Pereiti prie turinio

Nivos tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Nebus ten tų 20 kg - nelabai yra iškur ten jiems būt, o ir skylių nelabai reikia ten grežiot ba ne vonelė o tik apsauga iš priekio , apačioj nedidelė juostelė gaunas , aplinkui pilna plyšių išbėgt vandeniui kartu su visa kita skysta buiza.

Galų gale laikas parodys - skylių pribadyt visada spėsim ;)/>

 

 

 

Gali būti. Man tiesiog iš nuotraukos pasirodė, kad ta lentynėlė apie 18 cm pločio. Tai pavažiavus atbuliniu per buzą, gausis kaip ekskavatoriaus kaušas.

Bet, čia reik realiai į buzą lįst ir realiai pažiūrėt kaip bus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 638
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Gali būti. Man tiesiog iš nuotraukos pasirodė, kad ta lentynėlė apie 18 cm pločio. Tai pavažiavus atbuliniu per buzą, gausis kaip ekskavatoriaus kaušas.

Bet, čia reik realiai į buzą lįst ir realiai pažiūrėt kaip bus :)/>

Iš tų nuotraukų nelabai ir pasakysi kur ten kas prisukta - apatinė dalis prisukta prie tilto balkio ar kaip ten kitaip tą vamzdį pavadint pavadint į kurį šakės kabinasi. Prie bendro dar ir apsaugos per visą dugną papildomos dėsis - na gal nesigaus skreperis .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar truputį paburbėsiu :)

 

Bamperiai - FANTASTIŠKI :) Ypač galinio tvirtinimo rėmas (Klevai ir aš tokio noriu) :)

 

O vat karterio apsaugoj, tai iškart dabar (tiesiog šiandien) gręžkit skyles, ne mažesnes, kaip 2 cm. PATIKĖKIT manim :)

 

Na ir razdatkės rėmas - betikslis. Tik prošvaistą sumažina ir už kelmų klius...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar truputį paburbėsiu :)/>

 

Bamperiai - FANTASTIŠKI :)/> Ypač galinio tvirtinimo rėmas (Klevai ir aš tokio noriu) :)/>

 

O vat karterio apsaugoj, tai iškart dabar (tiesiog šiandien) gręžkit skyles, ne mažesnes, kaip 2 cm. PATIKĖKIT manim :)/>

 

Na ir razdatkės rėmas - betikslis. Tik prošvaistą sumažina ir už kelmų klius...

Hmmmm..... sakai ne mažesnes kaip 2cm - tai kažin ar verta su tokia smulkme prasidėt jei ir taip tarp apsaugos ir tilto balkio pirštas telpa B)

 

Šiaip tai kiek žinau iš tautosakos (ir netik iš tautosakos) tai Bildukas bilda bet kad burbėtų tai dar negirdėjau :P;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar truputį paburbėsiu :)/>

 

O vat karterio apsaugoj, tai iškart dabar (tiesiog šiandien) gręžkit skyles, ne mažesnes, kaip 2 cm. PATIKĖKIT manim :)/>

 

Plišys tarp karterio apsaugos ir traversos:

post-10224-1396102816292_thumb.jpg post-10224-13961028470489_thumb.jpg post-10224-13961028851378_thumb.jpg

Taip kad plišys nėra mažas, vandeniui ir purvui išbėgti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagamintas razdatkės laikiklis keturių taškų, vienas iš jų reguliuoja razdatkės horinalią padėtį, kad nesivartytų razdatkė ir visada išliktų lygiagrečiai kėbulo, kas panaikina vibracijas ir išsaugo razdakę tiksliai horizantalioje padėtyje rėmo atžvilgiu prie didelių galinio tilto apkrovų, nes ratai didesni, platesni lyginant su orginalu plius blokiruotė, sekantys du taškai orginalūs Nivos, ketvirtas suriša razdatkę su pavarų dėže.

 

post-10224-13961032210326_thumb.jpg post-10224-13961032490555_thumb.jpg post-10224-13961032728444_thumb.jpg

 

Tvirtinasi rėmas prie kėbulo rėmo horizantaliai 8 vietose su 10 mm varžtais, sudėtos įvorės, veržlės pagamintos taip pat su įvore:

post-10224-13961033770363_thumb.jpg post-10224-13961034025032_thumb.jpg post-10224-13961042863893_thumb.jpg

 

Pagamintas trečio reguliuojamo taško laikiklis:

 

post-10224-13961037882121_thumb.jpg post-10224-13961038264304_thumb.jpg post-10224-13961038592024_thumb.jpg

 

Ketvirtas taškas suriša per rėmą razdatkę su pavarų dėže vienoje plokštumoje:

post-10224-13961040236549_thumb.jpg

 

Nugruntuotas ir nudažytas rėmas:

post-10224-13961040655194_thumb.jpg post-10224-13961040935407_thumb.jpg post-10224-13961041286278_thumb.jpg post-10224-13961041552214_thumb.jpg

 

Rėmas savo vietoje:

post-10224-13961043689721_thumb.jpg

 

Rėmas po duslintuvo pravedimo bus uždengtas razdatkės-rėmo apsauga. Tad rėmas už kelmų neturėtų kliūti :). Viso rėmo svoris 11 kg.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Širdis džiaugiasi matant, kaip gražiai dirbat! :)/>

 

Tikiuosi suprantant, kad aš ne piktai burbu, o tik savo SUBJEKTYVIĄ nuomonę reiškiu (paremtą ilgamete praktika ir interneto resursais :)/> ).

 

Taigi, dar dėl karterio apsaugos: per tarpą išbėgs skystas purvas. Pavažiavus atgal, ar pastovėjus durpyne/molyne, susikaupęs purvas greit sukietės nuo karšto karterio ir tada jau jokie upeliai jo iš ten neišplaus. Teks paskui ilgai ir nuobodžiai paskui krapštyti rankiniu būdu ir karcheriu :)/>

 

Dėl razdatkės rėmo, tai tikrai ir vibracijos sumažės ir dugnas ilgiau išliks sveikas. Ale klirensas tai šiek tiek sumažėja.

O jei dar uždengsit jį skardos lakštu, tai niekad nesustokit upelyje: srovė taip greit smėlio prineša po dugnu ir mašiną "prisiurbia", kad ir pastebėt nespėsi, ir paskui jokia gerve nebeišlupsi...

Redagavo Bildukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baigtas montuoti Nivazui duslintuvas, rezonatorius pritaikytas vietoje, o galinis bakelis nuo Ford Mondeo. Duslintuvo vamzdžių orginaliai Nivos eina 45 diametro, mes išvedžiojome 50 diametro.

post-10224-13963726460534_thumb.jpg post-10224-13963724633602_thumb.jpg post-10224-13963725169994_thumb.jpg post-10224-13963725667701_thumb.jpg post-10224-13963725890901_thumb.jpg

Galinio bakelio tvirtinimo taškai prie dugno

post-10224-13963728297941_thumb.jpg post-10224-13963728568935_thumb.jpg post-10224-13963728881324_thumb.jpg post-10224-13963729298583_thumb.jpg post-10224-13963729638106_thumb.jpg

Galutinis rezultatas

post-10224-13963730238148_thumb.jpg post-10224-13963730808238_thumb.jpg

Pavarų dėžės ir razdatkės apsaugos sudėtos

post-10224-13963731493525_thumb.jpg post-10224-13963731743741_thumb.jpg post-10224-13963732082727_thumb.jpg

Tiesa, variklis dar neužkurtas, tad kaip urzgia mano Nivaz kol kas išlieka paslaptis.

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parodysiu nedrasiai ir savo kazkiek padaryta, nebus kaip Mikas123 grzaiai su nuotraukom paaiškinta, ispuoselėta...

Bet pasikeitimai aiškūs: pastiprintas šiek tiek galinis bamperis, sustyguotas atnaujintas priekinis reduktorius (nauji guoliai...), atrišimo plokšte, bekontaktis degimas, Padoriūs "batukai", galinis padangos laikiklis, sutvarkytos sutepti posparniai+plasmasiniai posparniai, arku praplatinimai...

Už daug ka ačiū Mikai123:-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parodysiu nedrasiai ir savo kazkiek padaryta, nebus kaip Mikas123 grzaiai su nuotraukom paaiškinta, ispuoselėta...

Bet pasikeitimai aiškūs: pastiprintas šiek tiek galinis bamperis, sustyguotas atnaujintas priekinis reduktorius (nauji guoliai...), atrišimo plokšte, bekontaktis degimas, Padoriūs "batukai", galinis padangos laikiklis, sutvarkytos sutepti posparniai+plasmasiniai posparniai, arku praplatinimai...

Už daug ka ačiū Mikai123:-)

Arvydai, laukiam tavo Nivazo foto :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.