Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Klausimas Justui,

Keičiu pavarų dėžę ir matau kad mano granata nuo pavarų dėžės į razdatkę subyrėjus, iš tavęs gavau naują, bet ten seno tipo dar su kryžme, tad klausimas, kiek ta kryžmė laiko? Ar tekdavo dažnai ją keisti? Neapsisprendžiu, ar tavo dėti ar pirkti jau naujesnę su paslankiu guoliu. Jei kryžmė greitai byra, tai nesinorėtų vėl keisti nes daug reikalų, tada pirksiu naujesnio tipo. Manau supratai apie ką aš. Pridedu foto kaip atrodo mano.

post-10224-14045892449927_thumb.jpg

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Neapsisprendžiu, ar tavo dėti ar pirkti jau naujesnę su paslankiu guoliu.

Šiaip tai tas paslankus guolis leidžia lengviau parinkt razdatkės padėtį, o tiksliau tai kad nereikalauja razdatkę idaliai pastatyt kad neliktų įtempimų ant dempferinės gumos ir kitų variklio/dėžės/razdatkės pagalvių.

Spręsk pats kas geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Pasitaiko ir taip:

post-10224-14062305940187_thumb.jpg post-10224-1406230614303_thumb.jpg post-10224-14062306475656_thumb.jpg post-10224-1406230698742_thumb.jpg post-10224-14062308709825_thumb.jpg post-10224-14062309103341_thumb.jpg

 

O kalta spyruoklinė šaiba kuri fiksuoja satelito pirštą, paveikslėlyje pati viršutinė detalė, kai surinkinėjau razdatkę deramai neapžiūrėjau.

post-10224-14062308216065_thumb.jpg

 

Šiuo metu razdatkė naujai sutverta :)

Pastebėjimai po razdatkės modernizavimo, palėtinta ar paaukštinta jungiasi su sinchronais labai lengvai, važiuojant iki 60 km/h greičiu nesustojus, jokių traškesių ir garsų, labai smagu, prieš balas nesustojus jungi palėtintą o išvažiavus iškart paaukštintą, rezultatas pranoko lūkesčius :) dėl palėtinimo, antra pavara iš vietos be problemų važiuoju palėtinus pavaras, pirma pavara palėtinta, pėsčias lengvu žingsniu nesunkiai aplenki riedančią nivą. Minusas, labai jau lėtas atbulinis :) tad dėti sinchronus ir lėtinti tikrai rekomenduoju, žinoma jei Nivazas skirtas bekelei :)

Kas liečia 4 pavarų dėžę, tai skirtumas man jaučiasi po penkiabėgės, dinamika prastesnė, ypač iš 3 į ketvirtą pavarą jungiant. Bet priprasti galima. Keturbėgės pavaros lėtesnės nei penkiabėgės, tad jėgos dar šiek tiek dasidėjo, tik ketvirta pavara tokia pati kaip penkiabėgėje.

Sankaba nuo Chevi Niva, labai smagi, minkšta, tokia kaip vakarietiškų auto, nėra ką net lyginti. Viskas tinka, tik reik keisti smagratį, sankabos diską, sankabos disko krepšį, išminamajį guolį, ir būtinai sankabos cilindruką. Tinka tiek keturbėgei tiek penkiabėgei, sankabos smagratis ir diskas už gimtą nivos sankabą šiek tiek didesnis, tad ir sukibimas pačios sankabos didesnis kas teigiamai atsiliepia giliai murgdantis baloje, svarbiausia sankabos nereik reguliuoti! Rekomenduoju!

 

post-10224-1406231758971_thumb.jpg post-10224-14062317804823_thumb.jpg

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Sveiki kolegos, Nivazas paasipuošė praktiškais atributais :)

 

Kopetėlės, labai patogu ir smagu ant stogo važinėti :)

 

post-10224-14083765533602_thumb.jpg post-10224-14083765737835_thumb.jpg post-10224-14083765953039_thumb.jpg

Net mamka nepabijojo lipti ant stogo ir važiuoti, sakė jausmas nerealus (beje, mamkai 67 metai :) )

 

post-10224-14083769231584_thumb.jpg post-10224-14083769530112_thumb.jpg

 

Priekinis lankas

post-10224-14083768336729_thumb.jpg post-10224-14083769812781_thumb.jpg post-10224-1408377009361_thumb.jpg post-10224-1408377030584_thumb.jpg post-10224-14083770529458_thumb.jpg post-10224-14083770767173_thumb.jpg

 

Su Nivazo eksterjeru baigta :) daugiau planuose nėra nieko numatyta :)

 

Už priekinio lanko idėjas ir gamybą asmeniškai dėkoju gerbiamam Klevui :)

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki kolegos, Nivazas paasipuošė praktiškais atributais :)/>

 

Kopetėlės, labai patogu ir smagu ant stogo važinėti :)/>

 

post-10224-14083765533602_thumb.jpg post-10224-14083765737835_thumb.jpg post-10224-14083765953039_thumb.jpg

Net mamka nepabijojo lipti ant stogo ir važiuoti, sakė jausmas nerealus (beje, mamkai 67 metai :)/> )

 

post-10224-14083769231584_thumb.jpg post-10224-14083769530112_thumb.jpg

 

Priekinis lankas

post-10224-14083768336729_thumb.jpg post-10224-14083769812781_thumb.jpg post-10224-1408377009361_thumb.jpg post-10224-1408377030584_thumb.jpg post-10224-14083770529458_thumb.jpg post-10224-14083770767173_thumb.jpg

 

Su Nivazo eksterjeru baigta :)/> daugiau planuose nėra nieko numatyta :)/>

 

Už priekinio lanko idėjas ir gamybą asmeniškai dėkoju gerbiamam Klevui :)/>

niva :liux: daug darbo ideta kantrus tu zmogus esi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.