Mortal Atrašyta Kovo 4, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 kaip tikrinti ar tiltai su varilokais ar be? pakialiam ant keltuvo ir sukam ratus? o mašina ant P ar ant DRIVE? Užvesta ar ne? o ar daug reikalinga perdarymų kad pastatyti tiltus su varilokais į pvz quadratrac2 arba į selecttrac Bandyk ant P prasukt ratus, jei suksis - pakliusi i gineso rekordu knyga Jei rimtai, tai atsakymas vienu postu auksciau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Smmeska Atrašyta Kovo 4, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 dyzelini granda su varilokais sunku rast... Geriausia iseitis tiltu keitimas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mmarko Atrašyta Kovo 4, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2014 dyzelini granda su varilokais sunku rast... Geriausia iseitis tiltu keitimas.Va prašom, keičiate dėžę ir pirmyn, arba donoras tiltams Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rav4ik Atrašyta Kovo 5, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2014 Čia pakankamai detaliai viskas aprašyta: http://www.wjjeeps.com/tcases.htm Gali būti, kad EU rinkoj kažkas kitaip buvo, bet man kiek žiūrėjau viskas atitiko. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Kovo 6, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2014 pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 6, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2014 (redaguota) pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai? razdatke kiek suprantu triju padeciu? tai turetu uzblokuot razdatke ir spjaut bolida is volu :scratch:/> ar razdatke i N padeti pastato.. Redagavo Kovo 6, 2014 shirokas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Kovo 6, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2014 pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai?maniskis toks pat TA stabdziu ant stendo nepatikrino tikrino su aparateliu ant kilimelio po kojom pasidejo o man liepe pirmyn atgal pavazineti ir pastabdineti tap pat ir rankini ziurejo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Kovo 6, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2014 pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai?Jei razdatkė 3 padėčių tai tas tikrintojas dundukas, nes pas juos jau duombazei turi būti parašyta kad tikrinti reik su aparatėliu, turėjau grandą 5.2 tai nustebau kad jau nieko nesakius žinojo kaip tikrinti, o aš laukiau kad galėsiu aprėkti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Kovo 6, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2014 Pas mane razdatke 3 padeciu, pavaru deze pastate i N ir suko po viena rata, o kai po viena suka, tai matomai vari-lokas neturi tiek jegos prie tokio rato greicio, kad istrauktu is stakliu. Zodziu, kita karta zinosim ir neleisim masinos lauzyti per apziura Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Kovo 7, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 7, 2014 (redaguota) Reiskia pas tave pasibaige varilokai, jei nenuspjauna masinos nuo stendo. Jau anksciau rasiau, kad perbalo bicas TA darbuotojas, kai bande mano dzipo stabdzius patikrinti ant volu, o sudirbus blokiruotems masina soko i prieki taip, kad vos neipiso i priekyje ant kito stendo buvusia masina. Tada nuejo atsinese mobilu prietaisa, kuris matuoja pagreiti stabdant ir prasuko pora ratu aiksteleje su staigiais pastabdymais. Redagavo Kovo 7, 2014 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Kovo 7, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 7, 2014 tai gal pas tave suko abu ratus is karto, nes man jis aiskino, kad pas juos stendas naujas ir tipo taip reikia tikrinti, tai suko po viena rata. Del vari-loko tai manau, kad jis pas mane veikia, bandziau ant pakeltos masinos sukti, tai truputi pasukus ratai pradeda i ta pacia puse suktis. Be to man keite priekinio reduktoriaus chvastavyko guoli, buvo ji isarde meistrai ir sake, kad su vari-loku tikrai viskas ok. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Kovo 7, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 7, 2014 Na jei tikrinaisi, tai gal ir gerai viskas su varilokais. Man tikrino abu ratus uzvare ant volu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 7, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 7, 2014 kaip suprast "abu ratai ant volu" suko "po viena rata"?? taigi visada abu ratai buna ant volu, tik jungiasi ne vienu metu (kairysis volas pradeda suktis mazdaug po poros sekundziu) vat ,kaip as suprantu, ir yra tas negerumas tikrinant su varilokais tiltus... o ka reiskia suko po viena rata.. nesupratau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Kovo 8, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2014 Kaune raudondvario plente jie ten kazkokias naujas stakles pasistate, su kuriomis gali sukti po viena rata atskirai. Mano jeepui jie taip ir dare. Uzvaro asi ant volu, pradzioj prasuka viena rata, isbando stabdi, paskui prasuka kita, isbando ir tap su visais ratais atskirai. Tai kai taip suka po viena rata, jis ir neislipa is stakliu. Bet mano supratimu tai konkretus vari-loku drozimas, nes sukant taip viena rata, ant stakliu parodymu matosi, kad jis sukasi su pakankamai dideliu pasipiresinimu. Nezinau kokiais vienetais jie ten matuoja, bet kai tipo laisva eiga sukasi, rodykle stovi kazkur ant 1 ar net daugiau, o kai uzspaudzia stabdi, volas sustoja kazkur prie 2.5. Idomu, gal yra kur nors gamintojo aprasyta metodika kaip tokiam turi buti tikrinami stabdziai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 8, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2014 nu tai vistiek turetu islipt is volu, kai vienas ratas tik sukamas.. pagal vaizda ka parasei tai varilokams kirdyk.. arba tik tepalas neteisingas supiltas... cia gi taip daro kad kardanas nesisuktu ir neuzrakintu tarpasinio (as taip suprantu) o del variloku nu neturetu sukt tik vieno rato Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Kovo 8, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2014 (redaguota) Del vari-loku tai as net neabejoju, kad jie veikia kaip priklauso, jau rasiau, kad meistrai, kurie uzsiima diferencialu remontais, iseme tikrino. Kitas dalykas. Gaila nemaciau kaip jis atrodo ir neradau niekur aprasyta kaip jis veikia, bet vien is pavadinimo 'vari-lok progressive' suprantu, kad sukabinimo jega dideja didejant greicio tarp ratu skirtumui. Tai jei suka nedideliu greiciu, del to jis neislipa is volu. Tai vat ir kyla klausimas, gal ji ir vsai galima taip tikrinti, nekas nematet, gal kokioj serviso istrukcijoj yra aprasyta kaip ant tokio tikrinti stabdzius? Redagavo Kovo 8, 2014 Rytisss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Kovo 10, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 10, 2014 Taigi rasiau, kaip tikrina. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
-Eimas Atrašyta Kovo 17, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 17, 2014 o XJ modeliuose ėjo vari-lockai? kai atleido jeepas priekabos iš vietos nepaėmė ir mačiau, kad sukasi tik vienas priekinis, o kitas galinis priešingos pusės ratai, jei pajuda tada jau visi keturi eina ar aš nemoku tinkamai panaudoti jeepo? po to atkabinus priekabą ir perstačius džipą su palėtintoju šiaip ne taip pajudėjom. Dar klausimas biški OT bet kur yra trans power ir comfort pasirinkimas, ką power funkcija duoda? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Kovo 17, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 17, 2014 Nėjo varilokai, priekyje tuščia, o gale tuščia arba LSD Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Kovo 17, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 17, 2014 o XJ modeliuose ėjo vari-lockai? kai atleido jeepas priekabos iš vietos nepaėmė ir mačiau, kad sukasi tik vienas priekinis, o kitas galinis priešingos pusės ratai, jei pajuda tada jau visi keturi eina ar aš nemoku tinkamai panaudoti jeepo? :D/> po to atkabinus priekabą ir perstačius džipą su palėtintoju šiaip ne taip pajudėjom. Dar klausimas biški OT bet kur yra trans power ir comfort pasirinkimas, ką power funkcija duoda? Power - automatas perjungia pavaras esant didesnems apsukoms. Skirta tipo priekaboms tempti ar siaip prie didesniu apkrovu naudoti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
-Eimas Atrašyta Kovo 18, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2014 o offroade naudojat D funkcija ar pasirenkat kur 1-2 pavara ant automato? ar nėra skirtumo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 18, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2014 nematau prasmes jungti i 1-2 pavaras.. nu koks tikslas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lincas Atrašyta Kovo 18, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2014 nematau prasmes jungti i 1-2 pavaras.. nu koks tikslas? Kartais tenka nemaza atstuma pavaziuot pazliugusia pieva vienodu greiciu.Tokiu atveju meta i aukstesni begi,krenta apsukos/galia.Vat tokiu atveju gerai fiksuoti kad nemestu i aukstesnius begius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Kovo 18, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2014 Kartais tenka nemaza atstuma pavaziuot pazliugusia pieva vienodu greiciu.Tokiu atveju meta i aukstesni begi,krenta apsukos/galia.Vat tokiu atveju gerai fiksuoti kad nemestu i aukstesnius begius. tegu meta,negi tau del to galva skauda? automatas sudirba milisekunde, kai jam reikia... nu niekada nepajauciau galios ar apsuku kritimo (automatas -jega)... mano manymu 1-2 pavaros reikalingos tada kai sunkiai tempi ir(arba)nera ratams galimybes prasisukti... koseje buna pasieki ir autostradini greiti vietoj stovedamas tai tegul buna ta trecia ketvirta pavara, negi gaila Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Kovo 18, 2014 Dalintis Atrašyta Kovo 18, 2014 tegu meta,negi tau del to galva skauda? automatas sudirba milisekunde, kai jam reikia... nu niekada nepajauciau galios ar apsuku kritimo (automatas -jega)... mano manymu 1-2 pavaros reikalingos tada kai sunkiai tempi ir(arba)nera ratams galimybes prasisukti... koseje buna pasieki ir autostradini greiti vietoj stovedamas :D/> tai tegul buna ta trecia ketvirta pavara, negi gaila :)/>Ne tik Dariau, aš taip pat naudojuos tom pavarom kas neprarast galios arba kad staigiau prieš posūki permestu žemesnę pavarą ir pastatyti jeepa posukyje skersa kad ir išėjimas būtu greitas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar