Pereiti prie turinio

Vari-Lok


gienka

Rekomenduojami pranešimai

Man dar ne taip greit TA, bet aš varysiu greičiausiai Aleksote, Kaune, tai irgi per dokumentų tvarkymą prieš apžiūrą paklausiu.. Tai aišku, gali būt kad jie neturi kitų priemonių, tada tiesiog nepraeisi apžiūros..

 

Kažin oficialus atstovas - "Autobrava", neturi kokių rekomendacijų? Juk naujų Jeep'ų, kol dar su garantija, jie nelabai norėtų duot TA laužyt, po to privažiuotų pas juos su sulaužytais tiltais..

nezinau, kiek variau apziura aleksote, pataikydavau ant debilu kaip reta. Paskutini karta tai is viso, viena masina pramete del stabdziu gal kokius 5 kartus is eiles. Po kiekvieno prametimo variau i detalita, tai tie taip ir nesuprate liko, rezultate praktiskai pakeite viska , bet kiek tikrindavo servise ant stakliu, stabdziai veikia ciut ne idealiai, ten aleksote uzvaro ant skakliu - skirtumas virs 50 %...  Kas svarbiausia, pirma karta pravare del sutrukinejusiu slanguciu prieky, visi ratai stabde vienodai, sutvarke prieki, galo net nejudino ir prasidejo... Taip ir likau nesuprates ka jie ten aleksote pribure buvo, bet nervu tai nemazai kainavo. Todel, nors man ir arciau  aleksote, vaziuoju i raudondvario plenta - ten ir eiles buna gerokai mazesnes, ir zmones normalesni dirba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 311
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

nezinau, kiek variau apziura aleksote, pataikydavau ant debilu kaip reta. Paskutini karta tai is viso, viena masina pramete del stabdziu gal kokius 5 kartus is eiles. Po kiekvieno prametimo variau i detalita, tai tie taip ir nesuprate liko, rezultate praktiskai pakeite viska , bet kiek tikrindavo servise ant stakliu, stabdziai veikia ciut ne idealiai, ten aleksote uzvaro ant skakliu - skirtumas virs 50 %...  Kas svarbiausia, pirma karta pravare del sutrukinejusiu slanguciu prieky, visi ratai stabde vienodai, sutvarke prieki, galo net nejudino ir prasidejo... Taip ir likau nesuprates ka jie ten aleksote pribure buvo, bet nervu tai nemazai kainavo. Todel, nors man ir arciau  aleksote, vaziuoju i raudondvario plenta - ten ir eiles buna gerokai mazesnes, ir zmones normalesni dirba.

 

Nu čia tau "pasisekė", man bėdų nebuvo su stabdžiais ten niekada... Bet ten tas žilas pagyvenęs tikrintojas toks labai užknisantis, matosi kad labai teisus visur jaučiasi, nepasakysi tu jam nieko.. Bet kažkaip vis praeidavau.

Tik niekaip neatgaminu kaip man ten tikrino džipui stabdžius, nu tikrai ant volų statė, bet atsiminčiau jei varilokai iš volų išspjovę būtų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Penktadieni variau JGC  su Vari-lock  technikine Taikos prospekte.Paklausiau kaip stabdzius tikrinat sitai masinai,tai sako "mes viska zinom".State ant volu ir suka viena rata i prieki kita atgal ir taip visus ratus po viena tikrino.Rankini irgi tokiu paciu budu tikrino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu su manim jie taip užtikrintai nekalbėjo, pasiūlė pas TECo vadovą eiti aiskintis, nes jie kitaip tikrinti negali

 

O Raudondvario plente tai net pasimetė tas tikrintojas, kai pasakiau, kad taip tikrindami jie jauzo tiltus :-)

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vari lok reduktorius blokuojasi tik ant didoko greičio,nes veikia nuo tepalo slėgio,kurį sukelia tepalo siurblys reduktoriuje.Mažu greičiu TA stende greičio tikrai nepakanka surakinimui.

https://www.drive2.ru/l/3093419/

Kaip ten toliau susitvarko razdatkė su sukamu priekiniu kardanu,tai kitas klausimas.Ten jau priklauso ,kokia razdatkė stovi ir kokiu principu ji dirba.Žodžiu reikia individualiai domėtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vari lok reduktorius blokuojasi tik ant didoko greičio,nes veikia nuo tepalo slėgio,kurį sukelia tepalo siurblys reduktoriuje.Mažu greičiu TA stende greičio tikrai nepakanka surakinimui.

https://www.drive2.ru/l/3093419/

 

Aš irgi būtent dėl šito aspekto susimąstydavau. Irgi suabejojau dėl "pakankamo žalai" sukabinimo per TA.

Matau čia kol kas tik Tau ir man šitas klausimas kilo... kiti teigia kad TA laužo reduktorius, įdomu kaip ten yra iš tikrūjų.. Jeep-V8 sakė, kad jam išspjovė džipą iš volų, tuo tarpu man kai tikrino neišspjovė, tai reiškia nesusikabino... Kaip čia yra tai velnias žino, gal vienuose stenduose greičiau suka, kituose lėčiau..  :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi būtent dėl šito aspekto susimąstydavau. Irgi suabejojau dėl "pakankamo žalai" sukabinimo per TA.

Matau čia kol kas tik Tau ir man šitas klausimas kilo... kiti teigia kad TA laužo reduktorius, įdomu kaip ten yra iš tikrūjų.. Jeep-V8 sakė, kad jam išspjovė džipą iš volų, tuo tarpu man kai tikrino neišspjovė, tai reiškia nesusikabino... Kaip čia yra tai velnias žino, gal vienuose stenduose greičiau suka, kituose lėčiau..  :scratch:

Manau skirtingos razdatkės.O iš stendo išauna galinis tiltas.Jei razdatkė turi neutralią pavarą,jūngi ją ir nieko nesulaužysi.Jei razdatkė blokuota turi iškarto išmesti iš volų sukant vieną ratą.Jei razdatkėje vari lokas,tai irgi nieko baisaus,neužteks kardano greičio sukelti tepalo slėgiui ir nesiblokuos.

Būna dar gi su lsd blokiruote,ten vėl kitaip,jos suveikinėja labiau ,kai kardanas suka reduktorių o ne pusašis reduktorių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vari lok reduktorius blokuojasi tik ant didoko greičio,nes veikia nuo tepalo slėgio,kurį sukelia tepalo siurblys reduktoriuje.Mažu greičiu TA stende greičio tikrai nepakanka surakinimui.

https://www.drive2.ru/l/3093419/

Kaip ten toliau susitvarko razdatkė su sukamu priekiniu kardanu,tai kitas klausimas.Ten jau priklauso ,kokia razdatkė stovi ir kokiu principu ji dirba.Žodžiu reikia individualiai domėtis.

kai suka po viena rata, kardanas nesisuka, nes ji laiko razdatke, o sukasi kitas tos pacios asies ratas i kita puse. O kai vienas ratas sukasi i viena puse, kitas i kita, tai graiciu skirtumas tarp ratu jau pakankamai neblogas buna ir vari-loko frikciniai diskai  jau buna uzspaudziami. Kaip jau rasiau, as specialiai atkreipiau demesi, pvz priekiniam tiltui "laisva eiga" sukant rata,kitas ratas tikrai sukasi i kita puse ir del vari-loko susikabinimo pasipriesinima rodo ties 1 padala, priekinis stabdis blokuojasi ties 5 padala.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai suka po viena rata, kardanas nesisuka, nes ji laiko razdatke, o sukasi kitas tos pacios asies ratas i kita puse. O kai vienas ratas sukasi i viena puse, kitas i kita, tai graiciu skirtumas tarp ratu jau pakankamai neblogas buna ir vari-loko frikciniai diskai  jau buna uzspaudziami. Kaip jau rasiau, as specialiai atkreipiau demesi, pvz priekiniam tiltui "laisva eiga" sukant rata,kitas ratas tikrai sukasi i kita puse ir del vari-loko susikabinimo pasipriesinima rodo ties 1 padala, priekinis stabdis blokuojasi ties 5 padala.

Ir paprastam reduktoriuje be vari loko,pakėlus tilta sukant vieną ratą pirmyn kitas atgal sukasi ir pasipriešinimas yra,jį duoda satelitų dėžutė.Pagalvok kokių sūkių reikia vidaus degimo varikliui ,kad sukiltų tepalo slėgis,manau kokių 500 aps/min. minimum.O reduktoriuje stovi toks pat tepalo siurblys.Ratą t.a. suka turbūt kokį 50 aps.per minutę,ir jei kitą tilto ratą suka į kitą puse,tai vari lokas išvis nesuveikia,nes jis veikia nuo pusašių sukimosi skirtumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir paprastam reduktoriuje be vari loko,pakėlus tilta sukant vieną ratą pirmyn kitas atgal sukasi ir pasipriešinimas yra,jį duoda satelitų dėžutė.Pagalvok kokių sūkių reikia vidaus degimo varikliui ,kad sukiltų tepalo slėgis,manau kokių 500 aps/min. minimum.O reduktoriuje stovi toks pat tepalo siurblys.Ratą t.a. suka turbūt kokį 50 aps.per minutę,ir jei kitą tilto ratą suka į kitą puse,tai vari lokas išvis nesuveikia,nes jis veikia nuo pusašių sukimosi skirtumo.

nu tokio pasipriesinimo tai tikrai nera. Jei vienas pusasis sukasi i viena puse, kitas i kita, tai ir yra pusasiu sukimosi skirtumas. Bet realiai gerotoriaus rotorius yra ant vieno pusasio, o jo korpusas ant satelitu dezes, tai kai satelitu deze laiko per kardana vietoje, o pusasis su gerotoriaus rotorium sukasi, tai vari-lokas uzspaudziamas. Suktu greiciau, jis butu dar stipriau uzspaudziamas. O vari-lokas pradeda kabintis net sukant rata rankom, pakelus tilta nuo zemes ir sukant ranka rata, po mazdaug pusantro pasisukimo kitas ratas pradeda suktis i ta pacia puse kaip ir sukamas. Ir gerotorius ne iscentrinis siurblys, jam dideliu apsuku nereikia, tepalas nesispaduzia, jei nera tepalo nubegimo, tai slegis gan greitai susikelia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei vienas ratas stovi,kitas sukasi,tai satelitų dėžutė sukasi žymiai greičiau už patį besisukantį ratą,nes kompensuoja stovintį ratą,tada ir slėgis sukyla siurblyje.

O kai t.a. suka vieną ratą atgal ,tada gal ir  gali sukelti kažkokį nedidelį slėgį,bet taip yra neutralizuojamas razdatkės ir galinio tilto pasipriešinimas,nes nesisuka kardanas.

Betkokiu atveju gerai paraižius saules į diskelius vari loke veikia didesnės jėgos ir jiems nieko nenutinka,t.a. tikrai nesulaužys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku as neturiu varilocku, bet seip bendram suoprociui bendrauju. vat ir idomu,  kai ratai sukasi i skirtingas puses (ant volu) tai sat dezute juk stovi vietoje, maz nesukelia  reikiamo slegio kad blokuot? o va naturoj kaip iprasta vienas stovi ,kitas sukasi, tai sukasi ir sat dezute ir blokuoja del to?   :scratch: ... atvirai pasakius nezinau tikro veikimo sio gerio 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku as neturiu varilocku, bet seip bendram suoprociui bendrauju. vat ir idomu,  kai ratai sukasi i skirtingas puses (ant volu) tai sat dezute juk stovi vietoje, maz nesukelia  reikiamo slegio kad blokuot? o va naturoj kaip iprasta vienas stovi ,kitas sukasi, tai sukasi ir sat dezute ir blokuoja del to?   :scratch: ... atvirai pasakius nezinau tikro veikimo sio gerio 

Jei į priekį sukant antrą ratą nesiblokuoja,stovint jau blokuojasi,tai atgal sukant dar stipriau blokuojasi.Logiškai taip gaunasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Kol nepamiršau, pasakysiu kaip man šiandien per TA tikrino stabdžius. Paklausė ar yra tilto blokavimai, tai pasakiau kad yra Varilokai. Tai įjungė stendui kažkokį "reversą" ir tada tikrino. Sukant mašiną ant volų, vienas ratas sukosi į vieną pusę, kitas į kitą. Aš tai nelabai išmanau, bet gal labiau nusimanantys pakomentuos ar toks tikrinimo būdas "žalingas".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol nepamiršau, pasakysiu kaip man šiandien per TA tikrino stabdžius. Paklausė ar yra tilto blokavimai, tai pasakiau kad yra Varilokai. Tai įjungė stendui kažkokį "reversą" ir tada tikrino. Sukant mašiną ant volų, vienas ratas sukosi į vieną pusę, kitas į kitą. Aš tai nelabai išmanau, bet gal labiau nusimanantys pakomentuos ar toks tikrinimo būdas "žalingas"

Nėra gerai, man ir Jonavoje ir Kėdainiuose dėjo į saloną printeri, nes žiūrėjo į katalogą kuriame yra instrukcija kaip tikrinti.

a10426398ab6.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

aš Kaune per visus TAC pervaziavau, visur  dabar sustate naujus stendus ir suko po viena rata, kito varianto nera. O su tuo "printeriu" tai kaip mano atveju, atvariau sausio pradzioj, visur ledas, tikrintojai sako, kaip ant tokio pavirsiaus patikrint stabdziu efektyvuma vazinejat ledu? todel ir sustate visur naujus stendus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

sveiki kiek skaiciau kad pas XJ   su 242 rasdatke 5 padeciu ka reikia daryti kad ji legviau issijunktu lauk, pakeiciau kryzmes prieki dabar isvis reikia ilgai zaisti ko issjungsi, o ir 4full time sunkiai isijungia. kur ieskoti galu.?

Redagavo amercia
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.