Pereiti prie turinio

Vari-Lok


gienka

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 311
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

vat man irgi idomu. jeigu razdatke ant 4HI turetu gi isspjaut masina.. o jei gudrus darbuotojas pastatytu ryciaga ant N ir jokiu bedu... o kas liecia tilto varilock? kiek ten vienas volas stovi,kol viena rata suka? pora sekundziu? ir idomu jis ant stabdzio ar laisvai stovi (volas) ? jeigu ant stabdzio, tai velgi, jei varilockas tvarkingas, tai per tas dvi sekundes irgi turetu jeepas lipt lauk... va tokie pamastymai :)

juk volai sukasi abu. Tai tikrina abu priekinius,arba abu galinius,tuo metu jokie titu varilokai nedirba. ,dirba tik razdatkei
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano kai pirmą kartą tikrino išspjovė taip, kad vos neįrombino į kitos mašinos galą. Išbalo senelis, papriekaištavo, kodėl neperspėjau dėl blokiruočių, atsakiau, kad turėtų patys nusimanyti kiekvieną dieną tikrindami mašinas. Nuo to laiko kiek važiavau, niekad ant volų nebesuko. Nors kontrolieriai vis kiti būdavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<...> atsakiau, kad turėtų patys nusimanyti kiekvieną dieną tikrindami mašinas.

 

Iš tikro tai taip - juk kai pažiūri kasdien eilės prie tų TA centrų, juk kasdien galybė mašinų pravažiuoja, tarp jų 4x4 visureigių tikrai ne vienas - jau tikrai turėtų būt susidūrę...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai ble ,tikraigi ,atjungia nuo dezes... nusigavaril biski as cia ant smugio :) teisingai, jei priekis neatjungiamas negali statyt ant volu....

p.s. Rafal, volai abu niekada is kart nesisuka. vienas pora sekundziu stovi kol pradeda suktis abu..

nezinau, gal neaiskiai parasiau, bet Kaune Raudondvario plente TEC pasistate tipo "naujoviskas" stakles ir mano jeepui suko po viena rata, t.y. vienas ratas stovi, kita suka ir tikrina stabdzius kiekvienam ratui atskirai. Va taip ir neislipa is volu, bet kaip suprantu, tiltams ir razdatkei tas sveikatos tikrai nepriduoda. Kai tikrino, net du kartus perklausiau ar tikrai jis zino ka daro ir ar nesulauzys man masinos, tikrintojas mane patikino, kad taip turi buti, o as, kadangi jeepa buvau ka tik nusipirkes,  juo ir patikejau, bet kuo labiau gilinuosi i sita reikala, tuo labiau isitikinu, kad jie dare neteisingai. Juo labiau, kad ir remonto instrukcijoje stabziu tikrinimas aprasytas taip:

"

(3)During road test, make normal and firm brake

stops in 25-40 mph range. Note faulty brake operation

such as low pedal, hard pedal, fade, pedal pulsation,

pull, grab, drag, noise, etc.

(4) Attempt to stop the vehicle with the parking

brake only (do not exceed 25 mph) and note grab,

drag, noise, etc."

 

gaila tik, kad instrukcijoje  neparasyta ko daryti negalima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet ir tai negerai jei ir vienas ratas stovi, nes tiltuose varilockai gi yra!! logiskai negalima, jei nebutu varilocku, tada lyg ir viskas gerai su tuo full time... paprasciausiai difas darytu savo darba ir tikrink sau po viena rata kiek nori.. ane? bet va su blokiruotem..hmm, nu vistiek turi lipt masina lauk is volu ... i tariu kad tai reikia pasakyt tikrintojams kad yra blokiruotes tiltuose...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei likusius tris ratus laiko, tai su vienu is volu neistrauksi. Kiek pamenu, as tikrintojui bent du kartus pasakiau apie blokiruotes, jis man aiskino, kad taip reikia daryti ir viskas. Tai taip ir gavosi, kad sukant viena rata net nenuspaudus stabdzio, stendo rodykle rode apie 1 . Zodziu, penktadieni reikes pervaziuoti technines apziuros centrus ir issiaiskinti kur gali patikrinti stabdyma su akselerometru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, mes tai žinome, o ką daryt jei taip tikrina? Pasiųsti juos velniop? Gi nepraeisi tech. apžiūros. Reik rasti punktą kur parašyta juodu ant balto ir įkiš jiems į dantis, tada tikrintų taip kaip priklauso. Net jei ir nesulūš tikrinant, bet bus jau pažeista, kaip paskui įrodysi, kad tai jų kaltė? Kas paskui atlygins nuostolius? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekaip nesuprantu kaip tai suka po vieną ratą ? Gal po viena ašį ?

va butent, kad po viena rata, t.y. vienas ratas stovi, kita suka ir ji matuoja, paskui kita rata, paskui pervaro ant gelines asies ir tikrina po viena rata paprasta stabdi, paskui ir rankini. Is viso 6  kartus prasuka po viena rata. Jei suktu po viena asi, tai JGC su triju padeciu razdatke bet kuriuo atveju isliptu is volu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia gal stipriai nusišnekėsiu, bet kiek skaičiau JGC varilokai susikabina tik nuo tam tikro greičio - lėtai (nežinau kokiu greičiu) sukant, jie nesusikabina, arba silpnai susikabina (žodžiu įklimpus ar pasikabinus reikia duot gazo kol gerai sukabinti varikokai ištempia). Tai pagalvojau - jei tie TA volai nedasisuka iki varilokų tvirto susikabinimo - gal ir nieko blogo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai varyk kur sunkvežimius tikrina, i tą liniją, ten tikrai suks ašį, o visureigius toje eilėje priima be jokių blatų, Vilniuje kai eilės būna prie lengvųjų tai visada varau sunkvežimių patikros juosta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei likusius tris ratus laiko, tai su vienu is volu neistrauksi. Kiek pamenu, as tikrintojui bent du kartus pasakiau apie blokiruotes, jis man aiskino, kad taip reikia daryti ir viskas. Tai taip ir gavosi, kad sukant viena rata net nenuspaudus stabdzio, stendo rodykle rode apie 1 . Zodziu, penktadieni reikes pervaziuoti technines apziuros centrus ir issiaiskinti kur gali patikrinti stabdyma su akselerometru.

nu gal vienas ratas ir nesugeba isvilkt auto is volu, bet vistiek itariu kad tikrintojas nezino visos blokiruotes politikos.. gal isivaizduoja kad stovi LSD kaip daugeliui visureigiu, ir daugiau nieko nenori girdet... ir kaip jam issaiskint kad dar geroturius yra, kuris priverstinai spaudzia diskelius?? itariu vaziuok ten kur neturi tu "chitru"volu, kur po viena rata tikrina.. nuvaziuok kur abu ratus suka, o ten jau privaletu turet akselerometra, ar kaip ten ji... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia gal stipriai nusišnekėsiu, bet kiek skaičiau JGC varilokai susikabina tik nuo tam tikro greičio - lėtai (nežinau kokiu greičiu) sukant, jie nesusikabina, arba silpnai susikabina (žodžiu įklimpus ar pasikabinus reikia duot gazo kol gerai sukabinti varikokai ištempia). Tai pagalvojau - jei tie TA volai nedasisuka iki varilokų tvirto susikabinimo - gal ir nieko blogo?

vari-lokai kabinasi net susukus vaira iki galo ir net is  leto vaziuojant girdisi kaip viena padanga siek tiek praslysta. Nebandei pasukioti rata pakeles visa auto? Apsuki pusantro karto rata rankom ir pradeda kabintis vari-lokas. Ir kuo didensis greiciu skirtumas, tuo stipriau kabinasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vari-lokai kabinasi net susukus vaira iki galo ir net is  leto vaziuojant girdisi kaip viena padanga siek tiek praslysta. Nebandei pasukioti rata pakeles visa auto? Apsuki pusantro karto rata rankom ir pradeda kabintis vari-lokas. Ir kuo didensis greiciu skirtumas, tuo stipriau kabinasi.

 

Kelis kartus buvo kad susukus vairą praslysta padanga, kažkaip nesusimąsčiau kad čia varilokai :) Buvau ir visą mašiną ant ožiukų pastatęs, sukiojau ratus po vieną - šiek tiek pasukus, kiti pradeda suktis. Tai turbūt veikia pas mane. Bet aš tiesiog galvojau gal nedideliu greičiu sukant gal jie tiek nesusikabina kad ispjautų mašiną, bet turbūt blogai galvojau....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, mes tai žinome, o ką daryt jei taip tikrina? Pasiųsti juos velniop? Gi nepraeisi tech. apžiūros. Reik rasti punktą kur parašyta juodu ant balto ir įkiš jiems į dantis, tada tikrintų taip kaip priklauso. Net jei ir nesulūš tikrinant, bet bus jau pažeista, kaip paskui įrodysi, kad tai jų kaltė? Kas paskui atlygins nuostolius? 

Teko varyti Kėdainiuose, Jonavoje, Ariogaloje, niekada nesuko ant volų- įdeda kažkoki printeri liepia isibėgėti ir staigiai stabdai ir t.p. rašo lėtėjimas m/s

 

5d00bd3e498d.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, buvau Kaune taikos prospekte, ten irgi dabar po vieną ratą suka, kalbėjau su tais tikrintojais, su pamainos meistru, sakė, kad pastatė naujas stakles,kurios gali sukti po vieną ratą ir akselerometro nebenaudoja. Nelabai jie žino nei kas tas vari-lokas ir nusišvilpt jiems ant blokiruotės, tipo "kiek tikrinom, nei vienas nesulūžo". Kaip supratau, bent Kaune niekur kitaip net netikrina. Kadangi taikos prospekte buvo didelė eilė, nuvariau į Raudondvario plentą ir patikrino po vieną ratą, nes nebera laiko kada aiškintis. Žodžiu, dabar vienintelis variantas laužant tiltą, kito varianto nėra. O Vari-lokas tiek jėgos neturi, kad prie tokio sukimosi greičio ištrauktų iš volų, bet kaip ir praeitą kartą, rato pasipriešinimą rodo ties pirma padala, o stabdis įspaudžia kažkur iki 5

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.