Pereiti prie turinio

Vari-Lok


gienka

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 311
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Drąsiai galima duot į teismą ir nugrežt kad kita kart žinotu

Labai jau greitas Dariau duoti i teisma... Jeigu yra norima tiksliai zinoti kaip sia situacija siulo spresti gamintojas ar ne logiskiau butu parasyti paklausima gamintojui kaip turetu buti tikrinami stabdziai esant Varilokam's gavus atsakyma ir pries technine apziura informuoti apie gamintojo pateikiama infomacija/rekomendacija kas galima ir kas negalima esant tokiai sistemai tiltuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tai pala, o ne geriau tada visą tiltą sukt? (abu priekinius ar abu galinius ratus). Kiek pamenu Aleksote prie Jutos suka vieną ašį..

Ne, ne geriau - laužys razdatkės blokiruotę, kuri veikia tuo pačiu principu, kaip variloc'as.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, buvau Kaune taikos prospekte, ten irgi dabar po vieną ratą suka, kalbėjau su tais tikrintojais, su pamainos meistru, sakė, kad pastatė naujas stakles,kurios gali sukti po vieną ratą ir akselerometro nebenaudoja. Nelabai jie žino nei kas tas vari-lokas ir nusišvilpt jiems ant blokiruotės, tipo "kiek tikrinom, nei vienas nesulūžo". Kaip supratau, bent Kaune niekur kitaip net netikrina. Kadangi taikos prospekte buvo didelė eilė, nuvariau į Raudondvario plentą ir patikrino po vieną ratą, nes nebera laiko kada aiškintis. Žodžiu, dabar vienintelis variantas laužant tiltą, kito varianto nėra. O Vari-lokas tiek jėgos neturi, kad prie tokio sukimosi greičio ištrauktų iš volų, bet kaip ir praeitą kartą, rato pasipriešinimą rodo ties pirma padala, o stabdis įspaudžia kažkur iki 5

Nepykite, bet tai argumentuoto kalbėjimo patirties trūkumo problema.

 

Reikia be pykčio, be nereikalingų emocijų, be arogancijos argumentuotai išdėstyti, kuo šios markės viseureigių ratų pavara skiriasi nuo kitų populiariausių visureigių paminint skirtingų markių ar modelių ypatumus, pabrėžiant, kodėl jų stabdžius galima taip tikrinti, o JGC ne.

 

Pvz.: absoliuti dauguma turi tarpašinį diferencialą, todėl tiltams perduodamas sukimo momentas pasisikirsto, kaip tiltuose ratams. Tarpašinio diferencialo blokavimas įjungiamas iš salono rankiniu būdu (rankena, arba mygtuku)

 

Dauguma visreigių (pvz. Opel Frontera, Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero) neturi tarpratinių blokiruočių. Jie galiniuose tiltuose turi LSD, kuris neblokuoja ratų, tik apriboja galimybę laisvai suktis vienam ratui, o priekiniai ratai užrakinami rankiniu būdu mechaniniais užraktais.

 

Tarpratines blokiruotės turi tik "rimti" visureigiai TLC80, MB G klasės, bet jos įjungiamos rankiniu būdu mygtuku iš salono.

 

JGC WJ buvo sumontuota visiškai naujoviška pilnai automatinė ratų blokavimo sistema (kad bukesniam vairuotojui, arba jį vairuojančio moteriai nereiktų sukti galvos kada įjungti, nepamiršti išjungti).

Ji veikia alyvos slėgiu sukuriamu paties reduktoriaus viduje, ir ratus blokuoja iki 100% suvienodinant ratų sukimosi greičius. Kadangi tai autonomiškai veikianti ir vairuotojo neįtakojama sistema, jos išjungti ar kitaip įtakoti jos veikimą neįmanoma. Tad atsiradus sukimo momentui viename rate, suveikia sistema ir priverstinai jungia kitą ratą. Kadangi nesukamo rato sukibimas su pagrindu labai geras, blokiruotė neturi tiek jėgos priversti jį suktis ir išjudinti automobilį iš vietos, bet tai reiškia kad vyksta superintensyvus dėvėjimasis pačioje blokiruotėje, kad gali privesti prie nepataisomo blokiruotės gedimo.

 

 

Maždaug taip reikėtų pasakoti. Jei jūsų automobilį tikrinančiam kontrolieriui neįdomu, arba jis nekreipia į tai dėmesio, reikia ramiu balsu paprašyti pakviesti vyr.kontrolierių arba padalinio vadovą ar kitą atsakingą asmenį, bei išdėstyti visą teoriją iš naujo.

 

Taip pat reikia nepamiršti paminėti, kad šių mašinų stabdžiai "kituose miestuose" tikrinami tik akselerometras net nebandant to daryti ant stendo (paminėkite bet kurio kito didesnio miesto pavadinimus, ir kad šio fakto šaltinis - analogiškus visureigius turinčiu žmonių bendruomenė - klubas). Galima net atsargiai balsu suabejoti: - gal ten kontrolieriai labiau patyrę, daugiau tokių Jeep matę...

 

Taip neįžeisite kontrolieriaus, bet susvyruos jo vidinis nusistatymas, kad jis čia geriausiai viską išmano.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai jau greitas Dariau duoti i teisma... Jeigu yra norima tiksliai zinoti kaip sia situacija siulo spresti gamintojas ar ne logiskiau butu parasyti paklausima gamintojui kaip turetu buti tikrinami stabdziai esant Varilokam's gavus atsakyma ir pries technine apziura informuoti apie gamintojo pateikiama infomacija/rekomendacija kas galima ir kas negalima esant tokiai sistemai tiltuose.

Aš gamintojo informacija žinau, todėl 100% esu garantuotas savo sėkme, va tik kokią kompensaciją prašyti net ir pastačius ant netinkančio stendo, ar tiesiog laukt kad tai užtruktu kokias 2 min ir nuo to tik didėtu kompensacijos dydis €

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl tų TA laužymų, aš suabejojau ar tikrai ten toks peilis tai sistemai.. Netgi jei sakykim išspjauna iš volų - ar tai daro kokią nors žalą tiltam/razdatkei? Negi panašios sąlygos negali susidaryt ir bekelėj?, sistema turėtų tai atlaikyt.

 

Čia gana neblogai patestuoja Quadra-Drive su komentarais, ties 2:40 yra vieta kur duoda daug gazo ir ilgokai, bet priekiniai ratai neištempia, nors net nesisuka:

https://www.youtube.com/watch?v=i0bKtjvnM8Y

Taip pat video paminėta, kad priekinis diferencialas susikabina daug silpniau nei galinis.

 

 

P.S. jei jau visai vilties nėra ir visi TA centrai laužo, o mašiną norisi pasaugot, čia šovė toks sprendimas į galvą :D - pasikeist tiltuose tepalus į naujus, bet nesupilt Mopar LS priedo; Tada praeini TA su nesusikabinančiais varilokais, o grįžęs susipili į tiltus LS priedus ;) Toks variantas visai galimas, ir aš gal net išbandysiu, nes man kaip tik neprošal jau pasikeist tiltuose tepalus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet spėju daug silpniau? Taip stipriai gal nesukabintų ir nesudėvėtų varilokų? (dar šitam forume vienam žmogui buvo, kad jam neveikė varilokai, užteko priedą supilt, pradėjo viskas veikt)

Tai gal tada nepilnai tiltus pripilt tepalo, o grįžus dasipildyt normaliai su LS priedu? (aišku jei žalos tai nepadarys kol iki TA nuvažiuosi).

Čia tokie pusiau ant bajerio pasvarstymai, bet įdomu ar realiai pasiteisintų :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai suprantama, jei abu suksis, tai suks kardana... jei viena suksi ( bet kuri) paeiliui, nesuks kardano... as ta puikiai suprantu... bet kai kas nesupranta ;)

 

 

Tai pasakykite kur dings sukimo momentas suteiktas sukamam ratui? Juk pusasis auks satelita. Kitas ratas tureru buti pakeltas kaip min. Senesni jeepioriai uz mane o pievas rasot:). Redagavo Rafal
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, sorry, bratka .. as galvoju kodel pas mane nesisuka kardanas, kiek sukineta pakelus rata, be skaiciaus.. blyn uzmirsau, pas mane gi nera satelitu! :) jo, jei difas gamyklinis, vienam ratui stovint ant zemes, kita sukant ranka, kardanas turi suktis... norint kad nesisuktu kardanas, turi but pakelti abu ratai ir sukant viena, kitas turi suktis atgal.. va tada kardanas stoves vietoj... bet zinoma diffas turi but "OPEN" tipo.. :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ir ka ten kalbejimu pakeisi? As kalbejau su jais graziai, paaiskinau, ju asakymas - "atsiprasome, tada mes jums padeti negalime, nes neturime kitu priemoniu". Jie elgiasi pagal instrukcijas ir vien del to, kad su jais graziai pakalbesi, tikrai nedarys jie kitaip, nei parasyta. Sako, bandyk kreiptis i valdzia, nes mes kitaip daryti negalime. Niekas gi nevercia eiti apziura, nenori, gali neduoti masinos lauzyti, bet apziuros irgi neturesi. O man masina siaip reikalinga...

Nepykite, bet tai argumentuoto kalbėjimo patirties trūkumo problema.

Reikia be pykčio, be nereikalingų emocijų, be arogancijos argumentuotai išdėstyti, kuo šios markės viseureigių ratų pavara skiriasi nuo kitų populiariausių visureigių paminint skirtingų markių ar modelių ypatumus, pabrėžiant, kodėl jų stabdžius galima taip tikrinti, o JGC ne.
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man dar ne taip greit TA, bet aš varysiu greičiausiai Aleksote, Kaune, tai irgi per dokumentų tvarkymą prieš apžiūrą paklausiu.. Tai aišku, gali būt kad jie neturi kitų priemonių, tada tiesiog nepraeisi apžiūros..

 

Kažin oficialus atstovas - "Autobrava", neturi kokių rekomendacijų? Juk naujų Jeep'ų, kol dar su garantija, jie nelabai norėtų duot TA laužyt, po to privažiuotų pas juos su sulaužytais tiltais..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pasakykite kur dings sukimo momentas suteiktas sukamam ratui? Juk pusasis auks satelita. Kitas ratas tureru buti pakeltas kaip min. Senesni jeepioriai uz mane o pievas rasot:).

taip, tu teisus. Tikrinant stabdzius, kai vienas ratas sukamas, kitas sukasi i priesinga puse, nes kardana per razdatke laiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.