Pereiti prie turinio

Vari-Lok


gienka

Rekomenduojami pranešimai

kaip tikrinti ar tiltai su varilokais ar be? pakialiam ant keltuvo ir sukam ratus? o mašina ant P ar ant DRIVE? Užvesta ar ne? o ar daug reikalinga perdarymų kad pastatyti tiltus su varilokais į pvz quadratrac2 arba į selecttrac

 

Bandyk ant P prasukt ratus, jei suksis - pakliusi i gineso rekordu knyga :) Jei rimtai, tai atsakymas vienu postu auksciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 311
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai?

 

 

razdatke kiek suprantu triju padeciu? tai turetu uzblokuot razdatke ir spjaut bolida is volu :scratch:/> ar razdatke i N padeti pastato..

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai?

maniskis toks pat TA stabdziu ant stendo nepatikrino tikrino su aparateliu ant kilimelio po kojom pasidejo o man liepe pirmyn atgal pavazineti ir pastabdineti tap pat ir rankini ziurejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane overlandas 2004 metu 2.7, vari-lok'ai abiejuose tiltuose yra. Tik man klausimas pasistojo kaip su stabdziu tikrinimais einant apziura? Jie man uzsivare ant stakliu ir suko po viena rata. Tikrinant matesi, kad ratai sukasi su pakankamai dideliu pasipriesinimu, sukant laisva eiga rodykle buvo virs 1 padalos. Pradzioj dar mazai zinojau apie sita varianta, bet vis tiek as jo net kelis kartus uzklausiau ar garantuoja, kad jis man nesulauzys masinos. Tikrintojas mane patikino, kad zino ka daro, bet kuo toliau, tuo labiau galvoju, kad toks tikrinimas yra razdatkes ir vari-loku lauzymas. Kaip tokiam variantui turi buti teisingai tikrinami stabdziai?

Jei razdatkė 3 padėčių tai tas tikrintojas dundukas, nes pas juos jau duombazei turi būti parašyta kad tikrinti reik su aparatėliu, turėjau grandą 5.2 tai nustebau kad jau nieko nesakius žinojo kaip tikrinti, o aš laukiau kad galėsiu aprėkti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane razdatke 3 padeciu, pavaru deze pastate i N ir suko po viena rata, o kai po viena suka, tai matomai vari-lokas neturi tiek jegos prie tokio rato greicio, kad istrauktu is stakliu. Zodziu, kita karta zinosim ir neleisim masinos lauzyti per apziura

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiskia pas tave pasibaige varilokai, jei nenuspjauna masinos nuo stendo. Jau anksciau rasiau, kad perbalo bicas TA darbuotojas, kai bande mano dzipo stabdzius patikrinti ant volu, o sudirbus blokiruotems masina soko i prieki taip, kad vos neipiso i priekyje ant kito stendo buvusia masina. Tada nuejo atsinese mobilu prietaisa, kuris matuoja pagreiti stabdant ir prasuko pora ratu aiksteleje su staigiais pastabdymais.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gal pas tave suko abu ratus is karto, nes man jis aiskino, kad pas juos stendas naujas ir tipo taip reikia tikrinti, tai suko po viena rata. Del vari-loko tai manau, kad jis pas mane veikia, bandziau ant pakeltos masinos sukti, tai truputi pasukus ratai pradeda i ta pacia puse suktis. Be to man keite priekinio reduktoriaus chvastavyko guoli, buvo ji isarde meistrai ir sake, kad su vari-loku tikrai viskas ok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip suprast "abu ratai ant volu" suko "po viena rata"?? taigi visada abu ratai buna ant volu, tik jungiasi ne vienu metu (kairysis volas pradeda suktis mazdaug po poros sekundziu) vat ,kaip as suprantu, ir yra tas negerumas tikrinant su varilokais tiltus... o ka reiskia suko po viena rata.. nesupratau :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaune raudondvario plente jie ten kazkokias naujas stakles pasistate, su kuriomis gali sukti po viena rata atskirai. Mano jeepui jie taip ir dare. Uzvaro asi ant volu, pradzioj prasuka viena rata, isbando stabdi, paskui prasuka kita, isbando ir tap su visais ratais atskirai. Tai kai taip suka po viena rata, jis ir neislipa is stakliu. Bet mano supratimu tai konkretus vari-loku drozimas, nes sukant taip viena rata, ant stakliu parodymu matosi, kad jis sukasi su pakankamai dideliu pasipiresinimu. Nezinau kokiais vienetais jie ten matuoja, bet kai tipo laisva eiga sukasi, rodykle stovi kazkur ant 1 ar net daugiau, o kai uzspaudzia stabdi, volas sustoja kazkur prie 2.5. Idomu, gal yra kur nors gamintojo aprasyta metodika kaip tokiam turi buti tikrinami stabdziai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tai vistiek turetu islipt is volu, kai vienas ratas tik sukamas.. pagal vaizda ka parasei tai varilokams kirdyk.. arba tik tepalas neteisingas supiltas... cia gi taip daro kad kardanas nesisuktu ir neuzrakintu tarpasinio (as taip suprantu) o del variloku nu neturetu sukt tik vieno rato :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del vari-loku tai as net neabejoju, kad jie veikia kaip priklauso, jau rasiau, kad meistrai, kurie uzsiima diferencialu remontais, iseme tikrino. Kitas dalykas. Gaila nemaciau kaip jis atrodo ir neradau niekur aprasyta kaip jis veikia, bet vien is pavadinimo 'vari-lok progressive' suprantu, kad sukabinimo jega dideja didejant greicio tarp ratu skirtumui. Tai jei suka nedideliu greiciu, del to jis neislipa is volu. Tai vat ir kyla klausimas, gal ji ir vsai galima taip tikrinti, nekas nematet, gal kokioj serviso istrukcijoj yra aprasyta kaip ant tokio tikrinti stabdzius?

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o XJ modeliuose ėjo vari-lockai? kai atleido jeepas priekabos iš vietos nepaėmė ir mačiau, kad sukasi tik vienas priekinis, o kitas galinis priešingos pusės ratai, jei pajuda tada jau visi keturi eina ar aš nemoku tinkamai panaudoti jeepo? :D po to atkabinus priekabą ir perstačius džipą su palėtintoju šiaip ne taip pajudėjom. Dar klausimas biški OT bet kur yra trans power ir comfort pasirinkimas, ką power funkcija duoda?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o XJ modeliuose ėjo vari-lockai? kai atleido jeepas priekabos iš vietos nepaėmė ir mačiau, kad sukasi tik vienas priekinis, o kitas galinis priešingos pusės ratai, jei pajuda tada jau visi keturi eina ar aš nemoku tinkamai panaudoti jeepo? :D/> po to atkabinus priekabą ir perstačius džipą su palėtintoju šiaip ne taip pajudėjom. Dar klausimas biški OT bet kur yra trans power ir comfort pasirinkimas, ką power funkcija duoda?

 

Power - automatas perjungia pavaras esant didesnems apsukoms. Skirta tipo priekaboms tempti ar siaip prie didesniu apkrovu naudoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nematau prasmes jungti i 1-2 pavaras.. nu koks tikslas?

 

Kartais tenka nemaza atstuma pavaziuot pazliugusia pieva vienodu greiciu.Tokiu atveju meta i aukstesni begi,krenta apsukos/galia.Vat tokiu atveju gerai fiksuoti kad nemestu i aukstesnius begius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kartais tenka nemaza atstuma pavaziuot pazliugusia pieva vienodu greiciu.Tokiu atveju meta i aukstesni begi,krenta apsukos/galia.Vat tokiu atveju gerai fiksuoti kad nemestu i aukstesnius begius.

 

tegu meta,negi tau del to galva skauda? automatas sudirba milisekunde, kai jam reikia... nu niekada nepajauciau galios ar apsuku kritimo (automatas -jega)... mano manymu 1-2 pavaros reikalingos tada kai sunkiai tempi ir(arba)nera ratams galimybes prasisukti... koseje buna pasieki ir autostradini greiti vietoj stovedamas :D tai tegul buna ta trecia ketvirta pavara, negi gaila :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tegu meta,negi tau del to galva skauda? automatas sudirba milisekunde, kai jam reikia... nu niekada nepajauciau galios ar apsuku kritimo (automatas -jega)... mano manymu 1-2 pavaros reikalingos tada kai sunkiai tempi ir(arba)nera ratams galimybes prasisukti... koseje buna pasieki ir autostradini greiti vietoj stovedamas :D/> tai tegul buna ta trecia ketvirta pavara, negi gaila :)/>

Ne tik Dariau, aš taip pat naudojuos tom pavarom kas neprarast galios arba kad staigiau prieš posūki permestu žemesnę pavarą ir pastatyti jeepa posukyje skersa kad ir išėjimas būtu greitas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.