Pereiti prie turinio

Vari-Lok


gienka

Rekomenduojami pranešimai

Ne dvirati isradinejame o apie klampuma/skstuma kalbejome esant zemai ir aukstai temperaturai. Kad tepalo 75w140 yra ivairiu gamintoju ir taip aisku. Bet aciu uz nuorodas, manau kazkam tikrai pravers.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 311
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Taip sitas veikia ir veiks ir pila 75w90 ir vazineja bet gamintojas rekomenduoja 75w140. Pirmas skaicius skystumas esant zemai temperaturai, antras esant aukstai temperaturai. Grubiai sakant parodo kokias temperaturas atlaiko tepalas neprarandant savo savybiu. Susils reduktorius ir viskas OK nes abu tepalai 140, o esant saltam? Taip pat nepamirstam, kad nuo spaudimo suveikia blokavimas, gero diskai susispaudzia. Kaip tai atsiliepia ju ilgaamziskumui kai ipilsi per skysta ar per klampu? Tada atsiranda kalbos, kad Grandu tiltai blogi, visada uzia, blogai blokuoja :)

 

P.S. Tikrai nesiginciju ir jokiu budu nenoriu izeisti nei "JEEP-V8" nei kitu. Gerbiu visus kaip ir ju nuomones. Dabar auksciau pateikto klausmo autorius turi daug informacijos apie tepalu keitima tiltuose ir manau pasirinks sau tinkama varianta :-)

Apsirikau vienu skaičiumi - turėjo būti 75w140.

Tokie, kaip rekomenduoja gamintojas.

Pildavau priedą Mopar ir alyvą Fuchs Titan Synthopoid 75w140LSD. Puiki pilnai sintetinė alyva, gaminama ne iš atrabotkės. Puikus ir kainos/kokybės santykis.

Tiltai puikiai dirbo, nebyrėjo, varilokai veikė idealiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip sitas veikia ir veiks ir pila 75w90 ir vazineja bet gamintojas rekomenduoja 75w140. Pirmas skaicius skystumas esant zemai temperaturai, antras esant aukstai temperaturai. Grubiai sakant parodo kokias temperaturas atlaiko tepalas neprarandant savo savybiu. Susils reduktorius ir viskas OK nes abu tepalai 140, o esant saltam?  Taip pat nepamirstam, kad nuo spaudimo suveikia blokavimas, gero diskai susispaudzia. Kaip tai atsiliepia ju ilgaamziskumui kai ipilsi per skysta ar per klampu? Tada atsiranda kalbos, kad Grandu tiltai blogi, visada uzia, blogai blokuoja :)

 

P.S. Tikrai nesiginciju ir jokiu budu nenoriu izeisti nei "JEEP-V8" nei kitu. Gerbiu visus kaip ir ju nuomones. Dabar auksciau pateikto klausmo autorius turi daug informacijos apie tepalu keitima tiltuose ir manau pasirinks sau tinkama varianta :-)

Koks ten spaudimas?Kiek žinau reduktorius tepasi taškymo būdu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks ten spaudimas?Kiek žinau reduktorius tepasi taškymo būdu.

Va cia paaiskinta apie spaudima ir visa vari/hydra-loc veikima http://jeep.avtograd.ru/lockers/dana/gerodisk.htm

Gal ta ir turejome abu mintyje tik skirtingai issireiskem? Nebent turejai omenije senesni blokiruoties tipa track-loc o ne vari-loc/hydra-loc. Buvo tokie Grandai su 4.7L, nv242 deze ir tik gale buvo track-loc blokiruote.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užvedžiau diskusiją gerą.. :D

Mopar'o priedą jau siunčiuosi, tik tepalą kuri pirkti dar nenusprendžiau, Mopar'o labai brangus.. kažkokį kitą imsiu, žiūrėsim kas gausis po pakeitimo :)

Tai jau tikrai. Info prisirinksi daug. Ne vien apie tepala bet visa veikima. Tuoj iki pagrindiniu poru eisime (pagal tema juk :-) ), tada ziurek ne tik tepala supilsi bet ir perrinksi reduktoriu, sureguliuosi :-D

 

P.S. Visus puikiai suprantu ir visi juk mes ir teisus ir klystame. Tai normalu. Tiesiog gamintojas ne siaip sau sugalvoja skaiciu ir rekomenduoja.

Taip galima supilti kad ir stabdziu skysti i tiltus ir veiks ir blokuos ir netgi gerai :-) Esme kitame. Visi tepalai veiks tik jeigu zmones sako, kad supyle toki ar anoki (ne gamintojo rekomenduojama) ir sako - "as metus vazineju ir veikia" tai nereiskia, kad jis geras.

Kaip pvz. Metus gali vazineti dar venus o tada taiso nes uzti pradejo o jo draugas supyle gamintojo rekomenduojama ir jau penktus vazineja ir uzimo nera. Gamintojas juks pasirenka tilto veikima ilga ir jam pritaiko tepala. Nepamirskite, kad vari/hydro-loc blokiruote buvo ilgai kurta ir testuota, kol paleista i serijine gamyba.

Servise irgi sako, kad gamintojas toki rekomendoja bet pilame kitoki ir veikia bet juk nesako, kad veikia ilgai. O po dvieju metu zmogus remontuoja tilta negalvojant, kad tepalas blogas o kad jau guoliai blogi... nes ir ne nauja emiau ir panasiai... Nesusimasto. Ir tai ne vien su tiltais bet ir paskirstymo deze, ir greicio dezes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va cia paaiskinta apie spaudima ir visa vari/hydra-loc veikima http://jeep.avtograd.ru/lockers/dana/gerodisk.htm

Gal ta ir turejome abu mintyje tik skirtingai issireiskem? Nebent turejai omenije senesni blokiruoties tipa track-loc o ne vari-loc/hydra-loc. Buvo tokie Grandai su 4.7L, nv242 deze ir tik gale buvo track-loc blokiruote.

Čia hidra-loc,ir į ją tiršto tepalo nelabai įpilsi,greičiausiai pilasi skystas tepaliukas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jau tikrai. Info prisirinksi daug. Ne vien apie tepala bet visa veikima. Tuoj iki pagrindiniu poru eisime (pagal tema juk :-) ), tada ziurek ne tik tepala supilsi bet ir perrinksi reduktoriu, sureguliuosi :-D

 

P.S. Visus puikiai suprantu ir visi juk mes ir teisus ir klystame. Tai normalu. Tiesiog gamintojas ne siaip sau sugalvoja skaiciu ir rekomenduoja.

Taip galima supilti kad ir stabdziu skysti i tiltus ir veiks ir blokuos ir netgi gerai :-) Esme kitame. Visi tepalai veiks tik jeigu zmones sako, kad supyle toki ar anoki (ne gamintojo rekomenduojama) ir sako - "as metus vazineju ir veikia" tai nereiskia, kad jis geras.

Kaip pvz. Metus gali vazineti dar venus o tada taiso nes uzti pradejo o jo draugas supyle gamintojo rekomenduojama ir jau penktus vazineja ir uzimo nera. Gamintojas juks pasirenka tilto veikima ilga ir jam pritaiko tepala. Nepamirskite, kad vari/hydro-loc blokiruote buvo ilgai kurta ir testuota, kol paleista i serijine gamyba.

Servise irgi sako, kad gamintojas toki rekomendoja bet pilame kitoki ir veikia bet juk nesako, kad veikia ilgai. O po dvieju metu zmogus remontuoja tilta negalvojant, kad tepalas blogas o kad jau guoliai blogi... nes ir ne nauja emiau ir panasiai... Nesusimasto. Ir tai ne vien su tiltais bet ir paskirstymo deze, ir greicio dezes.

Stabdžių skysčio niekas nepila.Bet tepalo litras 20 eur.,tai sutik irgi nesamonė,20litų jau buvo brangus tepalas,visai neseniai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stabdžių skysčio niekas nepila.Bet tepalo litras 20 eur.,tai sutik irgi nesamonė,20litų jau buvo brangus tepalas,visai neseniai.

Dėl stabdziu skysciu visi suprato, kad juokavau tik Valdai tu nesupratai? :-) Juk pvz. rasiau.

Pirma tai tikrai nieks nieko nevercia pilti i tiltus. Yra gamintojo rekomendacijos, siunciau irgi nuorodas apie išvis visus skyscius, ju kiekius. Klausimo autorius nuoroda paziurejo/skaite info ten (taip supratau is jo laisku). Yra tokiu, kurie skaito ne nuo diskusijos pradzios ir del to nezino apie ka buvo kalbeta.

 

Kitaip sakant - yra gamintojo rekomendacijos o ką pilti ir uz kokią kaina tai jau pasirenka kiekvienas sau. Ar yra tokiu, kuriems pasirode, kad yra verciami kazka pilti? :-) Manau ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.