lee- Atrašyta Sausio 29, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2008 tik neaisku man kas ja jungia? manualo negaunu reiks bandyt po masina pgulet Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Sausio 29, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2008 Ko gero bus varikliukas elektrinis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
blablabla Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 tik neaisku man kas ja jungia? manualo negaunu reiks bandyt po masina pgulet kazkur skaiciau, kad kurdami nauja l200 gamintojai panaudojo pajero agregatus artai ju konstrukcinius sprendimus (tiltai, super select razdatke, blokiruote), todel galima pabandyti 2 arba 3 kartos pajero manuale paziuret kaip ten kas ir kodel jungiasi (kurybiniai sprendimai turetu buti tie patys) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 Ir senam L200 buvo blokiruote paciam pigiausiam modely is kurie siule Lietuvoje... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 Ką aš žinau. Lyg ir gerai būdavo tos blokyruotės. Uošvis unimoge sujungdavo visas kiek yra, vairą paleisdavo (bo ar taip ar taip nebesivairuodavo ten niekas), gazas- dugnas ir lipdavo jis iš betkokio š....O unimoge kaip įtariu blokyruotė ne tik gale. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andr Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 TLC 90 serijos naujesniu metu eina su galinio tilto blokiruote (el. varikliukas), MP II taip pat (su super select AWD sistema) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ezysasa Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 nebalamutinkit zmogaus. Kas pirmas pasakys, kad blokiruote neduoda naudos, tam isdursiu aki Skaiciais gal tai ir 20 proc, kaip Deivis sake, bet tai yra laaabai daug. aisku, priekyje jos gali ir nebuti, o gale tai didelis privalumas ir jokia ten sudina LSD, pusiau veikianti, o "griezta", geriausia valdoma, o ne veikianti nuo rato prasisukimu, automatiskai susiblokuojanti ir panasiai... Jei leidzia finansai, pirk i gala ir pajusi skirtuma. Prie akies durimo prisidesiu ir AS! Priekine blokiruote yra naudinga ir reikalinga. Vazinejau su TLC70 isidejes ARB blokiruotes i abu tiltus. Tai yra isties nepakartojamas jausmas, kada automobilis ygauna daug didesni pravazuma deka to, kad sukasi visi 4 ratai vienu metu. Taciau DEMESIO! Jeigu nesate gerai ivaldes visureigio, tai vien tik naudojimasis galine blokiruote kardinaliai keicia valdomuma, o jeigu sujungsite abi blokiruotes valdomumas lieka minimalus. Todel (gal cia sportininkai ir nesutiks su mano kaip turisto patirtimi) as siulyciau jungti blokiruotes tik tuo atveju, kai iki sudetingos vietos yra like dar kokie 5-10 metru ir jusu visureigis turi pakankamai inercines jegos visais keturiais ratais isipjauti i ta mesla ir neprarandant judejimo testi kelia iki kietos dangos. Del Deivio teiginio apie nepatikimuma, tai man per 8 metus naudojimosi priekine blokiruote neteko keisti nei vienos granatos. Varzybose turistinese esu dalyvavaes. Taciau savo akimis esu mates du kartus kaip blokiruotes sudrasko granatas. Tai atsitikdavo ekstremaliose situacijose. ARB blokiruotes manuale yra toks sakinys: ijungiant ir isjungiant blokiruote reikia isminti sankaba. Sioje vietoje noriu paklausti Alviano: ar visada varzybu metu pavykdavo vienu metu laikant vaira, jungiant priekine blokiruote, spaudziant akseleratoriu, neuzmirsti isminti sankabos?Bet kokiu atveju esant tarpratinemis ir tarp asinems blokiruotems visureigio pravazumas dideja. Taciau arteja nauja era. Paskaitykyte staripsni paskutiniame (2008 1 numeri) AUTOREVIEW apie BMW Paradigma . Super teisinga sistema paskyrstanti sukimo momenta i ta rata kuriam labiausiai jo reikia. Efektas toks lygtais jusu automobili po purva stumdytu milziniskas vaikas laikydamas ji is virsaus ir stumdamas ten kur reikia. Bandeme ant zvyro tokia BMW. Nerealu. Manau si sistema turi didele ateiti (citata: u etoi adziki bolsoje buduscije J.V. Stalin) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 Tokia sistema jau 5 metai eina Acurose manau...Siais metais puse to jau idejo i Mitsubichi TIK PUSEBMW sakai jau irgi deda Atsilike gerokai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 tobulejam kolegos vieni greiciau BMV leciau bet visi tobulejamo VW tik kopijuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domkratas Pelkinis Atrašyta Sausio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 30, 2008 Tokia sistema jau 5 metai eina Acurose manau...Siais metais puse to jau idejo i Mitsubichi TIK PUSEBMW sakai jau irgi deda Atsilike gerokai Mitsububai jeigu skaitei ir zinau nuo 2004 metu AYC o BMW tik kopijuoja. Del Hondos negirdejau, nebent tu lygini su elektroniniu simuliavimu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 31, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2008 Acuroje jokio simuliavimo kaip LR Mitsubichi ir kituose nera...Konkreciai kai reikia, kai rodo davikliai ijungiama elektromuftos pagalba kiekviena pusasi atskirai... Tai yra ne stabdo kazkuri rata, kad kitas suktusi... Bet butent ijungia ta kuri reikia, cia ryskus skirtumas... Ieik i Acura.com ir pasiskaityk apie MDX...Paciam tai turetu buti idomu...Taikoma si technologija nuo 2001 metu... Taigi jau 8 metai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Alvianas Atrašyta Sausio 31, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2008 Atsakau: varzybose taip daryti neteko, nes, kaip bebutu gaila, pas mane blokiruociu isvis nera Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Sausio 31, 2008 Dalintis Atrašyta Sausio 31, 2008 Uztat ir davaziuodavai dazniau iki finiso Beje kai as varzybose vaziavau, tai irgi neturejau... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Žemaitis Atrašyta Birželio 2, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 2, 2008 Mano TLC 70 kaip ir neveikia LSD. Tikriausiai pavargo frikcinės plokštelės. Ar bandėt kas jas pakeist? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Žemaitis Atrašyta Birželio 19, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 19, 2008 Mano TLC 70 kaip ir neveikia LSD. Tikriausiai pavargo frikcinės plokštelės. Ar bandėt kas jas pakeist?Negi nieks nėr keitęs tų plokštelių Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Birželio 19, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 19, 2008 TLC80 su abiem elektrinėm blokiruotėm.... Karpatuose kelis kart provėžose sėdau, tiltai išsisvėrę, tik įjungus blokiruotes pavyko toliau pajudėti , gervei kabintis būtų laaabai toli... Dėl manevravimo - buzoje taip, bet molyje, pliurzėj su kiek pasiekiamu dugnu - pavyko manevruoti su abiem blokiruotėm, serpantinuose mašinukas pasisukdavo ir neišlėkdavo iš trajektorijos (a būtų toli toli per medžius žemyn)... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
6x6 Atrašyta Birželio 19, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 19, 2008 turiu isidejas detroit locker i gala, 100% blokuojama, uzsiblokuoja pats. ant zvyro, posukiuose jauciasi kad greiciau uzmeta, o purve, ar dar kur, nepasijaute kad suktu ne ten, kur noriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Birželio 20, 2008 Dalintis Atrašyta Birželio 20, 2008 nu tai del to kad gale, butu priekije tada pasunketu valdomumas. turiu isidejas detroit locker i gala, 100% blokuojama, uzsiblokuoja pats. ant zvyro, posukiuose jauciasi kad greiciau uzmeta, o purve, ar dar kur, nepasijaute kad suktu ne ten, kur noriu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
6x6 Atrašyta Birželio 22, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2008 gale kai pati isijungia - gerai. i prieky reikia arb statyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
identity Atrašyta Liepos 16, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 16, 2008 sveiki,esu naujokas cia pas jumi, turiu land cruiser '89. gale stovi lsd (lipdukas ant tilto del tepalo ispejimo) ir prieky tirkai stovi blokiruote (arba lipdukas senai nudroztas, arba nera jokio ispejimo), nes susukus ratus jis nevaziuoja, tiksliau vaziuoja, bet jau gaunasi masinos lauzymas. rankom jauciu nesistumtu. ant sniego vairuojasi puikiai. pusasiai isijungia mechaniskai. beja, yra originali vieta gervei (gerve pavogta). kiek girdejau del tos gerves, tai cia vienetiniai variantai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Liepos 16, 2008 Dalintis Atrašyta Liepos 16, 2008 sveiki,esu naujokas cia pas jumi, turiu land cruiser '89. gale stovi lsd (lipdukas ant tilto del tepalo ispejimo) ir prieky tirkai stovi blokiruote (arba lipdukas senai nudroztas, arba nera jokio ispejimo), nes susukus ratus jis nevaziuoja, tiksliau vaziuoja, bet jau gaunasi masinos lauzymas. rankom jauciu nesistumtu. ant sniego vairuojasi puikiai. pusasiai isijungia mechaniskai. beja, yra originali vieta gervei (gerve pavogta). kiek girdejau del tos gerves, tai cia vienetiniai variantai. LSD - padidintos trinties difėrėncialas. Vadinas galiniame tilte yra LSD blokiruotė. Priekiniame tilte LSD blokiruočiųnebūna O susukus ratus su įjungtu priekiniu tiltu "nepastumsi" - tai dėl to kad nėra tarpašinio diferencialo Tiek informacijos pradžiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar