos sankabos diskas didesnis tad ir sankaba bus rimtesnė. Darbų daug, bet judu į priekį.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Joooooo, SUPEEEEEEERRRR mašiniukas atrodo :liux:/>

 

KLAUSIMAS: nuo ko tokius gražius veidrodėlius dėjai ir ar jie lankstosi?

 

PASTABOS:

1) ar ne per sunki Niva gausis su visais sustiprinimais? Iš lengvo sportinio aytomobilio nori traktorių padaryt :lol:/>

 

2) Didelė klaida uždengti oro paėmimo į saloną groteles ta plastmaske: stipriai sumažės oro padavimas į saloną, rasos langai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Joooooo, SUPEEEEEEERRRR mašiniukas atrodo :liux:/>

 

KLAUSIMAS: nuo ko tokius gražius veidrodėlius dėjai ir ar jie lankstosi?

 

PASTABOS:

1) ar ne per sunki Niva gausis su visais sustiprinimais? Iš lengvo sportinio aytomobilio nori traktorių padaryt :lol:/>

 

2) Didelė klaida uždengti oro paėmimo į saloną groteles ta plastmaske: stipriai sumažės oro padavimas į saloną, rasos labgai.

 

Sveikas kolega.

Dėkui už gerą žodį :)

Veidrodėliai lankstosi, nuo ko patikslinsiu vėliau.

Dėl sunkumo, na tiltą reik tvirtinti nes prisiskaičiau kad anas silpnas su dideliais ratais, plius blokiruote, plius kelmai miške ar rastai. Sutinku kad sunkoka gausis nes jau galinis buferis stiprintas kas gavosi + 30 kg. tačiau Azotas mane tampė už galo (Niva buvo pilnai ant dugno atsigulusi) taip pat aš tempiau jo terano, buferis puikiai laiko (dėkui Klevui už techninius sprendimus) na o tiltas gausis dar + 20 kg. tačiau tas svoris kompensuos tilto patikimumu. Finale turėtų gautis taip:

post-10224-1403423817404_thumb.jpg post-10224-14034238662826_thumb.jpg

Dėl oro paėmimo kanalo uždengimo, tu esi teisus, langai rasoja po geros balos, bet tik stovint, važiuojant viskas gerai, nupučia, manau ateičiai reiks tavo patarimo paklausyti ir jį nuimti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaminta Nivazui razdatkė:

Pakeisti visi nauji guoliai, salnikai.

Razdatkė sulėtinta iš orginalios 1/2 į 1/2,9. Pagaminta pagal šias nuorodas, ačiu forumiečiui pompius už nuorodas :)

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

Razdatkei pritaikytas sinchranizatoriiai su mova (iš žigulio pavarų dėžės) kad būtų galima jungti palėtintą ar paaukštintą pavarą automobiliui nesustojus.

Gamybos procesas:

Reikalyngos detalės:

2 vnt. sinhronizatorių

2 vnt. Sinchronizatorių spyruoklių

2 vnt. Spyruoklių žiedų

2 vnt. Fiksuojančių žiedų.

1 vnt. 1-2 ar 3-4 pavaros mova.

post-10224-14038969201454_thumb.jpg post-10224-14038969460267_thumb.jpg

Movą reik iš abiejų pusių po 1 mm nušlifuoti (nutorcuoti), movos vidinį takelį iš 81 mm pagilinti iki 75 mm tiek būtent reikia norint naudoti orginalia šakutę, sinchronizatorius iš didžiosios radiuso pusės taip pat po 1 mm nušlifuoti (nutorzuoti)

post-10224-14038971743045_thumb.jpg post-10224-14038972130579_thumb.jpg post-10224-14038972323388_thumb.jpg

Būtina ant didžiojo dantračio padaryti griovelį 1 mm gylio ir 1 mm pločio kad būtų galima uždėti fiksacinį žiedą sinchronizatoriui.

post-10224-14038974021933_thumb.jpg

Tą patį dantratį būtina nušlifuoti pakilimą, dar laimėtas 1 mm ( to nepadarius nesifiksuos paaukštinta pavara). Vietą kurią reik nušlifuoti pažymėjau baltu markeriu.

post-10224-14038975025676_thumb.jpg

Finale atrodo taip:

post-10224-14038975866165_thumb.jpg

Kadangi pas mane lėtinta razdatkė tai kitas palėtintos pavaros dantratis yra paimtas iš žigulio pavarų dėžės 3 pavaros dantratis, jam daryti jau nieko papildomai nereikia. Sudedam sinchronizatorius. Atrodo taip.

post-10224-140389771114_thumb.jpg post-10224-14038977327792_thumb.jpg post-10224-14038977536758_thumb.jpg post-10224-14038977746536_thumb.jpg

Surenkam viską ant razdatkės ašies.

post-10224-1403897850875_thumb.jpg post-10224-14038978794134_thumb.jpg

Surenkam razdatkę, vaizdas toks.

post-10224-14038979426319_thumb.jpg

Po viso šio veiksmo reikalynga razdatkės "apkatkė" važiuoti lėtai ir po kokių 500 km pakeisti naujai tepalus. Noriu pastebėti kad GL5 tepalai į razdatkę jau netinka, nes yra bronziniai sinchronizatoriai, tad naudojam tepalus kaip ir pavarų dėžei GL4.

Tiek žinių :)

Kas dėl razdatkės lėtinimo, minusas vienas, labai lėtas atbulinis bėgis, o į priekį galima važiuoti antra pavara iš vietos, ta prasme antra pavara gaunasi panaši kaip kad nelėtintoj būtų 1 pavara palėtinta. Jei kam kils klausimų klauskite, detaliau paaiškinsiu :)

P.s. Be tekintojo paslaugų neapsieisite, mova labai iš kieto metalo, ne bet kas apsiims tai padaryti.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaminta Nivazui razdatkė:

Pakeisti visi nauji guoliai, salnikai.

Razdatkė sulėtinta iš orginalios 1/2 į 1/2,9. Pagaminta pagal šias nuorodas, ačiu forumiečiui pompius už nuorodas :)/>/>

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

http://www.youtube.c...feature=related

Razdatkei pritaikytas sinchranizatoriiai su mova (iš žigulio pavarų dėžės) kad būtų galima jungti palėtintą ar paaukštintą pavarą automobiliui nesustojus.

Gamybos procesas:

Reikalyngos detalės:

2 vnt. sinhronizatorių

2 vnt. Sinchronizatorių spyruoklių

2 vnt. Spyruoklių žiedų

2 vnt. Fiksuojančių žiedų.

1 vnt. 1-2 ar 3-4 pavaros mova.

post-10224-14038969201454_thumb.jpg post-10224-14038969460267_thumb.jpg

Movą reik iš abiejų pusių po 1 mm nušlifuoti (nutorcuoti), movos vidinį takelį iš 81 mm pagilinti iki 75 mm tiek būtent reikia norint naudoti orginalia šakutę, sinchronizatorius iš didžiosios radiuso pusės taip pat po 1 mm nušlifuoti (nutorzuoti)

post-10224-14038971743045_thumb.jpg post-10224-14038972130579_thumb.jpg post-10224-14038972323388_thumb.jpg

Būtina ant didžiojo dantračio padaryti griovelį 1 mm gylio ir 1 mm pločio kad būtų galima uždėti fiksacinį žiedą sinchronizatoriui.

post-10224-14038974021933_thumb.jpg

Tą patį dantratį būtina nušlifuoti pakilimą, dar laimėtas 1 mm ( to nepadarius nesifiksuos paaukštinta pavara). Vietą kurią reik nušlifuoti pažymėjau baltu markeriu.

post-10224-14038975025676_thumb.jpg

Finale atrodo taip:

post-10224-14038975866165_thumb.jpg

Kadangi pas mane lėtinta razdatkė tai kitas palėtintos pavaros dantratis yra paimtas iš žigulio pavarų dėžės 3 pavaros dantratis, jam daryti jau nieko papildomai nereikia. Sudedam sinchronizatorius. Atrodo taip.

post-10224-140389771114_thumb.jpg post-10224-14038977327792_thumb.jpg post-10224-14038977536758_thumb.jpg post-10224-14038977746536_thumb.jpg

Surenkam viską ant razdatkės ašies.

post-10224-1403897850875_thumb.jpg post-10224-14038978794134_thumb.jpg

Surenkam razdatkę, vaizdas toks.

post-10224-14038979426319_thumb.jpg

Po viso šio veiksmo reikalynga razdatkės "apkatkė" važiuoti lėtai ir po kokių 500 km pakeisti naujai tepalus. Noriu pastebėti kad GL5 tepalai į razdatkę jau netinka, nes yra bronziniai sinchronizatoriai, tad naudojam tepalus kaip ir pavarų dėžei GL4.

Tiek žinių :)/>/>

Kas dėl razdatkės lėtinimo, minusas vienas, labai lėtas atbulinis bėgis, o į priekį galima važiuoti antra pavara iš vietos, ta prasme antra pavara gaunasi panaši kaip kad nelėtintoj būtų 1 pavara palėtinta. Jei kam kils klausimų klauskite, detaliau paaiškinsiu :)/>/>

P.s. Be tekintojo paslaugų neapsieisite, mova labai iš kieto metalo, ne bet kas apsiims tai padaryti.

Tai kiek supratau paletinimuj paemej dantracius nuo zigulio dezes,ta maza ir dideli?ir tos visos detales irgi?

Redagavo Edvard
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal turi idėjų kaip jas efektyviai užtaisyti? Jei tai išties sprendimo būdas, tada išties domina pats sprendimo būdas. Tavo niva? Gerulė tokia :) matau gale kopetėlės, idomu kaip anos įrengtos ? :)

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mieli kolegos. Leiskite pasakyti mano kuklią nuomonę dėl tų grotelių:

1) Ant jų nereikia dėti jokių "oro paėmimo difuzorių": važiuojant oro srautas pakyla nuo kapoto, darosi sūkurys, ir oras VERTIKALIAI, iš viršaus papuola į tas groteles. Tokia Nivos konstrukcija. Tad tie visi "zabornikai" tik blokuoja oro pritekėjimą.

2) Grotelių užtaisyt nereikia, reikia sekti, kad vandens nubėgimo kanalas būtų neužsikišęs ir GUMA priglustų prie kapoto. Tada jokie garai iš variklio nepateks į saloną (sąlyginai, atsižvelgiant į Nivos "sandarumą" :) ).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandysiu surasti tą vandens nubėgimo kanalą, neanalizavau iki šiol šios dalies :)/>

 

Atidarai kapotą,

išimi atsarinį ratą (jei jis po kapotu),

žiūri į plastmasinę dėžutę su grotelėmis :)

1) iš jos išvalai visus lpus ir žoles (grotelės stovi kampu, jų apačioje plastmasinis lovelis);

2) iš lovelio į variklio skyrių (vairuotojo pusėje) yra kvadratinis vamzdelis vandeniui išbėgti. Pravalai ir jį.

Va čia truputį matosi:

http://vazclub.com/images/niva/remont/kuzov/konstrukciya-otopitelya.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.