Mive Atrašyta Sausio 15, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2016 Kaip paduosi į teismą , jei nėra akivaizdžių sulaužymo įrodymų? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Sausio 15, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2016 Už neteisingą autotrasporto stabdymo sistemos tikrinimą esant Quattro sistemai, esant net bent vienai blokiruotėj tilte Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Sausio 15, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2016 Už neteisingą autotrasporto stabdymo sistemos tikrinimą esant Quattro sistemai, esant net bent vienai blokiruotėj tilteToks punktas yra ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Sausio 15, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2016 Drąsiai galima duot į teismą ir nugrežt kad kita kart žinotuLabai jau greitas Dariau duoti i teisma... Jeigu yra norima tiksliai zinoti kaip sia situacija siulo spresti gamintojas ar ne logiskiau butu parasyti paklausima gamintojui kaip turetu buti tikrinami stabdziai esant Varilokam's gavus atsakyma ir pries technine apziura informuoti apie gamintojo pateikiama infomacija/rekomendacija kas galima ir kas negalima esant tokiai sistemai tiltuose. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Bet tai pala, o ne geriau tada visą tiltą sukt? (abu priekinius ar abu galinius ratus). Kiek pamenu Aleksote prie Jutos suka vieną ašį..Ne, ne geriau - laužys razdatkės blokiruotę, kuri veikia tuo pačiu principu, kaip variloc'as. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Sukant gi po viena rata lauzo ir tilto variloka ir razdatkes mechanizma. Juk kitas ratas stovi kietai, tai per satelitus suks ir kardana. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 (redaguota) Tai va, buvau Kaune taikos prospekte, ten irgi dabar po vieną ratą suka, kalbėjau su tais tikrintojais, su pamainos meistru, sakė, kad pastatė naujas stakles,kurios gali sukti po vieną ratą ir akselerometro nebenaudoja. Nelabai jie žino nei kas tas vari-lokas ir nusišvilpt jiems ant blokiruotės, tipo "kiek tikrinom, nei vienas nesulūžo". Kaip supratau, bent Kaune niekur kitaip net netikrina. Kadangi taikos prospekte buvo didelė eilė, nuvariau į Raudondvario plentą ir patikrino po vieną ratą, nes nebera laiko kada aiškintis. Žodžiu, dabar vienintelis variantas laužant tiltą, kito varianto nėra. O Vari-lokas tiek jėgos neturi, kad prie tokio sukimosi greičio ištrauktų iš volų, bet kaip ir praeitą kartą, rato pasipriešinimą rodo ties pirma padala, o stabdis įspaudžia kažkur iki 5Nepykite, bet tai argumentuoto kalbėjimo patirties trūkumo problema. Reikia be pykčio, be nereikalingų emocijų, be arogancijos argumentuotai išdėstyti, kuo šios markės viseureigių ratų pavara skiriasi nuo kitų populiariausių visureigių paminint skirtingų markių ar modelių ypatumus, pabrėžiant, kodėl jų stabdžius galima taip tikrinti, o JGC ne. Pvz.: absoliuti dauguma turi tarpašinį diferencialą, todėl tiltams perduodamas sukimo momentas pasisikirsto, kaip tiltuose ratams. Tarpašinio diferencialo blokavimas įjungiamas iš salono rankiniu būdu (rankena, arba mygtuku) Dauguma visreigių (pvz. Opel Frontera, Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero) neturi tarpratinių blokiruočių. Jie galiniuose tiltuose turi LSD, kuris neblokuoja ratų, tik apriboja galimybę laisvai suktis vienam ratui, o priekiniai ratai užrakinami rankiniu būdu mechaniniais užraktais. Tarpratines blokiruotės turi tik "rimti" visureigiai TLC80, MB G klasės, bet jos įjungiamos rankiniu būdu mygtuku iš salono. JGC WJ buvo sumontuota visiškai naujoviška pilnai automatinė ratų blokavimo sistema (kad bukesniam vairuotojui, arba jį vairuojančio moteriai nereiktų sukti galvos kada įjungti, nepamiršti išjungti).Ji veikia alyvos slėgiu sukuriamu paties reduktoriaus viduje, ir ratus blokuoja iki 100% suvienodinant ratų sukimosi greičius. Kadangi tai autonomiškai veikianti ir vairuotojo neįtakojama sistema, jos išjungti ar kitaip įtakoti jos veikimą neįmanoma. Tad atsiradus sukimo momentui viename rate, suveikia sistema ir priverstinai jungia kitą ratą. Kadangi nesukamo rato sukibimas su pagrindu labai geras, blokiruotė neturi tiek jėgos priversti jį suktis ir išjudinti automobilį iš vietos, bet tai reiškia kad vyksta superintensyvus dėvėjimasis pačioje blokiruotėje, kad gali privesti prie nepataisomo blokiruotės gedimo. Maždaug taip reikėtų pasakoti. Jei jūsų automobilį tikrinančiam kontrolieriui neįdomu, arba jis nekreipia į tai dėmesio, reikia ramiu balsu paprašyti pakviesti vyr.kontrolierių arba padalinio vadovą ar kitą atsakingą asmenį, bei išdėstyti visą teoriją iš naujo. Taip pat reikia nepamiršti paminėti, kad šių mašinų stabdžiai "kituose miestuose" tikrinami tik akselerometras net nebandant to daryti ant stendo (paminėkite bet kurio kito didesnio miesto pavadinimus, ir kad šio fakto šaltinis - analogiškus visureigius turinčiu žmonių bendruomenė - klubas). Galima net atsargiai balsu suabejoti: - gal ten kontrolieriai labiau patyrę, daugiau tokių Jeep matę... Taip neįžeisite kontrolieriaus, bet susvyruos jo vidinis nusistatymas, kad jis čia geriausiai viską išmano. Redagavo Sausio 16, 2016 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Sukant gi po viena rata lauzo ir tilto variloka ir razdatkes mechanizma. Juk kitas ratas stovi kietai, tai per satelitus suks ir kardana.nu ne, nesuks kardano.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Labai jau greitas Dariau duoti i teisma... Jeigu yra norima tiksliai zinoti kaip sia situacija siulo spresti gamintojas ar ne logiskiau butu parasyti paklausima gamintojui kaip turetu buti tikrinami stabdziai esant Varilokam's gavus atsakyma ir pries technine apziura informuoti apie gamintojo pateikiama infomacija/rekomendacija kas galima ir kas negalima esant tokiai sistemai tiltuose.Aš gamintojo informacija žinau, todėl 100% esu garantuotas savo sėkme, va tik kokią kompensaciją prašyti net ir pastačius ant netinkančio stendo, ar tiesiog laukt kad tai užtruktu kokias 2 min ir nuo to tik didėtu kompensacijos dydis € Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Suks,kitu atveju su kujovais variliockais is vietos nepajudesi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 nu ne, nesuks kardano..Jei abu ratai suksis, tai suks kardaną. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Turi suktis ir viena sukant o kitam stovint tvirtai. Juk tada ziurint is kitos puses sukant kardana ir abudu ratus tvirtai laikant,kardanas suktusi,ratai ne. Nelogiska. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Bet vienas ratas tai nesisuka Pažiūrėk YouTube kaip difas veikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Jei abu ratai suksis, tai suks kardaną.tai suprantama, jei abu suksis, tai suks kardana... jei viena suksi ( bet kuri) paeiliui, nesuks kardano... as ta puikiai suprantu... bet kai kas nesupranta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Gal tiesiog reikia čia rašyt info kur (iš patirties) tikrina normaliai su akselerometru ir dalintis tų centrų kontaktais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Dėl tų TA laužymų, aš suabejojau ar tikrai ten toks peilis tai sistemai.. Netgi jei sakykim išspjauna iš volų - ar tai daro kokią nors žalą tiltam/razdatkei? Negi panašios sąlygos negali susidaryt ir bekelėj?, sistema turėtų tai atlaikyt. Čia gana neblogai patestuoja Quadra-Drive su komentarais, ties 2:40 yra vieta kur duoda daug gazo ir ilgokai, bet priekiniai ratai neištempia, nors net nesisuka:https://www.youtube.com/watch?v=i0bKtjvnM8YTaip pat video paminėta, kad priekinis diferencialas susikabina daug silpniau nei galinis. P.S. jei jau visai vilties nėra ir visi TA centrai laužo, o mašiną norisi pasaugot, čia šovė toks sprendimas į galvą - pasikeist tiltuose tepalus į naujus, bet nesupilt Mopar LS priedo; Tada praeini TA su nesusikabinančiais varilokais, o grįžęs susipili į tiltus LS priedus Toks variantas visai galimas, ir aš gal net išbandysiu, nes man kaip tik neprošal jau pasikeist tiltuose tepalus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Be modifikaroriaus irgi susikabina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Bet spėju daug silpniau? Taip stipriai gal nesukabintų ir nesudėvėtų varilokų? (dar šitam forume vienam žmogui buvo, kad jam neveikė varilokai, užteko priedą supilt, pradėjo viskas veikt)Tai gal tada nepilnai tiltus pripilt tepalo, o grįžus dasipildyt normaliai su LS priedu? (aišku jei žalos tai nepadarys kol iki TA nuvažiuosi).Čia tokie pusiau ant bajerio pasvarstymai, bet įdomu ar realiai pasiteisintų Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 (redaguota) tai suprantama, jei abu suksis, tai suks kardana... jei viena suksi ( bet kuri) paeiliui, nesuks kardano... as ta puikiai suprantu... bet kai kas nesupranta Tai pasakykite kur dings sukimo momentas suteiktas sukamam ratui? Juk pusasis auks satelita. Kitas ratas tureru buti pakeltas kaip min. Senesni jeepioriai uz mane o pievas rasot:). Redagavo Sausio 16, 2016 Rafal Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Be modifikatoriaus dar blogiau. Juk modifikaturius suteikia kad diskeliai prasisuktu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 Bet vienas ratas tai nesisuka Pažiūrėk YouTube kaip difas veikia.Zinau kaip difas veikia. Pasikelk viena rata ant domkrato ir prasuk ji.paziurek kas gausis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Sausio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 16, 2016 jo, sorry, bratka .. as galvoju kodel pas mane nesisuka kardanas, kiek sukineta pakelus rata, be skaiciaus.. blyn uzmirsau, pas mane gi nera satelitu! jo, jei difas gamyklinis, vienam ratui stovint ant zemes, kita sukant ranka, kardanas turi suktis... norint kad nesisuktu kardanas, turi but pakelti abu ratai ir sukant viena, kitas turi suktis atgal.. va tada kardanas stoves vietoj... bet zinoma diffas turi but "OPEN" tipo.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Sausio 17, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2016 nu ir ka ten kalbejimu pakeisi? As kalbejau su jais graziai, paaiskinau, ju asakymas - "atsiprasome, tada mes jums padeti negalime, nes neturime kitu priemoniu". Jie elgiasi pagal instrukcijas ir vien del to, kad su jais graziai pakalbesi, tikrai nedarys jie kitaip, nei parasyta. Sako, bandyk kreiptis i valdzia, nes mes kitaip daryti negalime. Niekas gi nevercia eiti apziura, nenori, gali neduoti masinos lauzyti, bet apziuros irgi neturesi. O man masina siaip reikalinga...Nepykite, bet tai argumentuoto kalbėjimo patirties trūkumo problema.Reikia be pykčio, be nereikalingų emocijų, be arogancijos argumentuotai išdėstyti, kuo šios markės viseureigių ratų pavara skiriasi nuo kitų populiariausių visureigių paminint skirtingų markių ar modelių ypatumus, pabrėžiant, kodėl jų stabdžius galima taip tikrinti, o JGC ne. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Sausio 17, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2016 Man dar ne taip greit TA, bet aš varysiu greičiausiai Aleksote, Kaune, tai irgi per dokumentų tvarkymą prieš apžiūrą paklausiu.. Tai aišku, gali būt kad jie neturi kitų priemonių, tada tiesiog nepraeisi apžiūros.. Kažin oficialus atstovas - "Autobrava", neturi kokių rekomendacijų? Juk naujų Jeep'ų, kol dar su garantija, jie nelabai norėtų duot TA laužyt, po to privažiuotų pas juos su sulaužytais tiltais.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Sausio 17, 2016 Dalintis Atrašyta Sausio 17, 2016 Tai pasakykite kur dings sukimo momentas suteiktas sukamam ratui? Juk pusasis auks satelita. Kitas ratas tureru buti pakeltas kaip min. Senesni jeepioriai uz mane o pievas rasot:).taip, tu teisus. Tikrinant stabdzius, kai vienas ratas sukamas, kitas sukasi i priesinga puse, nes kardana per razdatke laiko. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar