Pereiti prie turinio

Vari-Lok


gienka

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 311
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

na pas mane automatas, kazin ar gerai riedieti, dar vienas klausimas nuo kiokio JEEP tinka bluokuoti tiltai? nes pas mane neblokuoti o taip noretusi.

 

Jokiu problemu del laisvo pas XJu. Imeti N, perjungi razdatke ir vel atgal D. Jeigu kartais razdatke iki galo nepersijungia, tai jau ant D kelis kartus spustelni, atleidi gaza.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

Pakėlus ant kaladžių tris ratus ir palikus ant žemės galinį vieną, tik įjungus pavara ir atleidus stabdį, mašina išvažiuoja iškart (tiek ant 4all time, tiek ant 4lq).

Su priekiu taip padarius, kabinasi, tampo, bet neišvažiuoja nors ir per tapkę užmini, truputėli kilstelėjus ta vieną ratą kuris turi sukibimą, susikabina ir pradeda buksuoti, bet neišvažiuoja, nes kilstelėtas ratas truputi (tiek su 4all time tiek su 4lq tas pats). Galas kiek suprantu veikia ir tvarkingai viskas, tik keista kad net gazo nereikia, kad susikabintu, o su priekiu kodėl taip sunkiai ar čia normalu, bandęs kas tokį bandymą?

O paspaudus kartu kažkiek ant stabdžių, šovė pirmyn, kad net nesureagavau..(matęs video, kad sužaidžia su stabdžiais ar rankiniu, tai pamėginau irgi).

JGC WJ 2.7 Quadra-drive 2004m.

Redagavo nesakysyu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai? :))

 

 

 

Gal pagal šitą

tikrinai?

Kai turėjau 247 dėžę, pabandžiau taip bet tiek paliekant vieną priekinį, tiek vieną galinį ant žemės, mašina nuvaževo nuo kaladėlių. Tik, kad palikus vieną priekinį, reikėjo truputi stipriau (nedaug) akseleratorių paspausti.

Priekiniai įsijungia vėliau nes į galinius perduodama iš karto o priekis po kiek laiko turi isijungti (suveikti gero diskai nuo spaudimo kaip ir tiltuose). Tik kodėl su vienu priekiniu neužblokavo pas tave ir kaip rodo filmuke - nežinau. Jausmas, kad neužtektinai blokuoja. O kaip tepalai?

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrinau, kaip pats išmasčiau (pagal mano tą išmastymą turėjo išvažiuoti tiek su vienu priekiniu, tiek su galiniu, bet gavosi tik su galiniu). Realiai jo, gaunasi kaip ir šitam video, bet jis prieki kalade manau arčiau centro pastatęs, per mažai svorio tam ratui tenka ir neištraukia, man taip gavosi, kai ir kita puse truputėli kilstelėjau, tada identiškai kaip šitam video gaunasi, kaži ar būtų ištraukę jį, jei daugiau svorio būtų ant rato.

Reikės dar mėginti, gal nespėjo iki priekio daeiti kaip sakai. Tik įdomų kodėl stabdžius paspaudus šiek tik, šovė mašina į prieki nuo kaladžių :))

Tepalai nežinau, kai pirkau mašiną buvo pavargęs tiltas ir be variloku įkištas, dabar įsidėjau su varilokais (nors pradžioj galvojau, kad be kai patikrinau, bet blogai tikrinau), tepalų nekeičiau, tai kas ten supilta nežinau, bet manau, kad geri. Jei nesigaus dar per kitą bandymą nuvažiuoti nuo kaladžių, tepalus tada dar pamėginsiu pakeisti dėl ramybės :)) nes pagal tavo bandymą, turėtu kaip ir nuvažiuoti tada nuo kaladžių :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai taip dirba  visi keturi 

 

Pastatyta i kalniuką leduota, nežinau aš tų procentų, duodi gazą iš vietos, tikrai galas nesismauko, sukabina ir priekis ir galas vienodai

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai taip dirba  visi keturi 

 

Pastatyta i kalniuką leduota, nežinau aš tų procentų, duodi gazą iš vietos, tikrai galas nesismauko, sukabina ir priekis ir galas vienodai

Čia kai jau sukimba visi ratai tai gali atleistį gazą ir lietai suksis kol neatleisi bet tam, kad pradėtu suktis visi ratai, reikia pradžioje paspausti gazo, kad sujungtu. Be to iš filmuko neaišku ar 4 all time ar 4lo įjungtas. Lietai neteko bandyti ant ledo bet greičiau tai kaip ir sakiau, visi kabino.

Procentais pagal tech. info gamintojas rašo - 100% galas ir prasisukus galiniam ratui, įjungiamas priekis. Realiai skaičiai kiti. Kažkiek procentų įma priekis nuolat ir tai lengva patikrinti. Siūlau patikrinti tepalą. Gal jo ten mažai arba jau "negyvas".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia kai jau sukimba visi ratai tai gali atleistį gazą ir lietai suksis kol neatleisi bet tam, kad pradėtu suktis visi ratai, reikia pradžioje paspausti gazo, kad sujungtu. Be to iš filmuko neaišku ar 4 all time ar 4lo įjungtas. Lietai neteko bandyti ant ledo bet greičiau tai kaip ir sakiau, visi kabino.

Procentais pagal tech. info gamintojas rašo - 100% galas ir prasisukus galiniam ratui, įjungiamas priekis. Realiai skaičiai kiti. Kažkiek procentų įma priekis nuolat ir tai lengva patikrinti. Siūlau patikrinti tepalą. Gal jo ten mažai arba jau "negyvas".

šiuo atveju buvo ijungtas palėtintojas, kitu atveju arba priekis arba galas, nepyk nepagalvojau nufilmuoti kaip veikia, o jei visur problemos vaidenasi - žegnokis ir nepirk Jeep. Pas meistrus nenuvarysi ir nepaaiškinsi kad tau ne 50\50

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiuo atveju buvo ijungtas palėtintojas, kitu atveju arba priekis arba galas, nepyk nepagalvojau nufilmuoti kaip veikia, o jei visur problemos vaidenasi - žegnokis ir nepirk Jeep. Pas meistrus nenuvarysi ir nepaaiškinsi kad tau ne 50\50

Kalbant apie procentus turejau omenyje, kad nėra taip kaip rašo gamintojas, kad įprastai 100% galas o tik prasisukus galui, įsijungia priekis. Realiai dali procentų gauna priekis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kaip aiškino, tai pas WJ ant 4 all time 30% priekis 70% galas, o ant naujesnio jau ėjo kaip tu sakai, kad prasisukus tik įsijungia priekis, žodžiu su Jeep'u kiek žmonių tiek nuomonių :D

Tepalo užtenka, tik kas ten jau iš jo likę, nežinau, pasikeisti mėginsiu, gal tikrai numiręs... Nepadės, tebūnie kaip yra, vis tiek kažkiek rakina :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik va tema perskaičiau visą ir nesugalvoju kokių tepalų ieškoti, vienas rašo toks, kitas toks gerai, gal kas pirkęs ką neseniai? :)

Tą ir turėjau omenyje, kad priekis nuolat kabina kažkiek procentų o ne taip kaip rašo gamintojas, kad 100% galas. Galima patikrinti paprastai bet reikės priekini kardaną nuimti netingėti;)

 

Į tiltus pilti 75w140 su priedu. Štai čia http://www.wjjeeps.com/service/maintenance_wj.htmgali paskaityti. Ten per vidurį bus "DANA 30 AXLE" Ten yra net Mopar numeris jeigu Mopar tepalą pilti. Pas mus pila ir 75w90 į priekinį. Nežinau ar tai gerai ar blogai. Asmeniškai 75w140 piliau visada. Nežinau ar verta taupyti pora euru ir pilti kitą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrinau, kaip pats išmasčiau (pagal mano tą išmastymą turėjo išvažiuoti tiek su vienu priekiniu, tiek su galiniu, bet gavosi tik su galiniu). Realiai jo, gaunasi kaip ir šitam video, bet jis prieki kalade manau arčiau centro pastatęs, per mažai svorio tam ratui tenka ir neištraukia, man taip gavosi, kai ir kita puse truputėli kilstelėjau, tada identiškai kaip šitam video gaunasi, kaži ar būtų ištraukę jį, jei daugiau svorio būtų ant rato.

Reikės dar mėginti, gal nespėjo iki priekio daeiti kaip sakai. Tik įdomų kodėl stabdžius paspaudus šiek tik, šovė mašina į prieki nuo kaladžių :))

Tepalai nežinau, kai pirkau mašiną buvo pavargęs tiltas ir be variloku įkištas, dabar įsidėjau su varilokais (nors pradžioj galvojau, kad be kai patikrinau, bet blogai tikrinau), tepalų nekeičiau, tai kas ten supilta nežinau, bet manau, kad geri. Jei nesigaus dar per kitą bandymą nuvažiuoti nuo kaladžių, tepalus tada dar pamėginsiu pakeisti dėl ramybės :)) nes pagal tavo bandymą, turėtu kaip ir nuvažiuoti tada nuo kaladžių :)

kodel stabdi paspaudus sove i prieki? o pastebejai kad kai auto stovi lygiai, buksuojant sukasi visi 4 ratai (daugelis tai pamate zviegia is visu jegu, kad pas ji bele koks kibiras blokuoja visus 4 ratus)  :D  .... tai va, zaidziant su stabdziais sukuriama ta pati vienoda apkrova ratams, difas nebeveikia, ir ratai ale blokuojasi.... vot takoj rasklad  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kodel stabdi paspaudus sove i prieki? o pastebejai kad kai auto stovi lygiai, buksuojant sukasi visi 4 ratai (daugelis tai pamate zviegia is visu jegu, kad pas ji bele koks kibiras blokuoja visus 4 ratus)  :D  .... tai va, zaidziant su stabdziais sukuriama ta pati vienoda apkrova ratams, difas nebeveikia, ir ratai ale blokuojasi.... vot takoj rasklad  ;)

Visiškai pritariu. Savotiškas blokavimas, kuris naudojamas naujuose sistemose. Blokuojama stabdžiais naudojant ABS davikius ieškant prasisukančio rato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.